lucianmarius scrie:@Ionut159 - testul este foarte relevant. Esti amuzant cu 2 suturi in fund, vezi sa nu dai de vreun boxer sa vezi cerul cateva minute dupa
Testul acesta se face de cand lumea si pamantul si daca sunt duse amortizoarele masina oscileaza de multe ori.
@kady28 -
AM testat si eu la a mea. Am 72 kg, se lasa mediu, nici usor nici greu si al revenire se ridica mai mult decat normal apoi isi revine din prima, nu are decat o oscilatie.
Daca masina este sport nu are nici o relevanta, nu misca deloc, dar la C5 merge aceasta verificare. In schimb, daca e pornita, se apasa mai greu.
Test de amortizoare - nu e chiar relevant pentru ca rigiditatea suspensiei este ajustabila si cu viteza.
Eu am facut pe normal mi-a iesit 64% la toate 4.
Daca activam sport iesea mai mult.
In mod normal, daca sunt probleme mari, masina nu se ridica sau da erori in bord.
De asemenea, la 95000 km in 2013 cand am luat masina erau amortizoarele curse pe fata.
Sunt la fel si acum, nici o problema dupa 150.000 km. Masina se misca la fel deci nu stiu sa zic ca e problema mare asta. daca curge mult ramai fara lichid si nu mai pleci cu ea.
Economy mode - daca ai tinut radio mult timp iti opreste el ce trebuie sa pastreze un minim de curent. Daca bateria e pe duca, apare tot timpul. Deci poate aparea si sa nu fie bateria pe duca, doar s-a distrat cineva cu C5-ul
Amuzant sau nu, suturile le ia oricine incearca asa ceva cu masina mea, pe riscul meu. Testul asta il faci la carute nu masini. Iar suntem romani atotstiutori si apoi ne plangem ca luam tepe. E atat de greu sa mergi intr-un service sa faci o testare corecta si elocventa?
Tocmai te-a contrazis Marian, nu? Dupa logica ta, masina nu ar fi trebuit sa oscileze daca sferele sunt ok.