Salutare,
A optat cineva pentru chitul de conversie 4P de la Valeo cu volanta cu masa simpla?
In caz afirmativ pentru cei cu mototrizarea 2.0 HDI ii rog sa posteze aici pareri despre acest chit...cum se simte la demaraj? apar smucituri? vibratii?....cum amortizeaza arcurile de pe ambreiaj?
Va multumesc
Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Salutare , eu din pacate nu montez masa simpla , insa iti pot impartasi de la clientii mei care au incercat masa simpla . Calitatea este un pic cam in partea de jos la kitul valeo , vibratii sunt mai mari la plecarea de pe loc , nu foarte comod in trafic si la masinile cu soft au fost si cazuri in care a patinat . Nu are cum sa fie de la altceva pentru ca o parte din clienti au revenit la masa dubla si totul este bine . Drept urmare nu l-as recomanda pentru uz zilnic pe cel cu masa fixa . (il recomand totusi in cazul in care masina are foarte multa putere si nu se pune accent mare pe comfort) .
Diferentele de pret nu mi se par asa mari intre masa fixa si dubla , ca durata de viata , daca este utilizat corect , o masa dubla sare de 100 000 km . La un uz normal
Diferentele de pret nu mi se par asa mari intre masa fixa si dubla , ca durata de viata , daca este utilizat corect , o masa dubla sare de 100 000 km . La un uz normal

TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Am inteles...eu unul m-am lamurit acum in legatura cu acest chit...ampus aceasta intrebare cu scopul de a ma informa...in eventualitatea in care dupa cei 152000 de km cati are masina mea..sa fiu nevoie sa schimb acest chit.
O intrebare off topi c se poate...se potriveste chitul de ambreiaj inclusiv volanta d epe motorizarea 2.0 163 cp pe mototrizarea 138 cp (cutie de viteze ML6C)? Multumesc
O intrebare off topi c se poate...se potriveste chitul de ambreiaj inclusiv volanta d epe motorizarea 2.0 163 cp pe mototrizarea 138 cp (cutie de viteze ML6C)? Multumesc
Nu cred ca l-as recomanda , am schimbat de 163 cp si comparat cu cel de 136 , discul era mai anemic(ma refer la dimensiunea materialului de pe disc) , placa este cam la fel (probabil difera taria placii) , volanta pare un pic mai solida .. cam atat . din pacate nu le-am avut fix in acelas timp sa le compar chiar la milimetru . Nu cred ca e cazul oricum de upgrade intre cele 2 !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Pe langa Kitul LUK nou , se poate schimba materialul de frictiune de pe disc , cu un material care contine fibre de kevlar , practic se mareste rezistenta cu 30-40% fata de stock , fara a fi nevoie de intarit placa de presiune .
Noi am testat pe multe masini , la discutia in cauza, avem un 407 cu 2.0 rhr care merge cu kevlar de vreo 30 000 km daily , comportamentul este aproape identic cu stock , se simte un pic altfel (agata mai bine ) . Pana acum testat la 200 cp pe acest motor fara a schita nici o urma de patinat
Costul materialului cu tot cu montaj pe disc 250-300 ron .
Noi am testat pe multe masini , la discutia in cauza, avem un 407 cu 2.0 rhr care merge cu kevlar de vreo 30 000 km daily , comportamentul este aproape identic cu stock , se simte un pic altfel (agata mai bine ) . Pana acum testat la 200 cp pe acest motor fara a schita nici o urma de patinat

Costul materialului cu tot cu montaj pe disc 250-300 ron .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
- pasionat
- Mesaje: 104
- Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
- Localitate: medgidia
- Masina: c 5 2004 raposata ...
- 2: c 5 x7 2008 exclusiv
Re: Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI
buna seara prieteni ,o problema am si eu cand stau pe loc cu ambreiajul calcat masina scoate un zgomot ciudat un fel bataie metalica eu banuind ca ar fi volanta. ceva pareri ...
-
- pasionat
- Mesaje: 104
- Membru din: Vin 30-Noi-2012 22:45
- Localitate: medgidia
- Masina: c 5 2004 raposata ...
- 2: c 5 x7 2008 exclusiv
Re: Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI
problema rezolvata ,scuze daca sunt of topic,da a fost un intinzator zic eu de la fulie mecanicul in schimb spunandumi ceva de amreiajul alternatorului ...in orice caz e bine ca sa rezolvat buba ...
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Joi 31-Ian-2019 14:49
- Localitate: Madrid
- Masina: Citroen C5 Milenium
Re: Chit conversie volanta cu masa simpla 2.0 HDI
aceeasi problema o am si eu , la relanti dar nu mereu are un ticait o bataie mica iar cand apas pedala de ambreiaj nu mai bate sau daca calc pedala de 2,3 ori nu se mai aude ,dar un rest tottul ok masina are forta trage merge bine numai ca ma indispune cand aud acea bataie la relanti ,a mea este din 2013 sfarsit 2.0 140 cv milenium ,si eu la fel mam gandit ca posibil sa fie rulmentul de presiune adevarat? salutare colegi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO