Porneste in 3 pistoane parca

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Porneste in 3 pistoane parca

Mesajde Beemer » Lun 04-Ian-2016 21:11

Salut tuturor,

Odata cu venirea gerului am o problema cu masina si anume cand o pornesc la rece(-7 C), paraca ar porni doar in 2-3 pistoane si trepideaza tare. Precizez ca bujiile nu sunt arse (au fost verificate doar sa nu fie arse cu lampa pe baterie, nu au fost date jos si verificate daca sunt functionale 100 %). Astazi am incercat sa o pornesc, a invartit de 2-3 ori si a vrut sa porneasca dar, a "murit" imediat. La a 2-a cheie, a luat-o, dar tot asa parca mergea in 2-3 pistoane cam 30 sec-1 minut dupa care a inceput sa mearga normal. Tin minte ca si celalalt c5 I pe care il aveam avea un comportament asemanator dar la temperaturi mult mai scazute (-20 C) insa parca nu trepida asa tare. Nici bateria nu este foarte buna insa de invartit invarte ok, zic eu. As vrea sa stiu daca se mai confrunta cineva cu problema asta sau daca s-a confruntat in tecut si care a fost rezolvarea.
Multumesc.

neneabe
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Lun 14-Oct-2013 19:20
Localitate: BUCURESTI
Masina: c5 III, exclusive 2.0hdi
2: ex c5 I 2.0hdi

Mesajde neneabe » Lun 04-Ian-2016 21:44

Salut,
Si mie imi facea asa ceva anul trecut pe la minus 8.
Anul asta am schimbat uleiul si filtrele. Am trecut la la 10w 40 la 5w 40.
La minus 9 pe 1 ian. a pornit la prima cheie.
Ieri la minus 13 se comporta la ca anul trecut la minus 8, pornire grea si vreo 20 sec mers gen 3 pistoane.
E o imbunatarire oricum.
Motorina e aceeasi marca, OMV sau LUkoil.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Lun 04-Ian-2016 22:07

Eu am bagat tot 5w30 total ineo ecs...ce e drept in aprox 3000 de km trebuie sa fac schimbul.
Un prieten mecanic mi-a sugerat ca ar fi de la combustibil si mi-a recomandat sa pun un aditiv de motorina sa curete sistemul de injectie, insa am o oarecare reticenta in a folosi asa ceva si cel mai probabil voi baga putina benzina sau alcool tehnic la urmatoare alimentare

neneabe
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Lun 14-Oct-2013 19:20
Localitate: BUCURESTI
Masina: c5 III, exclusive 2.0hdi
2: ex c5 I 2.0hdi

Mesajde neneabe » Lun 04-Ian-2016 22:58

Am prieteni in zona de nord unde e mai frig cu 3,4 iarna care folosesc chiar 0W 40.
Spun ca porneste chiar si mai bine la temp de -15 sau 20.
Oricum, e interesant de sondat cu ce motorina se porneste mai bine iarna in ultimii 2 ani.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Lun 04-Ian-2016 23:41

Si a mea are cam acelasi comportament dar mersul neregulat dureaza 3-4 secunde.
Exista posibilitatea sa fie de la injectie daca tu zici ca iti merge in 3 pistoane timp de 20 de secunde.
Pe mine unul nu ma deranjeaza atata timp cat nu e acuta problema si nu merg cu masina in fiecare zi.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mar 05-Ian-2016 00:11

poate am exagerat eu 1 min

L.E. ceva in genul asta face si a mea https://www.youtube.com/watch?v=nnwNBnLCsw4

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Mar 05-Ian-2016 10:12

In film mi se pare destul de acuta treaba.
Mie de cele mai multe ori imi porneste din prima, dar merge cateva secunde neregulat.
Ma gandesc ca ar trebui inceput cu o curatare a injectiei, lucru pe care ma gandesc sa-l fac si eu.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

neneabe
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Lun 14-Oct-2013 19:20
Localitate: BUCURESTI
Masina: c5 III, exclusive 2.0hdi
2: ex c5 I 2.0hdi

Mesajde neneabe » Mar 05-Ian-2016 21:12

Da,
Nu face asa urat ca in film, dar se apropie de ce e acolo la -13.
astazi la -9 a pornit la prima cheie si a mers rotund de la inceput.
O diferenta destul de mare pt 4 grade distanta.
Mai vad in urmatoarea perioada cu temp spre -15 cum va sta treaba.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mar 05-Ian-2016 22:25

O sa imi schimb bateria si voi reveni cu impresii

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 06-Ian-2016 08:52

Eu mai am in parcul auto un Xsara Picasso de 2.0hdi 90cp si are 218mii km.L-am pornit dupa 4 zile punandu-i de 2 ori bujiile (mentionez ca becul de bujii maxim 3 secunde sta nici nu observi cat de repede se stinge)si afara erau -9,a invartit de 2-3 ori si pornit mergand rotund motorul singura treaba este ca a scos un pic fum cam 10 secunde si gata.Daca merg cu el zilnic porneste mai ceva ca c5 ul care e 2.0i benzina.La voi sigur e problema ca motoarele astea pornesc sfert de cheie.Nu stiu de ce la mine stau bujiile asa putin dar nici nu imi bat capul cat merge.Odata de curiozitate la -7 am pornit-o fara bujii fara nimic direct cheie si spre mandria mea a pornit la fel cum era calda.
Personal eu cred ca aveti problema cu injectia si zic asta pt ca eu am lexia si lastul de injectoare imi arata corectia injectoarelor 0,1-0,2% ceea ce e foarte bine o corectie mica inseamna un injector bun adica lucreza foarte usor sa mentina parametrii.Verificati injectoarele intai cu lexia ca e simplu.La mine in spate la toba nici nu se simte miros de diesel

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Mie 06-Ian-2016 14:17

Corectiile sunt la ralanti sau in turatie?
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 800
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Mie 06-Ian-2016 16:41

iulian.arg scrie:Corectiile sunt la ralanti sau in turatie?
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.
Corectiile intotdeauna se citesc la ralanti, sper sa nu ma insel :oops:

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 06-Ian-2016 19:22

am facut o diagnoza azi in timp ce am pornit masina si am facut urmatoarele observatii:
1 inainte sa ii dau cheie m-am uitat la voltaj 10.88 V si cand i-am dat cheie a scazut undeva la 8 v in sarcina, deci maine voi lua o Varta silver dynamic de 74 Ah
2 am facut un print screen cu valorile corectiilor injectoarelor si am impresia ca pe cilindrul nr. 4 am probleme...a ajuns si pe la 130% dupa ce am lasat masina la relanti mai mult timp

Imagine

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 06-Ian-2016 20:14

corectiile sunt la relantiu iar bateria e slaba,referitor la injectorul 4 e pe duca si de acolo ai problemele

neneabe
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Lun 14-Oct-2013 19:20
Localitate: BUCURESTI
Masina: c5 III, exclusive 2.0hdi
2: ex c5 I 2.0hdi

Mesajde neneabe » Mie 06-Ian-2016 22:33

Dar la putere simti ceva?
Trage mai greu?


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187793
    Total subiecte 18658
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV