Am nevoie de ajutor cutie de viteze robotizata
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 14-Mai-2015 17:59
- Localitate: Ramnicu valcea
- Masina: citroen ds4
Am nevoie de ajutor cutie de viteze robotizata
Am avut o problema la o conducta si am pierdut tot uleiul de la cutia de viteze. Masina s-a oprit si nu a mai pornit am înțeles ca este o protecție. Am fost la promotor valcea (dealer citroen) am înlocuit acea conducta si am pus ulei factura in valoare de 900 RON.
Toate bune si frumoase pana am plecat de la ei si am constatat pe drum ca la schimbarea vitezei din a2-a in prima face ca un mic soc iar câteodată si cand opresc de pe n pe viteza 1 sau o bag in marșarier face la fel un mic soc dar nu de fiecare data. M-a poate ajuta cineva cu informații despre un service bun sau cu o informație de la ce sa fie. Masina este un C5 Din 2011 1,6 hdi 112 cai cutie robotizata. Va multumesc.
Toate bune si frumoase pana am plecat de la ei si am constatat pe drum ca la schimbarea vitezei din a2-a in prima face ca un mic soc iar câteodată si cand opresc de pe n pe viteza 1 sau o bag in marșarier face la fel un mic soc dar nu de fiecare data. M-a poate ajuta cineva cu informații despre un service bun sau cu o informație de la ce sa fie. Masina este un C5 Din 2011 1,6 hdi 112 cai cutie robotizata. Va multumesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
CE ULEI CREAT IN GRAVITATIE 0 la banii aia au pus???,.. uleiul original este 9979 A4 si costa 180lei/litru... si furtunasul ~230 lei,.. dute la iei sa faca o constatare sigur au pus ulei ''bunica'' iar pompa nu lucreaza in parametri.
Uleiul de la cutia de viteze nu are treaba cu comanda robotizata... sunt 2 lucruri diferite acolo si uleiul din cutie nu costa mai mult de 50 lei/L Motul 75w80




Uleiul de la cutia de viteze nu are treaba cu comanda robotizata... sunt 2 lucruri diferite acolo si uleiul din cutie nu costa mai mult de 50 lei/L Motul 75w80
-
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 14-Mai-2015 17:59
- Localitate: Ramnicu valcea
- Masina: citroen ds4
Da ai dreptate e vorba se la uleiul de la actuator. In legătura cu pompa ce sa le zic? Uleiul 220 RON furtunul 430 si restul manopera a fost. In total 913 RON .Pompa trebuie schimbată sau resoftata. Bidonu ar fi de uleiul ăla dar ....
Iti multumesc pentru ajutor dar te rog sa imi spui ce trebuie sa le cer ca eu in chestiile astea sunt novice iar ei au mirosit si cred ca vor sa imi facă abonament acolo
Iti multumesc pentru ajutor dar te rog sa imi spui ce trebuie sa le cer ca eu in chestiile astea sunt novice iar ei au mirosit si cred ca vor sa imi facă abonament acolo

-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani


La mine tin minte ca a mers resetata dinamica la cv. cu acceleratia la capat timp de 30 de sec cu contactul pus... sa nu incerci cu motorul pornit, doar apesi pe start si tii acceleratia apasata total.
Sau repet, aerisirea blocului hidraulic nu sa efectuat, drept urmare ambreiajul ''agata'' schimbarea treptelor.

-
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 14-Mai-2015 17:59
- Localitate: Ramnicu valcea
- Masina: citroen ds4
La marșarier nu agata decât o data la 10 intrări acum vad ca nu mai agata nici de la vit 1 la 2 . Am observat insa ca se aude timoneria câteodată cand dau pe drive sau marșarier.
Ei au mers cu ea si au zis ca sa facă o reinitializare dar momentan nu au timb si sa recalibreze in funcție de uzura ambreiajului. Dar nu mi-a făcut pana acum aia e ciudat. Ei au zis ca pe tester nu le-a dat nimic aiurea dupa ce au schimbat furtunul si uleiul. Nu am de gând sa ma cert cu ei ca softul e la ei
) . Dar am ajuns la disperare te rog sa m-a crezi.
Actuatorul cam ce preț are ca sa am si eu o idee măcar. Multumesc deajutor.
Ei au mers cu ea si au zis ca sa facă o reinitializare dar momentan nu au timb si sa recalibreze in funcție de uzura ambreiajului. Dar nu mi-a făcut pana acum aia e ciudat. Ei au zis ca pe tester nu le-a dat nimic aiurea dupa ce au schimbat furtunul si uleiul. Nu am de gând sa ma cert cu ei ca softul e la ei

Actuatorul cam ce preț are ca sa am si eu o idee măcar. Multumesc deajutor.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
poz. 17 de ex. costa 830 lei (oau mult al draq)... de obicei valvele actuatorul se ancraseaza in interior, inlocuirea lor rezolva problema, dar si curatarea lor rezulta acelasi efect
, in interior formeaza o mazga neagra lipiciosa si tare, un mecanic destept va ''fierbe'' stuturile pentru a fii ca noi. Problema asemanatoare am patit-o acum 2 ani la o pompa hidraulica a unui incarcator frontal Komatsu (buldo-excavator), comanda pistoanelor hidraulice era ingreunata tot de "aceste'' electrovalve (la tine sunt in bloc hidraulic actionate mecanic de un alt electromagnet... sper ca nu gresesc)
Asta e, dai cutia de viteze jos, verifici ambreiajul si verifici actionarea cilindrului receptor la schimbarea treptelor de viteza, daca agata (pe liber poate sa mearga ca uns) doar in 1 din viteze clar este electrovalva ancrasata in blocul hidraulic, partea electronica este exclusa din start pentru ca ea functioneaza dupa schimbarea/inlocuirea uleiului.
.


Asta e, dai cutia de viteze jos, verifici ambreiajul si verifici actionarea cilindrului receptor la schimbarea treptelor de viteza, daca agata (pe liber poate sa mearga ca uns) doar in 1 din viteze clar este electrovalva ancrasata in blocul hidraulic, partea electronica este exclusa din start pentru ca ea functioneaza dupa schimbarea/inlocuirea uleiului.


-
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 14-Mai-2015 17:59
- Localitate: Ramnicu valcea
- Masina: citroen ds4
-
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 14-Mai-2015 17:59
- Localitate: Ramnicu valcea
- Masina: citroen ds4
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
calorifer4 scrie:Sau repet, aerisirea blocului hidraulic nu sa efectuat, drept urmare ambreiajul ''agata'' schimbarea treptelor.
Scuze ca nu am fost explicit in context,...aerisirea inseamna si aducerea la nivel a lichidului de fuctionare a piesei, bine ca nu a tusit pompa pentru ca era mai grav...ma bucur ca ai rezolvat problema.
calorifer4 scrie:La mine tin minte ca a mers resetata dinamica la cv. cu acceleratia la capat timp de 30 de sec cu contactul pus... sa nu incerci cu motorul pornit, doar apesi pe start si tii acceleratia apasata total.
Despre ce "start" e vorba? As face si eu o resetare, are momente cand schimba cu mici socuri la primele trepte, mai mult la retrogradare, cred ca toate fac un pic. Cu resetarea banuiesc ca nu am ce rau sa fac, nu?
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Mar 15-Sep-2020 07:25
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen DS5 Hibrid
Re: Am nevoie de ajutor cutie de viteze robotizata
Salut, ma pozate ajuta cineva cu o recomandare pentru un service bun in Bucuresti care sa se priceapa la cutii robotizate pt un DS5 hybrid.
Multumesc anticipat
Multumesc anticipat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats