ulei comestibil
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
ulei comestibil
Aș dori să știu dacă motoarele euro 3 pot funcționa și cu ulei comestibil,aș dori niște păreri.
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
- picieri
- pasionat
- Mesaje: 398
- Membru din: Vin 20-Iul-2007 02:19
- Localitate: Ludus
- Masina: C5-I 2002 80KW 2.0HDI
- 2: Corsa D 2007 60KW 1.2
Un prieten foloseste deja de 2 ani urmatoarea reteta:
50l ulei din lidl cu 3.7ron+10l benzina+naftalina(1 plic de naftalina la 5l de benzina).
Masina merge mai bine , trage mai bine, consuma mai putin, motorul este mai silentios.
Intre timp a fost la itp, testul de fun a iesit excelent(la itp s-a folosit motorina), a fost desfacut si motorul pentru ceva verificari, totul era curat frumos.
Are 2 impedimente, trag caine dupa el(mirosul de cartofi prajiti) si fumul la pornire de pe loc, dar si ala numai la o pedala serioasa.
Utilizarea naftalinei ajuta la disparitia fumului.
50l ulei din lidl cu 3.7ron+10l benzina+naftalina(1 plic de naftalina la 5l de benzina).
Masina merge mai bine , trage mai bine, consuma mai putin, motorul este mai silentios.
Intre timp a fost la itp, testul de fun a iesit excelent(la itp s-a folosit motorina), a fost desfacut si motorul pentru ceva verificari, totul era curat frumos.
Are 2 impedimente, trag caine dupa el(mirosul de cartofi prajiti) si fumul la pornire de pe loc, dar si ala numai la o pedala serioasa.
Utilizarea naftalinei ajuta la disparitia fumului.
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 28-Noi-2009 15:46
- Localitate: bucuresti
Eu am folosit in ultimele 2 luni 50% ulei,50% motorina si 2 litri benzina cu naftalina. Masina merge foarte bine (C5, 1,6 hdi) dar unii sustin ca , cu timpul, vor apare depuneri pe supape si , din cauza arderii incomplete, va creste nivelul uleiului in baie. Se mai discuta despre incalzirea uleiului pe la 80 de grade si atunci dispar inconvenientele amintite din cauza ca acesta devine aproape la fel de fluid ca motorina.
faro958
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Aveti cumva idee daca e legala manevra?
Pe aici sunt unii care merg cu combustibil de incalzire, care e de fapt o motorina bruta si care e taxata diferit. Unii il mai aditiveaza, altii nu... Litrul de "mazout" din asta e pe la 60 centi fata de motorina are e 1.2.
Insa daca esti prins teoretic poti fi incadrat la... evaziune fiscala. Nu stiu daca pana acum a fost cineva prins/acuzat de asta, insa se discuta problema teoretic. Cam la fel se pune problema si cu motorina agricola, care e si aia taxata diferit si e mult mai ieftina decat motorina de la pompa.
Pe aici sunt unii care merg cu combustibil de incalzire, care e de fapt o motorina bruta si care e taxata diferit. Unii il mai aditiveaza, altii nu... Litrul de "mazout" din asta e pe la 60 centi fata de motorina are e 1.2.
Insa daca esti prins teoretic poti fi incadrat la... evaziune fiscala. Nu stiu daca pana acum a fost cineva prins/acuzat de asta, insa se discuta problema teoretic. Cam la fel se pune problema si cu motorina agricola, care e si aia taxata diferit si e mult mai ieftina decat motorina de la pompa.
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
james kilowatt scrie:Aveti cumva idee daca e legala manevra?
Pe aici sunt unii care merg cu combustibil de incalzire, care e de fapt o motorina bruta si care e taxata diferit. Unii il mai aditiveaza, altii nu... Litrul de "mazout" din asta e pe la 60 centi fata de motorina are e 1.2.
Insa daca esti prins teoretic poti fi incadrat la... evaziune fiscala. Nu stiu daca pana acum a fost cineva prins/acuzat de asta, insa se discuta problema teoretic. Cam la fel se pune problema si cu motorina agricola, care e si aia taxata diferit si e mult mai ieftina decat motorina de la pompa.
Nu e legal, uleiul vegetal nu are sute de taxe si atunci statul pierde, In Ungaria intr-o vreme vedeam la tv ca umblau cu laboratoare mobile sa ii depisteze pe cei cu miros de gogosi dupa masina, si in Spania am vazut treaba asta.
Eu nu folosesc si nu am folosit sistemul asta si nici nu am de gand sa experimentez pe masina mea, dar banuiesc ca daca reteta e buna nu prea are ce sa aiba motorul din moment ce biodieselul e tot vegetal.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
teoretic biodieselul e mai mult decat ulei vegetal, e diesterificat, probabil mai e si filtrat, etc. Acum daca ma intrebi pe mine biodieselul ar trebui sa fie taxat si mai rau decat motorina clasica, deoarece polueaza mult mai rau. Nu are doar amprenta de CO2 mai mare decat a petrolului, insa mai poluezi si cu pesticide, infestezi panzele freatice cu nitriti, nitrati, etc....
Prin zona mea a fost o campanie in care au incercat sa-i prinda pe astia care filtrau/aditivau si apoi comercializau "industrial" carburanti din astia "alternativi", insa nu am auzit sa fi incercat deocamdata sa inhate micii utilizatori, desi nu m-ar mira sa incerce.
Prin zona mea a fost o campanie in care au incercat sa-i prinda pe astia care filtrau/aditivau si apoi comercializau "industrial" carburanti din astia "alternativi", insa nu am auzit sa fi incercat deocamdata sa inhate micii utilizatori, desi nu m-ar mira sa incerce.
Fratilor euro 3 merge cu ulei de floarea soarelui stiu asta pt ca am avut un 307 1.4 hdi si am mers cu 50% ulei + 50% motorina intradevar este mai silentioasa si trage la fel de bine, problema este urmatoarea la Common rail nu este indicat, eu am renuntat dupa ce am citit mai multe posturi pe internet.
merge la Pompe diuze la injectia clasica dar la noi nu prea este indicat desi tind sa cre ca nu ar afecta cu nimic deoarece la noi oricum se incalzeste motorina din cauza presiunii mari in rampa si o fluidizeaza acum parerile sunt impartite. o sa mai studiez problema.
merge la Pompe diuze la injectia clasica dar la noi nu prea este indicat desi tind sa cre ca nu ar afecta cu nimic deoarece la noi oricum se incalzeste motorina din cauza presiunii mari in rampa si o fluidizeaza acum parerile sunt impartite. o sa mai studiez problema.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO