Din fericire nu are ESP din fabrica. Nu mi-l da nici pe Citroen Service. E aceeasi situatie ca la tine, nu am dotari, nu intra mufele. Problema la mine pare simpla, comenzile arse. Inlocuire si gata. Legat de turometru, am curatat display si acum ba apare, ba dispare. O sa il schibm si pe acela. Liniile de turatie apar mereu. Multumesc mult pentru deranj!
In alta ordine de idei, legat de pierderea de ulei de deasupra chiuloasei. Spuneti-mi va rog daca am dreptate sau ma insel.
Piesa neagra (galeria de admisie) etanseaza pe capacul de la culbutori cu 8 garnituri circulare. Chiar daca etansarea nu ar fi corecta, ar pierde aer, si nu ulei.
Intre chiuloasa si capac (unde se prinde direct galeria de admisie) etansarea este bazata pe principiul plan paralelismului. Nefacandu-se etansarea acolo, uleiul trece printre ele din sistemul de ungere in orificiile pentru galeria de admisie. De acolo, il da afara, datorita neetanseitatii dintre galerie si capac.
Cu alte cuvinte, o simpla inlocuire a celor 4 garnituri si refacere a etanseitatii dintre galeria neagra si capacul chiuloasei rezolva pierderile de ulei, care, din nefericire, sunt doar ascunse!
Uleiul va continua sa treaca din sistemul de ungere in admisie din cauza neetanseitatii dintre chiuloasa si capac.
Solutia completa este demontarea capacului chiuloasei si adaugarea unei garnituri de silicon. Nu este atat de grava neetanseitatea dintre galeria de admisie si capacul chiuloasei si nu este cauza pierderilor de ulei. Grava este neetanseitatea dintre suprafata de sus a chiuloasei si capac.
Va rog sa imi spuneti daca gresesc.
Si din ce am gasit pe net, la multe apare problema asta. Ia uitati...
