
Dar sa o luam cu inceputul. Weekend-ul trecut am facut o mica drumetie, am zis sa vad Transalpina, si am avut ce vedea. Dupa ce am terminat cu Transalpina am scapat la autostrada si i-am dat... ca surdu-n clopot. Si de aici a inceput distractia. Cum rulam tare si cu atentie

A 2-a zi dimineata, inapoi la drum, dar ce sa vezi: fum alb si miros intepator de bitum de ziceai ca lucrez la drumuri si m-am apucat de asfaltat. De la Alba am plecat spre Odorheiul Secuiesc si pana aici mi-a papat tot uleiul, ca nu am mai avut ce sa vad pe joja. Intr-un Petrom am mai bagat 3.5l de ulei, si din nou la drum... Asta doar pana la primul deal mai acatarii, unde masinuta mea a luat-o pe ulei si si-a dat duhul, format dintr-un mare nor de fum.
Am dus-o la doctor, a dat jos turbina si a concluzionat dupa cele vazute: turbina e praf, clantane ca placa lu' bunicu, toata treaba tragandu-se de la sita pe care marii ingineri francezi s-au gandit sa o monteze pentru, culmea, protejare turbinei, dar asta intr-o lume ideala in care uleiul e de calitate s.a.m.d.
Asa ca, dragi colegi incepatori in ale Citroen si Peugeot, luati aminte si scoateti sita aia pana nu e prea tarziu, va poate scuti de multe dureri de cap
](./images/smilies/eusa_wall.gif)