depollution system faulty

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 09-Mai-2011 06:54

Injectoarele sunt ok...

Pare a fi o problema cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie .
Imagine
Ai putea incerca o curatare la ultrasunete ... cea mai ieftina solutie .Si poti incepe sa folosesti ulei 2t in motorina ... ajuta foarte mult .
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 09-Mai-2011 11:53

Asa cred si eu ca de vina este regulatorul, dar voiam niste pareri, oricum n-am s-o repar eu , sistemul de injectie e pretentios.

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Vin 03-Iun-2011 22:27

Problema rezolvata :) , inlocuit regulator de presiune. Pret regulator 560 de RON comandat pe www.ingaraj.ro. Foarte dificil de inlocuit. ](*,)

GONZO
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 29-Oct-2012 01:10
Localitate: CONSTANTA

Mesajde GONZO » Lun 29-Oct-2012 17:23

eu ieri am cumparat unul din 2009, C4 grand picasso si deja mi-a aparut acest mesaj . Mi-a oprit motorul de 3 ori, dupa care a renuntat , am putut sa merg mai departe dar nu stiu pana cand.
Imagine

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Lun 29-Oct-2012 20:07

si eu am patito am alimentat am pornit si sa oprit am pus lexia si a dat pompa ,am umblat la mufa de la regulator si a pornit am mai patito o data si am imlocuito ,pret 650 ron.
cand acceleram intrerupea dadea in nas.

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Mar 30-Oct-2012 13:11

aaa, intrebare... depolution fault sau antipolution fault?Mie asta cu antipolution fault mi-a mai aparut ca mesaj.Am tras un pic de mufe, le-am scos si reintrodus la loc (cu bateria decuplata) apoi si-a revenit.Insa mie depolution si antipolution mi se par cam similare.
Trust Me I’m An Engineer

emhirsu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 15-Oct-2015 17:39
Localitate: Bucuresti

Am si eu aceasta eroare

Mesajde emhirsu » Joi 15-Oct-2015 17:47

Mi-am cumparat un C4 din 2008, acum o luna. Intre timp I-am montat instalatie de GPL la un service bun din Bucuresti, si instalatia este Zenit. Am mers 2000 KM cu instalatia asta iar acum mi-a aparut aceasta eroare. Credeti ca poate fi cauzata de instalatia de GPL?

Masina functioneaza la fel cu aceasta eroare, nu am sesizat diferente, doar ca in momentul in care am oprit motorul si am incercat sa desfac vasul de expansiune, antigelul a crescut si am inchis capacul ca altfel ar fi curs afara.
Credeti ca ar putea fi si la mine acelas regulator de presiune?

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Joi 15-Oct-2015 19:16

difera de la motorina la benzina
alarma aparuta la mine a fost din cauza senzorului de diferentiere presiune FAP
la benzina e vb de gaze nearse sau din catalizator

emhirsu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 15-Oct-2015 17:39
Localitate: Bucuresti

Mesajde emhirsu » Lun 23-Noi-2015 11:31

Acum am chemat platforma si am trimis-o in service, nu mergea bine, parca mergea in 3 pistoane si am sesizat ca imi iesea fum de l-a motor, am tras-o pe dreapta de frica sa nu ia foc. Cei de la service imi spun ca e de la GPL dar si pe benzina face la fel. Acum le-am dat numerele de telefon sa vorbeasca intre ei (service-GPL), sper sa mi-o repare.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 15-Feb-2016 21:38

Aceeasi problema cu regulatorul o am si eu,maine v-oi incerca sa-curat la ultrasunete si daca nu are efect il v-oi schimba.
Tot legat de motor mai am eroare la turbo: turbo valve position copy signsl value lower than setting.eroare temporara

emhirsu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 15-Oct-2015 17:39
Localitate: Bucuresti

Mesajde emhirsu » Mar 16-Feb-2016 09:04

La mine s-a rezolvat problema, aveam caloriferul cu antigel spart, motiv pentru care pierdeam si antigel iar tot antigelul respectiv ajungea in interior la picioarele soferului. Dupa o zi de munca a mecanicului care mi-a desfacut bordul ca sa ajunga la caloriferul respectiv si un cost de 600 lei manopera si 100 lei caloriferul, s-a rezolvat problema si nu imi mai apare aceasta eroare.

emhirsu
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 15-Oct-2015 17:39
Localitate: Bucuresti

Mesajde emhirsu » Mar 16-Feb-2016 09:06

emhirsu scrie:Acum am chemat platforma si am trimis-o in service, nu mergea bine, parca mergea in 3 pistoane si am sesizat ca imi iesea fum de l-a motor, am tras-o pe dreapta de frica sa nu ia foc. Cei de la service imi spun ca e de la GPL dar si pe benzina face la fel. Acum le-am dat numerele de telefon sa vorbeasca intre ei (service-GPL), sper sa mi-o repare.


Am rezolvat aceasta problema, era de la un injector de la gpl.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 18-Feb-2016 19:30

am curatat regulatorul de presiune singura diferenta este ca porneste mai usor,iar urmatoarea operetatie este sa demontez toata admisia si sa verific toate furtunasele

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Dum 21-Feb-2016 17:45

TURBO PRESSURE SIGNAL PRESSURE TO LOW si TURBO VALVE POSITION COPY SIGNAL VALUE LOWER THAN SETTING
Aceste 2 erori le da c5 seria 2 de 2.0 hdi 136 cp.Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie?e primul diesel si nu prea stiu de unde sa incep cautarlile.Mentionez ca erorile sunt temporare,uneori cand o accelerezi brusc motorul intra in fault si numai ai turbo,opresc repornesc si merge dar tot cu eroarea in bord

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Sâm 27-Feb-2016 20:59

am gasit problema,scriu ca pe cineva il va interesa intr-o zi
supapa cu electrovalva pe ea din stanga sus a motorului(revin si cu o poza)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes