Ei si s-a terminat si concediul. Am parcurs 2700 km. Masina s-a comportat excelent in doua etape si anume: Tg Mures-Zlatibor 685 km si de la Zlatibor la Tg Mures prin Muntenegru si Croatia inca 2000 si ceva km. Am scris in doua etape, pentru ca inainte de Zlatibor cu vreo 70 km cureaua de transmisie, din 6 PK, s-a facut 5 PK si asta din cauza pompei de apa la care a cedat rulmentul. Totusi am reusit sa ajungem pana la Zlatibor mai cu grija. Era pompa din fabrica (cred). Asa ca in loc de o noapte in Zlatibor, am stat doua, deoarece a trebuit sa asteptam ziua de luni ca sa vina pompa noua, iar la amiaza deja eram in drum spre Montenegru. Nu ma bag la impresii de calatorie, pentru ca sunt multe de spus. Intrun cuvant pentru cei ce nu au ajuns pe acolo, le spun ca merita. Puncte vizitate: Canionul Tara, Parcul national Lovcen, Golful Kotor-Muntenegru; si Dubrovnik, lacurile Plitvice-Croatia. Desigur, nici Zlatibor-Serbia nu trebuie uitat, asteptand pompa de apa.

Consum:
Cu 4 zile inainte de concediu am facut plinul si dupa 65 km in oras, inainte de plecare, iar plinul: 7.23 l/100km AC 95 % (putini km dar asa a iesit la 65 km in oras).
TgM-Resita: 4.7 l/100km. (AC 60% vit max 90 km/h)
Resita-Muntenegru 5.35 (AC 80% vit max 80km/h zona muntoasa)
Muntenegru Croatia (plus local, serpentine de la 0 la 1600 m altitudine, Lovcen) 5.23 AC 75% vit pe 277 km autostrada 120-130km/h
Croatia (Plitvite)- Oradea 5.14 l/100km fara AC. 120km/h pe autostrada.
Asa ca cei cu 3.75 la 100 de km, sa-mi spuneti cum faceti?
