Filtru particule defect

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

migueldoro
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
Localitate: Oradea
Masina: Citroën C5

Filtru particule defect

Mesajde migueldoro » Vin 27-Noi-2015 11:02

Bună dimineața.
În ultima săptămână s-a aprins martorul de motor și mesajul filtru particule defect de trei ori și tot de trei ori s-a stins singur după cateva ore.
Am fost la cei de la Citroen cu masina și nu au găsit nimic cu ajutorul valizei de diagnostic chiar dacă am ajuns la ei cu mesajul și martorul aprins în tablou. Totul se întâmplă în momentul în care accelerez puțin mai puternic , intre 2000-2500 ture deci nu urc în ture enorm. E un C5 din 2009 cu 160 mii km la bord. Săptămâna trecută am făcut întreținerea, toate filtrele ulei...
Aveți vreo idee? Ce poate fi? Mulțumesc.

Avatar utilizator
gabi_1050
pasionat
Mesaje: 174
Membru din: Joi 11-Iul-2013 23:56
Localitate: Deva
Masina: 5O8 GT 2O4cp
2: Vw Polo 9N,1.4,16V,75cp
3: ex car:407,1.6hdi,80kw

Mesajde gabi_1050 » Vin 27-Noi-2015 11:45

Pune un cod de eroare .....ti-e familiara pictograma ?

Imagine

migueldoro
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
Localitate: Oradea
Masina: Citroën C5

Mesajde migueldoro » Vin 27-Noi-2015 14:44

Nu îmi e cunoscuta pictograma, nu am așa ceva,la mine e doar mesajul :Filtru particule defectuos. Și becul de" motor" aprins.
Nu e vorba de filtru particule îmbâcsit, asta pățit-o în urmă cu câțiva ani și mesajul de alerta era altul. Iar atunci s-a întâmplat după câteva sute de km pe autostrada cu regulator de viteză fixat deci fără accelerari bruște.
Iar atunci am avut și o pierde de putere a motorului dar acum nu am pierdut nimic din puterea motorului. Acum totul apare când accelerez. Exista vreo sondă, vreun captor, care în momentul accelerării suferă? Vana egr? Nivelul scăzut de aditiv eolis? Dar atunci de ce nu s-a descoperit nimic cu valiza de diagnostic la Citroen?

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Vin 27-Noi-2015 18:25

am gasit pe google niste firme care se ocupa de filtre de particule, poate chiar e imbaxit filtul si la tine. Ar trebui sa cauti o firma dinasta si vezi ce zic ei. Am vazut cativa care dau si garantie pe ceea ce fac. Am vazut o firma de prin Harghita care da chiar 14 luni de garantie fara limita de km.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Vin 27-Noi-2015 19:16

Nu te grabi. Eu am avut aceasta problema generata de regulatorul de pe pompa de inalta presiune. Filtrul poate fi bun si acea eroare sa fie una generica. Nu da banii pana nu ai un verdict clar.

migueldoro
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
Localitate: Oradea
Masina: Citroën C5

Mesajde migueldoro » Vin 27-Noi-2015 19:51

S-ar putea sa ai dreptate Lucian. Dar atât timp cât nimeni nu găsește nimic cu valiza de diagnostic cum va putea pune cineva verdictul final? Care au fost simptomele în cazul tău?
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Vin 27-Noi-2015 20:25

migueldoro scrie:S-ar putea sa ai dreptate Lucian. Dar atât timp cât nimeni nu găsește nimic cu valiza de diagnostic cum va putea pune cineva verdictul final? Care au fost simptomele în cazul tău?
Am trecut acum seara pe la Citroen, din păcate se pregăteau de închidere și un mecanic mi-a spus că s-ar putea să fie regulatorul care din nefericire e împreună cu pompa de presiune și factura va fi sărată. Tu ai fost nevoie să schimbi regulatorul împreună cu pompa de presiune?
Le mulțumesc celor care mi-au sugerat specialiști în România, sunt sigur că există mecanici buni printre ei dar eu locuiesc în Franța și chiar nu aș face acum un drum de 1700 km.


Salut!

In primul rand iti doresc mult succes sa rezolvi cu succes problema. Eu am spus ca nu m-as grabi pentru ca un filtru bun, cu montaj cu tot, este foarte scump.

La mine, regulatorul s-a schimbat independent de pompa, deoarece pompa era buna. Se schimba, se calibreaza si a mers bine. Simptomele mele erau asa: la accelerari bruste, in special la kickdown imi aparea in bord antipollution system fault. Nu aparea semnul ce l-a pus colegul mai sus. Puterea era limitata. S-a gasit problema, masurandu-mi presiunea ce o transmite regulatorul si comparand-o cu cea normala de catre un service din RO. am platit pe diagnostic 170 lei. Diagnoza a durat cateva ore. Regulatorul in orice caz, se poate comanda separat, nu doar cu pompa. Ce a spus mecanicul este marketing.

Avatar utilizator
DacianO
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
Localitate: Bistrita
Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009

Mesajde DacianO » Vin 27-Noi-2015 21:51

Cofirm si eu ca am schimbat doar regulatorul 400 si ceva de lei si cu manopera pe la 550 lei. Pompa mea de injectie este Delphi si regulatorul vine separat.
La mine la accelerari puternice se aprindea martorul motor in bord si dadea anti-polution system faulty dupa care intra in limp mode, doar ca mie imi clantaneau si injectoarele. Nici la mine nu au vazut eroarea prima data pe regulator pentru ca dadea erori in cascada din cauza nefunctionarii corecte a motorului, asa mi s-a spus.
Dacian

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Sâm 28-Noi-2015 09:56

eu cand spuneam sa vorbesti cu firmele de reparatii filtre de particule ma gandeam ca iti spun ei daca e filtrul sau altceva. Din moment ce dau garantie cred ca nu se apuca sa iti faca filtrul daca nu aia e cauza. Cel putin asa ar fi normal, cred.

migueldoro
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
Localitate: Oradea
Masina: Citroën C5

Mesajde migueldoro » Sâm 28-Noi-2015 15:00

Mi-am făcut marți o programare la service, sper să fie doar regulator și să termin cu asta. Mecanicul mi-a spus ca pompa e Bosch și e împreună cu regulatorul. Sunt convins că dacă se poate mi-ar băga pe gat și pompa că doar interesul lui e să vândă cat mai multe ore de manopera. Sper să nu fie filtrul ținând cont că fac doar drumuri scurte, 7-8 kilometri zilnic și nu cred că are timp sa își facă regenerarea.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 28-Noi-2015 15:50

Daca este motorul din semnatura , ai grija ca este vorba de injectie delphi , nu bosch ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

migueldoro
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
Localitate: Oradea
Masina: Citroën C5

Mesajde migueldoro » Dum 29-Noi-2015 14:33

Surpriza. Martorul și mesajul din bord au dispărut fără nici o intervenție. Rămâne să văd pana când.
Da, ai dreptate, am găsit pe net fișa tehnica a mașinii și pompa e Delphi. Regulatorul se poate cumpăra separat de pompă? Se poate monta fără mari dificultăți? E nevoie de intervenția unui mecanic profesionist?

Avatar utilizator
DacianO
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
Localitate: Bistrita
Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009

Mesajde DacianO » Dum 29-Noi-2015 16:07

Regulatorul se cumpără separat, costă 430 de lei parcă cu manopera vreo 550 lei. Regulatorul e prins in 2 suruburi de 4, in cutie o sa primești 2 noi și un tub de vaselina pentru a unge garniturile, și se află in partea din spate a pompei de injecție, nu se vede cand te uiți la motor, eventual trebuie sa folosești o oglindă. Nu e ușor de schimbat datorită poziției in care se află eu zic ca mai bine mergi la service. Uite schema
Imagine
Dacian

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Lun 30-Noi-2015 18:17

Ca sa inlocuirsti trebuie data pompa jos la motorul de 2.0 hdi.

migueldoro
simpatizant
Mesaje: 42
Membru din: Joi 24-Ian-2013 07:11
Localitate: Oradea
Masina: Citroën C5

Mesajde migueldoro » Mie 02-Dec-2015 07:20

Mulțumesc mult pentru sfaturi și ajutor. Am să aștept până la următoarea problema.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot