Cum anul 2014 bate la usa, m-am gandit sa deschidem un nou topic de discutii.
Ce pasi ar trebui sa parcurga TM anul viitor, ce idei ar trebui sa puna in practica, pentru o mai buna "vizibilitate" a marcii CITROEN in Romania, si nu numai:
1- sa dea drumul la contul de facebook, inchis anul asta pe 1 feb
2- sa mai deschida cateva reprezentanta noi, de exemplu in IASI - SERVUNION ne tot ameninta de 1 an si ceva ca-i da drumul
3- ce-ar fi sa se faca show-room-uri "dublu-marca" in orasele unde exista macar 1 dealer Peugeot / Citroen
4- ...
Va multumesc frumos!
Planuri TRUST MOTORS pentru anul 2014 in Romania ???!!!
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Planuri TRUST MOTORS pentru anul 2014 in Romania ???!!!
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
4 - castigarea celor 2 categorii, MASINA NR 1 si MARCA NR 1 in Romania pentru anul 2014:
http://www.masinanr1.ro/ranking.php
Se voteaza pana 28 feb 2014, se poate face o dubla: P si C, 308 si C4 Picasso.
PS - stiu cat de importante sunt aceste 2 premii, am fost prezent de 2 ori in emisiune
deja, in 2 ore, C4 PICASSO si CITROEN au urcat pe primul loc.
http://www.masinanr1.ro/ranking.php
Se voteaza pana 28 feb 2014, se poate face o dubla: P si C, 308 si C4 Picasso.
PS - stiu cat de importante sunt aceste 2 premii, am fost prezent de 2 ori in emisiune

deja, in 2 ore, C4 PICASSO si CITROEN au urcat pe primul loc.
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
1. Facebook? mai inainte sa reinvie site-ul, aflat in moarte clinica de 1 an. Multe din modelele comercializate NU au brosura de prezentare pe site, lucru incalificabil pentru o marca ce pretinde a avea o minima activitate in tara aceasta. Nu inteleg cum poti lansa un model facelift anul acesta -C4 Picasso- si la 5 luni dupa nu ai nici macar o brosura de prezentare pe site. Nu mai vorbim de alte 3-4 modele care nu sunt prezentate la categoria "descarca o brosura". In anul de gratie 2013 (aproape 2014) a nu avea site complet functional, ci doar o relicva incomplet preluata de la predecesori, este un deserviciu de marketing imens. Asta daca se poate vorbi de marketing...sau o miscare de rezistenta / subzistenta a marcii .
2. Rubrica "noutati' a fost animata de 2 ori pe an, in august si nov. Inainte era animata chiar si saptamanal....
3. Am admirat 4 luni fotografia C-Elyssee pe homepage-ul marcii, doar cu pret, fara numele modelului. Iarasi vorbim de marketing, unde elementar in construirea unui brand este comunicarea si repetarea numelului modelului....nu doar a pretului. Probabil cu realizarea asta pot concura la "zmeura de aur" in ale marketingului. Se spune ca site-ul este oglinda unei firme....
4. Nimeni nu a vazut in 2013 o interventie a PR-ului firmei pe social media, forumuri de discutii, la intalnirile fan cluburilor.cat despre Fbk, pana si barurile din centrul vechi au o pagina animata
5. Cat despre deschiderea de noi showroomuri, astea inseamna investitie. Cel care o va face doreste recupererea banilor. Ori a reprezenta o marca ce a pierdut jumate din cota de piata si pare "ajutata" din interior sa piarda si ce a mai ramas nu pare argumentul forte de a te lansa in reprezentarea Citroenului. Sper sa fie curajosi, in Iasi sau alte orase.
6. Asteptam cu interes cota de piata 2013. In 2012 era 2%. Marea provocare este daca va ramane peste linia de 1% anul acesta si ce strategie se va aborda in 2014 ca sa nu cada sub acest prag psihologic.
2. Rubrica "noutati' a fost animata de 2 ori pe an, in august si nov. Inainte era animata chiar si saptamanal....
3. Am admirat 4 luni fotografia C-Elyssee pe homepage-ul marcii, doar cu pret, fara numele modelului. Iarasi vorbim de marketing, unde elementar in construirea unui brand este comunicarea si repetarea numelului modelului....nu doar a pretului. Probabil cu realizarea asta pot concura la "zmeura de aur" in ale marketingului. Se spune ca site-ul este oglinda unei firme....
4. Nimeni nu a vazut in 2013 o interventie a PR-ului firmei pe social media, forumuri de discutii, la intalnirile fan cluburilor.cat despre Fbk, pana si barurile din centrul vechi au o pagina animata
5. Cat despre deschiderea de noi showroomuri, astea inseamna investitie. Cel care o va face doreste recupererea banilor. Ori a reprezenta o marca ce a pierdut jumate din cota de piata si pare "ajutata" din interior sa piarda si ce a mai ramas nu pare argumentul forte de a te lansa in reprezentarea Citroenului. Sper sa fie curajosi, in Iasi sau alte orase.
6. Asteptam cu interes cota de piata 2013. In 2012 era 2%. Marea provocare este daca va ramane peste linia de 1% anul acesta si ce strategie se va aborda in 2014 ca sa nu cada sub acest prag psihologic.
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Un CRACIUN MAGIC alaturi de cei dragi, cu bucurii, sanatate si spor in toate si un an nou 2014 mai bun decat acesta!
LA MULTI ANI
Sigur vor afisa rezultatele cei din revista AUTO BILD, in nr de ian-feb, sunt si eu tare curios.
Interesanta miscarea de la IASI cu show-room dublu-marca ( cica TM e de acord ), sper sa aduca rezultate, au loc de 5-6 masini, cate 2-3 de fiecare marca. Era "loc" si separat, dar baietii au facut spalatorie auto ?!?!?!
repet, sa ai 2 marci in portofoliu si sa nu stii ce sa faci cu ele...... e nasol . mare pacat..... ma intreb daca ALTCINEVA s-ar fi "purtat" asa cu ele......
sa speram ca ne inselam si in viitorul apropiat vom vedea lucruri pozitive!
LA MULTI ANI

Sigur vor afisa rezultatele cei din revista AUTO BILD, in nr de ian-feb, sunt si eu tare curios.
Interesanta miscarea de la IASI cu show-room dublu-marca ( cica TM e de acord ), sper sa aduca rezultate, au loc de 5-6 masini, cate 2-3 de fiecare marca. Era "loc" si separat, dar baietii au facut spalatorie auto ?!?!?!
repet, sa ai 2 marci in portofoliu si sa nu stii ce sa faci cu ele...... e nasol . mare pacat..... ma intreb daca ALTCINEVA s-ar fi "purtat" asa cu ele......
sa speram ca ne inselam si in viitorul apropiat vom vedea lucruri pozitive!
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
5 - m-am abonat azi la newsletter, sa vedem cu se "misca"
6 - scoaterea pe piata cat mai repede, a unui card de fidelizare, in genul LION CARD de la Peugeot
7 - mai multe modele catre presa auto scrisa/tv, la drive-teste ( peste tot, vad modele germane sau derivate )
6 - scoaterea pe piata cat mai repede, a unui card de fidelizare, in genul LION CARD de la Peugeot
7 - mai multe modele catre presa auto scrisa/tv, la drive-teste ( peste tot, vad modele germane sau derivate )
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
- autoclasic
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Mie 18-Mar-2009 13:14
- Localitate: Sighisoara
- Masina: Citroen C6 2.7 HDI 2009
- 2: Citroen Axel 11R1986
- 3: Ds3 1.6 Thp 2011
Planurile Citroen in Romania pentru 2014 sunt exact aceleasi ca pentru 2013 si anii anteriori,adica zero! Citroen pare sa nu-si duca pana la capat planurile la nivel mondial, marca asta va deveni un constructor de concepte, pe care daca le va trece candva prin cap sa le produca in serie vor fi deja batrane si invechite ,chiar si cu designul lor fitos.
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
9 - sa faca reclama la TV macar 25 % din cat a facut RENAULT anul asta, 2013
10 - sa aduca un super-model, Citroen C4 Lounge, care se vinde fff bine in alte tari:
http://www.youtube.com/watch?v=xWUoECxuiN0
SUPERBA MASINA !!!
11 - idem, si despre C3 PICASSO AIRCROSS = http://www.youtube.com/watch?v=qetHaQ4O_Sg
12 - C2 made in China = http://www.youtube.com/watch?v=PLCigECvrKk , un 206 modificat, ar umple golul lasat de c2 in 3 usi
13 - dotarea cu airbag-uri cortina STANDARD ( costa suplimentar 200-250 euro, dar la noi nu se ofera optional ), pentru modelul C-ELYSEE ( mai ales ca ceilalti rivali directi, au deja 5 stele EuroNcap si 6 airbag-uri )
........
10 - sa aduca un super-model, Citroen C4 Lounge, care se vinde fff bine in alte tari:
http://www.youtube.com/watch?v=xWUoECxuiN0
SUPERBA MASINA !!!
11 - idem, si despre C3 PICASSO AIRCROSS = http://www.youtube.com/watch?v=qetHaQ4O_Sg
12 - C2 made in China = http://www.youtube.com/watch?v=PLCigECvrKk , un 206 modificat, ar umple golul lasat de c2 in 3 usi
13 - dotarea cu airbag-uri cortina STANDARD ( costa suplimentar 200-250 euro, dar la noi nu se ofera optional ), pentru modelul C-ELYSEE ( mai ales ca ceilalti rivali directi, au deja 5 stele EuroNcap si 6 airbag-uri )
........
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
Vasea30 scrie:Cand se afiseaza pe site-ul APIA vanzarile de anul trecut?
sunt curios cum stau cele 2 marci.
multumesc!
Vasea
S-au publicat aici:
http://www.economica.net/piata-auto-a-c ... 70883.html
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot