Salutare. Am fost posesor pentru 3 ani a modelului c5 II (2007) si mi-a placut fff mult. Fermecatoare atat in oras cat si afara, manevrabila, confortabila, distractiva, o adevarata placere la condus.
Probabil ca e timpul sa trec la modelul urmator, dar din ce am testat pana acum pe mine unul nu m-a convins ca si c5 III este o masina la fel de placuta la condus.Am facut drive test si per ansamblu mi-a dat senzatia de masina mai grea si parca mai putin manevrabila (acea senzatie de "autobuz"), cu scaune (si mai ales bancheta spate) mai rigide, mai putin confortabile. De asemenea pozitia la volan absolut perfecta la C5 II nu mai este chiar atat de buna in III, parca nu mai vin la indemana chiar toate comenzile asa cum veneau in II.Pana si lipsa cotierei direct din spatarul scaunului care la II parca te imbratisa, pare sa conteze (cel putin pt mine).
Intrebarea mea este pt cei care au avut destul de mult timp ambele modele, daca parerile mele de mai sus sunt impartasite si de voi sau daca din contra c5 III a reusit sa se ridice, cel putin la aceleasi standarde de confort, manevrabilitate si caldura in experienta la volan.Pe mine unul c5 II ma tinea mai mereu cu zambetul de buze cand o conduceam.
C5 III vs C5 II manevrabilitate, confort, feeling.
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
din pacate eu nu am avut C5 II ci I, iar acum am C5 III si diferentele sunt destul de mari la condus si la confort. Probabil depinde si de nivelul de echipare. Chestia cu cotiera dintr-o bucata pe mijloc am crezut ca ma va deranja, dar e suficient de lata incat sa poti sta si tu si cel din dreapta cu cotul pe ea. A mea are echipare Exclusive si am cutie automata, o am din aprilie si deja am facut 10000km si pot sa iti spun ca nu eram cu prima foarte obosit dupa un drum de peste 1500km, dar cu asta sunt undeva la jumatate fata de cea veche. Mie imi face impresia ca e mai usoara (aici cu siguramta e vorba si de diferenta de 55cp), mai mica si mult mai manevrabila. Referitor la bancheta din spate nu pot sa ma pronunt ca stau la volan ;) dar potrivindu-se sa fac asa multi km in perioada asta, fica mea era cu mine la toate drumurile lungi si nu s-a plans de confort, desi daca e sa ma sacaie cineva cu eterna intrebare "Cand ajungem" din 5 in 5 minute, daca ceva e in neregula, este ea, dar nu am avut probleme de genul si nu cred ca si-a schimbat tabieturile de la o masina la alta. Nu vreau sa ii fac reclama, dar mie imi place ceea ce au facut cei de la Citroen cu aceasta masina. Acum repet, nu pot sa iti fac comparatie exact intre modelul II si III ci intre I si III.
Pai II-ul este aproape identic cu I. Aceeasi masina manevrabila, compacta, usor de intors si de manevrat.Eu am condus putin un c5 III si am ramas dezamagit de "senzatia de autobuz" pe care mi-a dat-o. De asta am zis ca cineva care a condus mai mult si s-a obisnuit cu C5 III ar fi mai in masura sa evalueze.
Cotiera pe mijloc nu imi place la nicio masina (am un E class), pt ca este prea joasa si nu ofera sustinere atat de buna.
Scaunele la C5 III sunt clar mai tari decat cele de pe I sau II. Se poate verifica f usor oricand. In ciuda acestuia fapt, sunt mai confortabile la drum lung?
Cotiera pe mijloc nu imi place la nicio masina (am un E class), pt ca este prea joasa si nu ofera sustinere atat de buna.
Scaunele la C5 III sunt clar mai tari decat cele de pe I sau II. Se poate verifica f usor oricand. In ciuda acestuia fapt, sunt mai confortabile la drum lung?
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 19-Mar-2015 11:39
- Localitate: Bucuresti
croncanel scrie:Pai II-ul este aproape identic cu I. Aceeasi masina manevrabila, compacta, usor de intors si de manevrat.Eu am condus putin un c5 III si am ramas dezamagit de "senzatia de autobuz" pe care mi-a dat-o. De asta am zis ca cineva care a condus mai mult si s-a obisnuit cu C5 III ar fi mai in masura sa evalueze.
Cotiera pe mijloc nu imi place la nicio masina (am un E class), pt ca este prea joasa si nu ofera sustinere atat de buna.
Scaunele la C5 III sunt clar mai tari decat cele de pe I sau II. Se poate verifica f usor oricand. In ciuda acestuia fapt, sunt mai confortabile la drum lung?
hai frate...senzatie de autobuz?mda...daca asta e tot ce poti sa spui tu despre noul model de c5 e grav...ce motorizare ai condus? dotari? normal ca e autobuz e facuta sa nu simti viteza si eu am mers cu un hyndai accent si ziceam ca e lamborghini dar de unde ca se simte viteza mai tare din cauza masinii ...
Am avut pana in prezent vreo 20 de masini, cu lungimi pana la 5,15 m. Gusturile difera, dar masinile prea lungi nu imi transmit nicio placere in a le manevra. O masina trebuie sa iti ceara, prin caracteristicile ei, sa faci slalom in trafic, sa simti ca o manevrezi ca si cum ai aseza-o cu un deget pe strada. O astfel de masina este pt mine C5 II.
Este evident ca C5 III arata mai bine si mi-as dori f mult sa fie cel putin la fel de incitanta pt condus si confort interior.
Este evident ca C5 III arata mai bine si mi-as dori f mult sa fie cel putin la fel de incitanta pt condus si confort interior.
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
croncanel scrie:Cotiera pe mijloc nu imi place la nicio masina (am un E class), pt ca este prea joasa si nu ofera sustinere atat de buna.
Scaunele la C5 III sunt clar mai tari decat cele de pe I sau II. Se poate verifica f usor oricand. In ciuda acestuia fapt, sunt mai confortabile la drum lung?
Incep cu cotiera, nu stiu ce inaltime ai dar cotiera lc C5 III are 2 pozitii, cea mai inalta pentru mine e ideala. Scaunele sunt mai tari si fata de C5 I dar forma ergonomica face diferenta, daca mai ai si masaj in scaun e mai confortabil. Nu zic ca celelalte au fost neconfortabile. Nici cu cealalta nu eram foarte obosit la drum lung, dar la asta adunate toate - comportament masina si confortul oferit, eu simt diferenta in bine.
Legat de senzatia de autobuz, ce fel de masina ai testat? Eu am tip limuzina si am impresia ca e mai mica decat cealalta.
Nu stiam ca are 3 nivele de inaltime cotiera la C5 III ! Asta e un lucru f bun. Pana la urma o sa vad pe pielea mea cum imi va placea.Eu caut oricum o motorizare pe benzina, preferabil 1.6 thp. Despre senzatia de masina scurta, manevrabila, chiar mi-as dori sa fie asa, sa fie atat de usor de scot/bagat in parcare, intors pe drumuri inguste, etc. , precum un C5 II.
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
croncanel scrie:Nu stiam ca are 3 nivele de inaltime cotiera la C5 III !
are 2 nivele, e cel normal (jos) si in fata cotierei, dedesupt ai o clapeta de unde se ridica mai sus (e la nivelul normal al cotului pentru mine). Eu nu am incercat inca motor de 1.6 si deloc benzinar, dar oare nu e cam mic un motor de 1,6 la o masina de aprox 1,8 tone? Asta poate sa iti spuna cineva care are motorizarea asta.
-
- simpatizant
- Mesaje: 57
- Membru din: Mar 10-Feb-2015 10:57
- Localitate: Nantes
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw