CITROEN in presa romaneasca !
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
VIDEO: Film de prezentare impresionant pentru noul Citroen Divine DS Concept:
http://www.automarket.ro/tv/prezentari/ ... -4083.html
Citroen Divine DS: curajul designerilor francezi renaÂşte sub forma unui nou concept:
www.automarket.ro/stiri/citroen-divine- ... 57826.html
Reteta simplitatii:
www.automarket.ro/test-drive/reteta-sim ... 57753.html
http://www.automarket.ro/tv/prezentari/ ... -4083.html
Citroen Divine DS: curajul designerilor francezi renaÂşte sub forma unui nou concept:
www.automarket.ro/stiri/citroen-divine- ... 57826.html
Reteta simplitatii:
www.automarket.ro/test-drive/reteta-sim ... 57753.html
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/povesti- ... 57736.html
POVEÂŞTI AUTO: 40 de ani de la lansarea lui Citroen CX
Citroen CX este un model legendar din gama constructorului francez. A dus mai departe stilul ºi confortul modelului DS ºi rãmâne unul dintre cele mai populare modele Citroen din istorie.
Ăn 1974, la Salonul Auto de la Paris, Citroen prezenta publicului modelul CX. Cu un design avangardist, specific mĂŁrcii Citroen ĂŽn acea perioadĂŁ, CX dorea sĂŁ ducĂŁ mai departe moÂştenirea lĂŁsatĂŁ de deja legendarul DS. Avea sĂŁ-Âşi câºtige repete reputaĂžia de cel mai confortabil automobil produs de cĂŁtre Citroen Âşi ulterior era considerat de cĂŁtre fanii mĂŁrcii drept ultimul Citroen adevĂŁrat, fabricat ĂŽnainte de era când Peugeot a ĂŽnceput sĂŁ controleze marca francezĂŁ.
Citroen CX este opera designerului Robert Opron. Acesta a desenat o berlinã În douã volume, lungã de 4.63 metri. Partea din spate foloseºte o aºa-numitã coadã Kamm, un element de design care implicã tãierea bruscã a liniilor fluide. Inspirat din liniile predecesorului sãu, modelul DS, noul CX a pãstrat suspensia hidro-pneumaticã pentru un confort deosebit. Citroen CX avea suspensie autoreglabilã, direcÞie care κi ajusta demultiplicarea În funcÞie de viteza de deplasare ºi renunÞa la manetele pentru cel de la volan În favoarea unor butoane care puteau fi acÞionate fãrã ca ºoferul sã ridice mâna de pe volan. Dacã aceste comenzi vi se par familiare, atunci v-aÞi aflat la un moment dat la volanul unui Oltcit. Pentru cã modelul asamblat sub licenÞã Citroen la Craiova folosea un sistem similar pentru acÞionarea farurilor, ºtergãtoarelor ºi a semnalizatoarelor.
DeÂşi Citroen a dorit iniĂžial sĂŁ-Âşi doteze noul model cu un motor rotativ, dezvoltarea acestuia s-a dovedit problematicĂŁ Âşi s-a renunĂžat rapid la el. Astfel, la lansarea din 1974, Citroen CX folosea motorul pe benzinĂŁ de 2.0 litri moÂştenit de la DS, dar montat transversal. Acest propulsor dezvolta 103 CP, iar pentr cei care doreau ceva mai multĂŁ putere exista versiunea CX 2200, dotatĂŁ cu motor de 2.2 litri Âşi carburator dublu corp care oferea 114 CP.
CX-ul avea sĂŁ fie ĂŽmbogĂŁĂžit constat de-a lungul carierei sale cu noi versiuni de motorizare. Ăn 1977 a primit un motor cu injecĂžie de benzinĂŁ de 2.4 litri, ceea ce fĂŁcea din CX una dintre cele mai rapide maÂşini construite ĂŽn FranĂža la acea vreme. CX a fost, de asemenea, primul model Citroen care a folosit un propulsor diesel. Acesta a venit ĂŽn 1976, sub forma unui motor de 2.2 litri. Cel mai rapid CX avea sĂŁ soseascĂŁ ĂŽn 1984, când a fost lansatĂŁ versiunea 25 GTi Turbo. Aceasta putea atinge o vitezĂŁ de top de 220 km/orĂŁ.
Design futurist, probleme pãmânteºti
Citroen CX arĂŁta ca aterizat dintr-un film SF la lansarea din '74, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ era un automobil perfect. Primele unitĂŁĂži produse nu aveau asistare pentru direcĂžie Âşi asta ĂŽl fĂŁceau dificil de manevrat. Ăn plus, cei patru metri Âşi jumĂŁtate lungime ridicau probleme la manevrele ĂŽn spaĂžii ĂŽnguste. Apoi, fiabilitatea s-a dovedit a fi slabĂŁ iar costurile de ĂŽntreĂžinere mari. Citroen CX avea sĂŁ-Âşi atragĂŁ repede reputaĂžia de automobil scump de ĂŽntreĂžinut, iar ĂŽn timp au ĂŽnceput sĂŁ aparĂŁ diverse probleme tehnice. Ironic este cĂŁ problemele nu apĂŁreau neapĂŁrat la sistemele complexe ale maÂşinii, ci la elemente relativ simple: electromotor, conexiuni electrice, balamalele portierelor, ruginĂŁ. Abia ĂŽn 1981 Citroen a oferit o caroserie garantatĂŁ ĂŽmpotriva ruginii. Ăn ciuda problemelor, Citroen CX avea sĂŁ fie aleasĂŁ MaÂşina Anului ĂŽn Europa ĂŽn anul 1975.
Citroen CX avea sã fie apreciat ºi de oficialitãÞi, fiind folositã de Jacques Chirac ºi chiar de ºefii de stat din Republica Democratã Germania. Aceºtia au apreciat varianta Prestige, care era cu 25 cm mai lungã faÞã de CX-ul normal. Pentru cei cu nevoie de spaÞiu mai ridicat, Citroen a fabricat ºi o versiune Estate. CX-ul a fost popular ºi ca vehicul utilitar, fiind convertit În ambulanÞã.
Citroen CX Estate
Ăn ciuda problemelor de fiabilitate prin care a trecut, Citroen CX a atras clienĂžii Âşi fost un succes pentru marca francezĂŁ, fiind vândute peste 1.2 milioane de unitĂŁĂži ĂŽntre 1974 Âşi 1991. Forma alungitĂŁ avea sĂŁ fie pĂŁstratĂŁ Âşi de cĂŁtre modelul care l-a ĂŽnlocuit ĂŽn 1989, Citroen XM.
POVEÂŞTI AUTO: 40 de ani de la lansarea lui Citroen CX
Citroen CX este un model legendar din gama constructorului francez. A dus mai departe stilul ºi confortul modelului DS ºi rãmâne unul dintre cele mai populare modele Citroen din istorie.
Ăn 1974, la Salonul Auto de la Paris, Citroen prezenta publicului modelul CX. Cu un design avangardist, specific mĂŁrcii Citroen ĂŽn acea perioadĂŁ, CX dorea sĂŁ ducĂŁ mai departe moÂştenirea lĂŁsatĂŁ de deja legendarul DS. Avea sĂŁ-Âşi câºtige repete reputaĂžia de cel mai confortabil automobil produs de cĂŁtre Citroen Âşi ulterior era considerat de cĂŁtre fanii mĂŁrcii drept ultimul Citroen adevĂŁrat, fabricat ĂŽnainte de era când Peugeot a ĂŽnceput sĂŁ controleze marca francezĂŁ.
Citroen CX este opera designerului Robert Opron. Acesta a desenat o berlinã În douã volume, lungã de 4.63 metri. Partea din spate foloseºte o aºa-numitã coadã Kamm, un element de design care implicã tãierea bruscã a liniilor fluide. Inspirat din liniile predecesorului sãu, modelul DS, noul CX a pãstrat suspensia hidro-pneumaticã pentru un confort deosebit. Citroen CX avea suspensie autoreglabilã, direcÞie care κi ajusta demultiplicarea În funcÞie de viteza de deplasare ºi renunÞa la manetele pentru cel de la volan În favoarea unor butoane care puteau fi acÞionate fãrã ca ºoferul sã ridice mâna de pe volan. Dacã aceste comenzi vi se par familiare, atunci v-aÞi aflat la un moment dat la volanul unui Oltcit. Pentru cã modelul asamblat sub licenÞã Citroen la Craiova folosea un sistem similar pentru acÞionarea farurilor, ºtergãtoarelor ºi a semnalizatoarelor.
DeÂşi Citroen a dorit iniĂžial sĂŁ-Âşi doteze noul model cu un motor rotativ, dezvoltarea acestuia s-a dovedit problematicĂŁ Âşi s-a renunĂžat rapid la el. Astfel, la lansarea din 1974, Citroen CX folosea motorul pe benzinĂŁ de 2.0 litri moÂştenit de la DS, dar montat transversal. Acest propulsor dezvolta 103 CP, iar pentr cei care doreau ceva mai multĂŁ putere exista versiunea CX 2200, dotatĂŁ cu motor de 2.2 litri Âşi carburator dublu corp care oferea 114 CP.
CX-ul avea sĂŁ fie ĂŽmbogĂŁĂžit constat de-a lungul carierei sale cu noi versiuni de motorizare. Ăn 1977 a primit un motor cu injecĂžie de benzinĂŁ de 2.4 litri, ceea ce fĂŁcea din CX una dintre cele mai rapide maÂşini construite ĂŽn FranĂža la acea vreme. CX a fost, de asemenea, primul model Citroen care a folosit un propulsor diesel. Acesta a venit ĂŽn 1976, sub forma unui motor de 2.2 litri. Cel mai rapid CX avea sĂŁ soseascĂŁ ĂŽn 1984, când a fost lansatĂŁ versiunea 25 GTi Turbo. Aceasta putea atinge o vitezĂŁ de top de 220 km/orĂŁ.
Design futurist, probleme pãmânteºti
Citroen CX arĂŁta ca aterizat dintr-un film SF la lansarea din '74, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ era un automobil perfect. Primele unitĂŁĂži produse nu aveau asistare pentru direcĂžie Âşi asta ĂŽl fĂŁceau dificil de manevrat. Ăn plus, cei patru metri Âşi jumĂŁtate lungime ridicau probleme la manevrele ĂŽn spaĂžii ĂŽnguste. Apoi, fiabilitatea s-a dovedit a fi slabĂŁ iar costurile de ĂŽntreĂžinere mari. Citroen CX avea sĂŁ-Âşi atragĂŁ repede reputaĂžia de automobil scump de ĂŽntreĂžinut, iar ĂŽn timp au ĂŽnceput sĂŁ aparĂŁ diverse probleme tehnice. Ironic este cĂŁ problemele nu apĂŁreau neapĂŁrat la sistemele complexe ale maÂşinii, ci la elemente relativ simple: electromotor, conexiuni electrice, balamalele portierelor, ruginĂŁ. Abia ĂŽn 1981 Citroen a oferit o caroserie garantatĂŁ ĂŽmpotriva ruginii. Ăn ciuda problemelor, Citroen CX avea sĂŁ fie aleasĂŁ MaÂşina Anului ĂŽn Europa ĂŽn anul 1975.
Citroen CX avea sã fie apreciat ºi de oficialitãÞi, fiind folositã de Jacques Chirac ºi chiar de ºefii de stat din Republica Democratã Germania. Aceºtia au apreciat varianta Prestige, care era cu 25 cm mai lungã faÞã de CX-ul normal. Pentru cei cu nevoie de spaÞiu mai ridicat, Citroen a fabricat ºi o versiune Estate. CX-ul a fost popular ºi ca vehicul utilitar, fiind convertit În ambulanÞã.
Citroen CX Estate
Ăn ciuda problemelor de fiabilitate prin care a trecut, Citroen CX a atras clienĂžii Âşi fost un succes pentru marca francezĂŁ, fiind vândute peste 1.2 milioane de unitĂŁĂži ĂŽntre 1974 Âşi 1991. Forma alungitĂŁ avea sĂŁ fie pĂŁstratĂŁ Âşi de cĂŁtre modelul care l-a ĂŽnlocuit ĂŽn 1989, Citroen XM.
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Noua linie de modele (Citroen) DS debuteazĂŁ la Salonul Auto de la Paris 2014
Noul brand franĂžuzesc DS, ce se desparte de marca Citroen Âşi devine astfel independent, ĂŽÂşi va face debutul ĂŽn cadrul Salonului Auto de la Paris, care ĂŽÂşi va deschide porĂžile pe 2 octombrie 2014.
LansatĂŁ oficial pe 1 iunie, obiectivul mĂŁrcii DS este clar: sĂŁ poziĂžioneze industria auto franĂžuzeascĂŁ printre primii constructori de automobile premium.
La Paris vor fi prezentate conceptele DIVINE DS Âşi DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS, care prefigureazĂŁ viitorul mĂŁrcii DS.
Linia DS se distinge cu uºurinÞã, graÞie stilului unic, rafinamentului fiecãrui detaliu, materialelor luxoase ºi tehnologiei inovatoare. Standul DS din cadrul Salonului Auto de la Paris va cãpãta un rafinament aparte graÞie celor douã concepte dezvãluite presei În decursul acestei luni.
DIVINE DS este un autovehicul compact cu patru uÂşi, cu linii fluide, evidenĂžiate de elementele grafice. Exteriorul distinctive al DIVINE DS este completat de interiorul ĂŽnfrumuseĂžat de elemente combinate original, astfel ĂŽncât sĂŁ denote spiritual avangardist Âşi rafinamentul DS. Acest concept car da frâu liber creativitĂŁĂžii Âşi propune un nou concept ĂŽn materie de design “hypertypage”, adicĂŁ fiecare vehicul vine cu trei ambianĂže interioare unice, fascinante care pot fi schimbate. Conceptul denotĂŁ obiectivul principal al DS, acela de a oferi clienĂžilor un autovehicul care sĂŁ se plieze perfect personalitĂŁĂžii lor.
DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS CONCEPT se distinge prin elegantĂŁ, rafinament Âşi modernitate. NuanĂža satinatĂŁ Ink Blue, pavilionul strĂŁlucitor Black Onyx Âşi jantele diamantate Aphrodite 17’’ conferĂŁ concept car-ului un plus de stil – muncĂŁ artizanalĂŁ a Centrului de Design Âşi Ines de la Fressange Paris – Âşi ĂŽmprumutĂŁ imaginea femeii pariziene, ĂŽndrĂŁzneĂže, foarte la modĂŁ. Pe lângĂŁ nouĂŁ semnĂŁturĂŁ luminoasĂŁ, DS 3 atrage privirile graĂžie carcaselor oglinzilor “Ines Red” la care se adaugĂŁ multiplele variante de personalizare. Interiorul beneficiazĂŁ de tapiĂžerie din piele Blue GraniĂže Âşi cusĂŁturi albe ĂŽncoronate de planºã de bord.
Pe lângã aceste douã concept car-uri ce prefigureazã viitorul DS, vizitatorii au posibilitatea de a pãtrunde În universal mãrcii, sã redescopere automobilele care i-au asigurat succesul de astãzi, precum ºi sã descopere ultimele produse ºi echipamente, inclusiv noile servicii online DS Connect.
Acestea includ: MyDS Scan, aplicaÞie disponibilã pe smartphone care foloseºte recunoaºterea vizualã pentru operarea mai uºoarã a autovehiculului; DS Connect Box, un sistem dezvoltat pentru smartphone-uri care furnizeazã informaÞii cu privire la utilizarea autovehiculului. DS Connect Box ÎmbunãtãÞeºte de asemenea siguranÞã, oferind servicii de asistenÞã localizatã ºi apelul de urgenÞã.
De asemenea, vor fi expuse Âşi cele mai noi modele, DS 3 Âşi DS 3 Cabrio cu o nouĂŁ semnĂŁturĂŁ luminoasĂŁ Âşi noi servicii conectate.
http://www.informatiiauto.ro/noua-linie ... 14564.html
Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014
Citroen κi reafirmã identitatea, În cadrul Salonului de la Paris ca o marcã dedicatã complet confortului. Citroen κi consolideazã poziÞia, promovând o nouã relaÞie Între utilizator ºi autovehicul: mai amplã, mai prietenoasã, mai fluidã ºi mai deschisã.
AceastĂŁ viziune modernĂŁ Âşi optimistĂŁ asupra autovehiculului se axeazĂŁ ĂŽn principal pe gama de produse a mĂŁrcii. ĂndrĂŁzneaÞã, Marca Citroen Âşi-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gamĂŁ de vehicule distinctive caracterizate prin confort, funcĂžionalitate Âşi adaptabilitate. Cu o gamĂŁ de vehicule pline de personalitate, ambiĂžia mĂŁrcii este de a se axa pe ceea ce conteazĂŁ cu adevĂŁrat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utilĂŁ, totul la un preĂž accesibil.
Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depãºeºte spectrul autovehiculului Însuºi. Andre Citroen κi diferenÞiazã brand-ul prin campaniile spectaculoase ºi perspectiva diferitã asupra serviciilor. Citroen κi asumã astãzi noi angajamente În reÞeaua sa, graÞie soluÞiilor de achiziÞie originale ºi serviciilor inovatoare. O relaÞie fãrã stres bazatã pe transparenÞã ºi Încredere, În care orice contact dintre marcã ºi client, la orice nivel, este o experienÞã plãcutã.
Noua poziÞie este mai mult decât evidentã la standul de la Salonul Auto de la Paris 2014:
1. OFENSIVĂ CONTINUĂ DE PRODUSE
Ăn decursul unui singur an, Citroen a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile mĂŁrcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevĂŁrat utilĂŁ.
PuteĂži admira ĂŽn cadrul Salonului Auto de la Paris:
- Citroen C4 CACTUS: un autovehicul ultra-modern, care reflectĂŁ perfect noua poziĂžie a MĂŁrcii Citroen. O alternativĂŁ viabilĂŁ la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabileÂşte astfel noi referinĂže ĂŽn domeniul auto.
Noul Citroen C1: lansat cu câteva sãptãmâni În urmã. FuncÞional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporeºte confortul la volan. Conceptul C1 URBAN RIDE- În exclusivitate la Salonul Auto de la Paris - reflectã capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plinã de viaÞã ºi ÎndrãzneaÞã a noul Citroen C1 este evidenÞiatã de liniile inspirate din SUV, care-i accentueazã caracterul ºi temperamentul protector.
- Citroen C4 Picasso & Grand C4 Picasso: numãrul 1 pe segmentul monospace-urilor În Europa la doar câteva luni de la lansare cu un numãr de 150.000 comenzi Înregistrate.
2. TEHNOLOGII UTILE ĂN SLUJBA CONFORTULUI
Se renunÞã la tot ceea ce este În plus pentru a pãstra doar ceea ce conteazã cu adevãrat pentru clienÞi. SoluÞii inedite pentru a garanta confortul maxim la volan cu un cost de utilizare redus ºi extrem de prietenoase cu mediul.
- conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l: ĂŽn cĂŁutarea de noi soluĂžii, conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l combinĂŁ cu succes design-ul Âşi aerodinamica cu greutatea optimizatĂŁ, un ansamblu motopropulsor inovator, ĂŽntr-un vehicul impresionant ce consumĂŁ mai puĂžin de 2l/100km.
- TECHNO ROOM, cu:
- ultima generaĂžie de motorizĂŁri pe benzinĂŁ PureTech Âşi diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce ĂŽmbinĂŁ perfect performanĂža cu eficienĂža ĂŽn materie de consum,
- Tehnologii de bord create pentru a face viaĂža mai uÂşoarĂŁ.
- Citroen CONNECT: o gamã de servicii conectate, operaÞionalã, care oferã o experienÞã la volan intuitivã ºi relaxatã.
3. O RELAĂIE CLIENT SIMPLĂ ÂŞI NATURALĂ
Ceea ce Marca ĂŽÂşi doreÂşte cu adevĂŁrat este ca relaĂžia sa cu clienĂžii sĂŁ devinĂŁ mai transparentĂŁ Âşi fĂŁrĂŁ stres:
- Citroen & VOI: o serie de angajamente asumate faÞã de clienÞii din reÞeaua Citroen pentru a inspira ºi mai multã Încredere. Parte integrantã a unei strategii complet transparente, Marca lanseazã Citroen Advisor, un website dedicat clienÞilor Citroen, unde, aceºtia κi pot posta pãrerile despre serviciile oferite de dealer sau reparator.
- Solutiile SimplyDrive & FlexiDrive: soluĂžii de achiziĂžie inovatoare, pachete cu rate fixe Âşi totul inclus, inspirate din domeniul telefoniei mobile, lansate pe noul Citroen C4 Cactus.
4. STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE
- Citroen C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv ilustrativ pentru expertiza Citroen RACING, ce consolideazĂŁ renumele international al MĂŁrcii.
- Succesul repurtat de Citroen ĂŽn China Âşi lansarea modelelor C3 –XR la C42 din 30 Septembrie.
http://www.informatiiauto.ro/citroen-la ... 14562.html
NoutĂŁĂžile Peugeot la Salonul Auto de la Paris 2014
Noile modele Peugeot 308 GT ºi 508 subliniazã tendinÞa de up-market a mãrcii. Conceptele EXALT ºi QUARTZ oferã noi versiuni pentru vârful de gamã, deosebit de diferite, ce Îmbinã perfect performanÞele cu eficienÞa.
Ăn cadrul Salonului Auto de la Paris 2014, Peugeot prezintĂŁ un numĂŁr total de 40 modele pe un stand de 4.000 m2 situat ĂŽn pavilionul 1, afirmându-se cu noua «gamĂŁ 8» restilizatĂŁ.
ExperienÞa tehnologicã a Peugeot κi reflectã Întreaga chintesenÞã prin noul concept Peugeot 208 2L HYbrid Air.
Integrarea noilor motorizãri Euro 6, atât la versiunea pe benzinã din gama PureTech ºi de 1.6 THP precum ºi la varianta Diesel BlueHDi fac posibilã respectarea standardului chiar cu un an Înainte ca acesta sã devinã obligatoriu.
EdiÞia specialã Peugeot 208 GTi 30 expusã lângã 2008 DKR, denotã know-how-ul Peugeot SPORT, capabil sã rãspundã necesitãÞilor specifice ale clienÞilor particulari, precum ºi exigenÞelor impuse de competiÞiile sportive, deosebit de acerbe.
Conceptul Peugeot QUARTZ ĂŽmbinĂŁ expresia exacerbatĂŁ a unei noi generaĂžii de SUV cu cele mai performante versiuni ale mĂŁrcii.
Gama sport este ĂŽmbogĂŁĂžitĂŁ de noile modele Peugeot 308 GT Âşi de ediĂžia specialĂŁ Peugeot 208 GTi 30. Nici domeniul curselor nu a fost uitat, drept dovadĂŁ exponatele Peugeot 2008 DKR, 208 Rallye Cross Âşi 208 T16.
Peugeot 508: tĂŁrie de caracter
Noul Peugeot 508 este complet regândit: motorizãri noi ºi o parte frontalã caracteristicã noilor modele ale Mãrcii. Acesta oferã echipamente tehnologice multiple pentru un plus de modernitate. Astfel, Începând cu nivelul 2 de echipare, modelul integreazã standard, un ecran tactil de 7", care concentreazã marea majoritate a funcÞiilor vehiculului. Acesta vine cu o ofertã de 8 grupuri motopropulsoare dintre care 2 motorizãri pe benzinã ºi 6 diesel. ReÞinem În mod special motorizãrile conforme normei Euro 6: noul propulsor pe benzinã 1.6 THP S&S 165 CP este asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte sau echipat cu noua cutie de viteze automatã cu 6 rapoarte EAT6; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 150 BVM6 cu emisii de 105 g de CO2/km, cea mai bunã ofertã a segmentului la acest nivel de putere; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 180 EAT6 cu emisii de 111 g de CO2/km, unul dintre cele mai bune compromisuri putere/consum al segmentului.
Peugeot 308 GT, douĂŁ motorizĂŁri dinamice Âşi sportive cu o personalitate puternicĂŁ
DedicatĂŁ cunoscĂŁtorilor, Peugeot 308 GT ĂŽn configuraĂžia berlinĂŁ Âşi SW, se distinge prin stilul aparte, performanĂžele remarcabile, senzaĂžiile la bord inedite, totul cu un nivel scĂŁzut de carburant Âşi de emisii CO2. Patru versiuni Peugeot 308 GT sunt propuse cu GT 205 Âşi GT 180, berlinĂŁ sau break, echipate cu propulsoare pe benzinĂŁ de 1.6L THP S&S BVM6 de 205 CP sau diesel 2.0L BlueHDi ce dezvoltĂŁ 180 CP, asociate transmisiei automate EAT6, oferind un consum de 5,6 l/100 km Âşi 130 g de CO2/km Âşi 4,0 l/100 km Âşi doar 103 g de CO2/km. Caracterul distinctiv, sportiv al noii versiuni 308 GT vĂŁ va atrage instantaneu atenĂžia. Noua versiune extrem de dinamicĂŁ, beneficiazĂŁ de o parte frontalĂŁ evidenĂžiatĂŁ de logo-ul leu ce ĂŽnfrumuseĂžeazĂŁ grila cu cele 3 sĂŁgeĂži orizontale.
SenzaÞiile la bord devin mai intense cu pachetul Driver Sport disponibil la Întreaga gamã 308 GT. O gamã de echipamente complete cu pachetul Driver Assistance (Regulator de Vitezã Activ, Alertã Risc de Coliziune & Frânare Automatã de Urgentã), supravegherea unghiului mort ºi Peugeot Park Assist (parcare automatã lateralã ºi Între douã autovehicule ) vine sã Încoroneze aceastã ofertã ineditã de vehicule.
Peugeot EXALT & Peugeot QUARTZ: douã concepte vârf de gamã
Peugeot EXALT ºi Peugeot QUARTZ, douã concepte prezentate de Peugeot În cadrul Salonului Mondial de la Paris 2014, reprezintã dovada vie a perspectivei vârf de gamã. Concept car-ul Peugeot EXALT, restilizat pentru salonul de la Paris cu materiale noi, oferã o versiune rafinatã a berlinei, raliindu-se demersului iniÞiat În 2012 cu concept-ul ONYX la Paris.
Conceptul Peugeot QUARTZ subliniazã poziÞia de leader a mãrcii pe segmentul crossover-ului, oferind o perspectivã inovatoare asupra segmentului, combinând cu succes expresia exacerbatã a unei noi generaÞii de SUV cu cele mai performante versiuni ale Mãrcii. Acest concept-car vine echipat cu un sistem de tracÞiune vârf de gamã, full-hybrid plug-in de 500 CP alcãtuit dintr-un motor termic ºi douã motoare electrice.
Conceptul Peugeot EXALT, lansat la salonul de la Pekin, În aprilie 2014, este prezentat acum Într-o nouã versiune. Reflectând perfect perspectiva vârf de gamã a Peugeot, acesta este un automobil deosebit de responsabil: din dorinÞa de echilibru nu renunÞã la avantajele materialelor alese, optând pentru aprovizionarea localã ºi folosirea preponderentã a materialelor reciclate.
Haionul se remarcã prin sistemul de deschidere inovator de tip pantograf. Haionul cu deschidere motorizatã ascunde un prag de Încãrcare coborât, care a fãcut posibilã integrarea conceptului Hybrid-kick, o trotinetã electricã pliabilã, idealã pentru deplasãrile pe ultimul kilometru. Posibilitatea de a o folosi instant fluidizeazã considerabil deplasãrile urbane.
Expertiza tehnologicĂŁ Peugeot : conceptul 208 HYbrid Air 2L Âşi noile motorizĂŁri
Peugeot se poziÞioneazã astfel, printre cele mai bune mãrci europene În ceea ce priveºte controlul emisiilor de carbon. Introducerea rapidã a noii game de motorizãri Euro 6, În special diesel BlueHDi ºi motorizarea pe benzinã În 3 cilindri PureTech, au contribuit la acest rezultat spectaculos. Peugeot face un pas Înainte ºi dezvoltã conceptul 208 HYbridAir 2L care se integreazã În proiectul guvernamental ce vizeazã construcÞia unui autovehicul care sã consume numai 2,0 l/100km. Proiectul urmãreºte implementarea tehnologiilor utilizate În industria auto la un cost rezonabil pânã În 2020. Obiectivul acestui concept este, aºadar, unul extrem de ambiÞios: reducerea la jumãtate a consumului oricum scãzut al 208!
Integrarea noilor motorizĂŁri Euro 6
Ăn acest context, publicul descoperĂŁ ultimele noutĂŁĂži ĂŽn materie de motorizĂŁri Euro 6 Âşi pentru reducerea consumului: motoarele Diesel BlueHDi care ĂŽmbinĂŁ perfect consumul redus cu performanta Âşi motoarele pe benzinĂŁ ĂŽn 3 cilindri Turbo PureTech.
Peugeot prezintã În cadrul Salonului Mondial de la Paris ºi un nou scooter, Django, ultima apariÞie pe douã roÞi a Peugeot. Extrem de atractiv, inspirat din anii 50, acesta reinventeazã complet modelul S57, primul scooter al Mãrcii. GraÞie stilului retro oricând la modã, Django este o versiune În 3 cilindri cu (50, 125, 150) ºi 4 niveluri de echipare. Personalizabil dupã bunul plac, configuratorul Django ID vã permite sã vã creaÞi propriul scooter de la A la Z, de la culori, pânã la ºa ºi oglinzi. O veritabilã premierã semnatã Peugeot Scooter ce vã propune peste 110 000 combinaÞii posibile.
http://www.informatiiauto.ro/noutatile- ... 14561.html
Noul brand franĂžuzesc DS, ce se desparte de marca Citroen Âşi devine astfel independent, ĂŽÂşi va face debutul ĂŽn cadrul Salonului Auto de la Paris, care ĂŽÂşi va deschide porĂžile pe 2 octombrie 2014.
LansatĂŁ oficial pe 1 iunie, obiectivul mĂŁrcii DS este clar: sĂŁ poziĂžioneze industria auto franĂžuzeascĂŁ printre primii constructori de automobile premium.
La Paris vor fi prezentate conceptele DIVINE DS Âşi DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS, care prefigureazĂŁ viitorul mĂŁrcii DS.
Linia DS se distinge cu uºurinÞã, graÞie stilului unic, rafinamentului fiecãrui detaliu, materialelor luxoase ºi tehnologiei inovatoare. Standul DS din cadrul Salonului Auto de la Paris va cãpãta un rafinament aparte graÞie celor douã concepte dezvãluite presei În decursul acestei luni.
DIVINE DS este un autovehicul compact cu patru uÂşi, cu linii fluide, evidenĂžiate de elementele grafice. Exteriorul distinctive al DIVINE DS este completat de interiorul ĂŽnfrumuseĂžat de elemente combinate original, astfel ĂŽncât sĂŁ denote spiritual avangardist Âşi rafinamentul DS. Acest concept car da frâu liber creativitĂŁĂžii Âşi propune un nou concept ĂŽn materie de design “hypertypage”, adicĂŁ fiecare vehicul vine cu trei ambianĂže interioare unice, fascinante care pot fi schimbate. Conceptul denotĂŁ obiectivul principal al DS, acela de a oferi clienĂžilor un autovehicul care sĂŁ se plieze perfect personalitĂŁĂžii lor.
DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS CONCEPT se distinge prin elegantĂŁ, rafinament Âşi modernitate. NuanĂža satinatĂŁ Ink Blue, pavilionul strĂŁlucitor Black Onyx Âşi jantele diamantate Aphrodite 17’’ conferĂŁ concept car-ului un plus de stil – muncĂŁ artizanalĂŁ a Centrului de Design Âşi Ines de la Fressange Paris – Âşi ĂŽmprumutĂŁ imaginea femeii pariziene, ĂŽndrĂŁzneĂže, foarte la modĂŁ. Pe lângĂŁ nouĂŁ semnĂŁturĂŁ luminoasĂŁ, DS 3 atrage privirile graĂžie carcaselor oglinzilor “Ines Red” la care se adaugĂŁ multiplele variante de personalizare. Interiorul beneficiazĂŁ de tapiĂžerie din piele Blue GraniĂže Âşi cusĂŁturi albe ĂŽncoronate de planºã de bord.
Pe lângã aceste douã concept car-uri ce prefigureazã viitorul DS, vizitatorii au posibilitatea de a pãtrunde În universal mãrcii, sã redescopere automobilele care i-au asigurat succesul de astãzi, precum ºi sã descopere ultimele produse ºi echipamente, inclusiv noile servicii online DS Connect.
Acestea includ: MyDS Scan, aplicaÞie disponibilã pe smartphone care foloseºte recunoaºterea vizualã pentru operarea mai uºoarã a autovehiculului; DS Connect Box, un sistem dezvoltat pentru smartphone-uri care furnizeazã informaÞii cu privire la utilizarea autovehiculului. DS Connect Box ÎmbunãtãÞeºte de asemenea siguranÞã, oferind servicii de asistenÞã localizatã ºi apelul de urgenÞã.
De asemenea, vor fi expuse Âşi cele mai noi modele, DS 3 Âşi DS 3 Cabrio cu o nouĂŁ semnĂŁturĂŁ luminoasĂŁ Âşi noi servicii conectate.
http://www.informatiiauto.ro/noua-linie ... 14564.html
Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014
Citroen κi reafirmã identitatea, În cadrul Salonului de la Paris ca o marcã dedicatã complet confortului. Citroen κi consolideazã poziÞia, promovând o nouã relaÞie Între utilizator ºi autovehicul: mai amplã, mai prietenoasã, mai fluidã ºi mai deschisã.
AceastĂŁ viziune modernĂŁ Âşi optimistĂŁ asupra autovehiculului se axeazĂŁ ĂŽn principal pe gama de produse a mĂŁrcii. ĂndrĂŁzneaÞã, Marca Citroen Âşi-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gamĂŁ de vehicule distinctive caracterizate prin confort, funcĂžionalitate Âşi adaptabilitate. Cu o gamĂŁ de vehicule pline de personalitate, ambiĂžia mĂŁrcii este de a se axa pe ceea ce conteazĂŁ cu adevĂŁrat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utilĂŁ, totul la un preĂž accesibil.
Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depãºeºte spectrul autovehiculului Însuºi. Andre Citroen κi diferenÞiazã brand-ul prin campaniile spectaculoase ºi perspectiva diferitã asupra serviciilor. Citroen κi asumã astãzi noi angajamente În reÞeaua sa, graÞie soluÞiilor de achiziÞie originale ºi serviciilor inovatoare. O relaÞie fãrã stres bazatã pe transparenÞã ºi Încredere, În care orice contact dintre marcã ºi client, la orice nivel, este o experienÞã plãcutã.
Noua poziÞie este mai mult decât evidentã la standul de la Salonul Auto de la Paris 2014:
1. OFENSIVĂ CONTINUĂ DE PRODUSE
Ăn decursul unui singur an, Citroen a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile mĂŁrcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevĂŁrat utilĂŁ.
PuteĂži admira ĂŽn cadrul Salonului Auto de la Paris:
- Citroen C4 CACTUS: un autovehicul ultra-modern, care reflectĂŁ perfect noua poziĂžie a MĂŁrcii Citroen. O alternativĂŁ viabilĂŁ la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabileÂşte astfel noi referinĂže ĂŽn domeniul auto.
Noul Citroen C1: lansat cu câteva sãptãmâni În urmã. FuncÞional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporeºte confortul la volan. Conceptul C1 URBAN RIDE- În exclusivitate la Salonul Auto de la Paris - reflectã capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plinã de viaÞã ºi ÎndrãzneaÞã a noul Citroen C1 este evidenÞiatã de liniile inspirate din SUV, care-i accentueazã caracterul ºi temperamentul protector.
- Citroen C4 Picasso & Grand C4 Picasso: numãrul 1 pe segmentul monospace-urilor În Europa la doar câteva luni de la lansare cu un numãr de 150.000 comenzi Înregistrate.
2. TEHNOLOGII UTILE ĂN SLUJBA CONFORTULUI
Se renunÞã la tot ceea ce este În plus pentru a pãstra doar ceea ce conteazã cu adevãrat pentru clienÞi. SoluÞii inedite pentru a garanta confortul maxim la volan cu un cost de utilizare redus ºi extrem de prietenoase cu mediul.
- conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l: ĂŽn cĂŁutarea de noi soluĂžii, conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l combinĂŁ cu succes design-ul Âşi aerodinamica cu greutatea optimizatĂŁ, un ansamblu motopropulsor inovator, ĂŽntr-un vehicul impresionant ce consumĂŁ mai puĂžin de 2l/100km.
- TECHNO ROOM, cu:
- ultima generaĂžie de motorizĂŁri pe benzinĂŁ PureTech Âşi diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce ĂŽmbinĂŁ perfect performanĂža cu eficienĂža ĂŽn materie de consum,
- Tehnologii de bord create pentru a face viaĂža mai uÂşoarĂŁ.
- Citroen CONNECT: o gamã de servicii conectate, operaÞionalã, care oferã o experienÞã la volan intuitivã ºi relaxatã.
3. O RELAĂIE CLIENT SIMPLĂ ÂŞI NATURALĂ
Ceea ce Marca ĂŽÂşi doreÂşte cu adevĂŁrat este ca relaĂžia sa cu clienĂžii sĂŁ devinĂŁ mai transparentĂŁ Âşi fĂŁrĂŁ stres:
- Citroen & VOI: o serie de angajamente asumate faÞã de clienÞii din reÞeaua Citroen pentru a inspira ºi mai multã Încredere. Parte integrantã a unei strategii complet transparente, Marca lanseazã Citroen Advisor, un website dedicat clienÞilor Citroen, unde, aceºtia κi pot posta pãrerile despre serviciile oferite de dealer sau reparator.
- Solutiile SimplyDrive & FlexiDrive: soluĂžii de achiziĂžie inovatoare, pachete cu rate fixe Âşi totul inclus, inspirate din domeniul telefoniei mobile, lansate pe noul Citroen C4 Cactus.
4. STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE
- Citroen C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv ilustrativ pentru expertiza Citroen RACING, ce consolideazĂŁ renumele international al MĂŁrcii.
- Succesul repurtat de Citroen ĂŽn China Âşi lansarea modelelor C3 –XR la C42 din 30 Septembrie.
http://www.informatiiauto.ro/citroen-la ... 14562.html
NoutĂŁĂžile Peugeot la Salonul Auto de la Paris 2014
Noile modele Peugeot 308 GT ºi 508 subliniazã tendinÞa de up-market a mãrcii. Conceptele EXALT ºi QUARTZ oferã noi versiuni pentru vârful de gamã, deosebit de diferite, ce Îmbinã perfect performanÞele cu eficienÞa.
Ăn cadrul Salonului Auto de la Paris 2014, Peugeot prezintĂŁ un numĂŁr total de 40 modele pe un stand de 4.000 m2 situat ĂŽn pavilionul 1, afirmându-se cu noua «gamĂŁ 8» restilizatĂŁ.
ExperienÞa tehnologicã a Peugeot κi reflectã Întreaga chintesenÞã prin noul concept Peugeot 208 2L HYbrid Air.
Integrarea noilor motorizãri Euro 6, atât la versiunea pe benzinã din gama PureTech ºi de 1.6 THP precum ºi la varianta Diesel BlueHDi fac posibilã respectarea standardului chiar cu un an Înainte ca acesta sã devinã obligatoriu.
EdiÞia specialã Peugeot 208 GTi 30 expusã lângã 2008 DKR, denotã know-how-ul Peugeot SPORT, capabil sã rãspundã necesitãÞilor specifice ale clienÞilor particulari, precum ºi exigenÞelor impuse de competiÞiile sportive, deosebit de acerbe.
Conceptul Peugeot QUARTZ ĂŽmbinĂŁ expresia exacerbatĂŁ a unei noi generaĂžii de SUV cu cele mai performante versiuni ale mĂŁrcii.
Gama sport este ĂŽmbogĂŁĂžitĂŁ de noile modele Peugeot 308 GT Âşi de ediĂžia specialĂŁ Peugeot 208 GTi 30. Nici domeniul curselor nu a fost uitat, drept dovadĂŁ exponatele Peugeot 2008 DKR, 208 Rallye Cross Âşi 208 T16.
Peugeot 508: tĂŁrie de caracter
Noul Peugeot 508 este complet regândit: motorizãri noi ºi o parte frontalã caracteristicã noilor modele ale Mãrcii. Acesta oferã echipamente tehnologice multiple pentru un plus de modernitate. Astfel, Începând cu nivelul 2 de echipare, modelul integreazã standard, un ecran tactil de 7", care concentreazã marea majoritate a funcÞiilor vehiculului. Acesta vine cu o ofertã de 8 grupuri motopropulsoare dintre care 2 motorizãri pe benzinã ºi 6 diesel. ReÞinem În mod special motorizãrile conforme normei Euro 6: noul propulsor pe benzinã 1.6 THP S&S 165 CP este asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte sau echipat cu noua cutie de viteze automatã cu 6 rapoarte EAT6; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 150 BVM6 cu emisii de 105 g de CO2/km, cea mai bunã ofertã a segmentului la acest nivel de putere; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 180 EAT6 cu emisii de 111 g de CO2/km, unul dintre cele mai bune compromisuri putere/consum al segmentului.
Peugeot 308 GT, douĂŁ motorizĂŁri dinamice Âşi sportive cu o personalitate puternicĂŁ
DedicatĂŁ cunoscĂŁtorilor, Peugeot 308 GT ĂŽn configuraĂžia berlinĂŁ Âşi SW, se distinge prin stilul aparte, performanĂžele remarcabile, senzaĂžiile la bord inedite, totul cu un nivel scĂŁzut de carburant Âşi de emisii CO2. Patru versiuni Peugeot 308 GT sunt propuse cu GT 205 Âşi GT 180, berlinĂŁ sau break, echipate cu propulsoare pe benzinĂŁ de 1.6L THP S&S BVM6 de 205 CP sau diesel 2.0L BlueHDi ce dezvoltĂŁ 180 CP, asociate transmisiei automate EAT6, oferind un consum de 5,6 l/100 km Âşi 130 g de CO2/km Âşi 4,0 l/100 km Âşi doar 103 g de CO2/km. Caracterul distinctiv, sportiv al noii versiuni 308 GT vĂŁ va atrage instantaneu atenĂžia. Noua versiune extrem de dinamicĂŁ, beneficiazĂŁ de o parte frontalĂŁ evidenĂžiatĂŁ de logo-ul leu ce ĂŽnfrumuseĂžeazĂŁ grila cu cele 3 sĂŁgeĂži orizontale.
SenzaÞiile la bord devin mai intense cu pachetul Driver Sport disponibil la Întreaga gamã 308 GT. O gamã de echipamente complete cu pachetul Driver Assistance (Regulator de Vitezã Activ, Alertã Risc de Coliziune & Frânare Automatã de Urgentã), supravegherea unghiului mort ºi Peugeot Park Assist (parcare automatã lateralã ºi Între douã autovehicule ) vine sã Încoroneze aceastã ofertã ineditã de vehicule.
Peugeot EXALT & Peugeot QUARTZ: douã concepte vârf de gamã
Peugeot EXALT ºi Peugeot QUARTZ, douã concepte prezentate de Peugeot În cadrul Salonului Mondial de la Paris 2014, reprezintã dovada vie a perspectivei vârf de gamã. Concept car-ul Peugeot EXALT, restilizat pentru salonul de la Paris cu materiale noi, oferã o versiune rafinatã a berlinei, raliindu-se demersului iniÞiat În 2012 cu concept-ul ONYX la Paris.
Conceptul Peugeot QUARTZ subliniazã poziÞia de leader a mãrcii pe segmentul crossover-ului, oferind o perspectivã inovatoare asupra segmentului, combinând cu succes expresia exacerbatã a unei noi generaÞii de SUV cu cele mai performante versiuni ale Mãrcii. Acest concept-car vine echipat cu un sistem de tracÞiune vârf de gamã, full-hybrid plug-in de 500 CP alcãtuit dintr-un motor termic ºi douã motoare electrice.
Conceptul Peugeot EXALT, lansat la salonul de la Pekin, În aprilie 2014, este prezentat acum Într-o nouã versiune. Reflectând perfect perspectiva vârf de gamã a Peugeot, acesta este un automobil deosebit de responsabil: din dorinÞa de echilibru nu renunÞã la avantajele materialelor alese, optând pentru aprovizionarea localã ºi folosirea preponderentã a materialelor reciclate.
Haionul se remarcã prin sistemul de deschidere inovator de tip pantograf. Haionul cu deschidere motorizatã ascunde un prag de Încãrcare coborât, care a fãcut posibilã integrarea conceptului Hybrid-kick, o trotinetã electricã pliabilã, idealã pentru deplasãrile pe ultimul kilometru. Posibilitatea de a o folosi instant fluidizeazã considerabil deplasãrile urbane.
Expertiza tehnologicĂŁ Peugeot : conceptul 208 HYbrid Air 2L Âşi noile motorizĂŁri
Peugeot se poziÞioneazã astfel, printre cele mai bune mãrci europene În ceea ce priveºte controlul emisiilor de carbon. Introducerea rapidã a noii game de motorizãri Euro 6, În special diesel BlueHDi ºi motorizarea pe benzinã În 3 cilindri PureTech, au contribuit la acest rezultat spectaculos. Peugeot face un pas Înainte ºi dezvoltã conceptul 208 HYbridAir 2L care se integreazã În proiectul guvernamental ce vizeazã construcÞia unui autovehicul care sã consume numai 2,0 l/100km. Proiectul urmãreºte implementarea tehnologiilor utilizate În industria auto la un cost rezonabil pânã În 2020. Obiectivul acestui concept este, aºadar, unul extrem de ambiÞios: reducerea la jumãtate a consumului oricum scãzut al 208!
Integrarea noilor motorizĂŁri Euro 6
Ăn acest context, publicul descoperĂŁ ultimele noutĂŁĂži ĂŽn materie de motorizĂŁri Euro 6 Âşi pentru reducerea consumului: motoarele Diesel BlueHDi care ĂŽmbinĂŁ perfect consumul redus cu performanta Âşi motoarele pe benzinĂŁ ĂŽn 3 cilindri Turbo PureTech.
Peugeot prezintã În cadrul Salonului Mondial de la Paris ºi un nou scooter, Django, ultima apariÞie pe douã roÞi a Peugeot. Extrem de atractiv, inspirat din anii 50, acesta reinventeazã complet modelul S57, primul scooter al Mãrcii. GraÞie stilului retro oricând la modã, Django este o versiune În 3 cilindri cu (50, 125, 150) ºi 4 niveluri de echipare. Personalizabil dupã bunul plac, configuratorul Django ID vã permite sã vã creaÞi propriul scooter de la A la Z, de la culori, pânã la ºa ºi oglinzi. O veritabilã premierã semnatã Peugeot Scooter ce vã propune peste 110 000 combinaÞii posibile.
http://www.informatiiauto.ro/noutatile- ... 14561.html
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Cum sa dai 3,7 lui C3 si lui Polo, care costa peste 17.000 euro, nota 4,3 ???
Citroen C3 facelift (2013-prezent)
1.4 HDi 70 Collection
http://www.automarket.ro/test-drive/cit ... 58274.html
Citroen C3 facelift (2013-prezent)
1.4 HDi 70 Collection
http://www.automarket.ro/test-drive/cit ... 58274.html
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mie 14-Noi-2012 17:35
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Citroen creºte producÞia lui C4 Cactus pentru a face faÞã cererii:
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 58493.html
PSA Peugeot-Citroen cautĂŁ un partener dornic sĂŁ ĂŽmprumute sistemul lor Hybrid Air:
http://www.automarket.ro/stiri/psa-peug ... 58491.html
Citroen a dezvaluit conceptul AirCross Lunar:
http://www.siteauto.ro/stiri/citroen-a- ... ross-lunar
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 58493.html
PSA Peugeot-Citroen cautĂŁ un partener dornic sĂŁ ĂŽmprumute sistemul lor Hybrid Air:
http://www.automarket.ro/stiri/psa-peug ... 58491.html
Citroen a dezvaluit conceptul AirCross Lunar:
http://www.siteauto.ro/stiri/citroen-a- ... ross-lunar
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 59376.html
Citroen ia ĂŽn considerare dezvoltarea mai multor variante sportive ale modelelor sale
Francezii de la Citroen iau ĂŽn considerare dezvoltarea unor variante sport ale modelelor din gamĂŁ pentru a beneficia la maximum de implicarea lor ĂŽn motorsport, titreazĂŁ Autocar.
Citroen ar putea sĂŁ ofere din nou variante sportive ale modelelor sale, cum a fost cazul lui DS3 Racing, bazându-se pe succesul ĂŽnregistrat ĂŽn WTCC, titreazĂŁ englezii de la Autocar. Ăn ciuda reuÂşitelor numeroase ĂŽn Campionatul Mondial de Raliuri, "soldate" cu prea puĂžine variante sportive ale modelelor din ofertĂŁ, francezii considerĂŁ cĂŁ succesul din primul an de participare ĂŽn campionatul WTCC poate fi cuantificat prin lansarea de versiuni sportive ale unor modele din portofoliu. Vestea vine de la Julien Montarnal, Âşeful departamentului de marketing al mĂŁrcii Citroen, care afirmĂŁ cĂŁ rezultatele din WTCC "aratĂŁ ce poate sĂŁ facĂŁ Citroen" Âşi cĂŁ marca ia deja ĂŽn considerare mai multe derivate sportive ale modelelor din ofertĂŁ, fĂŁrĂŁ sĂŁ specifice la care produse se referĂŁ.
Ideea lansãrii de variante sportive ale modelelor Citroen este interesantã În contextul În care divizia DS a devenit marcã de sine stãtãtoare la finalul anului trecut, ceea ce Îi face pe cei de la Citroen sã rãmânã fãrã niciun model de acest gen În ofertã. Singurul model sportiv derivat dintr-un Citroen oferit În gama DS era DS3, bazat pe Citroen C3, dar acesta va fi disponibil doar În showroom-urile dedicate ale mãrcii premium deÞinutã de concernul PSA Peugeot-Citroen. Viitoarele derivate sportive ale modelelor Citroen ar putea sã fie lansate peste mai mulÞi ani, din moment ce marca franÞuzeascã trece printr-o restructurare importantã ºi PSA se pregãteºte sã-ºi reducã gama la jumãtate În urmãtorii ani pentru a putea reveni la profit.
Pe lângã veºtile referitoare la potenÞialul lansãrii unor modele sport În gama Citroen, ºeful departamentului de marketing al acestei mãrci anunÞã ºi un succesor al lui C5. Montarnal afirmã cã "ar fi dezastruasã lipsa unui model În segmentul D", chiar dacã acest segment nu mai este la fel de popular În Europa precum era cu ani În urmã, iar succesorul lui C5 va etala valorile mãrcii franÞuzeºti prin creativitate, tehnologie ºi confort.
Via Autocar
Citroen ia ĂŽn considerare dezvoltarea mai multor variante sportive ale modelelor sale
Francezii de la Citroen iau ĂŽn considerare dezvoltarea unor variante sport ale modelelor din gamĂŁ pentru a beneficia la maximum de implicarea lor ĂŽn motorsport, titreazĂŁ Autocar.
Citroen ar putea sĂŁ ofere din nou variante sportive ale modelelor sale, cum a fost cazul lui DS3 Racing, bazându-se pe succesul ĂŽnregistrat ĂŽn WTCC, titreazĂŁ englezii de la Autocar. Ăn ciuda reuÂşitelor numeroase ĂŽn Campionatul Mondial de Raliuri, "soldate" cu prea puĂžine variante sportive ale modelelor din ofertĂŁ, francezii considerĂŁ cĂŁ succesul din primul an de participare ĂŽn campionatul WTCC poate fi cuantificat prin lansarea de versiuni sportive ale unor modele din portofoliu. Vestea vine de la Julien Montarnal, Âşeful departamentului de marketing al mĂŁrcii Citroen, care afirmĂŁ cĂŁ rezultatele din WTCC "aratĂŁ ce poate sĂŁ facĂŁ Citroen" Âşi cĂŁ marca ia deja ĂŽn considerare mai multe derivate sportive ale modelelor din ofertĂŁ, fĂŁrĂŁ sĂŁ specifice la care produse se referĂŁ.
Ideea lansãrii de variante sportive ale modelelor Citroen este interesantã În contextul În care divizia DS a devenit marcã de sine stãtãtoare la finalul anului trecut, ceea ce Îi face pe cei de la Citroen sã rãmânã fãrã niciun model de acest gen În ofertã. Singurul model sportiv derivat dintr-un Citroen oferit În gama DS era DS3, bazat pe Citroen C3, dar acesta va fi disponibil doar În showroom-urile dedicate ale mãrcii premium deÞinutã de concernul PSA Peugeot-Citroen. Viitoarele derivate sportive ale modelelor Citroen ar putea sã fie lansate peste mai mulÞi ani, din moment ce marca franÞuzeascã trece printr-o restructurare importantã ºi PSA se pregãteºte sã-ºi reducã gama la jumãtate În urmãtorii ani pentru a putea reveni la profit.
Pe lângã veºtile referitoare la potenÞialul lansãrii unor modele sport În gama Citroen, ºeful departamentului de marketing al acestei mãrci anunÞã ºi un succesor al lui C5. Montarnal afirmã cã "ar fi dezastruasã lipsa unui model În segmentul D", chiar dacã acest segment nu mai este la fel de popular În Europa precum era cu ani În urmã, iar succesorul lui C5 va etala valorile mãrcii franÞuzeºti prin creativitate, tehnologie ºi confort.
Via Autocar
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.informatiiauto.ro/vanzarile- ... 14774.html
Vânzãrile PSA Peugeot Citroen au crescut cu 4,3% În 2014
PSA Peugeot Citroen a vândut 2,939 milioane vehicule anul trecut, În creºtere cu 4,3% comparativ cu 2013. China devine cea mai mare piaÞã de desfacere a Grupului cu 734 000 de vehicule vândute, În creºtere cu 31,9%.
- Creºtere puternicã În Europa: 1 761 000 vehicule vândute, o creºtere de 8,1%.
- Succes mondial al ĂŽntregii game de produse Peugeot: globalizarea «gamei 8» Âşi succesul strategiei de upmarket prin contribuĂžia semnificativĂŁ a Peugeot 308 Âşi crossoverelor Peugeot 2008 Âşi 3008.
- PerformanĂža produselor Citroen: Noul Citroen C4 Picasso devine lider european pe segmentul monovolum; Citroen C4 Cactus a depĂŁșit target-ul stabilit la lansare, C-ElysĂŠe s-a bucurat de un succes rĂŁsunĂŁtor ĂŽn China, best-seller al DPCA (Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles) cu un numĂŁr de peste 100 000 unitĂŁĂži vândute.
- Lansarea mondialĂŁ a DS ca MarcĂŁ Premium a Grupului.
- Eforturile majore ale Grupului de reducere a stocurilor au dat roade, astfel cã la sfârºitul lunii decembrie stocurile sã fie considerabil mai scãzute decât se estimase iniÞial.
Europa
Rezultatele Grupului pe o piaÞã În creºtere, Încã fragilã
- Vânzãrile Grupului au atins 1 761 000 unitãÞi În Europa, adicã +8,1% comparativ cu 2013.
Creºterea Grupului În Europa s-a tradus printr-o reacÞie pozitivã la modelul Peugeot 308, desemnatã Maºina Anului 2013, cu 56 900 de unitãÞi vândute, precum ºi cu rezultate bune Înregistrate de Citroen C4 Cactus.
- ĂnmatriculĂŁrile Peugeot au ajuns la 6,2 % respectiv 952 000 de unitĂŁĂži. Modernitatea Âşi coerenĂža gamei, calitatea ĂŽnaltĂŁ a serviciilor, completatĂŁ de managementul de net pricing, adoptat de cĂŁtre reĂželele de distribuĂžie, au sporit atractivitatea MĂŁrcii și au creat premisele unei creÂşteri robuste, profitabile. Peugeot creÂşte cu 0,3 puncte pe canalul vânzĂŁrilor cĂŁtre particulari, un veritabil indicator de referințĂŁ.
- Citroen reușește, acordând o atenție sporitĂŁ canalelor de distribuĂžie cele mai eficiente, sĂŁ ĂŽnregistreze o creÂştere pe piațĂŁ de 7,2 %. Rezultatul: 689 000 ĂŽnmatriculĂŁri Âşi o creÂştere a cotei de piaÞã ĂŽn Þãrile importante (FranĂža, Marea Britanie, Spania Âşi Germania). O dinamica pozitivĂŁ care se reflectĂŁ ĂŽn succesul ofensivei de produse generatĂŁ de Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolum (120 000 unitĂŁĂži ĂŽn 2014), precum și de cele 3 lansĂŁri de succes: Noul Jumper ĂŽn aprilie (31 000 unitĂŁĂži), Noul C1 (41 000 unitĂŁĂži) Âşi C4 Cactus (42 000 unitĂŁĂži) ĂŽn iunie.
- DS ĂŽnregistreazĂŁ 85 900 de vânzĂŁri concentrându-se pe canalele foarte profitabile pentru a menține valoarea de revânzare a modelelor pe termen lung. 61 puncte de vânzare dedicate (58 DS SALON Âşi 3 DS STORE) sunt astĂŁzi deschise. Anul 2014 este marcat de o ofertĂŁ tehnologicĂŁ susĂžinutĂŁ de 6 noi motorizĂŁri precum Âşi de o nouĂŁ semnĂŁturĂŁ luminoasĂŁ Xenon Full LED.
China Âşi Asia de S-E
Un nou record de vânzãri În China Înregistrat de cele trei mãrci Peugeot, Citroen ºi DS: aceasta devine cea mai mare piaÞã a Grupului.
- PiaÞa chinezã s-a bucurat de o dezvoltare semnificativã cu o creºtere de 11,5%. Vânzãrile grupului au atins 734 000 unitãÞi, crescând cota de piaÞã la 4,4% faÞã de 3,6% În 2013.
- Peugeot ĂŽnregistreazĂŁ 386 565 unitĂŁĂži vândute ĂŽn China, atingând astfel un nou record al anului, o creștere de 43,1% a vânzĂŁrilor, cea mai puternicĂŁ ĂŽn topul primilor 20 de actori principali de pe piaÞã. Peugeot 3008 Âşi 2008 profitĂŁ din plin de creÂşterea segmentului SUV, realizând o treime din vânzĂŁrile Dongfeng Peugeot. Pe segmentul C (52 % din piaÞã VP chinezĂŁ) noul Peugeot 408 ĂŽnregistreazĂŁ un debut rapid cu 30 943 vânzĂŁri ĂŽn patru luni. De altfel, Marca Âşi-a extins reĂžeaua cu ĂŽncĂŁ 100 de concesionari noi ĂŽn 2014.
- Citroen se dezvoltĂŁ de asemenea mai repede decât piaĂža, cu 14,3% Âşi ĂŽnregistreazĂŁ un nou record de 320 000 unitĂŁți vândute. Astfel China reprezintĂŁ 1 din 4 vânzĂŁri Citroen din lume, confirmându-Âşi statutul de lider de piațĂŁ al MĂŁrcii, ĂŽn faĂža FranĂžei. PerformanĂža se datoreazĂŁ, ĂŽn special, succesului repurtat de ultimele lansĂŁri: Noul Citroen C-ElysĂŠe, best-seller al Dongfeng Citroen cu peste 100 000 vânzĂŁri ĂŽn 2014 Âşi Citroen C4-L care totalizeazĂŁ 66 000 vânzĂŁri pe an. Lansarea din decembrie a noului SUV C3-XR, completeazĂŁ cu succes gama. De altfel, performanĂžele sunt susĂžinute de reĂžeaua Dongfeng Citroen, densĂŁ Âşi renumitĂŁ, ocupând primul loc ĂŽn clasamentul JD Power 2014 SSI (China Sales Satisfaction Index).
- Oferta premium alcĂŁtuitĂŁ din DS 5, DS 5LS și DS 6, 3 modele produse la Shenzhen Âşi lansate pe parcursul unui singur an, a fĂŁcut ca vânzĂŁrile DS sĂŁ explodeze ĂŽn China (26 000 vehicule). Ăn paralel, Marca Âşi-a dezvoltat activ reĂžeaua de distribuĂžie cu 80 DS STORE care acoperĂŁ 60 din cele mai importante oraÂşe din China, ĂžarĂŁ care reprezintĂŁ astĂŁzi 22% din ĂŽnmatriculĂŁrile mondiale ale MĂŁrcii, faÞã de 2% ĂŽn 2013.
Eurasia, America LatinĂŁ, Orientul Mijlociu & Africa, Regiunea Asia-Pacific
Ăn celelalte regiuni ale lumii, contextul de piaÞã a fost unul dificil ĂŽn 2014 (recesiunea vânzĂŁrilor auto, o ratĂŁ de schimb defavorabilĂŁ). De altfel, PSA Peugeot Citroen Âşi-a menĂžinut rentabilitatea adoptând o politicĂŁ de preĂž riguroasĂŁ.
- Ăn Eurasia, Grupul s-a axat pe producĂžia localĂŁ a modelelor Peugeot 408 Âşi Citroen C4 Sedan, atingând ĂŽn total 8% din segmentul lor ĂŽn Rusia, respectiv 6 500 Âşi respectiv 9 000 unitĂŁți vândute.
- Ăn America latinĂŁ, ĂŽntr-un context economic destul de dificil, facturĂŁrile Grupului au ajuns la 200 000 de unitĂŁĂži, iar Grupul ĂŽÂşi consolideazĂŁ astfel poziĂžia ĂŽn Argentina cu o cotĂŁ de piaÞã de 15,1%. Rezultatele ultimelor lansĂŁri s-au dovedit fructuoase: Peugeot 208 cu 49 000 unitĂŁți vândute Âşi Citroen C4 Lounge cu peste 13 000 unitĂŁți vândute. Citroen C3 rezistĂŁ destul de bine, cu un numĂŁr de 35 300 unitĂŁți vândute.
- Ăn Orientul Mijlociu & Africa grupul ĂŽÂşi consolideazĂŁ poziĂžia puternicĂŁ din numeroase Þãri, fiind lider ĂŽn Tunisia Âşi ĂŽn DOM (France’s Overseas Departments) Âşi numĂŁrul doi ĂŽn Maroc. Marca Peugeot este numĂŁrul 2 ĂŽn Algeria Âşi se bucurĂŁ de o creÂştere puternicĂŁ ĂŽn Egipt cu 77% vânzĂŁri ĂŽn plus.
Modelele protagoniste ale anului 2014 sunt Peugeot 301 Âşi Citroen C-ElysĂŠe, care ĂŽnregistreazĂŁ un numĂŁr de 30 400 respectiv 14 800 unitĂŁĂži vândute. Modelele de referințĂŁ Peugeot 2008 Âşi 308 au fost de asemenea lansate ĂŽn cursul anului (cu respectiv 8 400 Âşi respectiv 7 400 vânzĂŁri). VânzĂŁrile de VUL au crescut faÞã de anul 2013.
- Ăn regiunea India-Pacific, vânzĂŁrile au crescut graĂžie lansĂŁrilor de succes ale modelelor Peugeot 2008 (1000 comenzi ĂŽn 3 luni) Âşi 308 (3 200 vânzĂŁri), precum Âşi cea a Citroen C4 Picasso (1450 vânzĂŁri).
==========
Vânzãrile PSA Peugeot Citroen au crescut cu 4,3% În 2014
PSA Peugeot Citroen a vândut 2,939 milioane vehicule anul trecut, În creºtere cu 4,3% comparativ cu 2013. China devine cea mai mare piaÞã de desfacere a Grupului cu 734 000 de vehicule vândute, În creºtere cu 31,9%.
- Creºtere puternicã În Europa: 1 761 000 vehicule vândute, o creºtere de 8,1%.
- Succes mondial al ĂŽntregii game de produse Peugeot: globalizarea «gamei 8» Âşi succesul strategiei de upmarket prin contribuĂžia semnificativĂŁ a Peugeot 308 Âşi crossoverelor Peugeot 2008 Âşi 3008.
- PerformanĂža produselor Citroen: Noul Citroen C4 Picasso devine lider european pe segmentul monovolum; Citroen C4 Cactus a depĂŁșit target-ul stabilit la lansare, C-ElysĂŠe s-a bucurat de un succes rĂŁsunĂŁtor ĂŽn China, best-seller al DPCA (Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles) cu un numĂŁr de peste 100 000 unitĂŁĂži vândute.
- Lansarea mondialĂŁ a DS ca MarcĂŁ Premium a Grupului.
- Eforturile majore ale Grupului de reducere a stocurilor au dat roade, astfel cã la sfârºitul lunii decembrie stocurile sã fie considerabil mai scãzute decât se estimase iniÞial.
Europa
Rezultatele Grupului pe o piaÞã În creºtere, Încã fragilã
- Vânzãrile Grupului au atins 1 761 000 unitãÞi În Europa, adicã +8,1% comparativ cu 2013.
Creºterea Grupului În Europa s-a tradus printr-o reacÞie pozitivã la modelul Peugeot 308, desemnatã Maºina Anului 2013, cu 56 900 de unitãÞi vândute, precum ºi cu rezultate bune Înregistrate de Citroen C4 Cactus.
- ĂnmatriculĂŁrile Peugeot au ajuns la 6,2 % respectiv 952 000 de unitĂŁĂži. Modernitatea Âşi coerenĂža gamei, calitatea ĂŽnaltĂŁ a serviciilor, completatĂŁ de managementul de net pricing, adoptat de cĂŁtre reĂželele de distribuĂžie, au sporit atractivitatea MĂŁrcii și au creat premisele unei creÂşteri robuste, profitabile. Peugeot creÂşte cu 0,3 puncte pe canalul vânzĂŁrilor cĂŁtre particulari, un veritabil indicator de referințĂŁ.
- Citroen reușește, acordând o atenție sporitĂŁ canalelor de distribuĂžie cele mai eficiente, sĂŁ ĂŽnregistreze o creÂştere pe piațĂŁ de 7,2 %. Rezultatul: 689 000 ĂŽnmatriculĂŁri Âşi o creÂştere a cotei de piaÞã ĂŽn Þãrile importante (FranĂža, Marea Britanie, Spania Âşi Germania). O dinamica pozitivĂŁ care se reflectĂŁ ĂŽn succesul ofensivei de produse generatĂŁ de Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolum (120 000 unitĂŁĂži ĂŽn 2014), precum și de cele 3 lansĂŁri de succes: Noul Jumper ĂŽn aprilie (31 000 unitĂŁĂži), Noul C1 (41 000 unitĂŁĂži) Âşi C4 Cactus (42 000 unitĂŁĂži) ĂŽn iunie.
- DS ĂŽnregistreazĂŁ 85 900 de vânzĂŁri concentrându-se pe canalele foarte profitabile pentru a menține valoarea de revânzare a modelelor pe termen lung. 61 puncte de vânzare dedicate (58 DS SALON Âşi 3 DS STORE) sunt astĂŁzi deschise. Anul 2014 este marcat de o ofertĂŁ tehnologicĂŁ susĂžinutĂŁ de 6 noi motorizĂŁri precum Âşi de o nouĂŁ semnĂŁturĂŁ luminoasĂŁ Xenon Full LED.
China Âşi Asia de S-E
Un nou record de vânzãri În China Înregistrat de cele trei mãrci Peugeot, Citroen ºi DS: aceasta devine cea mai mare piaÞã a Grupului.
- PiaÞa chinezã s-a bucurat de o dezvoltare semnificativã cu o creºtere de 11,5%. Vânzãrile grupului au atins 734 000 unitãÞi, crescând cota de piaÞã la 4,4% faÞã de 3,6% În 2013.
- Peugeot ĂŽnregistreazĂŁ 386 565 unitĂŁĂži vândute ĂŽn China, atingând astfel un nou record al anului, o creștere de 43,1% a vânzĂŁrilor, cea mai puternicĂŁ ĂŽn topul primilor 20 de actori principali de pe piaÞã. Peugeot 3008 Âşi 2008 profitĂŁ din plin de creÂşterea segmentului SUV, realizând o treime din vânzĂŁrile Dongfeng Peugeot. Pe segmentul C (52 % din piaÞã VP chinezĂŁ) noul Peugeot 408 ĂŽnregistreazĂŁ un debut rapid cu 30 943 vânzĂŁri ĂŽn patru luni. De altfel, Marca Âşi-a extins reĂžeaua cu ĂŽncĂŁ 100 de concesionari noi ĂŽn 2014.
- Citroen se dezvoltĂŁ de asemenea mai repede decât piaĂža, cu 14,3% Âşi ĂŽnregistreazĂŁ un nou record de 320 000 unitĂŁți vândute. Astfel China reprezintĂŁ 1 din 4 vânzĂŁri Citroen din lume, confirmându-Âşi statutul de lider de piațĂŁ al MĂŁrcii, ĂŽn faĂža FranĂžei. PerformanĂža se datoreazĂŁ, ĂŽn special, succesului repurtat de ultimele lansĂŁri: Noul Citroen C-ElysĂŠe, best-seller al Dongfeng Citroen cu peste 100 000 vânzĂŁri ĂŽn 2014 Âşi Citroen C4-L care totalizeazĂŁ 66 000 vânzĂŁri pe an. Lansarea din decembrie a noului SUV C3-XR, completeazĂŁ cu succes gama. De altfel, performanĂžele sunt susĂžinute de reĂžeaua Dongfeng Citroen, densĂŁ Âşi renumitĂŁ, ocupând primul loc ĂŽn clasamentul JD Power 2014 SSI (China Sales Satisfaction Index).
- Oferta premium alcĂŁtuitĂŁ din DS 5, DS 5LS și DS 6, 3 modele produse la Shenzhen Âşi lansate pe parcursul unui singur an, a fĂŁcut ca vânzĂŁrile DS sĂŁ explodeze ĂŽn China (26 000 vehicule). Ăn paralel, Marca Âşi-a dezvoltat activ reĂžeaua de distribuĂžie cu 80 DS STORE care acoperĂŁ 60 din cele mai importante oraÂşe din China, ĂžarĂŁ care reprezintĂŁ astĂŁzi 22% din ĂŽnmatriculĂŁrile mondiale ale MĂŁrcii, faÞã de 2% ĂŽn 2013.
Eurasia, America LatinĂŁ, Orientul Mijlociu & Africa, Regiunea Asia-Pacific
Ăn celelalte regiuni ale lumii, contextul de piaÞã a fost unul dificil ĂŽn 2014 (recesiunea vânzĂŁrilor auto, o ratĂŁ de schimb defavorabilĂŁ). De altfel, PSA Peugeot Citroen Âşi-a menĂžinut rentabilitatea adoptând o politicĂŁ de preĂž riguroasĂŁ.
- Ăn Eurasia, Grupul s-a axat pe producĂžia localĂŁ a modelelor Peugeot 408 Âşi Citroen C4 Sedan, atingând ĂŽn total 8% din segmentul lor ĂŽn Rusia, respectiv 6 500 Âşi respectiv 9 000 unitĂŁți vândute.
- Ăn America latinĂŁ, ĂŽntr-un context economic destul de dificil, facturĂŁrile Grupului au ajuns la 200 000 de unitĂŁĂži, iar Grupul ĂŽÂşi consolideazĂŁ astfel poziĂžia ĂŽn Argentina cu o cotĂŁ de piaÞã de 15,1%. Rezultatele ultimelor lansĂŁri s-au dovedit fructuoase: Peugeot 208 cu 49 000 unitĂŁți vândute Âşi Citroen C4 Lounge cu peste 13 000 unitĂŁți vândute. Citroen C3 rezistĂŁ destul de bine, cu un numĂŁr de 35 300 unitĂŁți vândute.
- Ăn Orientul Mijlociu & Africa grupul ĂŽÂşi consolideazĂŁ poziĂžia puternicĂŁ din numeroase Þãri, fiind lider ĂŽn Tunisia Âşi ĂŽn DOM (France’s Overseas Departments) Âşi numĂŁrul doi ĂŽn Maroc. Marca Peugeot este numĂŁrul 2 ĂŽn Algeria Âşi se bucurĂŁ de o creÂştere puternicĂŁ ĂŽn Egipt cu 77% vânzĂŁri ĂŽn plus.
Modelele protagoniste ale anului 2014 sunt Peugeot 301 Âşi Citroen C-ElysĂŠe, care ĂŽnregistreazĂŁ un numĂŁr de 30 400 respectiv 14 800 unitĂŁĂži vândute. Modelele de referințĂŁ Peugeot 2008 Âşi 308 au fost de asemenea lansate ĂŽn cursul anului (cu respectiv 8 400 Âşi respectiv 7 400 vânzĂŁri). VânzĂŁrile de VUL au crescut faÞã de anul 2013.
- Ăn regiunea India-Pacific, vânzĂŁrile au crescut graĂžie lansĂŁrilor de succes ale modelelor Peugeot 2008 (1000 comenzi ĂŽn 3 luni) Âşi 308 (3 200 vânzĂŁri), precum Âşi cea a Citroen C4 Picasso (1450 vânzĂŁri).
==========
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/seful-ds ... 60367.html
Şeful DS: "Vreau să devenim o marcă precum este Audi"
Francezii de la DS au planuri mari de viitor şi iau ca model exemplul mărcii germane Audi. Şeful proaspetei mărci premium franţuzeşti declară că vrea să vândă 15% din volumul anual total al concernului de care aparţine, după cum face şi marca din Ingolstadt.
Yves Bonnefont, CEO-ul DS, a declarat că doreşte să transforme tânăra marcă în echivalentul franţuzesc al Audi. Proaspăt separată de concernul PSA Peugeot-Citroen, marca DS ar trebui să aibă un impact la fel de puternic în rândul concernului de care aparţine precum are marca Audi în rândul Volkswagen Group. În timp, cei de la DS vor să ajungă să reprezinte între 10 şi 15% din vânzările anuale ale PSA Peugeot-Citroen, declară şeful DS.
Noua marcă premium franţuzească se prezintă drept ceva complet diferit de Citroen şi Peugeot, deşi modelele sale folosesc componente dezvoltate de cele două mărci şi sunt fabricate pe aceleaşi linii de fabricaţie. Cu toate acestea, din cele 500.000 de unităţi DS vândute în epoca modernă de la relansarea acestui brand drept divizie a Citroen, peste 300.000 au fost cumpărate de clienţi noi pentru concernul PSA Peugeot-Citroen.
Marca DS va ataca puternic piaţa din China şi va intra şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii, dar momentan are cele mai bune rezultate pe piaţa din Hexagon. În Franţa, marca DS îşi vinde cele mai multe unităţi, dar China va prelua în curând prima poziţie datorită faptului că are modele exclusiviste DS vândute doar pe acea piaţă. În următorii ani, DS va deschide 200 de reprezentanţe dedicate: DS Store, DS Salon şi DS Commerce, fiecare dintre cele trei nume semnificând un concept diferit de comercializare a modelelor create de această marcă.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Şeful DS: "Vreau să devenim o marcă precum este Audi"
Francezii de la DS au planuri mari de viitor şi iau ca model exemplul mărcii germane Audi. Şeful proaspetei mărci premium franţuzeşti declară că vrea să vândă 15% din volumul anual total al concernului de care aparţine, după cum face şi marca din Ingolstadt.
Yves Bonnefont, CEO-ul DS, a declarat că doreşte să transforme tânăra marcă în echivalentul franţuzesc al Audi. Proaspăt separată de concernul PSA Peugeot-Citroen, marca DS ar trebui să aibă un impact la fel de puternic în rândul concernului de care aparţine precum are marca Audi în rândul Volkswagen Group. În timp, cei de la DS vor să ajungă să reprezinte între 10 şi 15% din vânzările anuale ale PSA Peugeot-Citroen, declară şeful DS.
Noua marcă premium franţuzească se prezintă drept ceva complet diferit de Citroen şi Peugeot, deşi modelele sale folosesc componente dezvoltate de cele două mărci şi sunt fabricate pe aceleaşi linii de fabricaţie. Cu toate acestea, din cele 500.000 de unităţi DS vândute în epoca modernă de la relansarea acestui brand drept divizie a Citroen, peste 300.000 au fost cumpărate de clienţi noi pentru concernul PSA Peugeot-Citroen.
Marca DS va ataca puternic piaţa din China şi va intra şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii, dar momentan are cele mai bune rezultate pe piaţa din Hexagon. În Franţa, marca DS îşi vinde cele mai multe unităţi, dar China va prelua în curând prima poziţie datorită faptului că are modele exclusiviste DS vândute doar pe acea piaţă. În următorii ani, DS va deschide 200 de reprezentanţe dedicate: DS Store, DS Salon şi DS Commerce, fiecare dintre cele trei nume semnificând un concept diferit de comercializare a modelelor create de această marcă.
Via AutomotiveNews (înreg.)
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 61035.html
Citroen: ”Lucrăm la ideea de maşină autonomă, dar ea nu se va lansa mâine”
Trendul maşinilor autonome pare să câştige tot mai mult teren. Chiar dacă în cadrul Salonului Auto de la Geneva segmentul nu a bifat prea multe premiere, ştim deja că Volvo introduce 100 de maşini care se conduc singure în jurul oraşului Gotheborg, iar Mercedes S-Klasse dispune de tehnologia necesară pentru o rulare autonomă pe autostradă. Rămâne de văzut câţi constructori auto se vor alinia la acest trend.
După o vizită la standul Citroen din cadrul Salonului Auto de la Geneva şi un interviu cu Joel Maynard, directorul gamei de pasageri a constructorului francez, am aflat că ideea unei maşini autonome nu este exclusă.
”Lucrăm la o soluţie de transport autonom. Nu vom avea însă maşini autonome mâine. Vom folosi totuşi o parte din această tehnologie pe maşinile noastre. Clienţii noştri vor primi sisteme care vor sta în viitor la baza maşinilor autonome, însă nu putem estima când vom vedea şi un produs complet, finalizat”, a declarat Maynard.
Îndepărtarea de Peugeot pentru a căuta o identitate proprie va face din Citroen un brand de volum, care nu se axează foarte mult pe avans tehnologic. Maynard a subliniat că viitoarele modele Citroen vor primi doar tehnologiile utile, care uşurează viaţa la volan. Una dintre ele este şi airbagul frontal al pasagerului montat în acoperiş, pentru a oferi un torpedou mai mare.
Oficialul a exemplificat şi cu inovaţia introdusă de Citroen C4 Cactus şi botezată Airbumps. Pernele de plastic aplicate la nivelul portierelor nu au rol de a reduce costurile, aşa cum am fi tentaţi să credem când vorbim despre un model de volum. În spatele lor se ascund finisajele normale ale maşinii, inclusiv vopseaua.
Airbumps protejează maşina de zgârieturi.
Citroen: ”Lucrăm la ideea de maşină autonomă, dar ea nu se va lansa mâine”
Trendul maşinilor autonome pare să câştige tot mai mult teren. Chiar dacă în cadrul Salonului Auto de la Geneva segmentul nu a bifat prea multe premiere, ştim deja că Volvo introduce 100 de maşini care se conduc singure în jurul oraşului Gotheborg, iar Mercedes S-Klasse dispune de tehnologia necesară pentru o rulare autonomă pe autostradă. Rămâne de văzut câţi constructori auto se vor alinia la acest trend.
După o vizită la standul Citroen din cadrul Salonului Auto de la Geneva şi un interviu cu Joel Maynard, directorul gamei de pasageri a constructorului francez, am aflat că ideea unei maşini autonome nu este exclusă.
”Lucrăm la o soluţie de transport autonom. Nu vom avea însă maşini autonome mâine. Vom folosi totuşi o parte din această tehnologie pe maşinile noastre. Clienţii noştri vor primi sisteme care vor sta în viitor la baza maşinilor autonome, însă nu putem estima când vom vedea şi un produs complet, finalizat”, a declarat Maynard.
Îndepărtarea de Peugeot pentru a căuta o identitate proprie va face din Citroen un brand de volum, care nu se axează foarte mult pe avans tehnologic. Maynard a subliniat că viitoarele modele Citroen vor primi doar tehnologiile utile, care uşurează viaţa la volan. Una dintre ele este şi airbagul frontal al pasagerului montat în acoperiş, pentru a oferi un torpedou mai mare.
Oficialul a exemplificat şi cu inovaţia introdusă de Citroen C4 Cactus şi botezată Airbumps. Pernele de plastic aplicate la nivelul portierelor nu au rol de a reduce costurile, aşa cum am fi tentaţi să credem când vorbim despre un model de volum. În spatele lor se ascund finisajele normale ale maşinii, inclusiv vopseaua.
Airbumps protejează maşina de zgârieturi.
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Re: CITROEN in presa romaneasca !
Noul Citroen C4 Cactus: sistem Airbumps redus, confort sporit și suspensie hidraulică
http://www.automarket.ro/stiri/noul-cit ... 80655.html
Citroen C3 Aircross ajunge pe piața din România: rivalul lui Renault Captur are un preț de pornire de 13.500 de euro cu TVA
www.automarket.ro/stiri/citroen-c3-airc ... 80245.html
Grupul Peugeot-Citroen ia în calcul intrarea pe piața din SUA: "Se decide în maxim trei ani"
www.automarket.ro/stiri/grupul-peugeot- ... 79773.html
Premierele Citroen: francezii aduc la Frankfurt noile C3 Aircross și E-Mehari Styled by Courreges, dar și un concept special
www.automarket.ro/stiri/premierele-citr ... 79415.html
Citroen va lansa o suspensie revoluționară în 2017
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 67859.html
Citroen: C4 Cactus este doar începutul pentru noi. Pregătim noi modele neconvenționale
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 67817.html
Președintele Citroen: ”Înlocuitorul lui C5 va fi o mașină simplistă, la fel de dorită și peste cinci ani”
http://www.automarket.ro/stiri/presedin ... 66653.html
http://www.automarket.ro/stiri/noul-cit ... 80655.html
Citroen C3 Aircross ajunge pe piața din România: rivalul lui Renault Captur are un preț de pornire de 13.500 de euro cu TVA
www.automarket.ro/stiri/citroen-c3-airc ... 80245.html
Grupul Peugeot-Citroen ia în calcul intrarea pe piața din SUA: "Se decide în maxim trei ani"
www.automarket.ro/stiri/grupul-peugeot- ... 79773.html
Premierele Citroen: francezii aduc la Frankfurt noile C3 Aircross și E-Mehari Styled by Courreges, dar și un concept special
www.automarket.ro/stiri/premierele-citr ... 79415.html
Citroen va lansa o suspensie revoluționară în 2017
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 67859.html
Citroen: C4 Cactus este doar începutul pentru noi. Pregătim noi modele neconvenționale
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 67817.html
Președintele Citroen: ”Înlocuitorul lui C5 va fi o mașină simplistă, la fel de dorită și peste cinci ani”
http://www.automarket.ro/stiri/presedin ... 66653.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Re: CITROEN in presa romaneasca !
Vanzarile Grupului PSA au crescut cu 15.4% in 2017
http://www.informatiiauto.ro/vanzarile- ... 15851.html
http://www.informatiiauto.ro/vanzarile- ... 15851.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
-
- pasionat
- Mesaje: 723
- Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
- Localitate: Iasi
- Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
- Contact:
Re: CITROEN in presa romaneasca !
Citroen C1 facelift: culori noi pentru caroserie, tehnologii moderne și un motor revizuit
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 83791.html
Detalii noi despre Citroen C3 R5: modelul dedicat raliurilor dezvoltă 286 CP și 420 Nm
http://www.automarket.ro/stiri/detalii- ... 83615.html
Generație nouă pentru Peugeot Partner, Citroen Berlingo și Opel Combo: producția celor trei utilitare din grupul PSA va începe în câteva săptămâni
http://www.automarket.ro/stiri/generati ... 82773.html
Test Drive DS5 Hybrid 4
http://www.automarket.ro/test-drive/tes ... 83641.html
Test drive Citroen C3 Aircross 1.6 Diesel Turbo (BlueHDI) 99CP Man5 Feel
http://www.automarket.ro/test-drive/tes ... 81187.html
http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 83791.html
Detalii noi despre Citroen C3 R5: modelul dedicat raliurilor dezvoltă 286 CP și 420 Nm
http://www.automarket.ro/stiri/detalii- ... 83615.html
Generație nouă pentru Peugeot Partner, Citroen Berlingo și Opel Combo: producția celor trei utilitare din grupul PSA va începe în câteva săptămâni
http://www.automarket.ro/stiri/generati ... 82773.html
Test Drive DS5 Hybrid 4
http://www.automarket.ro/test-drive/tes ... 83641.html
Test drive Citroen C3 Aircross 1.6 Diesel Turbo (BlueHDI) 99CP Man5 Feel
http://www.automarket.ro/test-drive/tes ... 81187.html
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern