Modificari importante si diferente de performante!
Moderator: Echipa Tehnica
- mihai_skater16
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Sâm 30-Iul-2005 14:45
- Localitate: Ploiesti
nitro_od scrie:cred ca stiu eu despre ce e vorba cu dacia 1300 turbo!
daca este cea care o stiu eu e echipata cu motor renault 2.0 sau 1.6 turbo si suspensie preparata .
asta e tot ce stiu eu, cat despre performante nu cunosc dar la puterea declarat pare veridica povestea!
am dat peste om intamplator cand construia ceva la turbina si m-am uitat putin la cum arata monstrul acela de motor inghesuit cu japca intr-un spatiu meschin comparativ cu el !
oricum, dacia nu imi pare cea mai inteleapta alegere pentru experiente de genul asta si motive ar fi 1000!
suspensia si tinuta de drum e prima care-mi vine in minte!
la 90km/h in dacie ai senzatii tari din 1968 ca la 140km/h intr-una straina asa ca nu vreau sa aflu ce trairi poate avea cineva la 20km/h intr-o dacie fie ea si preparata!
De acord cu ce spui Nitro, dar am impresia ca omul arunca fumigene. Putea sa spuna 200 Km /ora cu Dacia 1300 modificata sau tunata etc.
nitro_od scrie:daca este cea care o stiu eu e echipata cu motor renault 2.0 sau 1.6 turbo si suspensie preparata .
nitro_od scrie:oricum, dacia nu imi pare cea mai inteleapta alegere pentru experiente de genul asta si motive ar fi 1000!
suspensia si tinuta de drum e prima care-mi vine in minte!
nitro_od te contrazici singur

Lasati omu in pace ca forumu citroen e forum serios, nu ca alte forumuri pline de pusti de bani gata si mitomani, care declara viteze din Star Trek

scozmin ai avut dacie sau ai mers cu una ?
cei care au mers shtiu despre ce vorbesc!
oricum, eu nu am facut nici macar o remarca la masina omului, una la mana; nu am facut nici o contradictie in termeni de vreme ce nu ma refeream la un caz particular , doi la mana!
nu ma astept sa priceapa chiar toata lumea optica ce sta la baza afirmatiilor mele dar nici nu le pot expune in asa fel incat s-o faca! asta mi-ar lua prea mult timp si spatiu !
nu vad care este partea interesanta a postului tau si, sincer, gandul ma duce ca ori esti un posesor furibund de dacie ori prieten bun cu omul in discutie! stai calm, repet, nu a fost un afront la adresa lui , nu-i pleda tu cauza !
cei care au mers shtiu despre ce vorbesc!
oricum, eu nu am facut nici macar o remarca la masina omului, una la mana; nu am facut nici o contradictie in termeni de vreme ce nu ma refeream la un caz particular , doi la mana!
nu ma astept sa priceapa chiar toata lumea optica ce sta la baza afirmatiilor mele dar nici nu le pot expune in asa fel incat s-o faca! asta mi-ar lua prea mult timp si spatiu !
nu vad care este partea interesanta a postului tau si, sincer, gandul ma duce ca ori esti un posesor furibund de dacie ori prieten bun cu omul in discutie! stai calm, repet, nu a fost un afront la adresa lui , nu-i pleda tu cauza !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
Nu am mai avut loc unde sa ii dau... aparuse in fata un Matiz care depasea o Dacie. Am franat destul de violent, chiar m-am speriat ca nu mai reuseam sa mai ma opresc si ma apropiam de Matiz.
Prietena mea mi-a spus ca pe GPS era exact cat scria pe bord. Eu nu aveam curaj sa ma uit nici cat scria pe bord, daramite sa mai vad si ce zicea GPS-ul
Prietena mea mi-a spus ca pe GPS era exact cat scria pe bord. Eu nu aveam curaj sa ma uit nici cat scria pe bord, daramite sa mai vad si ce zicea GPS-ul

@Matrix - 177 sau 185 km/h inseamna o eroare de 4-5%. este posibil ca aceasta diferenta sa vina de la o presiune diferita a pneurilor...
@celor care se iau de Ford V6 - eu nu il cunosc pe Ford V6 si nici nu ii iau apararea. insa sunt mai multi cei care contesta informatia decat cei care ii cer clarificari. in plus, sincer, unele comentarii sunt chiar rautacioase.
of, Ford V6, vino cu niste clarificari, ca incepem sa ne luam la cearta din cauza ta ...
@celor care se iau de Ford V6 - eu nu il cunosc pe Ford V6 si nici nu ii iau apararea. insa sunt mai multi cei care contesta informatia decat cei care ii cer clarificari. in plus, sincer, unele comentarii sunt chiar rautacioase.
of, Ford V6, vino cu niste clarificari, ca incepem sa ne luam la cearta din cauza ta ...
Xsara 1.6 / C4 1.4
danpopa scrie:@Matrix - 177 sau 185 km/h inseamna o eroare de 4-5%. este posibil ca aceasta diferenta sa vina de la o presiune diferita a pneurilor...
@celor care se iau de Ford V6 - eu nu il cunosc pe Ford V6 si nici nu ii iau apararea. insa sunt mai multi cei care contesta informatia decat cei care ii cer clarificari. in plus, sincer, unele comentarii sunt chiar rautacioase.
of, Ford V6, vino cu niste clarificari, ca incepem sa ne luam la cearta din cauza ta ...
Eventual si niste poze ca sa nu mai fie discutii.
Fun Citroen
danpopa scrie:@Matrix - 177 sau 185 km/h inseamna o eroare de 4-5%. este posibil ca aceasta diferenta sa vina de la o presiune diferita a pneurilor...
@celor care se iau de Ford V6 - eu nu il cunosc pe Ford V6 si nici nu ii iau apararea. insa sunt mai multi cei care contesta informatia decat cei care ii cer clarificari. in plus, sincer, unele comentarii sunt chiar rautacioase.
of, Ford V6, vino cu niste clarificari, ca incepem sa ne luam la cearta din cauza ta ...
Eu nu contest ca nu a mers cu 185km, ca nu pare imposibil, insa mi-e greu sa cred ca pe bord are 185km/h si reali tot 185 masurati pe GPS.
Comentariile mele .......
1. Am avut mai multe masini (vreo 9 in total ) in ultimii 10 ani . Cu niciuna nu am depasit viteza maxima din certificat fara sa-i aduc modificari importante la motor.
2. Am mers cu o Legantza aproape noua (25.000 km la bord) cu aproape 205 Km/h (206 viteza maxima in certificat) si nu mai mergea chiar daca mai aveam si 10 km drum drept. Cu un Passat 1.9 TDI de 110CP (Model 98 cu i-ul rosu) chinuit am prins 190 si ceva (in certificat 196). Peugeot 205 1.6GTI de 105CP 190km/h (in certificat 193) ,Peugeot 205 1.9 GTI putin peste 200 (in certificat 205).
3. Am modificat radical motorul la peugeotul meu (standard 1.9 130 CP) si l-am facut turbo (aprox 170-180 CP) si am trecut usor de 200 ; cred ca merge si cu 220 dar nu am mai iesit cu el in afara orasului. Deci cu asemenea modificari se poate depasi usor viteza maxima data de fabrica!!! . Am facut varza o Skoda Octavia RS de 180 CP la demaraj si un TT de 180 CP . Pe viitor vreau sa pun motorul de pe Peugeot pe BX sa vad ce poate si tin neaparat sa ajung la o intilnire a CLUBULUI .
4. Pentru WLD viteza maxima a GT-ului e de 180Km/h (112.5 mph) iar demarajul de 10.8s -performante identice cu 17TZD-ul lui Khan . Ca sa prinzi peste 200 cu ea la 250.000 km parcursi ....mmm greu de crezut.
5. Pentru Dj01fad Renaultul 5Gt Turbo are viteza maxima de 195km/h(122 mph) ; e mult pana la 240 nu crezi?
Engine Size 1397cc
Valves 8
Cylinders 4
0-60mph 7.3 s
Max Speed 122mph
Insurance Group 14
BHP 115/120bhp
Iar pentru Renault 5 Turbo2 :
CARACTERISTIQUES TECHNIQUES RENAULT 5 TURBO2
Type (cylindres): 4 en ligne, central AR
Alimentation: injection mĂŠcanique BOSCH K-Jetronic + turbocompresseur Garett T3 (860 g/cm2) , ĂŠchangeur air/air
CylindrĂŠe en cm3: 1397
AlĂŠsage x course en mm: 76x77
Puissance ch DIN Ă tr/mn: 160 Ă 6 000
Couple maxi en mkg Ă tr/mn: 21,4 Ă 3 250
Transmission: AR, BoĂŽte de vitesses 5 rapports
Pneus : AV 190/55 HR 340 - AR 220/55 VR 365
Poids constructeur en kg: 970
Freins : 4 disques ventilÊs fonte (ø 260 mm)
PERFORMANCES
Rapport poids/puissance : 6 Kg/ch
Vitesse maxi en km/h: 210
1 000 m DA en secondes: 27,8
400 m DA : 15"
0 Ă 100 km/h en secondes: 6,4
CONSOMAMTION
En vitesse stabilisĂŠe Ă 90 km/h : 7,1 I.
En vitesse stabilisĂŠe Ă 120 km/h : 10 I.
Selon le cycle urbain : 11,2 I
Deci 240 km/h e o mare mare EROARE .
In concluzia acestui raspuns pot sa spun ca dupa aproape 13 ani de studii si documentari am ceva experienta in domeniu si cred ce fabricantii nu dau date gresite despre modelele lor . Se mai inseala la consum ,unde uneori il declara mai mic. Dar ca sa prindem cu peste 20km/h mai mult decat ceea ce scrie in talon cu o masina fara modificari .... doar cand visam.
1. Am avut mai multe masini (vreo 9 in total ) in ultimii 10 ani . Cu niciuna nu am depasit viteza maxima din certificat fara sa-i aduc modificari importante la motor.
2. Am mers cu o Legantza aproape noua (25.000 km la bord) cu aproape 205 Km/h (206 viteza maxima in certificat) si nu mai mergea chiar daca mai aveam si 10 km drum drept. Cu un Passat 1.9 TDI de 110CP (Model 98 cu i-ul rosu) chinuit am prins 190 si ceva (in certificat 196). Peugeot 205 1.6GTI de 105CP 190km/h (in certificat 193) ,Peugeot 205 1.9 GTI putin peste 200 (in certificat 205).
3. Am modificat radical motorul la peugeotul meu (standard 1.9 130 CP) si l-am facut turbo (aprox 170-180 CP) si am trecut usor de 200 ; cred ca merge si cu 220 dar nu am mai iesit cu el in afara orasului. Deci cu asemenea modificari se poate depasi usor viteza maxima data de fabrica!!! . Am facut varza o Skoda Octavia RS de 180 CP la demaraj si un TT de 180 CP . Pe viitor vreau sa pun motorul de pe Peugeot pe BX sa vad ce poate si tin neaparat sa ajung la o intilnire a CLUBULUI .
4. Pentru WLD viteza maxima a GT-ului e de 180Km/h (112.5 mph) iar demarajul de 10.8s -performante identice cu 17TZD-ul lui Khan . Ca sa prinzi peste 200 cu ea la 250.000 km parcursi ....mmm greu de crezut.
5. Pentru Dj01fad Renaultul 5Gt Turbo are viteza maxima de 195km/h(122 mph) ; e mult pana la 240 nu crezi?

Engine Size 1397cc
Valves 8
Cylinders 4
0-60mph 7.3 s
Max Speed 122mph
Insurance Group 14
BHP 115/120bhp
Iar pentru Renault 5 Turbo2 :
CARACTERISTIQUES TECHNIQUES RENAULT 5 TURBO2
Type (cylindres): 4 en ligne, central AR
Alimentation: injection mĂŠcanique BOSCH K-Jetronic + turbocompresseur Garett T3 (860 g/cm2) , ĂŠchangeur air/air
CylindrĂŠe en cm3: 1397
AlĂŠsage x course en mm: 76x77
Puissance ch DIN Ă tr/mn: 160 Ă 6 000
Couple maxi en mkg Ă tr/mn: 21,4 Ă 3 250
Transmission: AR, BoĂŽte de vitesses 5 rapports
Pneus : AV 190/55 HR 340 - AR 220/55 VR 365
Poids constructeur en kg: 970
Freins : 4 disques ventilÊs fonte (ø 260 mm)
PERFORMANCES
Rapport poids/puissance : 6 Kg/ch
Vitesse maxi en km/h: 210
1 000 m DA en secondes: 27,8
400 m DA : 15"
0 Ă 100 km/h en secondes: 6,4
CONSOMAMTION
En vitesse stabilisĂŠe Ă 90 km/h : 7,1 I.
En vitesse stabilisĂŠe Ă 120 km/h : 10 I.
Selon le cycle urbain : 11,2 I
Deci 240 km/h e o mare mare EROARE .
In concluzia acestui raspuns pot sa spun ca dupa aproape 13 ani de studii si documentari am ceva experienta in domeniu si cred ce fabricantii nu dau date gresite despre modelele lor . Se mai inseala la consum ,unde uneori il declara mai mic. Dar ca sa prindem cu peste 20km/h mai mult decat ceea ce scrie in talon cu o masina fara modificari .... doar cand visam.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
rufusgti scrie:
4. Pentru WLD viteza maxima a GT-ului e de 180Km/h (112.5 mph) iar demarajul de 10.8s -performante identice cu 17TZD-ul lui Khan . Ca sa prinzi peste 200 cu ea la 250.000 km parcursi ....mmm greu de crezut.
performante masurate la masina mea:10,7 sec 0-100km
vit max undeva pe la 195 estimez, tinind cont de abaterea vitezometrului de 10 km/h, masurata la un dyno. de precizat ca nu am depasit niciodata 190 (indicatie vitezometru) cu motorina din romania, viteza de 205 (indicatie vitezometru) am inregistrat-o in Polonia, pe autostrada, cu motorina de acolo (BP), cu 2 oameni in masina si o valiza de pina in 10 kile. 87 CP masurati pe un dyno "pesimist" cum ii spunea proprietarul, dyno pe care un BX 16V cu motor refacut si iesit din rodaj, cu esapament borla urca la 105CP, chestie cam greu de crezut, fie vorba intre noi.
mai precizez ca modificarile la motorul meu s-au facut dupa reparatia capitala, asa insemnind pistoane noi de cota 1, segmenti noi, cuzineti noi (n-a fost nevoie sa rectific nimic in motor mai putin modificarea alezajului pentru a incapea cota 1), simeringuri, garnituri, caile de admisie si evacuare din chiulasa slefuite, supape lustruite oglinda, reglaj joc supape, revizuit pompa si injectoare. celelalte modificari, le repet: presiune marita a turbinei (reglajul tijei in asa fel incit supapa bypass deschide undeva in jur de 1,2), esapament borla cu downpipe de diam 63mm, continuat cu teava de 57mm umflata peste cea de 63 (se formeaza acolo o trecere in forma de con care mareste in sectiunea respectiva viteza gazelor evacuate) si merge pina in spate unde se gaseste o toba finala (singura) care e doar de trecere (contine o teava gaurita ca o sita ce o strabate drept de la un cap la altul, teava care e captusita cu vata minerala). toba are forma tobei finale originale, dar diametrul exterior e mai mic decit cel al tobei originale.
ar mai fi de adaugat modificarea suspensiei - sfere de xantia hydractive cu gaura de 1,1 fata si presiune 35 si spate gaura de 0,7 (parca?...) si presiune 25. jante 7J15 cu distantiere de 1,5 cm si cauciucuri (acum) 205/50-15, discuri de frina de Peugeot 405 (sau BX 16V, tot aia e) ventilate, tampoane punte spate (cele rotunde dinaintea rotii) inlocuite cu bucsi pline fara ferestre, bare stabilizatoare originale. cine nu crede ii stau la dispozitie oricind ca sa verifice
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
rufusgti scrie:4. Pentru WLD viteza maxima a GT-ului e de 180Km/h (112.5 mph) iar demarajul de 10.8s -performante identice cu 17TZD-ul lui Khan . Ca sa prinzi peste 200 cu ea la 250.000 km parcursi ....mmm greu de crezut.
In concluzia acestui raspuns pot sa spun ca dupa aproape 13 ani de studii si documentari am ceva experienta in domeniu si cred ce fabricantii nu dau date gresite despre modelele lor . Se mai inseala la consum ,unde uneori il declara mai mic. Dar ca sa prindem cu peste 20km/h mai mult decat ceea ce scrie in talon cu o masina fara modificari .... doar cand visam.
Tocmai de aceea am spus - viteza inregistrata la bord - desi eroarea la 100/h e doar de 3 km (verificat cu radarul dintre Arcul de Triumf si Casa scanteii)
Din putinele lucruri pe care mi le mai aduc aminte de la facultate, orice vitezometru mecanic are o abatere tehnologica acceptata de max 5%, la asta adaugandu-se abaterile dimensionale ale cauciucurilor, asa ca mi se pare ok sa arate mai mult la majoritatea masinilor.
Pe de alta parte, acum 6 luni, la ~350.000km am mers cu aceeasi masina, pe gaz de data asta, cu 180. Tot pe bord, bineinteles. Singura modificare ar fi garda micsorata 4 cm.
O informatie utila: viteza de 200 a fost atinsa cu cauciucurile standard 165/70R14. Cu 195/50R15 nu trece de 180 !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu