Atelier Citroen SC.TOTCITRO Serv.SRL
Moderator: Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Lun 31-Dec-2012 15:23
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 II 2005 2.0 HDI BVM
Reparatie C5 punte spate
Salutare
Azi am vizitat atelierul Totcitro si am plecat cu o impresie foarte buna.
Am avut de efectuat o reparatie la puntea spate, inlocuirea rulmetilor bratelor puntii spate, operatie efectuata cu success (chiar daca unul dintre brate era de nerecuperat).
Multumesc Mihai si Cristi pentru profesionalism.
Ii recomand pentru orice reparatie la Citroen.
Azi am vizitat atelierul Totcitro si am plecat cu o impresie foarte buna.
Am avut de efectuat o reparatie la puntea spate, inlocuirea rulmetilor bratelor puntii spate, operatie efectuata cu success (chiar daca unul dintre brate era de nerecuperat).
Multumesc Mihai si Cristi pentru profesionalism.
Ii recomand pentru orice reparatie la Citroen.
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
videosuzy scrie:Servus colegi. De 11 ani folosesc C5 Hydractive 3+ si de cand am cumparat-o de la ATS a avut acest comportament, respectiv dimineata, dupa mai bine de 24 de ore de stationare, la deschiderea din telecomanda, corecta pozitia abia perceptibil.
Salutari!
Si la mine (masina din semnatura) a avut mereu acest comportament, iar daca nu se corecteaza la deschiderea din telecomanda, se corecteaza cand ma urc eu in ea (90 Kg

Un fenomen MAI ciudat cred eu este ca dupa o stationare mai lunga la deschiderea masinii botul coboara vizibil (5 - 10 cm).
La mine am sesizat asta o singura data, iar la fratemiu (C6 - 2006) de mai multe ori. E normal?
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mie 14-Noi-2012 17:35
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
DA. In sectiunea tehnica a constructorului, am citit acum multi ani si e logic ce se spune, in momentul in care masina nu am percepe greutate si este inchisa din telecomanda, intra in asa zisul repaus mode, ceea ce face sa scape un pic de presiunea din instalatie, iar in momentul in care masina este deschisa, se initiaza sistemul...un fel de ready to go, iar cand te pui in masina, incepe sa-si faca treaba. Bug ar fi daca ar avea comportament haotic, piergeri de ulei, pozitii inegale, nepastrarea liniei de mers.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
mihaistan scrie:La c6 (care urmeaza sa`l schimbam) bruscheaza uneori in tr 3 , sau la schimbari smuceste . Imi este greu sa dau un verdict atat timp cat nu am mers cu masina . In principiu daca schimbul uleiului se face corect , nu ar trebui sa se inrautateasca comportamentul , poate sa se simta in bine schimbarea . Din ce imi povestiti nu cred ca ar fi cazul de schimb de ulei dar va fac oferta . Am rugamintea sa imi comunicati pe mail totcitro_serv@yahoo.com seria de sasiu , imi este mai usor acolo si imi raman salvate toate datele .
Buna seara!
Am schimbat un burduf planetara, la desfacere am observat ca uleiul din cutie avea culoarea maro.
Ar trebui schimbat? Masina merge bine dar din cand in cand la retrogadari nu sta acul turometrului fix si oscileaza putin, generand in masian o mica miscare pendulara fata spate.
Ma puteti ajuta cu un pret/durata? Se schimba mult ulei?
VF7RDRHRJ54097261
- altair4819
- simpatizant
- Mesaje: 99
- Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata
mihaistan scrie:altair4819 - daca masina dupa 1 zi de stat , este un pic lasata de fata , la deschiderea usilor corecteaza inaltimea , acesta ar fi primul semn ca este o problema pe amortizor , exista riscul sa se arda pompa daca pierde foarte mult si pompa lucreaza non stop sa o tina ridicata sus , ceea ce nu este cazul . Pana acum toate c5`urile noi cu amortizoare stricate , uleiul este curs pe exterior , este vizibil .
Buna ziua!
Am inlocuit cilindrii pe fata si comportamentul s-a pastrat, respectiv cand opresc masina se lasa de bot (la fel si cand cobor din ea / o golesc de incarcatura), iar la deschiderea usilor (dupa o perioada de repaos) isi corecteaza nivelul (se inalta putin).
Alte scurgeri sau scapari pe instalatie nu am depistat...
Ar trebui sa fiu ingrijorat?
Multumesc!
- sorin69
- pasionat
- Mesaje: 535
- Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
- 2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006
athpr scrie:Ok, cum doresti. Nu sunt Mihai Stan si ti-am semnalat acest lucru in ideea ca, probabil mesajul tau nu a ajuns la el. In rest nici o problema. O seara placuta!
Eu sunt la servici, sper sa nu fiu foarte obosit, adresa la care am trimis mesajul este totcitro_serv@yahoo.com, cum sa ajunga la tine...?
YOU"LL NEVER WALK ALONE
Bun , sa incepem cu raspunsurile , am avut foarte mult de treaba si nu am apucat sa mai intru pe forum .
Colegului Sorin69 i-am raspuns pe mail .
Athpr , sper ca a rezolvat problema la c3 , a fost vb de un fir intrerupt .
Pentru cutia de viteze am6 noi am folosit un ulei SWAG(se poate pune
FEBI sau Mobil atf3309) , echivalent JWS3309 , costa 49 ron 1L sunt necesar 3L + 1 L de facut nivelul . Noi momentan suntem in teste cu masina , sa vedem cum se comporta cu noul ulei . La aceasta era uleiul NEGRU , nici macar maro nu mai era ...
Altair84 , pana nu aruncam un ochi la masina, nu ne putem da seama daca este totul ok sau nu .
Pentru ca tot sunt multe vizualizari aici, va anunt ca pentru c5 III , anul trecut nu reuseam sa gasesc livrabila bucsa la basula(din cate am reusit eu sa gasesc... nici magazinele online nu le livrau ) , cea din spate si clientul era obligat sa cumpere toata bascula , cu placere va anunt ca acum se gasesc bucsile marca SIDEM si MEYLE , costul fiind mult mai mic .
Colegului Sorin69 i-am raspuns pe mail .
Athpr , sper ca a rezolvat problema la c3 , a fost vb de un fir intrerupt .
Pentru cutia de viteze am6 noi am folosit un ulei SWAG(se poate pune
FEBI sau Mobil atf3309) , echivalent JWS3309 , costa 49 ron 1L sunt necesar 3L + 1 L de facut nivelul . Noi momentan suntem in teste cu masina , sa vedem cum se comporta cu noul ulei . La aceasta era uleiul NEGRU , nici macar maro nu mai era ...
Altair84 , pana nu aruncam un ochi la masina, nu ne putem da seama daca este totul ok sau nu .
Pentru ca tot sunt multe vizualizari aici, va anunt ca pentru c5 III , anul trecut nu reuseam sa gasesc livrabila bucsa la basula(din cate am reusit eu sa gasesc... nici magazinele online nu le livrau ) , cea din spate si clientul era obligat sa cumpere toata bascula , cu placere va anunt ca acum se gasesc bucsile marca SIDEM si MEYLE , costul fiind mult mai mic .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
am si eu o problema cu AC, respectiv am bagat la un prieten freon (impropriu spus ca e de fapt alt agent) in instalatie fiinda era mort, mi-a verificat si instalatia pe presiune negativa cu un compresor, cert e ca m-a tinut aprox o saptamana, dupa care m-a trimis la un alt service unde aveau o scula mai procopsita unde s-a repetat operatiunea cu verificarea presiunii samd doar ca acolo au bagat cat scrie la carte 600gr, m-a tinut aproape 20 de zile, intrebarea era daca puteti diagnostica unde e buba si ce costuri implica?
Înapoi la “Service-uri independente”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu