Engine immobilizer fault

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

ovidiuvuia
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mar 11-Sep-2012 07:07
Localitate: resita

Engine immobilizer fault

Mesajde ovidiuvuia » Lun 28-Dec-2015 15:53

Va salut.
Am de un an de zile un C5 2.0hdi 110cp care pana acum o saptamana a mers perfect facand cu el peste 20000km.
Acum cateva zile nu a mai vrut sa pornesca si in bord Engine immobilizer fault .
Am deconectat bateria de nustiu cate ori,am initializat cheia tot asa si nu a vrut sa porneasca.Stand si asteptand pe un prieten sa ma remorcheze am mai dat odata la automat si surpriza masina a pornit.
Dupa alte 3 zile istoria se repeta.Nu mai porneste si pace.La fel deconectat baterie,nimic.Asteptand in masina pe cineva sa ma remorcheze dau la automat si masina se misca putin in spate fiind ramasa in marsalier.Apas ambreiajul si dau la automat si porneste masina.
Bateria este buna pentru ca am dat la automat cred ca de 30 de ori de fiecare data.
Daca a mai patit cineva acesta chestie il rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat-o,sau daca stie cineva cum se rezolva il rog la fel.
Multumesc si Sarbatori Fericite.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Lun 28-Dec-2015 19:19

Am raspuns intr-un alt post despre experienta mea cu imobilizatorul avuta cu fosta masina.

http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... highlight=

Quotez:
"
- incearca cu cealalta cheie daca o ai;
- incearca cu alta baterie mai buna sau ajutat de alta masina pornita cu fisele conectate la bateria ta pentru voltaj mai bun.
- Scoate bobina de la contact si curata-i contactele.
- in ultima faza poti scoate chip-ul din cheie si sa-l lipesti de bobina care emite campul din jurul contactului. Am facut asa la fosta masina. Simptomele, ca si la tine, erau acute cand se racea afara. E posibil sa fi fost si bateria un pic mai slaba dar faza cu cipul lipit a rezolvat problema si n-am mai vazut-o de atunci. Am ramas practic fara principiul imobilizatorului dar m-am lipsit cu succes si noroc de el."

In jurul contactului, sub masca de plastic, este o bobina care poate cauza probleme.
Daca ai intrebari ..
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

ovidiuvuia
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mar 11-Sep-2012 07:07
Localitate: resita

Mesajde ovidiuvuia » Lun 28-Dec-2015 19:25

Multumesc pentru raspuns.Dar...
Alta cheie nu am
Bateria este buna fara probleme.
Cu cipul o sa vad maine.
Acu am venit cu masina acasa,am fost plecat 15 min si am observat ca nu mai merge nici ventilatorul de la bord.
Problema este ca nu stiu pe nimeni cu Lexia aici in zona.
De pornit acu porneste dar nu stiu cand iar o apuca!!!!!!!!!

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Lun 28-Dec-2015 20:39

Daca masina porneste, nu inseamna neaparat ca bateria este ca si noua. S-ar putea ca 0.5 volti in minus sa faca probleme.

Data urmatoare cand face probleme, scoate chip-ul din cheie si apropie-l de contact. Daca porneste mai usor, inseamna ca asta e problema.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Mar 29-Dec-2015 09:33

din experienta iti spun, daca bateria e slaba si prognoza meteo din urmatoarele zile se adevereste, nu iti va porni masina cand va fi ger, deci zilele urmatoare daca coboara temperatura sub -15 grade vei vedea daca e ok bateria sau nu. A mea pornea foarte bine pana am prins un gre si a trebuit sa iau curent de la altii sa o pornesc.

Shompy
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Sâm 14-Dec-2013 23:59
Localitate: Buzau
Masina: Citroen C5 I 2.0 16V

Mesajde Shompy » Vin 08-Ian-2016 15:47

Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu acum cateva luni. Am rezolvat schimband bateria de la cheie.
Inca o rezolvare "temporara" (la mine a mers) Am inchis si deschis masina de cateva ori cu cheia in usa . Dupa care mergea normal.

ovidiuvuia
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mar 11-Sep-2012 07:07
Localitate: resita

Mesajde ovidiuvuia » Vin 08-Ian-2016 17:52

Am schimbat si eu cheia de la telecomanda.Momentan nu mai face probleme.
Bateria masinii este buna pt ca a pornit la -15 grade fara probleme.
Saptamana viitoare o sa-mi vina si tranzistorul de la comanda ventilatorului pt ca nu mai vroia sa mearga deloc.Am vazut cand am desfacut ca aceasta a mai fost schimbata caci pe care este acum pe masina scrie made in China.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO