Eu am avut C5 I cu suspensie hidraulica.In aprilie am luat un C5 III tot cu suspensie hidraulica. Eu zic ca face toti banii si nu e costisitoare deloc.
Referitor la capacitatea cilindrica eu iti recomand 2.0, nu am vazut ce inseamna un motor de 1.6 dar si eu cred ca e cam mic pentru o masina de aproape 2 tone. Iar legat de model - sedan sau break e alegerea ta, in functie de nevoi. Eu am sedan si pentru o familie de 3 persoane, obsedata de excursii lungi (franta, germania, austria, grecia ...) consider ca e suficienta. Din ce m-am documentat diferenta e de aprox 4 cm, iar ca stabilitate cred ca sunt stabile ambele.
Acum partea dureroasa e pretul. Nu stiu ce sa iti spun, eu am fost dupa masina pana in franta, e mai ieftin fata de germania, dar trebuie sa fi atent de la cine o iei. Eu am ales echiparea Exclusive si am dat acolo 9700 euro si mi s-a oferit 2 ani garantie. Normal ca nu beneficiez de ea pentru ca nu merg la ei in service, dar pentru mine a fost o siguranta ca nu e aranjata masina. Iar taxa de inmatriculare (sau cum ii mai spune acum) a fost de 270 euro daca nu ma inseala memoria.
aici ai o prezentare mai mult decat complecta a modelului break cu echipare exclusive:
http://www.turatii.ro/2011/07/30/citroe ... exclusive/
edit:
referitor la ce trebuie sa fi atent daca iei de la noi masina in primul rand la km reali, daca vezi o masina care pare interesanta cere codul vin si o copie dupa cartea de service, suni la o reprezentanta si le dai codul vin si ceri informatii ce apar la ei in istoric (interventii la masina). Ei iti spun cand s-a intervnit si cati km avea masina, faci comparatie cu ce scrie in carte si vezi daca potrivesc datele. Poti cauta dupa codul vin si pe
http://www.alcopa-auction.fr/ si vezi daca masinia a fost cumparata de acolo si cati km avea in momentul licitatiei.