Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Daca acum 3 ani avea 35.000 km sunt foarte mari sansele sa nu aiba doar 104.000 km, dar atata timp cat nu se poate demonstra.... A avut un cunoscut un C4 fabricatie 2013, cu prima inmatriculare in 04.2013 care in istoric avea o singura inregistrare in 11.2014 la 41.000 km. Masina a adus-o din Franta in iunie anul acesta si avea 164.000 km.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Nu e nicio problema, doar ca e o mica mare diferenta. Vorbim de o masina rulata in Franta/Belgia/Germania/etc versus una rulata in RO. Si masina despre care vorbeam eu s-a vandut a doua zi de pe autovit cu 80.000 km in bord, ca deh, a facut aproape 40.000 km in 7-8 luni, cat trecusera de la ceea ce aparea in istoric. Exista bineinteles si masini de genul celor cum e a ta, dar cu siguranta acelea nu ajung in RO, deoarece garantat pretul cerut pe ele nu e un pret atractiv sub nicio forma pentru samsari. Se aduc si masini ok si nearanjate bineinteles, nu e asta problema.
Ideea era ca pe baza unei singure inregistrari in istoric nu poti sa spui cu certitudine ca vorbim de km reali sau nu, mai ales cand vorbim de o inregistrare nu foarte recenta.
Ideea era ca pe baza unei singure inregistrari in istoric nu poti sa spui cu certitudine ca vorbim de km reali sau nu, mai ales cand vorbim de o inregistrare nu foarte recenta.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Salut baieti.
Sunt un nou membru al acestui forum si deci imi cer scuze pentru eventuala greseala a postarii intr-un topic in care nu trebuia,insa am zis sa postez aici in loc sa deschid un topic nou.
In momentul de fata detin un VW Passat B6 din 2007,sunt multumit de masina,insa as trece pe altceva(acest altceva fiind C5-ul cu suspensia hydractive).Am studiat piata,si pentru ca nu vreau sa stau sa vand masina dupa care sa cumpar ceva,am gasit un Citroen C5 din 2010 care mi-a facut cu ochiul.
Masina are cam tot ce ii trebuie (cod motor:VF7RDRHR89R580452) si vanzatorul este de acord la schimb+1000 euro din partea mea.Are 190.000km,vanzatorul spune ca sunt reali,insa asta nu ma intereseaza atat timp cat eu pe Passat am 230.000.
Intrebarea mea este urmatoarea:Se merita sa fac acest schimb?Cum se manifesta suspensia hidraulica de la acest nr de km in continuare(gen probleme la care sau fiu atent sau alte chestii legate de suspensie),ce probleme cunoscute sunt la motorul de 2l de 140 de cai(care cred ca e euro4) si care ar fi investitiile necesare pe termen scurt(filtre,distributie,ambreiaj etc) in sensul in care nici distributia si nici ambreiajul nu ar fi schimbat.
Si sa nu uit...daca este vreun coleg care poate sa verifice codul motor,as fi mai mult decat recunoscator!
Sper ca nu am deranjat prea mult si va multumesc pentru feesback!
Sunt un nou membru al acestui forum si deci imi cer scuze pentru eventuala greseala a postarii intr-un topic in care nu trebuia,insa am zis sa postez aici in loc sa deschid un topic nou.
In momentul de fata detin un VW Passat B6 din 2007,sunt multumit de masina,insa as trece pe altceva(acest altceva fiind C5-ul cu suspensia hydractive).Am studiat piata,si pentru ca nu vreau sa stau sa vand masina dupa care sa cumpar ceva,am gasit un Citroen C5 din 2010 care mi-a facut cu ochiul.
Masina are cam tot ce ii trebuie (cod motor:VF7RDRHR89R580452) si vanzatorul este de acord la schimb+1000 euro din partea mea.Are 190.000km,vanzatorul spune ca sunt reali,insa asta nu ma intereseaza atat timp cat eu pe Passat am 230.000.
Intrebarea mea este urmatoarea:Se merita sa fac acest schimb?Cum se manifesta suspensia hidraulica de la acest nr de km in continuare(gen probleme la care sau fiu atent sau alte chestii legate de suspensie),ce probleme cunoscute sunt la motorul de 2l de 140 de cai(care cred ca e euro4) si care ar fi investitiile necesare pe termen scurt(filtre,distributie,ambreiaj etc) in sensul in care nici distributia si nici ambreiajul nu ar fi schimbat.
Si sa nu uit...daca este vreun coleg care poate sa verifice codul motor,as fi mai mult decat recunoscator!
Sper ca nu am deranjat prea mult si va multumesc pentru feesback!
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Eraser_24 scrie:Salut baieti.
Sunt un nou membru al acestui forum si deci imi cer scuze pentru eventuala greseala a postarii intr-un topic in care nu trebuia,insa am zis sa postez aici in loc sa deschid un topic nou.
In momentul de fata detin un VW Passat B6 din 2007,sunt multumit de masina,insa as trece pe altceva(acest altceva fiind C5-ul cu suspensia hydractive).Am studiat piata,si pentru ca nu vreau sa stau sa vand masina dupa care sa cumpar ceva,am gasit un Citroen C5 din 2010 care mi-a facut cu ochiul.
Masina are cam tot ce ii trebuie (cod motor:VF7RDRHR89R580452) si vanzatorul este de acord la schimb+1000 euro din partea mea.Are 190.000km,vanzatorul spune ca sunt reali,insa asta nu ma intereseaza atat timp cat eu pe Passat am 230.000.
Intrebarea mea este urmatoarea:Se merita sa fac acest schimb?Cum se manifesta suspensia hidraulica de la acest nr de km in continuare(gen probleme la care sau fiu atent sau alte chestii legate de suspensie),ce probleme cunoscute sunt la motorul de 2l de 140 de cai(care cred ca e euro4) si care ar fi investitiile necesare pe termen scurt(filtre,distributie,ambreiaj etc) in sensul in care nici distributia si nici ambreiajul nu ar fi schimbat.
Si sa nu uit...daca este vreun coleg care poate sa verifice codul motor,as fi mai mult decat recunoscator!
Sper ca nu am deranjat prea mult si va multumesc pentru feesback!
Daca masina nu are scurgeri de lichid din amortizoare si ii verifici suspensia, sferele, la un service, sigur e buna.
Despre motor, am vazut ca are o problema regulatorul de pompa de inalta presiune de obicei.
Pre regulator + manopera aprox 900 lei
Amortizoarele sunt scumpe, aprox 3000 lei sa schimbi 2 la reprezentanta.
Eu am facut distributia cu vreo 1200 lei daca nu gresesc.
Ambreiaj nu stiu ca am automata, daca nu patineaza nu vad de ce sa il schimbi.
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
- Localitate: Baia Mare
- Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
- 2: Toyota Auris
- 3: Nissan Pathfinder
[quote="florin.rus"]Salut. Cum se schimba becurile pe spate?[/quote]
la haion sau la stopuri?
la stopuri ai locul ala din spate care e cu plasa dai jos buzunarele aleea cu totu si dai de un fluture care il desfaci normal si desfaci si mufa e simplu pe urma impingi de stop catre afara, la haion nu am schimbat niciodata.
la haion sau la stopuri?
la stopuri ai locul ala din spate care e cu plasa dai jos buzunarele aleea cu totu si dai de un fluture care il desfaci normal si desfaci si mufa e simplu pe urma impingi de stop catre afara, la haion nu am schimbat niciodata.
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Joi 09-Oct-2014 07:02
- Localitate: Baia Mare
- Masina: Citroen C5 Tourer 1,6 hdi
- 2: Toyota Auris
- 3: Nissan Pathfinder
asa cu un mic resentiment fata de Citroen dar incepand de maine imi astept noua masina un Superb nou cu 4X4 cu 190 cp varianta Laurin&Klement, imi pare rau ca citroenul nu a mai scos nimic nou in varianta C5, DS5 e frumos dar este mic pt familie, am facut cu un C5 2009 2.0 hdi BVA 200000km in 3 ani si 2 luni fara mari costuri, tampoane, ventilator, radiator clima, schimb ulei in cutie de 3 ori, si o reconditionare de injectoare cu pompa de inalta/joasa, Citroenul isi merita bani sa vedem tractorasul astalalt ce face.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo