Jurnal de bord C5-2.0HDI Automat Comfort

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Sâm 27-Iun-2015 18:09

Imagine

Fix KM!!

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Sâm 27-Iun-2015 18:51

stai bine cu km la mine mai pun 110000.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Sâm 27-Iun-2015 21:31

WOW...cum merge masina ta la 240.000km?

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Sâm 27-Iun-2015 23:15

ca si la 80000 la cat am luat-o in 2012 septmebrie, fara mari probleme sau mai bine zis nu costisitoare din punctul meu de vedere ca am folosit-o in business-ul meu si oricand as lua o masina second la 2-3 ani pt firma ca nu se devalorizeaza asa mult ca si de noua, momentan numai cuvinte de lauda si ma scos de la cateva accidente urate, VIVE LA FRANCE.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Dum 28-Iun-2015 02:44

danny29 scrie:ca si la 80000 la cat am luat-o in 2012 septmebrie, fara mari probleme sau mai bine zis nu costisitoare din punctul meu de vedere ca am folosit-o in business-ul meu si oricand as lua o masina second la 2-3 ani pt firma ca nu se devalorizeaza asa mult ca si de noua, momentan numai cuvinte de lauda si ma scos de la cateva accidente urate, VIVE LA FRANCE.


Ma bucur sa aud asta. Mersi de raspuns!

Teodorb
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Vin 07-Mar-2014 15:04
Localitate: Iasi

Mesajde Teodorb » Lun 13-Iul-2015 09:20

Salut,
Eu am un Exclusive automat din 2012, si am observat ca in modul sport al cutiei, la retrogradarile normale (nu kick-down) din 3 in 2 smuceste putin. Repet - doar in modul sport. Mai experimenteaza cineva acelasi comportament?

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Mar 14-Iul-2015 08:02

schimba uleiul ca se strica blocul hidraulic.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Mar 21-Iul-2015 23:12

Inca 10.000 km facuti cu masina. Am identificat sursa mirosului de ce nu puteam igieniza aerul conditionat. Iata ce am gasit in gura prin care tragea aer in interior.
Imagine


Consum mediu pe ultimii 10000 km de 8.4.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Joi 13-Aug-2015 00:33

Reconditionat amortizoare fata. Cost 200 lei. Montat demontat 420 lei.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Lun 17-Aug-2015 09:31

Salut,

Poti detalia un pic reconditionarea amortizoarelor de pe fata? Care erau simptomele si cum ai gasit pe cineva care sa-ti faca asemenea operatiune.
Cred ca e prima oara cand aud pe cineva cu asemenea reusita si daca e reala cred c-ar fi multi interesati cel putin ca si "good to know".

Ms.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Mie 19-Aug-2015 05:04

iulian.arg scrie:Salut,

Poti detalia un pic reconditionarea amortizoarelor de pe fata? Care erau simptomele si cum ai gasit pe cineva care sa-ti faca asemenea operatiune.
Cred ca e prima oara cand aud pe cineva cu asemenea reusita si daca e reala cred c-ar fi multi interesati cel putin ca si "good to know".

Ms.


Am sa va zic dupa ce le testez cateva saptamani bune. S-a facut in Bucuresti. Nu inteleg eu mare lucru dar s-au demontat si s-au dus la service reconditionare amortizoare.

Simptome inainte de operatiune : erau putin umede, la service la Radacini ziceau ca trebuie schimbate. Eu am sunat la un service de reconditionari, erau din 2011 cu un anunt si daca inca le merge afacerea inca inseamna ca fac ceva bine. Nu le-am dus eu personal, le-a dus mecanicul meu sa le faca.

S-au remontat, comportamentul masinii este IDENTIC. Am sa le verific daca mai curg la cateva saptamani si va anunt. In mod normal, amortizoarele pt C5 nu prea se schimba, deoarece regulatorul de rigiditate efectiv este sfera. Ea preia socurile.

Daca mai vrea cineva sa incerce sunt destule firme pe net ce fac asta, eu nu ii recomand pana nu ma conving.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 19-Aug-2015 09:16

In mod normal cilindrii "cursi" nu ar trebui sa influenteze confortul si comportamentul masinii. Acestia devin o problema cand pompa nu mai poate compensa pierderea, sau cand aceasta este fortata sa functioneze timp indelungat.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Lun 24-Aug-2015 21:55

Cred ca voi cumpara un Audi S5 4.2 TSI 354 cp.

O perioada scurta o voi tine in paralel cu C5-ul sa faci niste comparatii intre 2 masini extreme :) . In 2-3 saptamani cred ca voi vinde C5-ul. La ce pret credeti ca s-ar da un 2009 2.0HDI automat 136 cp Comfort edition? Are 135.000 km pe bord. Masina merge si functioneaza foarte bine, accept teste la dealeri autorizati.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Lun 24-Aug-2015 22:04

Mai detaliat cu dotari:

Are carte service, se poate vedea si pe forum ce s-a schimbat, pun la dispozitie facturi de piese + manopera.
Orice piesa gasita defecta se schimba/reconditioneaza - vreau sa fie un deal bun atat pentru vanzator cat si pentru cumparator.
Masina a fost importanta din FR la 93.000 km si acum are 135.000 km.

Euro 4 Taxa platita - am dovada ANAF
Filtru de particule - stare foarte buna - nu a aparut in bord
Masina nu a fost avariata, are doar o zgarietura pe bara fata stanga jos, intr-o bordura - se scade din pret
GRI inchis
dotari : nu stiu care sunt standard si care nu
ABS + ESP
Clima pe 2 zone
11 airbag-uri
Comenzi volan
senzori parcare spate
senzori ploaie
senzori lumini
geamuri electrice fata spate
jante originale pe 17" cu anvelope noi vara + iarna pe fata
oglinzi rabatabile electric
suspensie Hydractiv3+

masina a avut casco toata perioada, s-a avut grija de ea
s-au inlocuit:
burdufe planetara st/dr - originale
radiator clima - original
macara geam stanga fata - original de la dezmembrari
contact pedala frana
anvelope iarna Continental ContiWinterContact TS 830 dot 2013 fata si dot 2011 spate
placute frana fata TRW - mai sunt 50%
placute frana spate TRW - mai sunt 75%
Kit distributie curele contitech role INA
simering-uri distributie si vibrochen
tampoane motor (3 bucati) originale
schimbat senzor turatie cutie
schimbat regulator de pe pompa de inalta presiune
schimbat ulei cutie pe original
reconditionat electroventilator motor - schimbat carbuni
revizii la 15.000 km
schimbat lichid frana
anvelope vara BF Goodrich G Grip dot 2014 fata si spate Michelin Primacy HP dot 2009

TOTAL INVESTIT IN AUTO (revizii si piese ) aprox 11.000 lei

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Mie 02-Sep-2015 17:31

Am mai facut un drum la service, eu nu am noroc de burdufe. Schimbat burduf planetara stanga inspre cutie.

Am luat burduf aftermarket - 80 lei
1l ulei Mobil1 ATF 3309 - 40 lei (degeaba ca nu a curs nimic)
Am igienizat clima din nou :mad: :mad: :mad: cred ca e a 5-a oara. Acum i-am dat si de pe exterior, si de pe interior, curatat si fizic tubulatura, schimbat si filtrul. Daca nici acum nu tine, inseamna ca se impute de la mine :)

Radacini, ca de obicei, serviabili si scumpi.

P.s. Stiti ceva de noul C5 ? imi ziceau ca in FR se pregatesc sa apara. Acu eu nu am vazut nimic oficial, o fi vreun zvon?


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu