Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Nu curgea,dar dupa o vreme a inceput sa curga,i-am pus un oring intre corp si tabla aia care se prinde cu surub pe fund,si a tinut o vreme,acum curge iar.
Oricum e gandit prost capacul de plastic,fiindca acolo cand da jetul pe retul are fiarte mare presiune,i-ar fi trebuit un diametru mai mare la toata dracia,din pahar pana in vasul de lhm,ca sa nu mai forteze debitul ala de ulei si in garnitura capacului
Oricum e gandit prost capacul de plastic,fiindca acolo cand da jetul pe retul are fiarte mare presiune,i-ar fi trebuit un diametru mai mare la toata dracia,din pahar pana in vasul de lhm,ca sa nu mai forteze debitul ala de ulei si in garnitura capacului
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
M-am apucat iar sa demolez si surprize surprize
conducta de frana de pe partea stanga a frecat de cablul franei de mana,si s-a fisurat
cutia de viteze sparta prin toamna am auzit eu o trosnitura si am simtit ca merge putin infranat,dar si-a revenit repede,apoi a mirosit putin a ulei de cutie si aia a fost,de atunci i-am completat 1litru de ulei si cam atat,cand am vrut sa scot uleiul inainte sa dau cutia jos am avut o mare supriza,n-a curs nici macar o picatura si cand ma gandesc ca in ultima vreme a vazut destul de des 130la ora...rezistenta cutie zau!
Am descoperit si troncanitul de pe dreapta fata,de la caseta de directie,bucsa aia de plastic era cu vreo 2mm mai mica in diametru decat cremaliera am demolat o caseta cu servo,si am constatat ca sunt asemanatoare,si fiindca a mea avea cremaliera ruginita am luat de la cea cu servo cremaliera,din pacate bucsa nu se potriveste si o sa trebuiasca sa fac la strung sau sa vad ce pot folosi...
instalatia electrica am puricat-o zilele trecute,am inlocuit firele care merg in usi si erau intrerupte sau cu izolatia crapata,mi-am refacut complet cablajul de pe motor,fiindca cel vechi era praf,iar cel de pe masina nu avea toate firele,am facut si proba asa in aer la sonda de nivel ulei,presiune ulei,temperatura apa si ulei,plus martorii cu bec.
Dar intai sa termin cu puntea fata,si apoi montez instalatia electrica.
Ceva pozici!
p.s. vrea cineva evacuare dubla de inox pentru bx?e cam galagioasa si eu renunt la ea
conducta de frana de pe partea stanga a frecat de cablul franei de mana,si s-a fisurat
cutia de viteze sparta prin toamna am auzit eu o trosnitura si am simtit ca merge putin infranat,dar si-a revenit repede,apoi a mirosit putin a ulei de cutie si aia a fost,de atunci i-am completat 1litru de ulei si cam atat,cand am vrut sa scot uleiul inainte sa dau cutia jos am avut o mare supriza,n-a curs nici macar o picatura si cand ma gandesc ca in ultima vreme a vazut destul de des 130la ora...rezistenta cutie zau!
Am descoperit si troncanitul de pe dreapta fata,de la caseta de directie,bucsa aia de plastic era cu vreo 2mm mai mica in diametru decat cremaliera am demolat o caseta cu servo,si am constatat ca sunt asemanatoare,si fiindca a mea avea cremaliera ruginita am luat de la cea cu servo cremaliera,din pacate bucsa nu se potriveste si o sa trebuiasca sa fac la strung sau sa vad ce pot folosi...
instalatia electrica am puricat-o zilele trecute,am inlocuit firele care merg in usi si erau intrerupte sau cu izolatia crapata,mi-am refacut complet cablajul de pe motor,fiindca cel vechi era praf,iar cel de pe masina nu avea toate firele,am facut si proba asa in aer la sonda de nivel ulei,presiune ulei,temperatura apa si ulei,plus martorii cu bec.
Dar intai sa termin cu puntea fata,si apoi montez instalatia electrica.
Ceva pozici!
p.s. vrea cineva evacuare dubla de inox pentru bx?e cam galagioasa si eu renunt la ea
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Motor tot 1.9,dar cutie o sa fie automata ca oricum alta nu am sa pun,daca stiam ca asta e sparta nu o dadeam la fier vechi pe cea de pe gti-ul demontat.
Downpipe-ul ala e facut de mine,in sensul ca original nu avea racord flexibil,fiindca am crezut eu ca o sa faca vrei diferenta la vibratii dar nu stiu daca a facut sau nu,ca pret,50 de lei dar diametrul trebuie sa ies sa-l masor,cred ca 50 sau 54 dar nu mai sunt sigur
Downpipe-ul ala e facut de mine,in sensul ca original nu avea racord flexibil,fiindca am crezut eu ca o sa faca vrei diferenta la vibratii dar nu stiu daca a facut sau nu,ca pret,50 de lei dar diametrul trebuie sa ies sa-l masor,cred ca 50 sau 54 dar nu mai sunt sigur
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Da,arcurile alea ajuta flansa de la galerie sa se miste putin fata de restul traseului de evacuare,dar eu am vrut sa nu mai treaca deloc vibratiile,de asta i-am pus flexibil,si restul evacuarii era destul de bine prinsa in 2 tampoane de evacuare de dacie pe linia dreapta,plus tobele finale prinse si ele tot asa in doua tampoane de dacie intarite cu soricei diametrul este 50
Am reusit sa mai misc una alta:
caseta de directie revizuita,o bucsa dusa asa ca i-am pus de la o caseta de servo,e mai lata si am bagat-o fortat fara siguranta asa cum avea cea de plastic,si sper sa fie bine ca altfel trebuie sa o dau jos cand sunt toate montate pe masina si o sa fie mai greu...
-am curatat puntea fata si am vopsit-o in culoarea masinii,cu aceeasi vopsea de gard
-am spalat si vana de siguranta,corectorul de inaltime ceva conducte;
-bratele fata le-am spalat si scos bucsile,urmeaza sa montez altele;
-bieletele de la bara stabilizatoare sunt inca bune deci doar le bag vaselina fresh si asa raman pe masina;
Urmeaza si ceva poze cand asamblez puntea ,fiindca altfel mi-e greu sa fac in timpul procesului.
Am reusit sa mai misc una alta:
caseta de directie revizuita,o bucsa dusa asa ca i-am pus de la o caseta de servo,e mai lata si am bagat-o fortat fara siguranta asa cum avea cea de plastic,si sper sa fie bine ca altfel trebuie sa o dau jos cand sunt toate montate pe masina si o sa fie mai greu...
-am curatat puntea fata si am vopsit-o in culoarea masinii,cu aceeasi vopsea de gard
-am spalat si vana de siguranta,corectorul de inaltime ceva conducte;
-bratele fata le-am spalat si scos bucsile,urmeaza sa montez altele;
-bieletele de la bara stabilizatoare sunt inca bune deci doar le bag vaselina fresh si asa raman pe masina;
Urmeaza si ceva poze cand asamblez puntea ,fiindca altfel mi-e greu sa fac in timpul procesului.
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7675
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
bre... ma tot uit la cutia aia si nu imi vine sa cred ca inca mai merge... ceea ce cred ca s-a intamplat acolo... a zburat o bucata dintr-un satelit si s-a proptit intre grupul conic si carcasa si a spart-o... dar ma mir cum totusi de ti-a mai mers masina
si... ti-ar fi misto un 1.9 td... chiar nu gasesti la un pret decent unul?
si... ti-ar fi misto un 1.9 td... chiar nu gasesti la un pret decent unul?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
berlingopower,marfa se poate vedea in potigrafu seara,uneori ajung eu in bucuresti,dar in ultima vreme mai rar;din pacate nu stiu daca se potriveste sau nu
S-a intamplat o extorsiune si s-a spart dracia dar a mers binemersi si ar mai fi mers
misto sau nu td-ul ala,momentan il aman si raman pe transpirat;am in curte un motor din alea doua luate cu mihai din craiova,insa e chel si momentan mi-e lene sa stau sa adun toate anexele,sa-l bibilesc etc...poate mai la anu sau niciodata
S-a intamplat o extorsiune si s-a spart dracia dar a mers binemersi si ar mai fi mers
misto sau nu td-ul ala,momentan il aman si raman pe transpirat;am in curte un motor din alea doua luate cu mihai din craiova,insa e chel si momentan mi-e lene sa stau sa adun toate anexele,sa-l bibilesc etc...poate mai la anu sau niciodata
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 358
- Membru din: Sâm 05-Sep-2009 18:47
- Localitate: Bucuresti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Lasa-mi un numar de telefon si ne auzim,poate ajung prin weekend,nu se stie ;)
In alta ordine de idei,am demolat si o mare parte din interior la cazan
bord,scaune fata,mocheta,schimbator,instalatie electrica,aeroterma.
Dar fiindca momentan s-a schimbat vremea am zis sa mai curat la piese,asa ca am ajuns la conjunctor disjunctor,si dupa ce am desfacut unul de sacrificiu,am constatat ca faca de cel care era pe masina,acesta avea doar un singur arc atat in capacul de unde pleaca furtunul de retur,cat si in corpul draciei... Problema mea e alta,si anume cele doua oringuri,unde le-as putea gasi?trebuie sa fie speciale pentru lhm nu?o merge alamit in capatul unde se prinde de cutia de viteze?
In alta ordine de idei,am demolat si o mare parte din interior la cazan
bord,scaune fata,mocheta,schimbator,instalatie electrica,aeroterma.
Dar fiindca momentan s-a schimbat vremea am zis sa mai curat la piese,asa ca am ajuns la conjunctor disjunctor,si dupa ce am desfacut unul de sacrificiu,am constatat ca faca de cel care era pe masina,acesta avea doar un singur arc atat in capacul de unde pleaca furtunul de retur,cat si in corpul draciei... Problema mea e alta,si anume cele doua oringuri,unde le-as putea gasi?trebuie sa fie speciale pentru lhm nu?o merge alamit in capatul unde se prinde de cutia de viteze?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187723
Total subiecte 18630
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11748
Cel mai nou membru Switz