Filtru particule, nivel aditiv.
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Filtru particule, nivel aditiv.
Tocmai ce am alimentat la Petrom azi si cum am pus contactul m-a anuntat masina , un C5 III, an 2010, motor 2.0l HDI, 136 c.p, ca "Particle filter additive, level too low". Ce am de facut si care ar fi costurile, multumesc!
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Mar 10-Sep-2013 19:41
- Localitate: vulcan, jud. hunedoara
- Masina: C 5 exclusiv, 120 kw/ alb perlat, august 2010
- 2: Smart fortwo
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Te duci la service si te costa aproximativ 900 ron cu manopera, 4litri de aditiv, cu resetare calculator. Singur nu poti sa-l completezi ca e complicat, aditivul e scump da te tine cel putin 100.000 km. bafta
zoltan
-
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Joi 22-Oct-2009 06:42
- Localitate: Pitesti / Tulcea
- Masina: Citroen C5 Tourer Excusive, 120 Kw, Automat 2013
- 2: ex. Citroen C4 1.6Hdi, 66Kw
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
trebuie completat cu lichid eolys. Poate nu iti trebuie chiar 4 litri, dar ai nevoie si de diagnoza sa iti reseteze calculatorul de FAP.
Creative Tehnology
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Am inteles....... Multam fain de raspunsuri, sa vad ce varianta e mai ieftina.........Completare sau eliminare FAP........
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
THUNDER77 scrie:Am inteles....... Multam fain de raspunsuri, sa vad ce varianta e mai ieftina.........Completare sau eliminare FAP........
Daca elimini FAP, ma indoiesc ca mai treci ITP-ul....
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
bogwol scrie:THUNDER77 scrie:Am inteles....... Multam fain de raspunsuri, sa vad ce varianta e mai ieftina.........Completare sau eliminare FAP........
Daca elimini FAP, ma indoiesc ca mai treci ITP-ul....
La ITP la testul de poluare se masoara si cantitatea de particule funingini eliminate de motor? ...sau se masoarea cantitatea de CO2,CO, NO2 si alte natii de gaze rezultate din ardere.
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Cred ca doar CO2-ul...........ITP-ul il am peste doi ani, @bogwol, deocamdata astept sa vad care rezolvare implica costuri mai mici.........................
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
anuleaza-l, ITP-ul il treci;
eu la xantia am teava goala din fata pana in spate, si culmea e ca mi-au iesit noxele...
eu la xantia am teava goala din fata pana in spate, si culmea e ca mi-au iesit noxele...
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Mar 10-Sep-2013 19:41
- Localitate: vulcan, jud. hunedoara
- Masina: C 5 exclusiv, 120 kw/ alb perlat, august 2010
- 2: Smart fortwo
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Varianta cu eliminare FAP e mai scumpa la final !
Nu umbla unde nu ști, pentru câțiva leuți economie.
Dacă nu-ți permiți sa întreții o astfel de mașină nu are rost sa o ți.
Vinde-o si cumpăra una de clasa mai mica și o sa ai costuri de întreținere mai mici.
Te rog nu te supăra pe mine dar asta e adevarul.
Multa bafta orice soluție alegi.
Nu umbla unde nu ști, pentru câțiva leuți economie.
Dacă nu-ți permiți sa întreții o astfel de mașină nu are rost sa o ți.
Vinde-o si cumpăra una de clasa mai mica și o sa ai costuri de întreținere mai mici.
Te rog nu te supăra pe mine dar asta e adevarul.
Multa bafta orice soluție alegi.
zoltan
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Zoltan, nu ma cunosti, nu te cunosc, dar te-as ruga sa nu mai emiti concluzii la adresa mea sau a potentialului meu financiar, intrucat suna a jignire, si inca una destul de grava. Nu esti in masura sa imi dai sfaturi de acest gen, cu atat mai mult cu cat nu suntem nici prieteni, nici camarazi de armata, nici nu m-ai ajutat cu ceva la masina asta sau la banii cae i-am platit pentru ea. Da, ma intereseaza costurile, ar fi aberant sa spun ca nu, dar ma intereseaza costurile nu numai pentru momentul asta, ci, in special, pe viitor. Nu mai stau sa fac analiza pe text si sa punctez alte lucruri, ma rezum doar la ce am scris mai sus. Daca doresti alte lamuriri sau explicatii, iti pot lasa numarul de telefon in privat si discutam in continuare. Pana atunci te-as ruga sa nu mai emiti judecati la adresa unor oameni pe care nu ii cunosti.................
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Zoltan, nu a zis nimeni ca umbla unde nu stie, a cerut doar sfaturi.
Daca ar fi masina mea i-as anula fap'ul, pentru ca as scapa de o belea. din multe puncte de vedere este ok sa il lasi acolo functional, dar in majoritatea cazurilor este o pacoste. pentru cei care merg mult in oras, oarecum subturat, vor aparea probleme deoarece nu va functiona corect si se va colmata. daca mergi afara mult, si ii dai talpa, poti sa il lasi si sa pui aditiv, dar... la noi in romania nu prea e cazul. sunt inconveniente daca il scoti, cum ar fi poluarea mai ridicata si itp-ul. DAR, cu ce as polua mai mult? cu un c5 cu fap anulat, sau cu un diesel clasic non euro?
iar faza cu costurile de intretinere m-a dat pe spate... e treaba fiecaruia ce face cu fierul lui! daca imi iau un c5 nou acum si ii fac anulare fap, ii scot tobele si ii fac soft, inseamna ca nu am bani sa il intretin?
Daca ar fi masina mea i-as anula fap'ul, pentru ca as scapa de o belea. din multe puncte de vedere este ok sa il lasi acolo functional, dar in majoritatea cazurilor este o pacoste. pentru cei care merg mult in oras, oarecum subturat, vor aparea probleme deoarece nu va functiona corect si se va colmata. daca mergi afara mult, si ii dai talpa, poti sa il lasi si sa pui aditiv, dar... la noi in romania nu prea e cazul. sunt inconveniente daca il scoti, cum ar fi poluarea mai ridicata si itp-ul. DAR, cu ce as polua mai mult? cu un c5 cu fap anulat, sau cu un diesel clasic non euro?
iar faza cu costurile de intretinere m-a dat pe spate... e treaba fiecaruia ce face cu fierul lui! daca imi iau un c5 nou acum si ii fac anulare fap, ii scot tobele si ii fac soft, inseamna ca nu am bani sa il intretin?
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Eu am o intrebare, care s-a mai pus pe tema asta: Se detecteaza sau nu la ITP sau cand esti oprit de RAR daca e anulat FAP-ul? unii vad ca spun ca da, altii ca nu. Are cineva FAP anulat si care a trecut pe bune ITP-ul sau sa il fi verificat RAR-ul si nu l-a depistat?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
nu are cum sa vada decat daca nu ies noxele; fizic nu se poate vedea decat daca iti demonteaza masina (sa vada ca e fap-ul gaurit)!
masina mea nu avea fap, dar cu catalizatorul scos, teava directa pana in toba finala (care e si aia directa), egr anulat si soft... am trecut testul de noxe!!! intentionat pus pe ala de la itp sa masoare si sa imi zica daca e ceva in neregula.
masina mea nu avea fap, dar cu catalizatorul scos, teava directa pana in toba finala (care e si aia directa), egr anulat si soft... am trecut testul de noxe!!! intentionat pus pe ala de la itp sa masoare si sa imi zica daca e ceva in neregula.
-
- pasionat
- Mesaje: 466
- Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
- Localitate: Carei
- Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
- 3: Citroen C2 1.4HDi 90cp
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
dj01fad scrie:nu are cum sa vada decat daca nu ies noxele; fizic nu se poate vedea decat daca iti demonteaza masina (sa vada ca e fap-ul gaurit)!
masina mea nu avea fap, dar cu catalizatorul scos, teava directa pana in toba finala (care e si aia directa), egr anulat si soft... am trecut testul de noxe!!! intentionat pus pe ala de la itp sa masoare si sa imi zica daca e ceva in neregula.
asta vroiam sa stiu. Nu am de gand sa il anulez (nu am probleme cu el), dar nu eram lamurit daca poate fi depistata anularea sau nu din aparatura lor.
Merci pentru raspuns.
-
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Dum 29-Mai-2016 23:33
- Localitate: Iasi
- Masina: 2009 Citroen C5 1.6 VTR+ HDI
Re: Filtru particule, nivel aditiv.
Din ce știu eu, e vreo 200lei/l de aditiv.
Am reumplut ai eu Acu câteva luni si m-a ajuns aproape 400lei la reprezentanta. Dar mi-au făcut si niște reduceri pt ca am cumpărat si schimbat la ei.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Am reumplut ai eu Acu câteva luni si m-a ajuns aproape 400lei la reprezentanta. Dar mi-au făcut si niște reduceri pt ca am cumpărat si schimbat la ei.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO