Am rezolvat cu inaltimea si cu senzorul spate. Am schimbat senzorul si cu reglaj cu tot aprox 520 lei.
Am facut o verificare depresurizand masina, s-a completat cu 800 ml de LDS. Masina avea amortizoarele curse acum 45.000 km / 3 ani de cand am cumparat-o dar se pare ca nu pierde nimic consistent.
Masina statea pe normal prea ridicata.Se lasa, se ridica dar nu imi confirma very high - ul . Adica ajungea pe very high si tot lucra pompa.
Problema era ca pozitia pe normal era prea ridicata.
De stiut cand reglati inaltimea la C5 :
se pune diagbox. se verifica inaltimea in modul normal. Se ajusteaza mecanic din senzori pana inaltimea masinii atinge valoarea de referinta pe pozitia normal specificata in diagbox. Se da masina pe minim, apoi pe normal, pe intermediar si maxim. si gata. Daca masina e prea inalta pe normal nu atinge high. Daca e prea joasa, nu atinge low. Primul mecanic mi-a "aranjat masina" calculand cu ruleta inaltimea din centru rotii pana la aripa
)
Masina, ca si pozitie normala, este mai lasata de spate in mers. in stationar, sunt egale.