Achizitie C5

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Ionut159
pasionat
Mesaje: 121
Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
Localitate: Ardeal
Masina: Masina cu 4 roti

Mesajde Ionut159 » Lun 16-Noi-2015 15:13

Daca acum 3 ani avea 35.000 km sunt foarte mari sansele sa nu aiba doar 104.000 km, dar atata timp cat nu se poate demonstra.... A avut un cunoscut un C4 fabricatie 2013, cu prima inmatriculare in 04.2013 care in istoric avea o singura inregistrare in 11.2014 la 41.000 km. Masina a adus-o din Franta in iunie anul acesta si avea 164.000 km.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Lun 16-Noi-2015 18:03

De exemplu masina mea acum 3 ani avea 40.000km, si acum are 78.000. E vreo problema?

Ionut159
pasionat
Mesaje: 121
Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
Localitate: Ardeal
Masina: Masina cu 4 roti

Mesajde Ionut159 » Lun 16-Noi-2015 18:35

Nu e nicio problema, doar ca e o mica mare diferenta. Vorbim de o masina rulata in Franta/Belgia/Germania/etc versus una rulata in RO. Si masina despre care vorbeam eu s-a vandut a doua zi de pe autovit cu 80.000 km in bord, ca deh, a facut aproape 40.000 km in 7-8 luni, cat trecusera de la ceea ce aparea in istoric. Exista bineinteles si masini de genul celor cum e a ta, dar cu siguranta acelea nu ajung in RO, deoarece garantat pretul cerut pe ele nu e un pret atractiv sub nicio forma pentru samsari. Se aduc si masini ok si nearanjate bineinteles, nu e asta problema.
Ideea era ca pe baza unei singure inregistrari in istoric nu poti sa spui cu certitudine ca vorbim de km reali sau nu, mai ales cand vorbim de o inregistrare nu foarte recenta.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Lun 16-Noi-2015 20:37

Daca la samsar e la un pret "bun" e clar ca ascunde ceva. Insa samsarii nu sunt primii proprietari si nici nu tin masina mai mult de cateva saptamani. De asta eu cred ca-s usor de depistat.

Eraser_24
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mar 17-Noi-2015 22:25
Localitate: Timisoara

Mesajde Eraser_24 » Mar 17-Noi-2015 22:39

Salut baieti.
Sunt un nou membru al acestui forum si deci imi cer scuze pentru eventuala greseala a postarii intr-un topic in care nu trebuia,insa am zis sa postez aici in loc sa deschid un topic nou.
In momentul de fata detin un VW Passat B6 din 2007,sunt multumit de masina,insa as trece pe altceva(acest altceva fiind C5-ul cu suspensia hydractive).Am studiat piata,si pentru ca nu vreau sa stau sa vand masina dupa care sa cumpar ceva,am gasit un Citroen C5 din 2010 care mi-a facut cu ochiul.
Masina are cam tot ce ii trebuie (cod motor:VF7RDRHR89R580452) si vanzatorul este de acord la schimb+1000 euro din partea mea.Are 190.000km,vanzatorul spune ca sunt reali,insa asta nu ma intereseaza atat timp cat eu pe Passat am 230.000.
Intrebarea mea este urmatoarea:Se merita sa fac acest schimb?Cum se manifesta suspensia hidraulica de la acest nr de km in continuare(gen probleme la care sau fiu atent sau alte chestii legate de suspensie),ce probleme cunoscute sunt la motorul de 2l de 140 de cai(care cred ca e euro4) si care ar fi investitiile necesare pe termen scurt(filtre,distributie,ambreiaj etc) in sensul in care nici distributia si nici ambreiajul nu ar fi schimbat.
Si sa nu uit...daca este vreun coleg care poate sa verifice codul motor,as fi mai mult decat recunoscator!
Sper ca nu am deranjat prea mult si va multumesc pentru feesback!

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Mie 18-Noi-2015 07:50

Eraser_24 scrie:Salut baieti.
am gasit un Citroen C5 din 2010 care mi-a facut cu ochiul.
c motorul de 2l de 140 de cai(care cred ca e euro4)

daca e din 2010, motorul e sigur euro 5

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Joi 19-Noi-2015 00:24

Eraser_24 scrie:Salut baieti.
Sunt un nou membru al acestui forum si deci imi cer scuze pentru eventuala greseala a postarii intr-un topic in care nu trebuia,insa am zis sa postez aici in loc sa deschid un topic nou.
In momentul de fata detin un VW Passat B6 din 2007,sunt multumit de masina,insa as trece pe altceva(acest altceva fiind C5-ul cu suspensia hydractive).Am studiat piata,si pentru ca nu vreau sa stau sa vand masina dupa care sa cumpar ceva,am gasit un Citroen C5 din 2010 care mi-a facut cu ochiul.
Masina are cam tot ce ii trebuie (cod motor:VF7RDRHR89R580452) si vanzatorul este de acord la schimb+1000 euro din partea mea.Are 190.000km,vanzatorul spune ca sunt reali,insa asta nu ma intereseaza atat timp cat eu pe Passat am 230.000.
Intrebarea mea este urmatoarea:Se merita sa fac acest schimb?Cum se manifesta suspensia hidraulica de la acest nr de km in continuare(gen probleme la care sau fiu atent sau alte chestii legate de suspensie),ce probleme cunoscute sunt la motorul de 2l de 140 de cai(care cred ca e euro4) si care ar fi investitiile necesare pe termen scurt(filtre,distributie,ambreiaj etc) in sensul in care nici distributia si nici ambreiajul nu ar fi schimbat.
Si sa nu uit...daca este vreun coleg care poate sa verifice codul motor,as fi mai mult decat recunoscator!
Sper ca nu am deranjat prea mult si va multumesc pentru feesback!


Daca masina nu are scurgeri de lichid din amortizoare si ii verifici suspensia, sferele, la un service, sigur e buna.

Despre motor, am vazut ca are o problema regulatorul de pompa de inalta presiune de obicei.

Pre regulator + manopera aprox 900 lei
Amortizoarele sunt scumpe, aprox 3000 lei sa schimbi 2 la reprezentanta.

Eu am facut distributia cu vreo 1200 lei daca nu gresesc.
Ambreiaj nu stiu ca am automata, daca nu patineaza nu vad de ce sa il schimbi.

florin.rus
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
Localitate: Baia Mare
Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
2: Toyota Auris
3: Nissan Pathfinder

Mesajde florin.rus » Vin 20-Noi-2015 23:56

Salut. Cum se schimba becurile pe spate?

Eraser_24
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mar 17-Noi-2015 22:25
Localitate: Timisoara

Mesajde Eraser_24 » Sâm 21-Noi-2015 12:36

Ok, multumesc pentru reply baieti!

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Dum 22-Noi-2015 12:32

verifica actele si sa fie 2010 ca daca e 2009 este euro 4.

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Dum 22-Noi-2015 14:09

danny29 scrie:verifica actele si sa fie 2010 ca daca e 2009 este euro 4.


nu e obligatoriu, din cunostintele mele Euro 5 a aparut la masinile fabricare dupa septembrie 2009

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Dum 22-Noi-2015 14:10

[quote="florin.rus"]Salut. Cum se schimba becurile pe spate?[/quote]

la haion sau la stopuri?
la stopuri ai locul ala din spate care e cu plasa dai jos buzunarele aleea cu totu si dai de un fluture care il desfaci normal si desfaci si mufa e simplu pe urma impingi de stop catre afara, la haion nu am schimbat niciodata.

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Dum 22-Noi-2015 14:15

eu am limuzina si la mine sunt 2 capace din acelasi material ca si capitonajul, se dau jos si sub ele ai acces la becuri, nu stiu daca e asa si la Tourer

florin.rus
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
Localitate: Baia Mare
Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
2: Toyota Auris
3: Nissan Pathfinder

Mesajde florin.rus » Dum 22-Noi-2015 14:46

Mulțumesc mult, vreau sa schimb becurile de la marsalier pentru ca foarte slab se vede. Sunt de pe haion.

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Dum 22-Noi-2015 23:11

asa cu un mic resentiment fata de Citroen dar incepand de maine imi astept noua masina un Superb nou cu 4X4 cu 190 cp varianta Laurin&Klement, imi pare rau ca citroenul nu a mai scos nimic nou in varianta C5, DS5 e frumos dar este mic pt familie, am facut cu un C5 2009 2.0 hdi BVA 200000km in 3 ani si 2 luni fara mari costuri, tampoane, ventilator, radiator clima, schimb ulei in cutie de 3 ori, si o reconditionare de injectoare cu pompa de inalta/joasa, Citroenul isi merita bani sa vedem tractorasul astalalt ce face.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo