
Project BlackCat
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Schimb cutie, lucrare finalizata.
Astazi am iesit cu masina la o tura de proba finala si sunt foarte multumit de noua cutie.
Pt. cine nu stie an schimbat cutia manuala de Xm cu una manuala de Xantia HDI.
Avantaje:
- ambreiaj hidraulic;
- schimbator cu timonerie pe cabluri;
- acum la 90 Km/h am 2000 tr/min, cu vechea cutie aveam 2200 tr/min;
- masina se misca mai bine, din ce am observat si putin mai silentioasa;
- cuplul pare a fi mai constant, urca foarte repede in turatii si este mai rapida.
Piesele schimbate/modificate:
- suport cutie customizat pt ca am incercat 3 si nici unul nu s-a potrivit(destul de usor de facut);
- pedala de ambreiaj si conducta de la un Xm 2.5 s-au potrivit perfect;
- cilindrul care vine la cutie trebuie sa fie de Xantia pt ca ala de Xm 2.5 are tija mai mica;
- placa de presiune si rulment pt ca difera fata de cutia originala;
- posibil planetara lunga trebuie inlocuita pt ca am observat ca rulmentul nu a intrat pana la capat in suport dar merge si asa ca nu este
o diferenta foarte mare.
Ambreiajul hidraulic merge amorsat chiar daca unii spun ca odata desfacut nu mai ai ce sa mai faci cu el si nu este nici greu de amorsat.
Acum este o placere la condus si nu mai am momente jenante cand caraie la schimbarea vitezei
)
Acum astept salariul sa-i fac asigurare si sa dau o fuga la munte.
Din pacate nu am avut aparat foto sa fac poze.
Astazi am iesit cu masina la o tura de proba finala si sunt foarte multumit de noua cutie.
Pt. cine nu stie an schimbat cutia manuala de Xm cu una manuala de Xantia HDI.
Avantaje:
- ambreiaj hidraulic;
- schimbator cu timonerie pe cabluri;
- acum la 90 Km/h am 2000 tr/min, cu vechea cutie aveam 2200 tr/min;
- masina se misca mai bine, din ce am observat si putin mai silentioasa;
- cuplul pare a fi mai constant, urca foarte repede in turatii si este mai rapida.
Piesele schimbate/modificate:
- suport cutie customizat pt ca am incercat 3 si nici unul nu s-a potrivit(destul de usor de facut);
- pedala de ambreiaj si conducta de la un Xm 2.5 s-au potrivit perfect;
- cilindrul care vine la cutie trebuie sa fie de Xantia pt ca ala de Xm 2.5 are tija mai mica;
- placa de presiune si rulment pt ca difera fata de cutia originala;
- posibil planetara lunga trebuie inlocuita pt ca am observat ca rulmentul nu a intrat pana la capat in suport dar merge si asa ca nu este
o diferenta foarte mare.
Ambreiajul hidraulic merge amorsat chiar daca unii spun ca odata desfacut nu mai ai ce sa mai faci cu el si nu este nici greu de amorsat.
Acum este o placere la condus si nu mai am momente jenante cand caraie la schimbarea vitezei

Acum astept salariul sa-i fac asigurare si sa dau o fuga la munte.
Din pacate nu am avut aparat foto sa fac poze.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
planetara
nu ti-am trimis aia, am reusit sa fiu plecat pana acum din pacate. maine o trimit.
dinu razvan, telefonul il am. mai da odata adresa.
dinu razvan, telefonul il am. mai da odata adresa.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Nu am mai intrat de mult si am citit azi tot topicul , BRAVO. Munca titanica si rabdare la fel.Interesanta treaba cu cutia dar Nicu nu se dezice nici de asta data...tata adaptarilor.Inca o data Jos Palaria !!!
Ma intrebam , nu ti-a fost greu cu remontarea hidraulicii ?Ma minunez cum ai reusit tu la "prima abatere" sa pui totul la loc din prima.

Ma intrebam , nu ti-a fost greu cu remontarea hidraulicii ?Ma minunez cum ai reusit tu la "prima abatere" sa pui totul la loc din prima.

-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
bebe944 scrie:Nu am mai intrat de mult si am citit azi tot topicul , BRAVO. Munca titanica si rabdare la fel.Interesanta treaba cu cutia dar Nicu nu se dezice nici de asta data...tata adaptarilor.Inca o data Jos Palaria !!!
Ma intrebam , nu ti-a fost greu cu remontarea hidraulicii ?Ma minunez cum ai reusit tu la "prima abatere" sa pui totul la loc din prima.
Salut! Nu fost chiar asa de greu, a trebuit sa indoi cateva conducte. Oricum, este alta masina cu cutia asta, a meritat efortul.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Salut! Foarte probabil ca la vara sa plec din tara asa ca masina este scoasa la vanzare.
Fac anunt aici pentru ca puteti viziona istoricul masinii.
O sa specific doar ce nu functioneaza ca sa scriu mai putin:
- pilotul automat (nu am avut timp sa-l fac);
- incalzirea in scaune (rezistente intrerupte);
- inchiderea centralizata (refuza sa se inchida toate odata, de deschis se deschide. Banuiesc un contact imperfect pe undeva);
- acul de la kilometraj mai se odihneste (destul de rar din fericire);
- rulmentul stanga fata trebuie schimbat;
Modificari:
- xenon;
- cutie de xantia 2.1 cu ambreaj hidraulic (nu am avut nici o problema cu cutia sau cu ambreajul de cand am schimbat-o);
- led-uri la iluminatul interior;
- protectii la electrovalvele de la hydractiv;
Dupa cum ati vazut in topic masina a fost reconditionata complet, antifonata, si revopsita, deci nu exista rugina si nici no sa existe in urmatorii 5 ani.
98 % din piese sunt de pe un Xm fabricat la sfarsitul anului 1999, deci, ultima serie care s-a fabricat.
Aaaa! Sa nu uit, am piese de schimb din doua masini dezmembrate. Piese rare cum ar fi telescoapele fata in conditie foarte buna discuri frana etrieri telescoape spate etc.
Vopseaua nu a iesit ca din fabrica dar daca este polishata arata aproape la fel. Eu am polishat partea din fata si am asta ca dovada.
Are imperfectiuni estetice dar nimic grav.
Nu a fost lovita.
Exista o problema cu seria de pe caroserie care din cauza ruginii nu se mai distinge. Nu mai am interesul sa o duc la repansonat ca sa iau mai multi bani.
Cine vrea sa o cumpere asa cu acte trebuie sa aibe pile la rar.
De preferat o dau fara acte, deci, la dezmembrat, oricum o dau pana plec. Ma gandesc serios si la remat.
Pretul este de 1000 euro cu tot cu piese, toate.
Curiosii pot vedea masina in Ploiesti sau in Bucuresti. In timpul saptamanii sunt in Bucuresti.
tel: 0737 557 653
O sa pun anunt si pe forumul englez, poate plec cu ea in Anglia si o dau acolo la dezmembrat.
Daca primesc oferta acolo cade oferta de aici. Raman piesele totusi.
Fac anunt aici pentru ca puteti viziona istoricul masinii.
O sa specific doar ce nu functioneaza ca sa scriu mai putin:
- pilotul automat (nu am avut timp sa-l fac);
- incalzirea in scaune (rezistente intrerupte);
- inchiderea centralizata (refuza sa se inchida toate odata, de deschis se deschide. Banuiesc un contact imperfect pe undeva);
- acul de la kilometraj mai se odihneste (destul de rar din fericire);
- rulmentul stanga fata trebuie schimbat;
Modificari:
- xenon;
- cutie de xantia 2.1 cu ambreaj hidraulic (nu am avut nici o problema cu cutia sau cu ambreajul de cand am schimbat-o);
- led-uri la iluminatul interior;
- protectii la electrovalvele de la hydractiv;
Dupa cum ati vazut in topic masina a fost reconditionata complet, antifonata, si revopsita, deci nu exista rugina si nici no sa existe in urmatorii 5 ani.
98 % din piese sunt de pe un Xm fabricat la sfarsitul anului 1999, deci, ultima serie care s-a fabricat.
Aaaa! Sa nu uit, am piese de schimb din doua masini dezmembrate. Piese rare cum ar fi telescoapele fata in conditie foarte buna discuri frana etrieri telescoape spate etc.
Vopseaua nu a iesit ca din fabrica dar daca este polishata arata aproape la fel. Eu am polishat partea din fata si am asta ca dovada.
Are imperfectiuni estetice dar nimic grav.
Nu a fost lovita.
Exista o problema cu seria de pe caroserie care din cauza ruginii nu se mai distinge. Nu mai am interesul sa o duc la repansonat ca sa iau mai multi bani.
Cine vrea sa o cumpere asa cu acte trebuie sa aibe pile la rar.
De preferat o dau fara acte, deci, la dezmembrat, oricum o dau pana plec. Ma gandesc serios si la remat.
Pretul este de 1000 euro cu tot cu piese, toate.
Curiosii pot vedea masina in Ploiesti sau in Bucuresti. In timpul saptamanii sunt in Bucuresti.
tel: 0737 557 653
O sa pun anunt si pe forumul englez, poate plec cu ea in Anglia si o dau acolo la dezmembrat.
Daca primesc oferta acolo cade oferta de aici. Raman piesele totusi.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
dj01fad scrie:asta e pacaleala de 1 aprilie ?!
da' ce ti-a venit![]()
pune-o pe mobile.de, cred ca ai cele mai multe sanse acolo, daca chiar vrei sa scapi de ea.
Nu e pacaleala, doar coincidenta cu 1 aprilie. Daca reusesc sa plec nu are rost sa tin masina in garaj sa platesc impozitul degeaba.
Oricum, mi-a trecut cu masinile.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
dj01fad scrie:exact asa am patit si eu cu cx-ulam muncit de mi-a sarit basca, apoi... mi s-a pus pata intr-o zi (si din cauza taxelor incorecte), si pana seara era vandut. consider ca totusi e putin cat ceri pe el... pacat, e munca ta la mijloc. de bani ce sa mai zic...
Nu-mi pare rau

-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot