Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Dum 03-Iul-2016 20:20
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: C5 Break
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Unde ai facut reparatia si cat te- a costat reparatia? Am si eu cam aceleasi simptome.
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Regulatorul a costat 450 lei si manopera 100 lei, au facut-o cei de la Peugeot, nu am Citroen la Bistrita. Nu circula cu regulatorul defect ca o sa se duca injectoarele, la mine asa a fost. Inlocuirea nu e complicata , regulatorul are doar 2 suruburi , ce e complicat la reparatie este pozitia lui, mai bine dai pompa de injecte jos din cauza ca regulatorul e ascuns dupa pompa si ca sa il desfaci trebuie sa folosesti o oglinda.La mine nu s-a dat pompa jos, dar s-a chinuit nu gluma mecanicul. Bafta!!
Dacian
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Posibile victime colaterale ar fi injectoarele, EGR-ul, filtrul de particule
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Dum 03-Iul-2016 20:20
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: C5 Break
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
DacianO scrie:Regulatorul a costat 450 lei si manopera 100 lei, au facut-o cei de la Peugeot, nu am Citroen la Bistrita. Nu circula cu regulatorul defect ca o sa se duca injectoarele, la mine asa a fost. Inlocuirea nu e complicata , regulatorul are doar 2 suruburi , ce e complicat la reparatie este pozitia lui, mai bine dai pompa de injecte jos din cauza ca regulatorul e ascuns dupa pompa si ca sa il desfaci trebuie sa folosesti o oglinda.La mine nu s-a dat pompa jos, dar s-a chinuit nu gluma mecanicul. Bafta!!
Problema rezolvata!!! In max 90 min am inlocuit regulatorul si am o alta masina!

-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum 06-Noi-2016 20:39
- Localitate: Timisoara
- Masina: Peugeot 607
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Salut.
Am o problema asemanatoare, la un Peugeot 607, motor 2.0 HDI, 100kw. Cand accelerez, de pe la 1,700 turatii se aude un tacanit ca de tacheti. Am mers o perioada asa, am avut de cateva ori caderi de turatie in mers, si o data s-a oprit motorul (l-am putut porni doar dupa ce s-a racit).
Mentionez ca au fost verificate urmatoarele la reprezentanta si la inca un service: tacheti, culbutori, turbina (a fost desfacut motorul, si turbina) insa nu s-a descoperit nici o problema.
Ma puteti ajuta?
Multumesc.
Am o problema asemanatoare, la un Peugeot 607, motor 2.0 HDI, 100kw. Cand accelerez, de pe la 1,700 turatii se aude un tacanit ca de tacheti. Am mers o perioada asa, am avut de cateva ori caderi de turatie in mers, si o data s-a oprit motorul (l-am putut porni doar dupa ce s-a racit).
Mentionez ca au fost verificate urmatoarele la reprezentanta si la inca un service: tacheti, culbutori, turbina (a fost desfacut motorul, si turbina) insa nu s-a descoperit nici o problema.
Ma puteti ajuta?
Multumesc.
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Salut, tacanitul apare daca accelerezi brusc si seamana cu o mitraliera ? Daca da, atunci sunt injectoarele care tacane din cauza regulatorului de presiune care e defect. Ai grija ca o sa cedeze injectoarele daca regulatorul e defect !
Bafta!
Bafta!
Ultima oară modificat Dum 06-Noi-2016 22:11 de către DacianO, modificat 1 dată în total.
Dacian
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Dum 03-Iul-2016 20:20
- Localitate: Cluj Napoca
- Masina: C5 Break
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Regulatorul defect.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum 06-Noi-2016 20:39
- Localitate: Timisoara
- Masina: Peugeot 607
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Salut.
Multumesc frumos.
Ideea e ca nu tacane doar daca accelerez repede. Si daca o accelerez usor, de pa la 1,700 turatii incepe sa tacane. Voi incerca sa inregistrez zgomotul cu telefonul.
Multumesc frumos.
Ideea e ca nu tacane doar daca accelerez repede. Si daca o accelerez usor, de pa la 1,700 turatii incepe sa tacane. Voi incerca sa inregistrez zgomotul cu telefonul.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
andrei23ro scrie:Ideea e ca nu tacane doar daca accelerez repede. Si daca o accelerez usor, de pa la 1,700 turatii incepe sa tacane.
Fii mai riguros in descriere ca nu prea se intelege cand tacane.
Iti tacane cand accelerezi tare sau usor?
Iti tacane si in frana de motor sau doar in acceleratie?
Iti tacane si in rulare constanta?
Iti tacane si pe loc sau doar in mers?
Pana la ce turatie iti tacane?
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum 06-Noi-2016 20:39
- Localitate: Timisoara
- Masina: Peugeot 607
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Buna seara.
Am inregistrat motorul (https://www.youtube.com/watch?v=xH9Gnqs ... e=youtu.be)
- motorul tacane dupa 1,700 - 2,000 de ture, indiferent daca accelerez brusc sau treptat
- sper ca din inregistrare va puteti da seama daca e asemanator cu "zgomotul de mitraliera"
- nu se aude la relanti sau pana la 1,700 rpm
- se aude si la rulare, dupa ce trece de 1.7-2 mii turatii
Multumesc.
Am inregistrat motorul (https://www.youtube.com/watch?v=xH9Gnqs ... e=youtu.be)
- motorul tacane dupa 1,700 - 2,000 de ture, indiferent daca accelerez brusc sau treptat
- sper ca din inregistrare va puteti da seama daca e asemanator cu "zgomotul de mitraliera"
- nu se aude la relanti sau pana la 1,700 rpm
- se aude si la rulare, dupa ce trece de 1.7-2 mii turatii
Multumesc.
- DacianO
- pasionat
- Mesaje: 136
- Membru din: Mar 17-Iun-2014 18:04
- Localitate: Bistrita
- Masina: Citroën C5(X7) 2.0 hdi 100kw 2009
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Nu cred ca sunt injectoarele la cum se aude pentru ca e un zgomot aparte de injectoare, vine din alta parte ca si cum ceva agata dupa 1700rpm. Nu iti apare nici o eroare in bord daca s-a oprit in mers? BSI nu a inregistrat nici o eroare si daca nu apare martorul in bord? Eu tind sa spun ca vine de la culbutori. Daca ai desfacut motorul ai verificat chiuloasa, supapele? Motorul trage sau are pierderi de putere? Eu de aici as pleca.
Dacian
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Cred ca am si eu un zgomot similar doar cand nu e motorul in sarcina adica cand sunt in frana de motor, viteza constanta pe loc drept, turat in gol si tot de pe la 1700 de ture in sus.
Zgomotul exista de cand am luat masina la 98 mii si acum am 136 mii. Nu s-a accentuat si nu s-a modificat. E zgomot de culbutori dar cred ca e cuplat un pic si cu intinderea lantului dintre axele cu came de aia dispare cand motorul intra in sarcina.
Eu nu am inteprins nimic in legatura cu zgomotul asta pentru ca nu prea ma deranjeaza.
Apropo, ai scos capacul de plastic de pe motor? Daca filmarea e fara capac scos, s-ar putea sa se auda mai tare daca il scoti.
Zgomotul exista de cand am luat masina la 98 mii si acum am 136 mii. Nu s-a accentuat si nu s-a modificat. E zgomot de culbutori dar cred ca e cuplat un pic si cu intinderea lantului dintre axele cu came de aia dispare cand motorul intra in sarcina.
Eu nu am inteprins nimic in legatura cu zgomotul asta pentru ca nu prea ma deranjeaza.
Apropo, ai scos capacul de plastic de pe motor? Daca filmarea e fara capac scos, s-ar putea sa se auda mai tare daca il scoti.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum 06-Noi-2016 20:39
- Localitate: Timisoara
- Masina: Peugeot 607
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Salut. Multumesc pentru raspunsuri.
Nu s-a inregistrat nici o eroare in log-uri cand s-a oprit motorul. Motorul merge normal, am mai intampinat scurte scaderi bruste de turatie (cred ca tot in jurul a 2,000 turatii s-a intamplat).
Daca ar fi din cauza culbutorilor si a lantului dintre axele cu came, s-ar justifica pierderea brusca a turatiei sau oprirea motorului ? (motorul nu am putut sa il repornesc, doar dupa ce s-a racit).
Multumesc frumos.
Nu s-a inregistrat nici o eroare in log-uri cand s-a oprit motorul. Motorul merge normal, am mai intampinat scurte scaderi bruste de turatie (cred ca tot in jurul a 2,000 turatii s-a intamplat).
Daca ar fi din cauza culbutorilor si a lantului dintre axele cu came, s-ar justifica pierderea brusca a turatiei sau oprirea motorului ? (motorul nu am putut sa il repornesc, doar dupa ce s-a racit).
Multumesc frumos.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Oprirea motorului cel mai probabil e ceva soft. Detecteaza ceva hazard si nu te mai lasa sa-l pornesti pana nu se raceste. Am patit la o alta masina cand se supraincalzise motorul si nu m-a lasat sa-l mai repornesc pana nu s-o racit.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Re: Probleme motor 2.0HDI RHR 100KW
Nu e de la regulator, asta o pot confirma. E ceva defect mecanic.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu