Asa se mai gasesc si pe la noi la 1500-2000ron masini donatoare,dar din pacate toate costa parale,si eu incerc sa tin costurile la minim pe cat posibil
Ce fac eu nu e restaurare,fiindca nu tin cont de multe chestii care tin de originalitatea modelului

insa important este sa nu-mi mai intre apa in masina,sa nu mai zdrangane tablele pe ea,sa fie o masina buna cu aspect de dric.
E totusi bine ca am aparat,il folosesc si eu cum stiu,dar e bine asa decat sa stai sa alergi dupa sudori...mai bine sa alerge altii dupa mine

)
Anul trecut la cateva luni dupa ce am luat-o am carat in porbagaj vreo 500 de kile de pamant,si m-am trezit peste noapte ca masina mea sta mult prea jos in pozitia de repaus,si chiar si ridicata,sta tot prea jos de spate,cand am deschis porbagajul puntea ridicase tabla din porbagaj vreo 10cm fiindca erau ruginite contraaripile,atunci i-am facut prima carpeala,am pus o bara intre "oale" acolo unde vin centurile de siguranta,doua cricuri,am dus puntea la locul ei,si apoi am sudat doua corniere de 4x4 cat tine podeaua,si apoi pe verticala am sudat niste tabla de 1 de inox

cred ca se mai vede pe partea dreapta o ramasita dupa ce am decupat eu acum,de tinut a tinut,nu s-a mai lasat desi a fost incarcata destul de bine ,insa nu a fost "waterproof"
Am reusit astazi sa cablez usile de pe fata,nu am pus papuci la firele pentru difuzoare fiindca intai trebuie sa pun fata de usa,dar fetele de usi le pun dupa ce pun material insonorizant si pe tabla asta,bx-ul de fabrica are o folie ,eu am dat-o jos si o sa pun materialul vietii ,membrana bituminoasa

;am avut noroc ca am avut si o instalatie electric de pe un citroen AX si am putut lua firele de care am avut nevoie,firele vechi din usi fiind cam praf, usor rascoapte acolo unde e burduful de trecere din usa in stalp; si fiindca masina nu avea ,mi-am tras fire sa pot actiona geamul de pe dreapta de la usa soferului,dar o sa vad de unde iau un buton...ca eu am doar 2,si mai trebuie unul
Daca tot am vazut care e treaba si cu martorii pentru usi deschise,cei din broaste,am decis sa montez in bord langa turometru panoul ala mic cu masina,care in mod normal e prin bord pe undeva,dar cum eu am un display "mic" acolo sigur nu mai avea loc

si mi-am tras fire si pentru chestia asta,deja in usa soferului am un manunchi de fire de care pot agata linistit masina sa o tractez
mai am sa cablez usile spate,dar pe langa asta vreau sa vad daca pot monta geamuri electrice,care sa se deschida macar 4-5cm fiindca mai jos de atat imi loveste macaraua in magnetul difuzorului;cand am pus difuzoarele,am blocat macaraua manuala cu un surub,si am taiat cremaliera ca sa am loc,dar acum o sa incerc sa fac loc,si sa tai mai putin din cremaliera,cat sa pot cobori putin geamul;macaraua e cam la fel,doar ca trebuie sa amputez axul pe care se punea manivela...
Gata ma opresc cu povestile aici deocamdata...
Daca are cineva si nu are ce face cu ele,accept ca si donatie doua tetiere de scaune fata de serie 2 cred,cu un singur picior,sa pun si pe bancheta din spate,eventual si un buton de geam electric
