Seara face pe nebuna, dimineata nu mai face...
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 134
- Membru din: Vin 09-Dec-2011 16:48
- Localitate: Bucuresti si Piatra Neamt
taviciobanu scrie:Ptiu, chiorul nu le vede dar le potriveste...Scuze, am citit hdi in loc de 2.0i, am lasat ochelarii de citit la birou...
Hm, interesanta traba asta cu racirea...oricum am observat ca numai la fatzaiala din asta prin oras si cand e cald afara incepe sa faca pe nebuna...Totusi, nu cred ca astia de la Citroen au proiectat-o sa se-aprinda becurile de service ori de cate ori e canicula si merg cu ea prin oras.Trebuie sa fie o explicatie, din pacate n-am ajuns cu ea la lexia.Revin cu amanunte dupa.Daca poti sa dezvolti ideea, ar fi interesant.
Aaa, si inca o intrebare:cam cat ulei completezi tu intre schimburi...eventual poate poti sa detaliezi si cu nr. de km, ca mie vad ca-mi cam scade cate-o liniuta cate-o liniutza,ma rog, cam 95% merg numai in oras...
Salut
Legat de consum ulei la mine in ultimul an , dupa 8000 KM (cam jumate in oras, condus normal) deja se apropie de ultima linie la minim. Mai mult, daca stau pe o o bordura mai inalta deja imi apare mesaj cu service sa verific nivel ulei dupa care pe drum drept dispare. Si a mea e tot benzina, nu am scurgeri sub ea, e ciudat totusi ca in ultimul an sa imi manance atat de mult chiar daca are 130mii KM
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Am intrebat si pe mecanic, cica de fapt n-ar consuma, ar fi vorba mai degraba de o pierdere prin evaporare, cica asa sunt facute motoarele astea...naiba stie...
Oricum, dupa schimbarea injectoarelor merge perfect, nu mai apare nici o eroare.
Ieri insa mi-a aparut " engine imobiliser fault" , dar a disparut la urmatoarea pornire.
Oricum, dupa schimbarea injectoarelor merge perfect, nu mai apare nici o eroare.
Ieri insa mi-a aparut " engine imobiliser fault" , dar a disparut la urmatoarea pornire.
Trust Me I’m An Engineer
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut,
am avut si eu problema destul de grava cu imobilizatorul la o alta masina ajungand sa nu porneasca nici in 30-40 de incercari.
Solutia pe care am gasit-o eu, a fost sa lipesc chip-ul din cheie de bobina care emitea campul electromagnetic din jurul contactului.
Alta solutie de care am mai auzit e ca se poate face bypass software la tot procesul de imobilizare. In principiu softul masinii este rescris dar costul se ridica undeva la 3-400 lei.
Ambele solutii duc evident la pierderea sigurantei pe care ti-o da imobilizatorul dar nu cred ca se baga vre-un hot de masini sa fure un citroen nici daca ar fi deschisa si cu cheia in contact
. Dar daca se baga vre-unul, sigur vine pregatit sa ti-o fure cu tot cu imobilizator.
Spor
LE:
Bateria din cheie nu are nici o legatura cu imobilizatorul. Asta ar insemna ca daca ti se descarca bateria din cheie (sau scapi cheia in apa de ex.), nu mai poti pleca de pe loc ceea ce e un nonsens.
Principiu de functionare este prin inductie.
am avut si eu problema destul de grava cu imobilizatorul la o alta masina ajungand sa nu porneasca nici in 30-40 de incercari.
Solutia pe care am gasit-o eu, a fost sa lipesc chip-ul din cheie de bobina care emitea campul electromagnetic din jurul contactului.
Alta solutie de care am mai auzit e ca se poate face bypass software la tot procesul de imobilizare. In principiu softul masinii este rescris dar costul se ridica undeva la 3-400 lei.
Ambele solutii duc evident la pierderea sigurantei pe care ti-o da imobilizatorul dar nu cred ca se baga vre-un hot de masini sa fure un citroen nici daca ar fi deschisa si cu cheia in contact

Spor
LE:
Bateria din cheie nu are nici o legatura cu imobilizatorul. Asta ar insemna ca daca ti se descarca bateria din cheie (sau scapi cheia in apa de ex.), nu mai poti pleca de pe loc ceea ce e un nonsens.
Principiu de functionare este prin inductie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV