ceas kilometraj
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
ceas kilometraj
buna ziua ,sint un nou propietar de C5/2006/2.0 HDI 100kw, si am constatat ca easul kilometraj indica cu aprox 10 km/h mai putin decit viteza reala ,(verificat cu ami multe GPS) cind el ar trebui sa indice cu aprox 10% peste viteza reala . Ma poate ajuta cineva cu sfaturi. multumesc
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Din cate stiu eu, semnalul este citit de la suma impulsurilor de la ABS si nu de la cutie.
Dar nu conteaza asta, trebuia sa fie mai mare indicatia decat viteza cu exact 4%.
Adica, la 100km/h, ar fi trebuit sa vezi 104.
Singura chestie care poate fi, daca spui ca ai cauciucurile corecte si sunt umflate corect, este ca masina a avut o reparatie la combina cu ceasuri, stiute fiind problemele cu motorasele de la kilometraj si turometru si ca tehnicianul care a facut schimbarea, nu a axat corect limba ceasului.
Spune-mi daca atunci cand masina este in stationare dar cu motorul pornit, limba este exact pe 0 km.
Dar nu conteaza asta, trebuia sa fie mai mare indicatia decat viteza cu exact 4%.
Adica, la 100km/h, ar fi trebuit sa vezi 104.
Singura chestie care poate fi, daca spui ca ai cauciucurile corecte si sunt umflate corect, este ca masina a avut o reparatie la combina cu ceasuri, stiute fiind problemele cu motorasele de la kilometraj si turometru si ca tehnicianul care a facut schimbarea, nu a axat corect limba ceasului.
Spune-mi daca atunci cand masina este in stationare dar cu motorul pornit, limba este exact pe 0 km.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Da, se poate regla.
In plus, daca-mi amintesc corect, parca era si un blocaj mecanic si cred ca acul s-ar duce si mai mult sub zero, insa nu mai tin minte exact.
Oricum, e mai putin important.
Pentru a rezolva problema, trebuie sa dai joc combina cu ceasuri.
In partea ei de jos, vei vedea doua puncte, in laterale, cam la 5 cm de laterale.
In drept cu ele, bagi o surubelnita lata, fina, si impingi cu atentie de asa maniera incat sa nu crapi geamul, care e extrem de sensibil.
Surubelnita nu trebuie sa fie groasa, ca sigur spargi local geamul ala, care este un platic de fapt.
Totodata, bagi mana pe la locul de depozitare din stanga volanului si te duci cu mana pana in spatele combinei si impingi usor de ea din partea stanga, in timp ce cu surubelnita impingi sub punctul de care vorbeam.
Dupa ce-ti iese combina, o sa vezi o singura mufa cu blocare. O sa-ti dai seama cum e acea mufa si apesi pe piedica pe care o s-o vezi pe ea si o scoti.
Astfel, ai combina in mana.
Ai nevoie sa lucrezi pe o masa si nu pe genunchi pentru ca e o operatie destul de delicata.
In spatele combinei, o sa vezi o serie de cleme. Te prinzi tu cum se desfac ele. E simplu. Surubelnita lata fina.
La fel continui sa desfaci clemele de acolo, pana cand scoti cablajul imprimat, pe care sunt motorasele.
Dupa ce ai ajuns la acele indicatoare, tot cu surubelnitele alea fine scoti acul indicator de la kilometraj.
Faci asta tragand cu surubelnita, facand parghie cu aceasta, la baza axului, nu la varf.
Cu axul scos si fara capacele alea, te duci la masina si bagi mufa.
Atentie sa nu atingi acele indicatoare.
Pui contactul si acum bagi acul indicator doar in buze, fara sa-l apesi deloc.
Il reglezi unde consideri tu ca e zero, apoi il impingi usor.
Eu fac si o tura cu masina cu toate alea desfacute cand fac operatia asta.
Scoti mufa din nou, pui capacele si cand treci prin Calarasi bem o bere fara alcool.
Succesuri multiple.
In plus, daca-mi amintesc corect, parca era si un blocaj mecanic si cred ca acul s-ar duce si mai mult sub zero, insa nu mai tin minte exact.
Oricum, e mai putin important.
Pentru a rezolva problema, trebuie sa dai joc combina cu ceasuri.
In partea ei de jos, vei vedea doua puncte, in laterale, cam la 5 cm de laterale.
In drept cu ele, bagi o surubelnita lata, fina, si impingi cu atentie de asa maniera incat sa nu crapi geamul, care e extrem de sensibil.
Surubelnita nu trebuie sa fie groasa, ca sigur spargi local geamul ala, care este un platic de fapt.
Totodata, bagi mana pe la locul de depozitare din stanga volanului si te duci cu mana pana in spatele combinei si impingi usor de ea din partea stanga, in timp ce cu surubelnita impingi sub punctul de care vorbeam.
Dupa ce-ti iese combina, o sa vezi o singura mufa cu blocare. O sa-ti dai seama cum e acea mufa si apesi pe piedica pe care o s-o vezi pe ea si o scoti.
Astfel, ai combina in mana.
Ai nevoie sa lucrezi pe o masa si nu pe genunchi pentru ca e o operatie destul de delicata.
In spatele combinei, o sa vezi o serie de cleme. Te prinzi tu cum se desfac ele. E simplu. Surubelnita lata fina.
La fel continui sa desfaci clemele de acolo, pana cand scoti cablajul imprimat, pe care sunt motorasele.
Dupa ce ai ajuns la acele indicatoare, tot cu surubelnitele alea fine scoti acul indicator de la kilometraj.
Faci asta tragand cu surubelnita, facand parghie cu aceasta, la baza axului, nu la varf.
Cu axul scos si fara capacele alea, te duci la masina si bagi mufa.
Atentie sa nu atingi acele indicatoare.
Pui contactul si acum bagi acul indicator doar in buze, fara sa-l apesi deloc.
Il reglezi unde consideri tu ca e zero, apoi il impingi usor.
Eu fac si o tura cu masina cu toate alea desfacute cand fac operatia asta.
Scoti mufa din nou, pui capacele si cand treci prin Calarasi bem o bere fara alcool.
Succesuri multiple.
DA, ceasurile au iesit destul de usor , si capacul , am pus acul la linia de sub 10km/H , AM CAUTAT SI AM VAZUT CITEVA FOTO CU BORDUL , meriti o bere pt toate sfaturile , pe care le dai dar nu stiu cind voi ajunge in calarasi , adevarul este c SI MIE IMi PLACE SA MESTERESC, am reparat inchidere usa dr , (piesa de plastic rupta) nu sint chiar paralel cu mecanica dar fiind o masina noua pt mine mai bine cer un sfat
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Daca si dupa al doilea reglaj si dupa ce ai lipit limba pe ax si totusi mai intervine decalajul ala, este clar ca e o problema in interiorul motorasului, cel mai probabil axul acela de plastic care sustine o rotita dintata.
Daca este asa, eu presupun ca axul inca nu este rupt in totalitate, ci doar putin inclinat si pe anumite portiuni, scapa.
Ori, dar mai putin probabil, dinti rupti pe anumite zone de pe rotile dintate, dar eu nu am intalnit niciodata asa ceva.
Daca este asa, eu presupun ca axul inca nu este rupt in totalitate, ci doar putin inclinat si pe anumite portiuni, scapa.
Ori, dar mai putin probabil, dinti rupti pe anumite zone de pe rotile dintate, dar eu nu am intalnit niciodata asa ceva.
-
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Lun 29-Oct-2012 22:29
- Localitate: calarasi
Eu am patit asta. Mi-am dat seama ca am o problema cu indicatorul ca a fost ceva haios. Pe Cruise Control era setata la 75Km/h, GPS-ul arata 73Km/h, dar acul de la indicator arata 87-88Km/h (vorbesc la modul cel mai serios!!!!). Aia de la ATS (pe vremea aia aveam masina in garantie) au zis ca fac misto de ei. Pana la urma, au iesit cu ea pe DN1 si s-au convins. Au stat vreo 3 ore, timp care mai veneau la mine din cand in cand "nu stim...verificam si "x" acum), ca intr-un final sa imi spuna ca erau niste zimti rupti "pe undeva".
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: ceas kilometraj
Mi-a venit si mie randul sa am probleme cu kilometrajul.
Cand am 80 pe cruise, in bord acul imi arata 72-73.
Problema a aparut in 2 trepte, prima scadere a fost cu ~3-4 km si recent cu inca 4-5 km.

Stationar lucrurile arata si mai rau

cu prima ocazie ma apuc de reparat si sper sa se poata repara.
Cand am 80 pe cruise, in bord acul imi arata 72-73.
Problema a aparut in 2 trepte, prima scadere a fost cu ~3-4 km si recent cu inca 4-5 km.

Stationar lucrurile arata si mai rau


cu prima ocazie ma apuc de reparat si sper sa se poata repara.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: ceas kilometraj
iulian.arg scrie:Mi-a venit si mie randul sa am probleme cu kilometrajul.
Cand am 80 pe cruise, in bord acul imi arata 72-73.
Problema a aparut in 2 trepte, prima scadere a fost cu ~3-4 km si recent cu inca 4-5 km.
Stationar lucrurile arata si mai rau
cu prima ocazie ma apuc de reparat si sper sa se poata repara.
Tine-ne la curent succes (poate e mai convenabil de la dezmembrari)
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: ceas kilometraj
Se poate repara, dar e munca de chinez
Poate ai noroc si este doar o problema cu acul care sa nu fie impins pana in capat si a alunecat de pe pozitie.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw