Porneste in 3 pistoane parca
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
Porneste in 3 pistoane parca
Salut tuturor,
Odata cu venirea gerului am o problema cu masina si anume cand o pornesc la rece(-7 C), paraca ar porni doar in 2-3 pistoane si trepideaza tare. Precizez ca bujiile nu sunt arse (au fost verificate doar sa nu fie arse cu lampa pe baterie, nu au fost date jos si verificate daca sunt functionale 100 %). Astazi am incercat sa o pornesc, a invartit de 2-3 ori si a vrut sa porneasca dar, a "murit" imediat. La a 2-a cheie, a luat-o, dar tot asa parca mergea in 2-3 pistoane cam 30 sec-1 minut dupa care a inceput sa mearga normal. Tin minte ca si celalalt c5 I pe care il aveam avea un comportament asemanator dar la temperaturi mult mai scazute (-20 C) insa parca nu trepida asa tare. Nici bateria nu este foarte buna insa de invartit invarte ok, zic eu. As vrea sa stiu daca se mai confrunta cineva cu problema asta sau daca s-a confruntat in tecut si care a fost rezolvarea.
Multumesc.
Odata cu venirea gerului am o problema cu masina si anume cand o pornesc la rece(-7 C), paraca ar porni doar in 2-3 pistoane si trepideaza tare. Precizez ca bujiile nu sunt arse (au fost verificate doar sa nu fie arse cu lampa pe baterie, nu au fost date jos si verificate daca sunt functionale 100 %). Astazi am incercat sa o pornesc, a invartit de 2-3 ori si a vrut sa porneasca dar, a "murit" imediat. La a 2-a cheie, a luat-o, dar tot asa parca mergea in 2-3 pistoane cam 30 sec-1 minut dupa care a inceput sa mearga normal. Tin minte ca si celalalt c5 I pe care il aveam avea un comportament asemanator dar la temperaturi mult mai scazute (-20 C) insa parca nu trepida asa tare. Nici bateria nu este foarte buna insa de invartit invarte ok, zic eu. As vrea sa stiu daca se mai confrunta cineva cu problema asta sau daca s-a confruntat in tecut si care a fost rezolvarea.
Multumesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 100
- Membru din: Lun 14-Oct-2013 19:20
- Localitate: BUCURESTI
- Masina: c5 III, exclusive 2.0hdi
- 2: ex c5 I 2.0hdi
Salut,
Si mie imi facea asa ceva anul trecut pe la minus 8.
Anul asta am schimbat uleiul si filtrele. Am trecut la la 10w 40 la 5w 40.
La minus 9 pe 1 ian. a pornit la prima cheie.
Ieri la minus 13 se comporta la ca anul trecut la minus 8, pornire grea si vreo 20 sec mers gen 3 pistoane.
E o imbunatarire oricum.
Motorina e aceeasi marca, OMV sau LUkoil.
Si mie imi facea asa ceva anul trecut pe la minus 8.
Anul asta am schimbat uleiul si filtrele. Am trecut la la 10w 40 la 5w 40.
La minus 9 pe 1 ian. a pornit la prima cheie.
Ieri la minus 13 se comporta la ca anul trecut la minus 8, pornire grea si vreo 20 sec mers gen 3 pistoane.
E o imbunatarire oricum.
Motorina e aceeasi marca, OMV sau LUkoil.
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
Eu am bagat tot 5w30 total ineo ecs...ce e drept in aprox 3000 de km trebuie sa fac schimbul.
Un prieten mecanic mi-a sugerat ca ar fi de la combustibil si mi-a recomandat sa pun un aditiv de motorina sa curete sistemul de injectie, insa am o oarecare reticenta in a folosi asa ceva si cel mai probabil voi baga putina benzina sau alcool tehnic la urmatoare alimentare
Un prieten mecanic mi-a sugerat ca ar fi de la combustibil si mi-a recomandat sa pun un aditiv de motorina sa curete sistemul de injectie, insa am o oarecare reticenta in a folosi asa ceva si cel mai probabil voi baga putina benzina sau alcool tehnic la urmatoare alimentare
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Si a mea are cam acelasi comportament dar mersul neregulat dureaza 3-4 secunde.
Exista posibilitatea sa fie de la injectie daca tu zici ca iti merge in 3 pistoane timp de 20 de secunde.
Pe mine unul nu ma deranjeaza atata timp cat nu e acuta problema si nu merg cu masina in fiecare zi.
Exista posibilitatea sa fie de la injectie daca tu zici ca iti merge in 3 pistoane timp de 20 de secunde.
Pe mine unul nu ma deranjeaza atata timp cat nu e acuta problema si nu merg cu masina in fiecare zi.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
poate am exagerat eu 1 min
L.E. ceva in genul asta face si a mea https://www.youtube.com/watch?v=nnwNBnLCsw4
L.E. ceva in genul asta face si a mea https://www.youtube.com/watch?v=nnwNBnLCsw4
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
In film mi se pare destul de acuta treaba.
Mie de cele mai multe ori imi porneste din prima, dar merge cateva secunde neregulat.
Ma gandesc ca ar trebui inceput cu o curatare a injectiei, lucru pe care ma gandesc sa-l fac si eu.
Mie de cele mai multe ori imi porneste din prima, dar merge cateva secunde neregulat.
Ma gandesc ca ar trebui inceput cu o curatare a injectiei, lucru pe care ma gandesc sa-l fac si eu.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
Eu mai am in parcul auto un Xsara Picasso de 2.0hdi 90cp si are 218mii km.L-am pornit dupa 4 zile punandu-i de 2 ori bujiile (mentionez ca becul de bujii maxim 3 secunde sta nici nu observi cat de repede se stinge)si afara erau -9,a invartit de 2-3 ori si pornit mergand rotund motorul singura treaba este ca a scos un pic fum cam 10 secunde si gata.Daca merg cu el zilnic porneste mai ceva ca c5 ul care e 2.0i benzina.La voi sigur e problema ca motoarele astea pornesc sfert de cheie.Nu stiu de ce la mine stau bujiile asa putin dar nici nu imi bat capul cat merge.Odata de curiozitate la -7 am pornit-o fara bujii fara nimic direct cheie si spre mandria mea a pornit la fel cum era calda.
Personal eu cred ca aveti problema cu injectia si zic asta pt ca eu am lexia si lastul de injectoare imi arata corectia injectoarelor 0,1-0,2% ceea ce e foarte bine o corectie mica inseamna un injector bun adica lucreza foarte usor sa mentina parametrii.Verificati injectoarele intai cu lexia ca e simplu.La mine in spate la toba nici nu se simte miros de diesel
Personal eu cred ca aveti problema cu injectia si zic asta pt ca eu am lexia si lastul de injectoare imi arata corectia injectoarelor 0,1-0,2% ceea ce e foarte bine o corectie mica inseamna un injector bun adica lucreza foarte usor sa mentina parametrii.Verificati injectoarele intai cu lexia ca e simplu.La mine in spate la toba nici nu se simte miros de diesel
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Corectiile sunt la ralanti sau in turatie?
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 800
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Corectiile intotdeauna se citesc la ralanti, sper sa nu ma inseliulian.arg scrie:Corectiile sunt la ralanti sau in turatie?
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.

-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
am facut o diagnoza azi in timp ce am pornit masina si am facut urmatoarele observatii:
1 inainte sa ii dau cheie m-am uitat la voltaj 10.88 V si cand i-am dat cheie a scazut undeva la 8 v in sarcina, deci maine voi lua o Varta silver dynamic de 74 Ah
2 am facut un print screen cu valorile corectiilor injectoarelor si am impresia ca pe cilindrul nr. 4 am probleme...a ajuns si pe la 130% dupa ce am lasat masina la relanti mai mult timp

1 inainte sa ii dau cheie m-am uitat la voltaj 10.88 V si cand i-am dat cheie a scazut undeva la 8 v in sarcina, deci maine voi lua o Varta silver dynamic de 74 Ah
2 am facut un print screen cu valorile corectiilor injectoarelor si am impresia ca pe cilindrul nr. 4 am probleme...a ajuns si pe la 130% dupa ce am lasat masina la relanti mai mult timp

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187793
Total subiecte 18658
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV