Achizitie C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Mie 20-Apr-2016 12:37
- Localitate: Oradea
- Masina: Passat 2.0 TDI HL
Re: Achizitie C5
Va salut!
Ma gandesc si eu de o vreme la achizitia unui C5, dar numai varianta Exclusive Tourer de 2.2 sau posibil cel de 3.0 litri, din 2012 in sus. Momentan detin un Passat 2010 2.0 TDI DSG CR si sunt curios daca exista persoane care au avut ambele masini si imi pot spune cum se comporta cutia automata de la Citroen fata de DSG. Passat-ul a venit cu 170 cai din fabrica si l-am dus in 214 cai si 440 nm cuplu, cu soft si pe motor si pe cutie. Cum stau motorul si cutia de la Citroen la acest capitol?
Multumesc!
Ma gandesc si eu de o vreme la achizitia unui C5, dar numai varianta Exclusive Tourer de 2.2 sau posibil cel de 3.0 litri, din 2012 in sus. Momentan detin un Passat 2010 2.0 TDI DSG CR si sunt curios daca exista persoane care au avut ambele masini si imi pot spune cum se comporta cutia automata de la Citroen fata de DSG. Passat-ul a venit cu 170 cai din fabrica si l-am dus in 214 cai si 440 nm cuplu, cu soft si pe motor si pe cutie. Cum stau motorul si cutia de la Citroen la acest capitol?
Multumesc!
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Re: Achizitie C5
nu am avut passat, dar cred ca poate sa iti confirme oricine ca Citroen e net superior la cutiile automate fata de cele de la Volkswagen. Confirmarea la ceea ce am scris o gasesti si pe forumul de la VW - am vazut niste comparatii pe acolo si chiar proprietarii de VW spunea acest lucru. In primul rand sunt mult mai fiabile cele din grupul PSA (stiu de la mecanici care se ocupa de cuti automate si din comparatiile de care iti scriam mai sus de pe forumul VW). In rest nu pot sa fac o comparatie intre masini pentru ca sunt subiectiv si nu ar fi cinstit fata de VW.
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Sâm 24-Noi-2012 17:41
- Localitate: ploiesti
Re: Achizitie C5
Astazi am dat C5 si, drept sa spun, imi pare rau dupa el, in comparatie cu passat 2012 pe care il am. Amandoua cu cutie manuala, deci nu pot da detalii de cutia automata, insa la confort, c5 e din alta clasa.
PS. Passatul e la vanzare si, daca il dau, ma intorc la c5.
PS. Passatul e la vanzare si, daca il dau, ma intorc la c5.
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Achizitie C5
catalin_b scrie:Va salut!
Ma gandesc si eu de o vreme la achizitia unui C5, dar numai varianta Exclusive Tourer de 2.2 sau posibil cel de 3.0 litri, din 2012 in sus. Momentan detin un Passat 2010 2.0 TDI DSG CR si sunt curios daca exista persoane care au avut ambele masini si imi pot spune cum se comporta cutia automata de la Citroen fata de DSG. Passat-ul a venit cu 170 cai din fabrica si l-am dus in 214 cai si 440 nm cuplu, cu soft si pe motor si pe cutie. Cum stau motorul si cutia de la Citroen la acest capitol?
Multumesc!
Salut Catalin!
Am condus ambele automate, atat cea de pe C5, pe care il am, cat si DSG-ul in 6 rapoarte (generatia anterioara) cred ca pana in 2011-2012 dar pe Skoda Octavia si Superb. Am fost in Passat dar ca si pasager. Am sa le iau pe rand:
Cutia de viteza : DSG-ul este performant, retrogradeaza mai bine (se simte mai putin), schimba in sus muuuuult mai repede. Este mai conectata la motor, raspunde mai repede, fara delay-uri. Fiabilitatea este ... scazuta fata de Aisin Warner TF 80 SC de pe C5, ce este o hidramata in adevaratul sens al cuvantului. Eu prefer DSG-ul pentru ca pun performanta inaintea fiabilitatii. +1 VW
Confort-ul : aici nu exista termen de comparatie. Daca iei un hydractive3+, in primul rand ai 2 moduri, sport si confort. Iarna poti sa urci peste nameti fara probleme pentru ca se ridica mult de tot masina. Cand mergi tare cu masina, peste 100 kmh se lasa destul de mult automat, combinat cu anvelope bune cu latime pe 225, masina sta in curbe obraznic de bine. Daca treci pe drum denivelat, la viteze mari nici nu simti mare lucru. Drumurile pe care merg cu audi cu max 30-40 kmh cu C5-ul le fac la 80-100 kmh. La VW depinde ce suspensie ai pe el. C5-ul este mai confortabil si decat confortline, cam in liga lui e-class/seria 5 dar sub seria 7 si s-class.
Masina este foarte bine antifonata, poti da muzica pe mediu si antifonarea plus suspensia pe perne de aer te fac sa uiti ca mergi pe drum

Dezavantajul - nu este legata de masina aceasta suspensie ca una clasica, dar asta e valabil pentru toate suspensiile pe perne de aer.
In spate la Passat si la C5 - nu exista termen de comparatie, C5 este net superior. Materialele pe C5 mi se par mai bune decat plasticele ieftine de pe Passat, la fel si inchegarile masinii (de exemplu poti impinge usor in butoanele de pe volan sa vezi diferenta enorma, la VW scartaie la C5 nimic) +2 C5
Motorul - ambele motoare imi plac, in schimb C5-ul are nevoie de mai multa putere pentru ca este mai greu . Echivalentul la ce ai tu este 2.2 chipuit ce merge in aprox 240-250 cp sau 3.0 normal.
Motoarele sunt fiabile, exceptie electroventilatorul. 0-0
Mai ai aspectul service-urilor. Nu uita ca C5 este o masina...capricioasa, nu ca nu ar fi fiabila dar ai nevoie de mecanici buni. La VW toata lumea se pricepe in timp ce la C5 nu. Daca esti din Buc sau un oras mare nu e pb. Daca nu, poti uita de afacerea asta. Am cunostinte in Petrosani cu C5, cand au o problema merg cu el la 100-200km distanta sa rezolve, este foarte frustrant.
Pentru mine, daca ar fi sa aleg, as lua un C5 3.0 sau 2.2.
Daca as avea Vw-ul tau nu cred ca l-as schimba.
Bafta!
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Achizitie C5
Salut colegi, o parere de acest C5?
VF7RDRHF8AL536867
http://olx.ro/oferta/citroen-c5-iii-exc ... 674qu.html
Multumesc!
VF7RDRHF8AL536867
http://olx.ro/oferta/citroen-c5-iii-exc ... 674qu.html
Multumesc!
Re: Achizitie C5
In primul rand nu e din 2011 si nu are 140cp
C5 (X7) BERLINA 4 USI 2.0 HDi 138 FAP CUTIE DE VITEZE MANUALA 6
Linie de produs C5 (X7)
Nr. APV/PR 12243 CJ 1 0290
Data de Inceput de Garantie DDG 24.06.2010
OPB H4DM
NRE e2*2001/116*0360*12
GENRE DE PRODUIT VEHICUL PARTICULAR
MARQUE COMMERCIALE, TYPE ORGANE CITROEN
LIGNE DE PRODUIT C5 (X7)
SILHOUETTE BERLINA 4 USI
FINITION SUPERIOARA JOASA PLUS
MOTEUR DIESEL TURBO DW10BTED4 FILTRU DE PARTICULE
TRANSMISSION CUTIE DE VITEZE MANUALA6
TYPE DE PEINTURE VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE KTV - VOPSEA NEGRU PERLA NERA
TYPE D’HABILLAGE INTÉRIEUR CAPITONAJ PIELE ST CYR + PIELE "XS"
COULEUR DE GARNISSAGE "FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTÉRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MANUALA ML6 CL
MOTEUR (TYPE) MOTOR TIP EW/DW
MONOGRAMME COMPLÉMENTAIRE, DIVERS EXCLUSIV
MONOGRAMME C5
mai mult nu are rost, vanzatorul a inceput cu minciuni despre masina .
C5 (X7) BERLINA 4 USI 2.0 HDi 138 FAP CUTIE DE VITEZE MANUALA 6
Linie de produs C5 (X7)
Nr. APV/PR 12243 CJ 1 0290
Data de Inceput de Garantie DDG 24.06.2010
OPB H4DM
NRE e2*2001/116*0360*12
GENRE DE PRODUIT VEHICUL PARTICULAR
MARQUE COMMERCIALE, TYPE ORGANE CITROEN
LIGNE DE PRODUIT C5 (X7)
SILHOUETTE BERLINA 4 USI
FINITION SUPERIOARA JOASA PLUS
MOTEUR DIESEL TURBO DW10BTED4 FILTRU DE PARTICULE
TRANSMISSION CUTIE DE VITEZE MANUALA6
TYPE DE PEINTURE VOPSEA METALIZATA LACUITA
COULEUR DE CAISSE KTV - VOPSEA NEGRU PERLA NERA
TYPE D’HABILLAGE INTÉRIEUR CAPITONAJ PIELE ST CYR + PIELE "XS"
COULEUR DE GARNISSAGE "FX"
BOITE DE VITESSES (CARACTÉRISTIQUES) CUTIE DE VITEZE MANUALA ML6 CL
MOTEUR (TYPE) MOTOR TIP EW/DW
MONOGRAMME COMPLÉMENTAIRE, DIVERS EXCLUSIV
MONOGRAMME C5
mai mult nu are rost, vanzatorul a inceput cu minciuni despre masina .
Citroen C5 Exclusive 2.0 163CP
Citroen DS5 2.0 163CP
Citroen DS5 2.0 163CP
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Achizitie C5
Multumesc mult, o sa mai revin pana se gaseste una sa merite.
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Re: Achizitie C5
kyn scrie:In primul rand nu e din 2011 si nu are 140cp
... .
Masina intradevar nu e facelift si e 2010, dar daca are codul motor RHF8(si aproape sigur e asa) are 140 cai. In service citroen absolut toate care sunt cu motorizarea de 103kw Euro 5 apar ca "2.0 HDi 138 FAP".
2.0 HDI pe C5 X7 au fost:
- euro 4 - 100kw - in service citroen apar "2.0 HDi 138" - titulatura comerciala - 2.0 HDI 136HP
- euro 5 - 103kw - in service citroen apar "2.0 HDi 138" - titulatura comerciala - 2.0 HDI 140HP
- euro 5 - 120kw - in service citroen apar "2.0 HDi 163" - titulatura comerciala - 2.0 HDI 163HP
Puterile reale dezvoltate sunt cele exprimate in kw. Ce apare in cai putere, fie in service citroen fie in titulaturile comerciale e can can pentru ca nu e niciodata perfect echivalent.
- 100 kw = 134.102 HP
- 103 kw = 138.125 HP
- 120 kw = 160.923 HP
-
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Joi 21-Apr-2016 02:51
- Localitate: Pitesti
- Masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 HDi 163CP 120 kW
Re: Achizitionare Citroen C5 2009 - 2010
Heei, de unde stii VIN-ul?
) exact, masina este C5 2.0 HDi 160 FAP Exclusive 120 kW (probabil fiind cumparata in Franta, livrarea s-a facut mai repede)..
Arian: cum sa fie 500 euro inmatricularea??? e 116.95 euro..
Ionut159: deci masina clar a fost lovita nu? cam asta reiese din inspectia de la Alcopa.. doar ca mecanicul din reprezentanta mi-a spus ca e ok pe partea de mecanica..
Oricum deja am cumparat-o, acum ramane sa sper ca a fost vorba doar de o tamponare minora care a afectat doar (o anumita parte) caroseria, nu si altceva..

Arian: cum sa fie 500 euro inmatricularea??? e 116.95 euro..
Ionut159: deci masina clar a fost lovita nu? cam asta reiese din inspectia de la Alcopa.. doar ca mecanicul din reprezentanta mi-a spus ca e ok pe partea de mecanica..
Oricum deja am cumparat-o, acum ramane sa sper ca a fost vorba doar de o tamponare minora care a afectat doar (o anumita parte) caroseria, nu si altceva..
-
- pasionat
- Mesaje: 121
- Membru din: Dum 28-Aug-2011 11:26
- Localitate: Ardeal
- Masina: Masina cu 4 roti
Re: Achizitionare Citroen C5 2009 - 2010
Nu a fost lovita. Prag dreapta infundat daca bine imi aduc aminte. Oricum nimic de speriat. Masina a fost adusa de cineva din zona si vanduta la ceva revanzator din tara.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: Achizitionare Citroen C5 2009 - 2010
Pai daca ai cumparat-o oricum, pentru ce ne mai intrebi? 

-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Mie 20-Apr-2016 12:37
- Localitate: Oradea
- Masina: Passat 2.0 TDI HL
Re: Achizitie C5
lucianmarius scrie:catalin_b scrie:Va salut!
Ma gandesc si eu de o vreme la achizitia unui C5, dar numai varianta Exclusive Tourer de 2.2 sau posibil cel de 3.0 litri, din 2012 in sus. Momentan detin un Passat 2010 2.0 TDI DSG CR si sunt curios daca exista persoane care au avut ambele masini si imi pot spune cum se comporta cutia automata de la Citroen fata de DSG. Passat-ul a venit cu 170 cai din fabrica si l-am dus in 214 cai si 440 nm cuplu, cu soft si pe motor si pe cutie. Cum stau motorul si cutia de la Citroen la acest capitol?
Multumesc!
Salut Catalin!
Am condus ambele automate, atat cea de pe C5, pe care il am, cat si DSG-ul in 6 rapoarte (generatia anterioara) cred ca pana in 2011-2012 dar pe Skoda Octavia si Superb. Am fost in Passat dar ca si pasager. Am sa le iau pe rand:
Cutia de viteza : DSG-ul este performant, retrogradeaza mai bine (se simte mai putin), schimba in sus muuuuult mai repede. Este mai conectata la motor, raspunde mai repede, fara delay-uri. Fiabilitatea este ... scazuta fata de Aisin Warner TF 80 SC de pe C5, ce este o hidramata in adevaratul sens al cuvantului. Eu prefer DSG-ul pentru ca pun performanta inaintea fiabilitatii. +1 VW
Confort-ul : aici nu exista termen de comparatie. Daca iei un hydractive3+, in primul rand ai 2 moduri, sport si confort. Iarna poti sa urci peste nameti fara probleme pentru ca se ridica mult de tot masina. Cand mergi tare cu masina, peste 100 kmh se lasa destul de mult automat, combinat cu anvelope bune cu latime pe 225, masina sta in curbe obraznic de bine. Daca treci pe drum denivelat, la viteze mari nici nu simti mare lucru. Drumurile pe care merg cu audi cu max 30-40 kmh cu C5-ul le fac la 80-100 kmh. La VW depinde ce suspensie ai pe el. C5-ul este mai confortabil si decat confortline, cam in liga lui e-class/seria 5 dar sub seria 7 si s-class.
Masina este foarte bine antifonata, poti da muzica pe mediu si antifonarea plus suspensia pe perne de aer te fac sa uiti ca mergi pe drum
Dezavantajul - nu este legata de masina aceasta suspensie ca una clasica, dar asta e valabil pentru toate suspensiile pe perne de aer.
In spate la Passat si la C5 - nu exista termen de comparatie, C5 este net superior. Materialele pe C5 mi se par mai bune decat plasticele ieftine de pe Passat, la fel si inchegarile masinii (de exemplu poti impinge usor in butoanele de pe volan sa vezi diferenta enorma, la VW scartaie la C5 nimic) +2 C5
Motorul - ambele motoare imi plac, in schimb C5-ul are nevoie de mai multa putere pentru ca este mai greu . Echivalentul la ce ai tu este 2.2 chipuit ce merge in aprox 240-250 cp sau 3.0 normal.
Motoarele sunt fiabile, exceptie electroventilatorul. 0-0
Mai ai aspectul service-urilor. Nu uita ca C5 este o masina...capricioasa, nu ca nu ar fi fiabila dar ai nevoie de mecanici buni. La VW toata lumea se pricepe in timp ce la C5 nu. Daca esti din Buc sau un oras mare nu e pb. Daca nu, poti uita de afacerea asta. Am cunostinte in Petrosani cu C5, cand au o problema merg cu el la 100-200km distanta sa rezolve, este foarte frustrant.
Pentru mine, daca ar fi sa aleg, as lua un C5 3.0 sau 2.2.
Daca as avea Vw-ul tau nu cred ca l-as schimba.
Bafta!
Multumesc pentru raspunsuri!
La cutie si eu prefer performanta, cu toate ca DSG-ul este o cutie foarte buna si rezistenta fata de alte cutii automate si de asta imi este cam greu sa renunt la ea

La suspensii stiu ca sta mult mai bine C5-ul, dar totusi ezit putin si la capitolul asta datorita suspensiei pe perne de aer care nu este prea ok pentru drumurile din Romania, cu toate ca imi surade foarte mult ideea de a putea ridica sau cobora masina in functie de drum.
Deci se poate duce usor in 240-250 cai un C5 de 2.2 sa inteleg? Sincer, cam asa ma gandeam si eu ca s-ar putea scoate din el.
Cu service-ul nu cred ca ar fi problema, fiind in Oradea si daca nu se rezolva ceva aici am trecut la unguri si sigur se rezolva

Nu tin neaparat sa o schimb ca sunt foarte multumit de Passat, dar pana acum am schimbat masinile la 2-3 ani si deja o am pe asta de 2 ani, si ma tenteaza C5-ul

Oricum, nu voi cumpara din tara daca e sa ma hotarasc. Ma tot uit prin Europa dupa ele, si am observat o chestie ciudata pe Italia, si anume faptul ca ei scriu la multe dintre ele Executive in loc de Exclusive, dar nu am gasit nimic pe net despre Executive. Fac ei o greseala, sau exista si un astfel de model?
Mersi!
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Achizitie C5
catalin_b scrie:La suspensii stiu ca sta mult mai bine C5-ul, dar totusi ezit putin si la capitolul asta datorita suspensiei pe perne de aer care nu este prea ok pentru drumurile din Romania, cu toate ca imi surade foarte mult ideea de a putea ridica sau cobora masina in functie de drum.
Mersi!
Nu cred ca inteleg...suspensiile pe perne de aer, ce nu sunt sport (ex: Audi, Merc, BMW, etc..) sunt gandite pentru drumuri grele. Sunt foarte fiabile, rezistente la socuri, si se adapteaza atat pe asfalt si drum de calitate cat si pe cele mai de joasa calitate.
Cred ca este o neintelegere la mijloc sau niste informatii ce le-ai primit eronat.
Sa fiu putin mai explicit, poate te ajuta. Eu ma plimb in tara zona Bucurestiului si in zona de Ardeal, merand si prin Ungaria din cand in cand.
In Bucuresti ma ajuta mult pentru ca avem multe linii de tramvai, gropi cat casa de nu apuci sa le vezi cateodata pentru ca se conduce agresiv, zone neiluminate cu cate un damp la un drum in reparatii nesemnalizat de zici ca e trambulina. C5-ul este foarte bun pentru asta. Audi-ul de exemplu, in 6 luni, am reusit sa ii stramb 3 jante si sa ma doara spatele la propriu. Acum trebuie sa schimb bratele.
Cand ies la drum, pun pe modul sport la cutie si suspensie sa se incline mai putin si pot merge lejer cu viteze mari , parca pluteste peste drum.
In Petrosani, avem o casa si este 2km de drum neasfaltat, destul de rau. Cu audi merg cu 1-a in ambreiaj cu 10-12 kmh iar cu C5-ul cu 30-40kmh si e mai comod ca audi. Am avut si Volvo si aceeasi poveste cu Audi, nu chiar asa rau dar apropiat.
Ce iti recomand, faci un test drive cu el si te vei decide imediat, e love it or hate it, mai ales sa vii de pe Passat, care este foaaaaaarte diferit din toate punctele de vedere.
Ca feeling C5-ul este mai mult catre suv, eu sunt foarte relaxat in el, frane bune, greoi, se inalta, cu rotile mari nu imi fac griji de gropi. Este mai inaltat decat multe masini si daca are si xenon arata intr-un mare fel, plus LED daylight, sa vezi ce loc iti fac oamenii pe autostrada

Passat-ul este diferit. Este mai rigid, mai sportiv, mai jos si mai simplu.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: Achizitie C5
Eu nu inteleg legatura dintre tipul suspensiei si numarul de jante indoite. Cea dintre suspensie si vertebre e clara, insa cu jantele mai putin. As putea intelege daca suspensia respectiva reduce masa nesuspendata (unsprung mass), insa nu cred.
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Mie 20-Apr-2016 12:37
- Localitate: Oradea
- Masina: Passat 2.0 TDI HL
Re: Achizitie C5
lucianmarius scrie:catalin_b scrie:La suspensii stiu ca sta mult mai bine C5-ul, dar totusi ezit putin si la capitolul asta datorita suspensiei pe perne de aer care nu este prea ok pentru drumurile din Romania, cu toate ca imi surade foarte mult ideea de a putea ridica sau cobora masina in functie de drum.
Mersi!
Nu cred ca inteleg...suspensiile pe perne de aer, ce nu sunt sport (ex: Audi, Merc, BMW, etc..) sunt gandite pentru drumuri grele. Sunt foarte fiabile, rezistente la socuri, si se adapteaza atat pe asfalt si drum de calitate cat si pe cele mai de joasa calitate.
Cred ca este o neintelegere la mijloc sau niste informatii ce le-ai primit eronat.
Sa fiu putin mai explicit, poate te ajuta. Eu ma plimb in tara zona Bucurestiului si in zona de Ardeal, merand si prin Ungaria din cand in cand.
In Bucuresti ma ajuta mult pentru ca avem multe linii de tramvai, gropi cat casa de nu apuci sa le vezi cateodata pentru ca se conduce agresiv, zone neiluminate cu cate un damp la un drum in reparatii nesemnalizat de zici ca e trambulina. C5-ul este foarte bun pentru asta. Audi-ul de exemplu, in 6 luni, am reusit sa ii stramb 3 jante si sa ma doara spatele la propriu. Acum trebuie sa schimb bratele.
Cand ies la drum, pun pe modul sport la cutie si suspensie sa se incline mai putin si pot merge lejer cu viteze mari , parca pluteste peste drum.
In Petrosani, avem o casa si este 2km de drum neasfaltat, destul de rau. Cu audi merg cu 1-a in ambreiaj cu 10-12 kmh iar cu C5-ul cu 30-40kmh si e mai comod ca audi. Am avut si Volvo si aceeasi poveste cu Audi, nu chiar asa rau dar apropiat.
Ce iti recomand, faci un test drive cu el si te vei decide imediat, e love it or hate it, mai ales sa vii de pe Passat, care este foaaaaaarte diferit din toate punctele de vedere.
Ca feeling C5-ul este mai mult catre suv, eu sunt foarte relaxat in el, frane bune, greoi, se inalta, cu rotile mari nu imi fac griji de gropi. Este mai inaltat decat multe masini si daca are si xenon arata intr-un mare fel, plus LED daylight, sa vezi ce loc iti fac oamenii pe autostrada![]()
Passat-ul este diferit. Este mai rigid, mai sportiv, mai jos si mai simplu.
Multumesc pentru clarificari. Eu stiam ca suspensiile pe perne de aer sunt ok, dar nu pentru drumurile noastre unde ai sanse destul de mari sa apara probleme, si, dupa cum am inteles, costurile la un C5 sunt destul de ridicate, si de asta nu stiam sigur daca sunt recomandate pentru Romania sau nu

Voi incerca sa conduc unul daca am ocazia, inainte sa iau o decizie.
Revin cu intrebarea daca stie cineva ce anume inseamna varianta Executive care apare doar la italieni in anunturi?
De asemenea, am vazut ca din 2014 au scos un CrossTourer, care vine cu scuturi fata si spate ca si la Allroad sau Alltrack, dar in afara de asta e ceva diferit la ele? Tractiunea integrala nu au bagat nici pe acest model dupa cum am citit.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu