[VAND] Citroen Xantia X2 - 2.0 HDI - Taxa platita

Numai pentru autovehicule Citroen. Cititi cu atentie REGULILE publicate in header-ul sectiunii! Anunturile vor contine OBLIGATORIU o descriere cat mai detaliata a produsului, datele de contact si PRETUL. Nerespectarea acestor reguli duce la stergerea anuntului. ATENTIE: Discutiile Off-Topic vor fi sterse fara notificare prealabila.

Moderatori: Rica, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

[VAND] Citroen Xantia X2 - 2.0 HDI - Taxa platita

Mesajde dan1972 » Sâm 11-Oct-2014 05:05

Vand Citroen Xantia X2 2.0 HDI din 2001 in stare perfecta de functionare, culoare rosu metalizat. Euro 3 (atestat RAR).
Masina este inmatriculata pe RO in 03/2014 cu taxa platiata si nerecuperata (ofer dovada ANAF). Are toate actele la zi (ITP 2016, RCA valabil 6 luni).
Are caiet de service cu toate reparatiile efectuate.
Sant primul proprietar in RO si este inmatriculata pe numele meu in 03/2014. Am ambele chei.
Dotari:
- Clima (functioneaza)
- ABS
- 4 AirBag-uri
- Centuri pirotehnice
- Inchidere centralizata
- Imobilizator
- Incalzitor suplimentar pt. iarna
- Servodirectie
- Suspensie reglabila pe 4 pozitii de inaltime si garda la sol constanta
- Punte spate autoviratoare (in situatii limita)
- Geamuri electrice
- Oglinzi electrice
- Scaun Sofer reglabil pe inaltime + suport lombar reglabil
- Geamuri Atermice cu tenta verde
- Proiectoare
- CD Player cu MP3 + USB
- Baterie Volvo de 1 an.
- Cauciucuri Iarna Pirelli SnowControl 4 buc aproape noi
- Cauciucuri Vara Michelin Energy 4 buc bune.
.
S-au efectuat reparatii de aprox. 700 euro la ea (pot dovedi cu facturi) (discuri frana Brembo, placute frana, tobe esapament,distributie schimbata de 5.000 km, suspensie revizuita integral,ulei Castrol Edge, filtre schimbate, bujii incandescente noi, alternator nou...test injectoare + turbina...etc).Totul functioneaza ireprosabil, incepand cu motorul si terminand cu ultimul bec din portbagaj.
Partea hidraulica este in perfecta stare. S-au schimbat/incarcat toate sferele cu cele recomandate de fabricant. S-au curatat corectoarele de inaltime astfel ca acum fac corectia de inaltime foarte repede. S-au revizuit toate furtunele de retur si s-au schimbat cele care prezentau crapaturi, cu altele originale. Conjunctorul este in stare buna (nu tzacane decat la aproape 1 min. iar masina face corectia de inaltime si cu motorul oprit). Dozatorul de frana a fost schimbat (rotile nu merg franat...masina nu se lasa dupa ce opresc motorul). S-a schimbat kitul de garnituri de la servodirectie pt. ca curgea. Acum este OK.
Consum 4,7/5,2/7,3 la 90/120/oras (testat de mine).Porneste perfect la -15 grd. Nu scoate fum (a trecut RAR-ul pe bune). Injectoarele au fost verificate la Bosch Car Service in Galati si dau toate cantitatea recomandata pe retur si mai important...toate dau cantitate identica pe retur. Deci sant in perfecta stare.
...Tot la Bosch s-a verificat turbina si s-a reglat capsula de actionare. Turbina era curata pe interior, nu avea urme de scurgeri de ulei si nu avea joc.
S-a reconditionat total alternatorul cu colector nou, carbuni noi, rulmenti skf noi...Acum incarca 14,1v...
Nu are defecte ascunse! Nu exista nimic care sa nu functioneze pe masina (inchidere centralizata...geamurile electrice...A/C-ul...indicatoarele din bord...plafonierele...etc.).
Masina aceasta isi justifica existenta prin consum!
Nu are nici un punct de rugina!
Tapiseria este curata si intacta!
Masina este pregatita pt.iarna si nu va cere investitii o lunga perioada! Merita vazuta!
Mai multe relatii la telefon 0746/322.021 - Dan



Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Sâm 11-Oct-2014 09:38

Si totusi un pret ar fi binevenit :)
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Sâm 11-Oct-2014 10:11

Frumoasa tare! Spor la vanzare!

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Sâm 11-Oct-2014 19:19

Fara indoiala, din descriere, o masina deosebita. Insa lipsesc pretul, rulajul(pentru cei care vor sa il creada...) , amanunte de genul: RHZ sau RHY, etc.
Multumesc pentru precizari!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 12-Oct-2014 00:26

iuliu m. scrie:Fara indoiala, din descriere, o masina deosebita. Insa lipsesc pretul, rulajul(pentru cei care vor sa il creada...) , amanunte de genul: RHZ sau RHY, etc.
Multumesc pentru precizari!

Pare RHY

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 12-Oct-2014 05:55

Imi cer scuze ca nu am specificat pretul...Am fost preocupat sa descriu starea masinii...sa nu omit vreuna din dotari si am omis ce era mai important...Pretul... :D
..................................
Pretul este 2.950 euro, foarte putin negociabil pt. ca stiu cati bani am cheltuit ca sa o fac sa functioneze OK si stiu in ce stare este.
.....................................
Kilometri - 238.000 km pe bord. Acum Dumnezeu stie daca sant reali, dar sincer nu cred ca se complica cineva la o masina de 800-1.000 euro (pretul cu care se vand cele neinmatriculate) sa dea kilometrii inapoi...Eu unul consider ca e mai importanta starea masinii. Eu la asta ma uit cand cumpar o masina.
.....................................
Motorul este RHY, cel de 90 cp, dar nu vad o problema in asta, pt. ca trage excelent. Pe drumuri de munte, nu are nici cea mai mica problema in a urca orice panta in treapta a-4-a. Iar la drum, deplasarea cu 120-140 km/h este ceva firesc. Abia de la 100 km/h incepe sa traga in adevaratul sens...In plus, am preferat sa cumpar o masina care nu are nici un punct de rugina, cu tabla dreapta si intr-o stare tehnica cat mai buna...decat una de 110 cp, dar cu 375.000 km in bord...cu gauri de rugina cat palma prin praguri...+ multe alte probleme...
Nu ati vrea sa stiti prin ce chinuri am trecut si cat am umblat pana am gasit masina asta...Am cheltuit 900...1.200 RON la un drum Timisoara...Arad...Sibiu, sa vad 3 masini...si din 3 masini, nici una nu era de luat! Asta in conditii de iarna...stat prin hoteluri ieftine...deplasare cu MaxiTaxi cate 14 ore...si altele...
- In primul rand voi spune ca toate Xantiile care vin din Austria sant scrum de rugina...Au gauri cat palma la pragul din stg. sp. sub usa si in santul hayonului. Masina mea a fost adusa din Spania si pot spune cu mana pe inima ca nu are nici un punct de rugina...Nici macar pe puntea spate sau in alta zona expusa in mod normal la coroziune...Asta probabil pt. ca spaniolii nu au zapada...:-).
- Apoi, una e in poze si alta gasesti la fatza locului...A/C-uri care nu functioneaza (cu toate ca samsarul ti-a zis la telefon ca merge...)...oglinzi care nu mai au comanda de reglaj...ambreiaje care fac zgomot...jocuri uriase in caseta de directie...masini cu 4 din 6 sfere sparte/irecuperabile...masini la care suspensia nu se mai ridica/lasa...masini la care sant scoase becurile din bord pt. a nu semnaliza defectiuni la ABS...AirBag-uri...etc...Parbrize fisurate care nu se vad in poze...Masini care sant vandute drept Euro 3, dar cand te duci la RAR ies Euro 2, pt. ca asa au plecat din fabrica...si platesti 1550 euro in loc de 703 euro Taxa de Timbru...+ multe altele...as putea vorbi 24 de ore despre experientele pe care le-am avut cu samsarii de masini din vestul tarii...Si toate masinile provin de la proprietari pensionari...cu caine...:-))...Era sa uit asta! :-)
..................................................
De ce o vand ?!?...Pt. ca mai am si cealalta Xantia 1.8i (cea din poza de la avatar) si nu are logica sa tin 2 masini...Nu imi permit asta...Initial am cumparat HDI-ul cu gandul sa o vand pe cealalta... pt. ca HDI-ul e mult mai economic. Dar atunci nu am stiut ca daca o masina are taxa platita si recuperata, la o noua inmatriculare va plati din nou taxa...Indiferent ca am dat statul in judecata si am castigat o data procesul...si mi s-au returnat banii...fapt prin care statul roman isi recunoaste greseala...E o aberatie dar asta este.
...In plus in masina cealalta am bagat aprox. 3.000 euro in piese originale noi, anul trecut......bani pe care nu mi-i voi mai recupera nici o data...Deci sant fortat sa o pastrez si sa o folosesc, sau sa o vand in pierdere drastica...Deci trebuie sa vand HDI-ul...
Acesta este motivul pt. care masina aceasta se vinde.
....Pt. orice alte intrebari, va stau la dispozitie, de preferat la telefon, pt. ca pe aici nu intru prea des. 0746/322.021
O poza cu kilometrajul masinii:

Imagine

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 12-Oct-2014 06:34

@kady28 si @iuliu m. - Multumesc frumos pt. aprecieri si pt. urari! Intr-adevar...este o masina cu care nu mi-e rusine sa ies in lume.
Acum o folosesc zilnic...am fost in concediu cu ea...Nu a pus nici cea mai mica problema...Consumul este sub 5 L la drum si nu sare de 7,3 in oras nici iarna la -10 grd....Ma batea gandul la un momentdat sa-mi cumpar un Tico pt. oras, dar cu cat consuma Diese-ul asta, nu mai merita sa ma complic cu Tico.
Si daca nu se vinde, nu e o problema, pt. ca exact cum spuneam, masina asta isi justifica existenta si taxele platite, datorita consumului redus.
Culoarea este de mare efect! Este un rosu metalizat care in soare puternic pare foarte aprins, in amurg capata o tenta mai inchisa...spre roz, iar pe intuneric bate in visiniu metalizat...Si am avut norocul sa nu fie exfoliata vopseaua nicaieri...pt. ca asta e boala la Xantia de obicei...

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 12-Oct-2014 06:47

.
Imagine

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 19-Oct-2014 12:27

...Probabil multa lume considera ca pretul cerut de mine este prea mare...
Un amic de-al meu isi cauta acum un Citroen Xantia HDI neinmatriculat cat mai ieftin (firesc pt. romani...:-)...)...A inceput circul...si pe mine ma amuza... :lol:
...A inceput sa dea telefoane, dar nu se prea intelege cu samsarii...Cu greu obtine poze sau fotocopii cu actele...Iar ca sa se duca samsarul cu ea la RAR...e exclus...Toti spun ca "La 700 euro ce pretentii ai?!?"...
...S-a dus la RAR ca sa afle daca masina este Euro 3, dar l-au refuzat...I-au zis ca nu-i pot spune pana nu vine cu masina...
...Daca o cumpara si nu iese Euro 3, nu o va putea inmatricula pt. ca taxa creste de la 640...704 euro, la aprox. 2.500 euro (daca nu gresesc) si nu mai merita...O va da la dezmembrari cu 300 euro...
...Tot da telefoane...A gasit cateva masini ieftine, dar fie au cate 370.000 km...fie sant lovite...fie sant din Austria si sant scrum de rugina...fie samsarul spune ca e HDI, dar cand trimite poze cu motorul, masina e 1.9 TD (Euro 2)...sau mai rau este 2,1 TD-D12 (are taxa uriasa si e Euro2...)...fie au toate numerele rosii scoase si nu mai pot fi aduse acasa decat pe platforma (costa o avere...)...etc...
...A gasit una cat de cat acceptabila, la Timisoara, de Austria cu ceva rugina (cum era de asteptat...) numai ca in acte nu are trecuta cantitate a de CO si nici nu scrie nicaieri ca e Euro 3...Aia mai mult ca sigur iese Euro 2 la RAR...cu toate ca samsarul spune ca este Euro3 100%... :lol:
...Samsarii il asigura ca "suspensia functioneaza OK...masina se ridica...se coboara"...etc...dar cand am intrebat daca masina are suspensia rigida...nu stiu sau nu vor sa spuna...Spun ca nu se pricep...
...Intrebi daca masina are rugina...esti asigurat ca masina nu are pic de rugina...dar cand ceri poze detaliate remarci ca toate usile sant putrede pe margine si pozele sant facute exact langa zona pe care ai solicitat-o si unde face de obicei Xantia rugina...Exact ce te intereseaza, nu e prins in poza...Si umbla cu texte de genul: "Dom-le...masina este la 30 km la tara...Nu mai am cum sa ajung zilele astea la ea...."...
...Nu vreau sa ma gandesc ce va vedea la fatza locului, daca in poze se vad deja "probleme"...
...Va incepe sa faca drumuri de cate 200 euro pana in capatul celalalt al tarii si se va lamuri...Eu unul nu mai am nervi sa mai fac asta si pt. altcineva...Mi-a ajuns!!!
...Iar dupa ce va gasi o masina intr-un final si va ajunge cu ea acasa (aventura vietii...sa vii cu o masina fara suspensii, cu frane proaste, fara faruri...etc...etc...etc... 800 km) se va izbi de autoritati...Va fi respins la RAR pt. ca masina scoate fum...pt. ca are cauciucuri de alta dimensiune...pt. ca...pt. ca...pt. ca...
...La Fisc nu ii dau viza si il trimit inapoi de unde a luat masina sa o introduca acolo in evidenta...sa plateasca impozit...apoi sa obtina Certificat Fiscal...
...La Politie i se respinge dosarul pt. ca nu mai are numerele de Austria sua declaratie de transport pe platforma...
...De alergatura, banii si nervii pe la 1000 de ghisee nici nu mai vorbesc...
...Si daca reuseste sa o inmatriculeze si a platit aprox. 640 euro taxa...100 euro RAR-ul...100 euro RCA-ul pe 6 luni + taxele de la Politie...+traduceri acte + chitanta +chitanta + ++++++....(MECANISMUL ASTA DE LA NOI PT. INMATRICULAREA UNEI MASINI E DRACONIC...FRIZEAZA DEMENTZA...PARCA E FACUT SA TE FACA SA RENUNTI...) incepe sa bage bani in ea si sa stea prin service cu masina, pt. ca in starea in care vin de afara de obicei, nu se poate circula...Si incepe sa cheltuiasca...300 RON...500 Ron...200 RON...400 RON...Asta daca vrea sa se poata bucura de masina aia...Altfel va merge cu ea pana ii ies amortizoarele prin capota, dupa care o trage pe dreapta...si ajunge la dezmembrari in cateva luni...
..............................................................
In felul acesta lumea va intelege pe ce cer eu banii acestia !!!...Numai cand ma gandesc la frigul indurat pe drumuri...cazari prin hoteluri obscure...emotiile suportate la RAR...Fisc...si Politie...mi se zbarleste parul pe mine...cu toate ca de atunci au trecut cateva luni...
...Dar fiecare e liber sa se convinga pe propria piele!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 19-Oct-2014 20:10

dan1972 scrie:...Daca o cumpara si nu iese Euro 3, nu o va putea inmatricula pt. ca taxa creste de la 640...704 euro, la aprox. 2.500 euro (daca nu gresesc) si nu mai merita...O va da la dezmembrari cu 300 euro...


dane... unde e ma aia? ca o cumpar eu cu 300, si dau si un sirop bonus :lol:

stiu treaba cu "scump domne scump, dincolo era mai ieftin!". acelasi lucru l-am patit si eu cu activa, pe care am cerut 3500, si stiu ce masina e. nu are rugina, este absolut full, nu a fost atinsa NICIODATA, e inscrisa de mine, are hidraulica bec, nu e umblat pe la ea, si asa mai departe. mi-au zis toti ca la 2000 isi ia xantia de pici in cur... stii ceva? liber, si buna ziua! fiecare isi ia ce pofteste, si gata. poti sa nimeresti si chiftele, dar... nu prea e chiar asa. tot o sa fie ceva in neregula la un moment dat. eu unul stiu bine ce e cu masinile la cate am avut, si pot spune ca masina asta, daca e in starea descrisa, face chiar mai mult decat suma ceruta. am luat masini cu 300 euroi, chiar si inscrise, dar daca adunam valoarea pieselor pe care le-am inlocuit, depaseam lejer 2500!!! ca le-am avut eu... asta e alta socoteala, dar altii care isi cumpara o masina sa circule cu ea nu au de unde sa le scoata.

concluzia? un utilizator normal trebuie sa cumparere o masina buna, care chiar daca a fost reparata, a fost cu simt de raspundere si nu de mantuiala. nu va bucurati ca ati luat una la jumatate de pret, daca intr-un an dublati acel pret. la bani se adauga si timp, si nervi, si asa mai departe! o masina buna face mult mai mult decat una cu probleme, si e normal ca undeva sa se faca diferenta, adica la pret.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 19-Oct-2014 23:08

Multumesc Nik! La Timisoara este. E cea bleumarin... dar din ce am vazut in pozele trimise amicului meu...mai bine lipsa...Are rugina pe cantul usilor prin interior de sus pana jos...E putreda...Si inca nu ne-a aratat pragurile acolo sub usile din spate...Stii...
..............................
Asa este! Am vazut Xantia X2 Diesel inmatriculate ep RO la vanzare si cu 1.500 euro...Dar ori nu sant HDI-uri (sant 1,9 TD sau 2,1 TD) cu toate ca proprietarii spun ca sant HDI (nici macar nu stiu ce vand...sau se fac ca nu stiu...) ...ori daca sant HDI sant in stare groaznica.
..............................
Eu totusi puneam accent pe alergatura dupa o masina buna...si faptul ca te duci pana incapatul celalalt al tarii (in cazul meu) si cheltuiesti cate 800...1.200 RON si din 3 masini vazute nu poti cumpara nici una...pt. ca sant praf...Si mai faci inca un drum, alte 3 zile state pe drumuri...prin hoteluri...alti bani cheltuiti...Si in final ajungi la pretul uneia mai bune, la pret mai mare, dar ramai cu o masina in stare proasta...
...Dupa care incep emotiile si alergatura la RAR, Fisc si Politie...unde stii bine cate necazuri sant...Ba ca nu ti-a dat proprietarul certificat fiscal...cu toate ca tu ai luat-o de afara si masina nu a circulat in tara....Ba ca nu ai numerele de afara...si-ti resping dosarul de la politie...Ba ca are cauciucuri de 195 in loc de 185...si ti-o respinge RAR-ul si mai dai niste bani pe cauciucuri sau pe.......
...Iar mai nou, am inteles ca RAR-ul nu mai vrea sa mai comunice ce Euro are masina, daca nu te duci cu ea acolo...Ori asta presupune sa o cumperi...Si daca nu iese Euro 3, e belea mare...pt. ca taxa se tripleaza!!! Eu am stat cu niste emotii pana m-am vazut cu Cartea de Identitate in mana...de am zis ca nu se mai termina...
...Si abia dupa aceea incep cheltuielile cu reabilitarea masinii...
...Cine nu vrea sa dea banii astia, sa incerce pe cont propriu sa cumpere una neinmatriculata, de la samsarii din Timisoara sau Arad... :evil:
...Acum cine va cumpara masina asta, nu mai are dureri de cap nici cu inmatricularea, nici cu starea ei tehnica...Nu ma grabesc s-o vand cu orice pret, pt. ca acum merg zilnic cu ea si e al naibii de ieftina in exploatare...HDI-ul asta este extraordinar...cat nu vroiam eu sa aud de Diesel inainte!!! :oops:
...Dar mi se pune pe suflet ca cealalta sta de pomana in fatza blocului...plina de praf...dupa ce am bagat in ea 3000 euro...Stii...Dar chiar n-ar avea logica sa platesc doua asigurari atat timp cat nu merg decat cu o masina...
...Imi faceam calculul cat m-ar costa combustibilul pana la munte, pt. ca as vrea sa plec cateva zile...Pt. HDI ma costa motorina pt. 600 km aprox. 180 RON...Pt. cealalta m-ar costa benzina aprox. 300 RON...Aproape dublu!!!
...Astept! Nu ma grabesc... :wink:

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 20-Oct-2014 08:59

@dan - cred ca esti puțin subiectiv. Totul tine de ce prefera cumparatorul: sa dea o suma mare de bani la achiziție,sau sa investeascĂŁ o suma de bani considerabilĂŁ dupĂŁ achiziție.
Mașini in stare buna se gĂŁsesc...daca ai gĂŁsit tu, fi convins ca o sa gĂŁseascĂŁ si altii. Repet, nu contest valoarea mașinii, dar spun ca totul depinde de ce doreste cumparatorul.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mar 21-Oct-2014 00:27

@Marian - Aaaa!...Nuuu! Nici pe departe HDI-ul meu nu e singurul in stare buna...si poate ca exista masini in stare si mai buna...Sant masini pt. toate gusturile...Eu am vrut doar sa subliniez chinul la care te inhami cand cumperi o masina neinmatriculata cu putini bani...Si am vrut sa explic pe ce cer eu banii acestia...fiindca probabil multora li se pare un pret nejustificat...
.................................
2 - Da! Masini in stare buna se mai pot gasi, dar asta dupa ce faci o groaza de drumuri (de obicei la Timisoara si Arad...in capatul tariii)...drumuri care costa destul de mult!!!...Pe mine primul drum la care am vazut 3 masini si nu am putut cumpara nici una, m-a costat aprox. 900...1.200 RON...Iar la al 2-lea drum am mai cheltuit vre-o 800 RON...
.................................
3 - Dupa parerea mea, a 2-a varianta (cea cu achizitia mai ieftina si cheltuieli ulterioare mai mari) este o varianta perdanta...pt. ca cheltuielile ulterioare cu reparatiile de cele mai multe ori sant mai mari decat daca ai lua din start o masina in stare buna, dar cu o suma mai mare...
...dar exact cum ai spus tu...E doar o chestiune de gusturi...Sant oameni si oameni...Fiecare face cum doreste...
.................................
4 - Vroiam sa atrag atentia asupra faptului ca de multe ori ofertele sant inselatoare...De curand ma uitam pe un site de vanzari si sant muti care incearca sa vanda 1.9 TD sau 2,1 TD drept HDI...la preturi tentante...Dar cand ceri poze, daca stii cum arata fiecare motor, iti dai seama ca in loc de un HDI (cum zice vanzatorul) masina are motor 1.9 TD...motiv pt. care masina are pretul cu 30% mai mic...Tentant nu ?!?...O mica inselatorie...Numai ca de multe ori tine, pt. ca nu toata lumea se pricepe sa faca diferenta intre cele doua motoare...
...O alta inselatorie...Multi samsari spun despre HDI-ul lor "minunat" ca este 99% Euro 3...Cu toate astea lasa in mod suspect pretul cu 30 % sub pretul pietei...Dar daca ceri copii dupa acte si te uiti mai atent, observi motivul pt. care samsarul a coborat asa de mult pretul...Observi ca masina este fabricata in 99 (in loc de 2000 cum spune el) iar Euro 3 inainte de 2000 e imposibil!!! In plus nu are trecut nicaieri in acte norma Euro si cantiatatea de gr. CO...obligatorie la un Euro 3...Dar cum putina lume stie toate acestea....pretul scazut devine o prioritate...Si respectivul se trezeste dupa ce a cumparat masina, ca are de platit o taxa de 1500 euro in loc de 640 euro...iar masina devine neinmatriculabila pt. ca nu mai renteaza....Diferenta la Diesel e uriasa intre Euro 2 si Euro 3!!!

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mar 11-Noi-2014 02:13

Revin cu cateva poze de la plimbarea din week-end la "munte"...Nu mai iesisem de mult la o plimbare, asa ca am facut o tura de week-end "scurta" (de 430 km...) pe Intorsura Buzaului, pana dupa barajul de la Siriu...Mai aveam vre-o 30 de km si ajungeam la Brasov...:-)...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Masina a mers impecabil! Ma uimeste cu fiecare drum facut cu ea...Trage in orice treapta...la orice viteza...indiferent daca e panta sau e drum drept...Marele avantaj la HDI, e faptul ca tureaza aproape ca un motor pe benzina...pana spre 5.000 rpm...Nu este nevoie...Cu toate ca motorul este RHY de "doar" 90 cp, trage bine de la 1.500...2.000 rpm, dar de la 3000...3500 rpm "aduna asfaltul" sub roti...Nu prea am avut ce discuta cu nimeni pe sosea...:-))...Iar pe serpentine e fenomenala!!!...Se inclina foarte putin in viraje si unde iau de volan, exact acolo se duce...Este extrem de precisa pe viraje. De cand am intrat in serpentine, nu s-a tinut nimeni dupa mine, cu toate ca nu am fortat nota...Am mers de placere...
...Pantele in Intorsura Buzaului sant destul de pronuntate...Cu toate astea, am urcat in majoritatea timpului cu a-4-a fara probleme...Doar acolo unde erau viraje ac de par,care impuneau reducerea vitezei mult, am schimbat a-2-a sau a-3-a...
A foat extrem de placut sa o conduc la drumul asta!!!
...Consumul??? :-))...Ma face sa zambesc...Am facut 425 km cu aprox. 20 L de motorina...Deci sub 5L/100 km, in conditii de drum de munte, cu multe depasiri...iar pe Braila-Buzau am mers cu 120-130 km/h...425 km in 6 ore...De la 14:30 la 21:30...cu multe opriri pt. poze si pene de tufis...:-)...Nu am parcurs nici o data 420 km in 6 ore (eu cel putin....)...Si asta fara sa ma fortez...Sant o groaza de restrictii de viteza...localitati care nu se mai termina...radare...soferi care nu stiu sa conduca si-i uita Dumnezeu pe sosea...etc. Chiar n-am vrut sa risc prea tare...
Am avut pt. prima data senzatia ca n-am unde sa merg...ca imi liseste autostrada...unde sa-i dau 150...160 km/h...
...Abia cand am ajuns acasa, am realizat ca puteam sa le fac o vizita rudelor de la Sibiu...asaaa...intr-o gluma...:-)...cu 20 + 20 L motorina...Am avut senzatia ca am mers prea putin si ca as vrea sa mai merg cateva sute de km...chiar si in conditiile din Romania...
JOS PALARIA HDI !!!
...Imi pare rau ca nu am putut incarca si celelalte poze facute cu aparatul foto...Sant prea mari...

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 17-Noi-2014 15:33

Pretul final pt. aceasta masina este 2.800 euro. Sub acest pret nu mai incape nici o negociere...


Înapoi la “Vanzari/Cumparari Auto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO