Salutare
O intrebare legat de turbina
Detin un c5 2010 2.0 163 cp cu fap ideea este ca am senzatia ca nu trage si cred ca turbina are o problema , am degande sa merg sa verific turbina egr. Se poate monta pe ea o turbina de 2.2(inlocuiesc turbina actuala ) ? Ar imbunatati puterea?
Multumesc
Turbina
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 34
- Membru din: Vin 15-Ian-2016 10:05
- Localitate: Bucuresti
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Turbina
2.2-ul are alta arhitectura, cu 2 turbine.
Nu prea are nici o legatura cu 2.0-ul de 163.
Nu prea are nici o legatura cu 2.0-ul de 163.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Turbina
Ai fost la tester cu masina si ti s-a zis ca e turbina? Poate iti intra in limp mode sau poate sunt alte cauze.
Asa cu presupuneri si sanzatii nu rezolvi nimic. Mergi la cineva de pe forum sau la reprezentanta, pune masina pe tester si vei afla daca este ceva in neregula.
Asa cu presupuneri si sanzatii nu rezolvi nimic. Mergi la cineva de pe forum sau la reprezentanta, pune masina pe tester si vei afla daca este ceva in neregula.
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Mie 13-Iul-2016 23:47
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen c5
- 2: Citroen c5
Re: Turbina
Ma scuzati ca ma bag asa cum adica turbina poate intra in limp mode?
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Turbina
Adica daca ai o problema pe partea de injectie sau pe antipoluare , calculatorul masinii ii limiteaza puterea masinii si anuleaza turbina masina nedepasind 100km/h si 2000rpm= limp mode
Dacian
-
- simpatizant
- Mesaje: 34
- Membru din: Vin 15-Ian-2016 10:05
- Localitate: Bucuresti
Re: Turbina
masina depaseste viteza mai sus mentionata fara probleme, ideea este ca la plecari mai rapide de la semafor scoate un pic de fum alb si am inteles de la cateva persoane ca turbina ar avea ceva
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Turbina
Fumul alb e de la turbina, fumul negru e de pe partea de injectie, dar inainte sa o schimbi ar trebui sa vezi exact daca de acolo e problema, pune-o pe tester si verifica parametrii. O turbina noua e aprox. 1000 euro si reconditionata cu turbina ta la schimb e aprox. 600euro.
Dacian
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Turbina
Mda...fumul alb poate fi de la curatarea filtrului de particule. Asta seara mi s-a activat, fum alb la turatie ridicata. Dispare dupa 10-15 minute. Daca nu dispare, fa o diagnoza.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: Turbina
Multi dintre voi inca mai cred in minciuni de genu..."nu schimb uleiul la 10k il schimb la 20k ca asa scrie in carte'' cacate'n ia de masina pe romaneste sa vezi cum pute daca faci asta! Va rupeti la buzunare pentru cateva sute de lei si sunteti buni de plata a cateva mii de euro pentru cel mai important lucru pentru un motor, uleiul este viata lui!
Problema ta sunt lagarele de la turbina care sau dus, jocul in ax fiind mare, pierderea de ulei se duce direct in admisie-evacuare ceea ce distruge pe zi ce trece catalizatorul DPF, corp admisie, axe came, chiuloasa, bloc...motor, regenerarea DPF-lui se efectueaza zilnic pentru a nu infunda orifiicile de ulei din bloc. NU recomand reconditionarea turbinei deoarece corpul ei este uzat, chiar daca schimba lagarele si axul nu va tine mai mult de 1 an pacaleala... inlocuieste turbina cu una noua in service specializat care stie toate operatiunile inainte si dupa inlocuirea ei.
Problema ta sunt lagarele de la turbina care sau dus, jocul in ax fiind mare, pierderea de ulei se duce direct in admisie-evacuare ceea ce distruge pe zi ce trece catalizatorul DPF, corp admisie, axe came, chiuloasa, bloc...motor, regenerarea DPF-lui se efectueaza zilnic pentru a nu infunda orifiicile de ulei din bloc. NU recomand reconditionarea turbinei deoarece corpul ei este uzat, chiar daca schimba lagarele si axul nu va tine mai mult de 1 an pacaleala... inlocuieste turbina cu una noua in service specializat care stie toate operatiunile inainte si dupa inlocuirea ei.
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Re: Turbina
Citat din manual:
"Filtru de particule (Diesel)
In mod complementar, pe langa catalizator, acest filtru contribuie activ la protectia mediului retinand particulele
poluante nearse. Gazele de esapament nu mai au culoare neagra. Dupa rulajul prelungit in regim de viteza redusa sau la ralanti, puteti constata in mod exceptional un fenomen de emisie de vapori de apa pe teava de esapament, cand accelerati. Aceste emisii nu au nici un efectnociv asupra vehiculului sau mediului inconjurator."
Deci e posibil sa ai acest fenomen la masina.
"Filtru de particule (Diesel)
In mod complementar, pe langa catalizator, acest filtru contribuie activ la protectia mediului retinand particulele
poluante nearse. Gazele de esapament nu mai au culoare neagra. Dupa rulajul prelungit in regim de viteza redusa sau la ralanti, puteti constata in mod exceptional un fenomen de emisie de vapori de apa pe teava de esapament, cand accelerati. Aceste emisii nu au nici un efectnociv asupra vehiculului sau mediului inconjurator."
Deci e posibil sa ai acest fenomen la masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats