
Modificari importante si diferente de performante!
Moderator: Echipa Tehnica
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Instalatia GPL de pe Gt este din 85, fiind montata in Olanda, la achizitionarea masinii noi. Se pare ca pana in 95 cand am achizitionat eu masina, aceasta a mers in marea majoritate a timpului pe gaz. In 97 am demontat-o de pe masina, pentru ca nu se gasea GPL la noi si am remontat-o in 2002. Asadar are 21 de ani, din care 7 nu a functionat si nu am schimbat nimic la ea. Nu ma asteptam !
Spre deosebire de instalatiile ce se gasesc la noi, aceasta este ceva mai complexa si mult mai bine lucrata. "Plamanul" are 2 camere de detenta si 3 reglaje separate: amestec relanti, amestec in sarcina, si clasicul robinet de debit. Amestecatorul este facut special pentru carburatorul de pe masina, asigurand functionarea ambelelor camere. Aceste caracteristici fac ca performantele sa scada foarte putin la mersul pe gaz fata de benzina.
Ce am observat referitor la reglaje:
umbland la amestec nu cresc performantele
in schimb, daca umbli la robinetul de debit obtii un raspuns mai rapid la pedala si acceleratii mai bune - cu pretul unui consum marit.
Consumul in conditii de Bucuresti (spre exemplu ieri am facut 7km in 45 min) este de 15%. Tot atat ia si 16v-le dar benzina
Spre deosebire de instalatiile ce se gasesc la noi, aceasta este ceva mai complexa si mult mai bine lucrata. "Plamanul" are 2 camere de detenta si 3 reglaje separate: amestec relanti, amestec in sarcina, si clasicul robinet de debit. Amestecatorul este facut special pentru carburatorul de pe masina, asigurand functionarea ambelelor camere. Aceste caracteristici fac ca performantele sa scada foarte putin la mersul pe gaz fata de benzina.
Ce am observat referitor la reglaje:
umbland la amestec nu cresc performantele
in schimb, daca umbli la robinetul de debit obtii un raspuns mai rapid la pedala si acceleratii mai bune - cu pretul unui consum marit.
Consumul in conditii de Bucuresti (spre exemplu ieri am facut 7km in 45 min) este de 15%. Tot atat ia si 16v-le dar benzina

Poze gasesti aici:
http://photos.yahoo.com/rufusgti
Sunt facute pe data de 05.06.2005 dupa cursele de pe aeroport unde am luat locul 1 la grupa C (110-150 CP). Am filmulete de acolo.
Initial a fost 1.6 dupa cum se vede din poze (jantele originale) . Dupa aceea am cumparat un motor complet echipat(1.9 BXGTI) de la Teo din Onesti la care i-am schimbat chiuloasa marindu-i raportul de compresie la 10:1 (ala de BX avea 9.3:1) ,i-am pus filtru sport Raid HP si intrare directa de pe capota. Pastrind cutia de 1.6 ,reprizele sunt mai bune ca un 205GTI 1.9 original. Modificarile exterioare si interioare le-am facut tot eu (inclusiv scaunele din spate).
Din pacate nu i-am facut poze cu turbo iar acum am demontat tot de pe ea deoarece o vand pentru ca vreau sa fac BX-ul super si in plus sotia mea mergea agresiv cu ea si sincer imi era frica cand pleca singura.
http://photos.yahoo.com/rufusgti
Sunt facute pe data de 05.06.2005 dupa cursele de pe aeroport unde am luat locul 1 la grupa C (110-150 CP). Am filmulete de acolo.
Initial a fost 1.6 dupa cum se vede din poze (jantele originale) . Dupa aceea am cumparat un motor complet echipat(1.9 BXGTI) de la Teo din Onesti la care i-am schimbat chiuloasa marindu-i raportul de compresie la 10:1 (ala de BX avea 9.3:1) ,i-am pus filtru sport Raid HP si intrare directa de pe capota. Pastrind cutia de 1.6 ,reprizele sunt mai bune ca un 205GTI 1.9 original. Modificarile exterioare si interioare le-am facut tot eu (inclusiv scaunele din spate).
Din pacate nu i-am facut poze cu turbo iar acum am demontat tot de pe ea deoarece o vand pentru ca vreau sa fac BX-ul super si in plus sotia mea mergea agresiv cu ea si sincer imi era frica cand pleca singura.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu