Acum la modul serios, realitatea e si mai complicata decat o descrii tu intrucat nu exista o "valoare adevarata". Valoarea aia se schimba in continuu si depinde de o multitudine de factori. Repetabilitatea e foarte greu de obtinut, si din motivul asta am sugerat in prima mea interventie aici un test cat de cat riguros. Insa unul perfect riguros nu poate fi facut de un amator.
Generator HHO
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Metoda
- "meditativa" e perfecta. Intrucat valoarea adevarata e stabilita tot prin meditatie, toate erorile de masura, deviatie standars si asa mai departe sunt 0
Acum la modul serios, realitatea e si mai complicata decat o descrii tu intrucat nu exista o "valoare adevarata". Valoarea aia se schimba in continuu si depinde de o multitudine de factori. Repetabilitatea e foarte greu de obtinut, si din motivul asta am sugerat in prima mea interventie aici un test cat de cat riguros. Insa unul perfect riguros nu poate fi facut de un amator.
Acum la modul serios, realitatea e si mai complicata decat o descrii tu intrucat nu exista o "valoare adevarata". Valoarea aia se schimba in continuu si depinde de o multitudine de factori. Repetabilitatea e foarte greu de obtinut, si din motivul asta am sugerat in prima mea interventie aici un test cat de cat riguros. Insa unul perfect riguros nu poate fi facut de un amator.
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Definitiile de acolo sunt din vocabularul international de metrologie. Metrologia este stiinta masurarii. Ca sa promovezi un produs trebuie sa prezinte niste rezultate concrete, riguroase si credibile. Asta nu se poate face decat prin masurari repetate. Daca repetabilitatea nu se poate obtine atunci e degeaba totul.Inseamna ca tie poate sa-ti mearga si mie nu.
Trust Me I’m An Engineer
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
E mai rau de atat. Poate sa iti scada consumul- sau dimpotriva, sa iti creasca, iar cauza sa fie cu totul alta. Tu sa crezi ca ti-a scazut consumul (sau a crescult) datorita instalatiei HHO si in realitate schimbarea a aparut pentru ca s-a scumpit benzina si traficul e mai lejer sau ti s-a desfundat coclenderul cuantic de la prototiptil, fara nicio legatura cu instalatia.
james kilowatt scrie:E mai rau de atat. Poate sa iti scada consumul- sau dimpotriva, sa iti creasca, iar cauza sa fie cu totul alta. Tu sa crezi ca ti-a scazut consumul (sau a crescult) datorita instalatiei HHO si in realitate schimbarea a aparut pentru ca s-a scumpit benzina si traficul e mai lejer sau ti s-a desfundat coclenderul cuantic de la prototiptil, fara nicio legatura cu instalatia.
ATENTIE MARE la ce spuneti, daca se desfunda coclenderul cuantic de la prototiptil, (daca vorbim de instalatia HOO-HOO-HOO),
consumul va CRESTE nu va fi mai mic prin simplul fapt ca particulele ce trec prin fante vor genera franje mai dese,
deci mai putin hidrogen liber care in combinatie cu lipsa de oxigen va trage mai mult combustibil in zona de
preincalzire a prototiptilului, implicit in camera de compresie.
Sa nu mai vorbim de ce vede BSI-ul.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Absolut.
Mai mult de atat, la dizertatia dumneavoastra se mai poate adauga si urmatorul factor:
Ecuatiile de baza ale mecanicii cuantice sunt absolut simentrice temporal. Sageata timpului apare doar la fenomene mai macro, cum ar fi termodinamica sau cosmologia. Ramanand insa nivel cuantic instalatia HOO HOO HOO poate deveni OOH OOH OOH ( sau IOI-IOI-IOI in ungureste) fara a incalca vreo lege a naturii cunoscuta.
Asemenea instalatii genereaza frecari intense intre subsamblele oscilante care duc incalziri locale si disipari de enegie. Statistic vorbind, energia sistemului se disipa total in aproximativ 20 minute (desi deviatia standard a statisticii este ridicata).
Aceasta disipare a energiei initiale se adauga la cresterea de consum mentionata de dvs.
Mai mult de atat, la dizertatia dumneavoastra se mai poate adauga si urmatorul factor:
Ecuatiile de baza ale mecanicii cuantice sunt absolut simentrice temporal. Sageata timpului apare doar la fenomene mai macro, cum ar fi termodinamica sau cosmologia. Ramanand insa nivel cuantic instalatia HOO HOO HOO poate deveni OOH OOH OOH ( sau IOI-IOI-IOI in ungureste) fara a incalca vreo lege a naturii cunoscuta.
Asemenea instalatii genereaza frecari intense intre subsamblele oscilante care duc incalziri locale si disipari de enegie. Statistic vorbind, energia sistemului se disipa total in aproximativ 20 minute (desi deviatia standard a statisticii este ridicata).
Aceasta disipare a energiei initiale se adauga la cresterea de consum mentionata de dvs.
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady


