Filtru particule defect
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroën C5
Filtru particule defect
Bună dimineața.
În ultima săptămână s-a aprins martorul de motor și mesajul filtru particule defect de trei ori și tot de trei ori s-a stins singur după cateva ore.
Am fost la cei de la Citroen cu masina și nu au găsit nimic cu ajutorul valizei de diagnostic chiar dacă am ajuns la ei cu mesajul și martorul aprins în tablou. Totul se întâmplă în momentul în care accelerez puțin mai puternic , intre 2000-2500 ture deci nu urc în ture enorm. E un C5 din 2009 cu 160 mii km la bord. Săptămâna trecută am făcut întreținerea, toate filtrele ulei...
Aveți vreo idee? Ce poate fi? Mulțumesc.
În ultima săptămână s-a aprins martorul de motor și mesajul filtru particule defect de trei ori și tot de trei ori s-a stins singur după cateva ore.
Am fost la cei de la Citroen cu masina și nu au găsit nimic cu ajutorul valizei de diagnostic chiar dacă am ajuns la ei cu mesajul și martorul aprins în tablou. Totul se întâmplă în momentul în care accelerez puțin mai puternic , intre 2000-2500 ture deci nu urc în ture enorm. E un C5 din 2009 cu 160 mii km la bord. Săptămâna trecută am făcut întreținerea, toate filtrele ulei...
Aveți vreo idee? Ce poate fi? Mulțumesc.
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroën C5
Nu îmi e cunoscuta pictograma, nu am așa ceva,la mine e doar mesajul :Filtru particule defectuos. Și becul de" motor" aprins.
Nu e vorba de filtru particule îmbâcsit, asta pățit-o în urmă cu câțiva ani și mesajul de alerta era altul. Iar atunci s-a întâmplat după câteva sute de km pe autostrada cu regulator de viteză fixat deci fără accelerari bruște.
Iar atunci am avut și o pierde de putere a motorului dar acum nu am pierdut nimic din puterea motorului. Acum totul apare când accelerez. Exista vreo sondă, vreun captor, care în momentul accelerării suferă? Vana egr? Nivelul scăzut de aditiv eolis? Dar atunci de ce nu s-a descoperit nimic cu valiza de diagnostic la Citroen?
Nu e vorba de filtru particule îmbâcsit, asta pățit-o în urmă cu câțiva ani și mesajul de alerta era altul. Iar atunci s-a întâmplat după câteva sute de km pe autostrada cu regulator de viteză fixat deci fără accelerari bruște.
Iar atunci am avut și o pierde de putere a motorului dar acum nu am pierdut nimic din puterea motorului. Acum totul apare când accelerez. Exista vreo sondă, vreun captor, care în momentul accelerării suferă? Vana egr? Nivelul scăzut de aditiv eolis? Dar atunci de ce nu s-a descoperit nimic cu valiza de diagnostic la Citroen?
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
am gasit pe google niste firme care se ocupa de filtre de particule, poate chiar e imbaxit filtul si la tine. Ar trebui sa cauti o firma dinasta si vezi ce zic ei. Am vazut cativa care dau si garantie pe ceea ce fac. Am vazut o firma de prin Harghita care da chiar 14 luni de garantie fara limita de km.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroën C5
S-ar putea sa ai dreptate Lucian. Dar atât timp cât nimeni nu găsește nimic cu valiza de diagnostic cum va putea pune cineva verdictul final? Care au fost simptomele în cazul tău?
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
migueldoro scrie:S-ar putea sa ai dreptate Lucian. Dar atât timp cât nimeni nu găsește nimic cu valiza de diagnostic cum va putea pune cineva verdictul final? Care au fost simptomele în cazul tău?
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.
Salut!
In primul rand iti doresc mult succes sa rezolvi cu succes problema. Eu am spus ca nu m-as grabi pentru ca un filtru bun, cu montaj cu tot, este foarte scump.
La mine, regulatorul s-a schimbat independent de pompa, deoarece pompa era buna. Se schimba, se calibreaza si a mers bine. Simptomele mele erau asa: la accelerari bruste, in special la kickdown imi aparea in bord antipollution system fault. Nu aparea semnul ce l-a pus colegul mai sus. Puterea era limitata. S-a gasit problema, masurandu-mi presiunea ce o transmite regulatorul si comparand-o cu cea normala de catre un service din RO. am platit pe diagnostic 170 lei. Diagnoza a durat cateva ore. Regulatorul in orice caz, se poate comanda separat, nu doar cu pompa. Ce a spus mecanicul este marketing.
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Cofirm si eu ca am schimbat doar regulatorul 400 si ceva de lei si cu manopera pe la 550 lei. Pompa mea de injectie este Delphi si regulatorul vine separat.
La mine la accelerari puternice se aprindea martorul motor in bord si dadea anti-polution system faulty dupa care intra in limp mode, doar ca mie imi clantaneau si injectoarele. Nici la mine nu au vazut eroarea prima data pe regulator pentru ca dadea erori in cascada din cauza nefunctionarii corecte a motorului, asa mi s-a spus.
La mine la accelerari puternice se aprindea martorul motor in bord si dadea anti-polution system faulty dupa care intra in limp mode, doar ca mie imi clantaneau si injectoarele. Nici la mine nu au vazut eroarea prima data pe regulator pentru ca dadea erori in cascada din cauza nefunctionarii corecte a motorului, asa mi s-a spus.
Dacian
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroën C5
Mi-am făcut marți o programare la service, sper să fie doar regulator și să termin cu asta. Mecanicul mi-a spus ca pompa e Bosch și e împreună cu regulatorul. Sunt convins că dacă se poate mi-ar băga pe gat și pompa că doar interesul lui e să vândă cat mai multe ore de manopera. Sper să nu fie filtrul ținând cont că fac doar drumuri scurte, 7-8 kilometri zilnic și nu cred că are timp sa își facă regenerarea.
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroën C5
Surpriza. Martorul și mesajul din bord au dispărut fără nici o intervenție. Rămâne să văd pana când.
Da, ai dreptate, am găsit pe net fișa tehnica a mașinii și pompa e Delphi. Regulatorul se poate cumpăra separat de pompă? Se poate monta fără mari dificultăți? E nevoie de intervenția unui mecanic profesionist?
Da, ai dreptate, am găsit pe net fișa tehnica a mașinii și pompa e Delphi. Regulatorul se poate cumpăra separat de pompă? Se poate monta fără mari dificultăți? E nevoie de intervenția unui mecanic profesionist?
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Regulatorul se cumpără separat, costă 430 de lei parcă cu manopera vreo 550 lei. Regulatorul e prins in 2 suruburi de 4, in cutie o sa primești 2 noi și un tub de vaselina pentru a unge garniturile, și se află in partea din spate a pompei de injecție, nu se vede cand te uiți la motor, eventual trebuie sa folosești o oglindă. Nu e ușor de schimbat datorită poziției in care se află eu zic ca mai bine mergi la service. Uite schema


Dacian
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- simpatizant
- Mesaje: 42
- Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
- Localitate: Oradea
- Masina: Citroën C5
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot