cutie automata
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
cutie automata
buna ziua am sunt nou pe forum si am si eu o problema am un citroen c5 motor 2.0 problema se prezinta in felul urmator
cand sunt in mers cate o data nu imi schimba treapta de viteza din 4 in 5 ramane in treapta 4 indiferent de cat de mare este turatia pe modul drive precizez nu se intampla mereu are toane
iar in modul manual schimba perfect toate vitezele
va multumesc
cand sunt in mers cate o data nu imi schimba treapta de viteza din 4 in 5 ramane in treapta 4 indiferent de cat de mare este turatia pe modul drive precizez nu se intampla mereu are toane
iar in modul manual schimba perfect toate vitezele
va multumesc
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Nu, nu este normal sa opuna nici cea mai mica rezistenta, presupun ca ai fortat trecerea manetei din D in P fara ca rotile sa fie oprite complet
sau ai neglijat complet prima inlocuire a uleiului la 60k/km. Pentru a nu avea entualele probleme de a ramane intepenita in P o lasi in N cu frana de mana trasa (nu va tine mult timp faza). Acest defect apare fregvent cand senzorii din calculator sunt busiti, neactionand la timp electromagnetul de deculpare a franei. Spala cutia si schimbai uleiul la nivel in prima faza, daca simtomul persita...calculator nou.
Dar! posibil sa opresti masina in ramapa fregvent? atunci presupun ca este normal, dar daca face in plan drept nu este normal.


Dar! posibil sa opresti masina in ramapa fregvent? atunci presupun ca este normal, dar daca face in plan drept nu este normal.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
offtopic,
Chiar ma pus pe gand aceasta cutie de viteze 6AT echipata la citroen,... surpriza acceiasi cutie echipata si pe volvo S80 2.0...ha, diferenta de pret la ulei fiind colosala de la cel ''original'' PSA la ''original'' Volvo... chiar de 3 ori mai scum, dati-o dracu, firma CITROEN esti de tot rahatu' la faza asta.
uleiul original cv at cod oe: 9734R7, mit distrus.
Chiar ma pus pe gand aceasta cutie de viteze 6AT echipata la citroen,... surpriza acceiasi cutie echipata si pe volvo S80 2.0...ha, diferenta de pret la ulei fiind colosala de la cel ''original'' PSA la ''original'' Volvo... chiar de 3 ori mai scum, dati-o dracu, firma CITROEN esti de tot rahatu' la faza asta.

uleiul original cv at cod oe: 9734R7, mit distrus.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
multumesc de raspuns calorifer4 am sa merg cu ea la reprezentanta aici in FR. sper sa nu fie grav precizez ca masina are motor de 2.0 cumparata la mana a doua cu 115000 KM si nu stiu cand sa facut ultimul schimb de ulei la cutia de viteze pe carnetul ei nu apar decat reviziile facute doar la reprezentanta citroen si stiu ca aici in general cand faci o revizie in functie de cati km ai in bord schimba tot ce trebuie ca la carte
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
Gasesti pe net tutorial de schimbat uleiul. Cu putina rabdare e chiar simplu de facut. Uleiul pentru cutie este:
Type of oil :
EURO 5 engine : AW-1 oil
EURO 4 engine : JWS 3309 ESSO oil
Oil capacity :
Dry gearbox oil capacity : Approximately 7 litres
Volume of oil remaining after draining (converter, receivers, etc.) : Approximately 4 litres
Quantity of oil to fill after draining : Approximately 3 litres
Tutorial:
http://sd-2.archive-host.com/membres/up ... SC_AM6.pdf
Type of oil :
EURO 5 engine : AW-1 oil
EURO 4 engine : JWS 3309 ESSO oil
Oil capacity :
Dry gearbox oil capacity : Approximately 7 litres
Volume of oil remaining after draining (converter, receivers, etc.) : Approximately 4 litres
Quantity of oil to fill after draining : Approximately 3 litres
Tutorial:
http://sd-2.archive-host.com/membres/up ... SC_AM6.pdf
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Ok de admirat metoda de intreprinzator, nu schimbam uleiul dar schimbam cutia... ce va spune clientul cand schimba cutia??
...firma citroen e vai pla iei, a facut FOARTE MULTE GRESELI la nivelul fiabilitatii produselor pentru europa de est (mai sunt si alti dar momentan ne uitam la noroiul din curtea noastra)... oare din cauza asta se retrage din romania?... am motive personale sa fiu suparat pe iei, fiecare gandeste cum vrea, probabil forumul nu este dedicat doar postarilor cu masini frumoase, flori, fete si alte metode de lins clientii
.
Revin, orice grup de transmisie necesita la un anumit interval inlocuirea uleiului, de ce?, pentru ca piesele odata cu trecerea timpului se uzeaza ceea ce este normal si mai produc si pilitura destul de fina care dauneaza cel mai mult. Presupun totusi ca au avut macar bunavointa sa verifice daca exita joc in cablajul timoneriei. Acum 5 zile un prieten a patit-o la un Dodge Charger USA cu agatatul manetei pana sa blocat in P... problema la el a fost ruperea unui arc de pe sufa de actionare la capatul timoneriei de la cutie.


Revin, orice grup de transmisie necesita la un anumit interval inlocuirea uleiului, de ce?, pentru ca piesele odata cu trecerea timpului se uzeaza ceea ce este normal si mai produc si pilitura destul de fina care dauneaza cel mai mult. Presupun totusi ca au avut macar bunavointa sa verifice daca exita joc in cablajul timoneriei. Acum 5 zile un prieten a patit-o la un Dodge Charger USA cu agatatul manetei pana sa blocat in P... problema la el a fost ruperea unui arc de pe sufa de actionare la capatul timoneriei de la cutie.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
calorifer4 scrie: ...firma citroen e vai pla iei, a facut FOARTE MULTE GRESELI la nivelul fiabilitatii produselor pentru europa de est (mai sunt si alti dar momentan ne uitam la noroiul din curtea noastra)... oare din cauza asta se retrage din romania?...
Citroen a plecatd in Romania de cca 2-3 ani. Ma rog, a ramas Peugeot ca tot aia e ca face parte din grup. Mi se pare o decizie oarecum logica daca vrei sa iti eficientizezi costurile. Oricum ramane cineva (Peugeot in acest caz) sa aiba grija de bussines.
Din cate imi amintesc, la VAG cred ca exista un singur reprezentant oficial al firmei pe Romania, si nu cate unul pentru fiecare membru al concernului....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats