De curand am achizitionat din Germania un Citroen C5, motor 2000 cc 163 cp.
Prima masina Citroen avuta dar care mi a dat de furca.
Am avut inainte diferite modele de VW, in ultii ani fiind posesor de Transporter T4 Multivan.
Dorind sa schimb masina, sa achizitionez ceva mai nou si consum mai mic m am orientat spre C5, sfatuit de un alt posesor.
M a încântat aceasta masina, design, confort, cuplu, tot si am zis ca e timpul sa las masinile nemtesti in urma.
Dupa ce am vazut cateva in tara, care mai e care mai cazuta sau cu kilometri dati inapoi la greu, am hotarat sa merg in Germania.
Am cumparat de acolo destul de repede, mi sa spus ca masina a fost servisata de curand, distributie consumabile, aditiv adblue, frane, placute, etc.
Am mers cu masina aproape 5000 km fara probleme, iar apoi au inceput sa vina una dupa alta.
Prima data, in mers m am trezit cu eroare in bord : Anti pollution system faulty, dipa care mi a limitat puterea si turația la 2000 ture.
Am oprit si repornit motorul, am incercat sa plec mai departe dar încercând sa depasesc limitarea mi a mai dat inca akte doua erori ESP/ ASR system faulty limitandu mi apoi motorul la relanti.
Am tractat o pana la primul service, unde dupa cateva zile mi au dat verdictul ca am probleme cu un injector, injectorul nr 4.
Am comandat alt injector(sh), care nu s a potrivit, era alt model, in final am gasit injectorul corespunzator, l am schimbat, insa nu s a schimbat nimic.
Am fost sfatuit sa verific toate injectoarele la un atelier specializat pe reconditionare.
Am verificat injectoarele, le au rescris codurile, toate erau bune, nici o problema la nici unul.
Repuse pe masina, masina mergea tot intrerupt, parca in 3 pistoane.
Am realizat ca nu voi rezolva nimic la acel service, nici electrician nu aveau, asa ca am dus masina intr o alta localitate, la mecanicul unei cunostinte.
Mi a verificat din nou injectoarele, parte electrica, compresie, etc si a gasit ca pe pistonul 4 nu este compresie.
Cauze probabile: chiuloasa, supape,sau piston...
Am demontat chiuluasa si ulterior motorul, chiuloasa ok, pistonul 4 fiind gasit fisurat.
Analizand atent si celelalte 3 pistoane, aveau si acestea fisura.
Stau si mă întreb, cum este posibil asa ceva la un motor de 200000 de kilometri?
Mi s a sugerat sa achizitionez un alt motor sh, care se pare ca ma duce undeva pe la 1000 euro.
S a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
Mentionez ca masina este fabricata la sfarsitul lui 2009.




Sent from my ASUS_X00QD using Tapatalk