Autovehicule istorice
Moderator: Echipa Tehnica
De pe www.retromobil.ro
"perioada trecuta de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv trebuie sa fie mai mare de 30 de ani . Prin model se intelege un ansamblu caroserie-motor . Nu se admit replici de vehicule istorice"
Eu am un Cx 2400 super care sa fabricat pana in 1980 (inclusiv) - deci cam in 2011 as putea sa incerc
Pt toate tipurile de Cx seria 1, cel mai sigur din 2016.
"perioada trecuta de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv trebuie sa fie mai mare de 30 de ani . Prin model se intelege un ansamblu caroserie-motor . Nu se admit replici de vehicule istorice"
Eu am un Cx 2400 super care sa fabricat pana in 1980 (inclusiv) - deci cam in 2011 as putea sa incerc
Pt toate tipurile de Cx seria 1, cel mai sigur din 2016.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
faza e ca daca ar fi contat doar vechimea masinii ar fi intrat si multe dacii in calcul...
oricum, se merita sa faci atestare de vehicul istoric doar daca ai o masina cu cap. cil . mare(peste 2000cmc) (ca sa scapi de impozit). In rest nu se merita sa iei acel certificat(parerea mea) ...plus ca dai si de o alta belea..treb sa faci ITP-ul doar la RAR
Cand o sa dea taxa de mediu(sper sa nu), voi lua si eu la Fiat-uri certificat..pana atunci chiar nu are rost si ma complic mult prea mult...
oricum, se merita sa faci atestare de vehicul istoric doar daca ai o masina cu cap. cil . mare(peste 2000cmc) (ca sa scapi de impozit). In rest nu se merita sa iei acel certificat(parerea mea) ...plus ca dai si de o alta belea..treb sa faci ITP-ul doar la RAR



Cand o sa dea taxa de mediu(sper sa nu), voi lua si eu la Fiat-uri certificat..pana atunci chiar nu are rost si ma complic mult prea mult...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
itp la rar e mai simplu ca la statiile itp. doar ca, se pierde timp mai mult. aia de la statiile particulare se tot codesc ca cica ii verifica rar, ca etc etc, pe cand cei de la rar sunt de capul lor si nu ii verifica nimeni. eu am trecut pe la ei cu masina cu gpl neomologat si nu au zis nimic, in timp ce aia de la statiile itp nici nu au vrut sa auda 

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Stiu..statiile particulare sunt blocate(daca nu iese o masina bine) si verificate mereu.
Totusi...eu nu as face ITP-ul la RAR(e doar o parere).
Dar..cum am mai zis..daca se vad acea taxa(si sa speram ca nu), voi face atestare la Fiat-uri si va fi faza tare..cu ele voi putea sa circul..dar cu BX-ul nu..

Totusi...eu nu as face ITP-ul la RAR(e doar o parere).
Dar..cum am mai zis..daca se vad acea taxa(si sa speram ca nu), voi face atestare la Fiat-uri si va fi faza tare..cu ele voi putea sa circul..dar cu BX-ul nu..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 08-Aug-2007 00:38
- Localitate: Timisoara
Nu e asa!
O parte din cele S1 se pot atesta deja (cele narrow track fabricate pana in 80).
Legislatia se refera la un anumit model/tip, ori to zici de seria intreaga (care s-a facut pana in 1989)
Tipul este dat de o anumita combinatie carosierie-motor. In momentul cand unul din ele sufera modificari, tipul se schimba
De exemplu modelul 2400 super s-a facut pana in 1980.
Dacia 1300 cea fabricata cu motor 810-02 (adica pana in 1972) se poate atesta. Daca ar fi sa ne luam dupa intrega serie, s-ar putea atesta abia in 2034 (ca practic s-a construit aceiasi masina cu modificari de face-lift)
La fel este si pt VW broasca. Seria s-a fabricat pana in 2003, dar versiunile mai vechi de 30 de ani se pot atesta
O parte din cele S1 se pot atesta deja (cele narrow track fabricate pana in 80).
Legislatia se refera la un anumit model/tip, ori to zici de seria intreaga (care s-a facut pana in 1989)
Tipul este dat de o anumita combinatie carosierie-motor. In momentul cand unul din ele sufera modificari, tipul se schimba
De exemplu modelul 2400 super s-a facut pana in 1980.
Dacia 1300 cea fabricata cu motor 810-02 (adica pana in 1972) se poate atesta. Daca ar fi sa ne luam dupa intrega serie, s-ar putea atesta abia in 2034 (ca practic s-a construit aceiasi masina cu modificari de face-lift)
La fel este si pt VW broasca. Seria s-a fabricat pana in 2003, dar versiunile mai vechi de 30 de ani se pot atesta
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 08-Aug-2007 00:38
- Localitate: Timisoara
la broscuta e alta treaba, cele nemtesti se pot atesta toate, pt ca s-au facut pana in 77 parca, cele de Mexic, NU.
la Dacia, in afara de 1100 stiu ca nu se atesteaza nimic, tind sa cred ca si la CX e la fel, dar te las sa faci demersurile cu breakul tau, sau poate altcineva si atunci ma voi convinge, sunt destul de implicat in miscarea retro si pana acum alte informatii nu am, dar astept pe cineva care a facut pasul, sa aflu noutati
la Dacia, in afara de 1100 stiu ca nu se atesteaza nimic, tind sa cred ca si la CX e la fel, dar te las sa faci demersurile cu breakul tau, sau poate altcineva si atunci ma voi convinge, sunt destul de implicat in miscarea retro si pana acum alte informatii nu am, dar astept pe cineva care a facut pasul, sa aflu noutati

-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 08-Aug-2007 00:38
- Localitate: Timisoara
-
- simpatizant
- Mesaje: 54
- Membru din: Mar 23-Feb-2016 12:22
- Localitate: BUCURESTI
- Masina: C I T R O E N CX 25 TRD TURBO
VEHICULE ISTORICE
dragi colegi orice autovehicul care implineste 30 de ani si este original, sau atentie !!! are componente de tunning din epoca, poate deveni vehicul istoric !
....nu confundati cu 30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul!!!!....legea a fost schimbata relativ de curand in sensul acesta....deci...daca tintiti vehicule valoroase sau rare incercati sa le salvati, sa le pastrati pana cand ve-ti reusi sa le restaurati, .....timpul va face sa le creasca valoare
....nu confundati cu 30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul!!!!....legea a fost schimbata relativ de curand in sensul acesta....deci...daca tintiti vehicule valoroase sau rare incercati sa le salvati, sa le pastrati pana cand ve-ti reusi sa le restaurati, .....timpul va face sa le creasca valoare
C I T R O E N CX 25 TRD TURBO
-
- simpatizant
- Mesaje: 54
- Membru din: Mar 23-Feb-2016 12:22
- Localitate: BUCURESTI
- Masina: C I T R O E N CX 25 TRD TURBO
30 de ani
maestre!!!... cu talonul in mana...daca anul acesta a implinit 30 de ani.....sau mai mult......este vehicul istoric....daca, la anul impineste 30 de ani de cand s-a fabricat....atunci,la anul este vehicul istoric.!!!...deci singura fraza valabila este.....cand face 30 de ani, este originala si are eventual, tunninguri omologate de fabrica..... nu te miri ce improvizatii realizate prin tot felul de ateliere....mai mari sau mai mici !
C I T R O E N CX 25 TRD TURBO
Stim! Cunostem legislatia in detaliu
Pana in noiembrie 2014 se aplica regula cu 30 de ani de la iesirea din productie. Actualmente sunt 30 ani de la data fabricarii sau a primei inmatricularii
Cx-ul meu a fost primul atestat istoric din Ro, inca din 2012. Actualmente sunt 3 Cx-uri atestate istoric.
Acest post este din 2011

Pana in noiembrie 2014 se aplica regula cu 30 de ani de la iesirea din productie. Actualmente sunt 30 ani de la data fabricarii sau a primei inmatricularii
Cx-ul meu a fost primul atestat istoric din Ro, inca din 2012. Actualmente sunt 3 Cx-uri atestate istoric.
jgr1001 scrie:Eu am sa incerc dar poate ca anul viitor. Anul asta am platit deja impozitul
Acest post este din 2011

-
- simpatizant
- Mesaje: 54
- Membru din: Mar 23-Feb-2016 12:22
- Localitate: BUCURESTI
- Masina: C I T R O E N CX 25 TRD TURBO
citroen cx 25 trd turbo
...am sa te rog sa mai pui unul pe lista pe al meu cx 25 trd turbo din 86.....data 30.03.2016 cu toate actele!
cu stima

cu stima

C I T R O E N CX 25 TRD TURBO
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot