Mentionez ca treaba asta se intampla numai la ralanti, la turatie normala se stingea.
Avand in vedere ca era prea tarziu pt a mai ajunge la ATS, ma tarasc spre casa, pe un traseu cu cat mai putine stopuri, sa stea cat mai mult in turatie.
Consult manualul: zice sa verific nivelul uleiului, daca nu-i in regula sa completez, iar in caz contrar "sa alertez reteaua Citroen".
BTW, care-i diferenta intre "sa consult de urgenta reteaua Citroen" - cum e la martorul autodiagnostic motor si "sa alertez reteaua Citroen" - cum e la asta de presiunea uleiului, care-i mai urgent?

Sambata verific nivelul uleiului:
- "joja electronica" zice ca totul e perfect (6 patratele -din 6)
- joja manuala n-am prea inteles-o: ghidusia aia de plastic galben a evoluat inspre o culoare maro inchis, exact culoarea uleiului si contrast maro pe maro e exact ceea ce am nevoie

Cu toate astea, mi se pare ca are ulei pe toata zona dintre min si max, chiar daca stratul de ulei e mai gros in prima treime.
Daca ar trebui sa dau un raspuns boolean: "are sau nu uleiul la nivel" as raspunde ca are...
Dar in logica kleeneana, as raspunde cu hotarare: maybe

Whatever, apelez la bidonul de ulei si completez inca ~100 ml.
Binenteles ca joja electronica arata tot 6 patratele, la cea manuala nu remarc nici o schimbare dar in schimb nu se mai aprinde beculetul de presiunea uleiului.
Urmeaza telefon la ATS, explic situatia; concluzia discutiei: n-a fost o idee tocmai stralucita sa completez uleiul; daca n-am defect permanent nu au cum sa depisteze cauza.
In principiu am facut programare peste o saptamana, daca nu se mai aprinde beculetul intre timp ma duc sa vad daca/de ce nivelul de ulei raportat de joja electronica e gresit.
Iar daca se aprinde [martorul] sa ma duc la service cu el aprins.
P.S. Acum am ~14000 km, am schimbat uleiul la 11800, la ATS, folosind uleiul lor.
Masina are aproape doi ani.
Mi se pare un pic cam devreme pt astfel de probleme...
