Nemtesti sau frantuzesti?

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 21-Apr-2006 09:18

Nicum hai sa fim seriosi cu Opelul este cum e Dacia la noi..................

mars2k
pasionat
Mesaje: 344
Membru din: Vin 02-Apr-2004 16:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mars2k » Vin 21-Apr-2006 11:04

prafuit scrie:
mars2k scrie:@paco - referitor la comparatia Astra G (H este modelul actual) vs Peugeot 206, uite ce zice 'Fritz' @ADAC (Pannenstatistik 2004):

vechime----------5 an------4 ani----3 ani-----2 ani----1 an-----primul an
Opel Astra------2.48%---1.93%---1.69%--0.92%--0.39%--0.33%
Peugeot 206---2.96%---2.44%---1.94%--1.12%--0.68%--0.51%

Procentele reprezinta probabilitatea anuala de-a ramane in drum cu o masina veche de 'n' ani.
In primii 2 ani diferenta este destul de mare, dar esti in garantie cu ambele.

Dupa aceea, observ o diferenta de fiabilitate relativ constanta, de cca 20%, adevarat ca in favoarea Astrei.
Problema este ca aceasta diferenta de 20% ajunge sa fie hiperbolizata de folclorul romanesc.

Rational, pe termen lung, fiabilitatea Peugeot (aprox egala cu fiabilitatea Citroen) = fiabilitate Opel fara TVA ;)


Si din nou este scoata o masina nemteasca in fata de catre o organizatie din Germania ;)


@prafuit - nu neaparat.
Comparatia directa Astra G - Peugeot 206 era facuta de mine, cu date extrase din tabel si impartite la 10 sa reprezinte procente.
Pannenstatistik se face pe clase
- la clasa medie de exemplu castiga Mazda 6
- iar la MPV-uri pe locul 1 este Xsara Picasso. Deci se poate! :)

P.S. Rezultatele complete sunt aici: http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... efault.asp
La sfarsitul lunii aprilie ar trebui sa apara Pannestatistik 2005, stay tuned ;)

@paco - concluzia mea:
Rational, pe termen lung, fiabilitatea Peugeot (aprox egala cu fiabilitatea Citroen) = fiabilitate Opel fara TVA ;)

- era valabila strict pt comparatia Astra G vs Peugeot 206 vs C3.

Daca fac o comparatie directa intre Xsara Picasso si Opel Zafira, Opel-ul iese varza de acolo - de 2 ori mai nefiabil in primii 3 ani si de 3 ori mai nefiabil in al cincilea an (= coloana vechime '4 ani').

Cod: Selectaţi tot

vechime                 5 ani   4 ani   3 ani   2 ani   1 an    primul an
Citroen Xsara Picasso   -.--    0.76%   0.99%   0.61%   0.36%   0.20%
Opel Zafira             3.01%   2.24%   1.92%   1.12%   0.62%   0.57%


Later edit:
Sa fiu totusi fair play, rezultatul fericit al comparatiei Xsara Picasso vs Opel Zafira e mai degraba exceptia decat regula... :oops:

Avatar utilizator
AlexC
pasionat
Mesaje: 121
Membru din: Dum 18-Apr-2004 21:24
Localitate: Bucuresti

Mesajde AlexC » Vin 21-Apr-2006 12:12

Nicum sa stii ca nu este deloc asa,uite-te la ultimele modele de la Opel:Astra H si Vectra,sunt masini chiar foarte bune la preturi la fel de bune,la Astra H versiunea echipata cu IDS+ si program sport pe mine m-a impresionat,am fost cu asa ceva si chiar se simte diferenta intre sport on/off.Iar ca interioare si calitate au progresat foarte mult!

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Vin 21-Apr-2006 12:34

@mars2k: e bine ca este comparatia ta, nu prea mai am incredere in teste de acest gen. Deh am mult de a face cu marketingul, si ma ingrozesc cand vad despre ce si cum.....

reallifehunter
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 09-Apr-2006 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde reallifehunter » Vin 28-Apr-2006 20:27

Vreti masina?Peugeot 406 hdi de 110.
In afara de unele Audi si cateva Mercedesuri,nu are concurenta la nimic.
Iar Passatul...nu prea exista langa el.
Mergeti pe www.carsurvey.org si vedeti parerea a sute de posesori,ce pareri au avut .
Va astept.
Scuze,tocmai am uitat sa mentonez ceva:Toyota.Scuze.punct. :D

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 30-Apr-2006 17:55

Vreti masina?Peugeot 406 hdi de 110.
In afara de unele Audi si cateva Mercedesuri,nu are concurenta la nimic.

Stiu pe cineva care a schimbat turbina la 70000km. (asta s-a intamplat brusc, imediat dupa ce a iesit din garantie)

reallifehunter
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 09-Apr-2006 10:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde reallifehunter » Dum 30-Apr-2006 19:44

Iar eu stiu un taximetrist cu 600.000 km si masina merge brici...
Las-o ca asa nu exista masina fara viciu din mii de bucati mai exista si rebuturi...

Avatar utilizator
AlexC
pasionat
Mesaje: 121
Membru din: Dum 18-Apr-2004 21:24
Localitate: Bucuresti

Mesajde AlexC » Mar 02-Mai-2006 12:31

reallifehunter scrie:Vreti masina?Peugeot 406 hdi de 110.
In afara de unele Audi si cateva Mercedesuri,nu are concurenta la nimic.
Iar Passatul...nu prea exista langa el.
Mergeti pe www.carsurvey.org si vedeti parerea a sute de posesori,ce pareri au avut .
Va astept.
Scuze,tocmai am uitat sa mentonez ceva:Toyota.Scuze.punct. :D


Hai sa fim seriosi,a fost o masina buna iar HDi-ul isi face treaba de minune dar e la foarte mare distanta de un 3-er a4 sau C-klasse.

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Mie 03-Mai-2006 18:18

AlexC scrie:
reallifehunter scrie:Vreti masina?Peugeot 406 hdi de 110.
In afara de unele Audi si cateva Mercedesuri,nu are concurenta la nimic.
Iar Passatul...nu prea exista langa el.
Mergeti pe www.carsurvey.org si vedeti parerea a sute de posesori,ce pareri au avut .
Va astept.
Scuze,tocmai am uitat sa mentonez ceva:Toyota.Scuze.punct. :D


Hai sa fim seriosi,a fost o masina buna iar HDi-ul isi face treaba de minune dar e la foarte mare distanta de un 3-er a4 sau C-klasse.


Daca te referi la noile modele, poate(am dubii si la astea - am vazut multe passaturi noi care scot fum negru ca tractoarele...), dar la cele anterioare contemporane cu 406, nu este nici o diferenta.In 98 cand au introdus HDi-ul(tehnologie common rail), grupul vw inca isi etala turbodiesel-urile antice... :arrow: intai trebuie sa cunosti si apoi stii; asa am patit eu cu citroen si acum stiu :)

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 04-Mai-2006 06:33

Pe logica asta, nemtii sunt vesnic inainte, pentru ca ei au fost si Otto, si Diesel si Wankel. Vedeti vreun nume frantuzesc?
Iar HDI-ul e inventie italiana.
Si mie imi place spiritul latin, dar, cand vezi cate tipuri si combinatii de motoare au nemtii (de la 3 cilindri in linie la 12 W!) si ce putine au francezii (singurul motor V6 frantuzesc, folosit si de PSA si de Renault, e adaptat dupa nemti sau cumparat de la ei - daca gresesc, rog sa fiu corectat), incepi sa-ti pui intrebari...si stii! 8)

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Joi 04-Mai-2006 09:17

paco scrie:Pe logica asta, nemtii sunt vesnic inainte, pentru ca ei au fost si Otto, si Diesel si Wankel. Vedeti vreun nume frantuzesc?
Iar HDI-ul e inventie italiana.
Si mie imi place spiritul latin, dar, cand vezi cate tipuri si combinatii de motoare au nemtii (de la 3 cilindri in linie la 12 W!) si ce putine au francezii (singurul motor V6 frantuzesc, folosit si de PSA si de Renault, e adaptat dupa nemti sau cumparat de la ei - daca gresesc, rog sa fiu corectat), incepi sa-ti pui intrebari...si stii! 8)


Paco, Renault este cel mai mare motorist din Europa, adica produce cele mai multe motoare, multe dintre ele nefiind destinate masinilor din familia Renaul &Golan ci altor producatori. Exista o groaza de Volvo care au motoare Renault, de asemenea, pana sa se faca fuziunea Mercedes-Chrysler, modelele Jeep Cherokee (& Grand Cherokee) diesel aveau motoare Renault.
Fun Citroen

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 04-Mai-2006 10:22

paco scrie:(singurul motor V6 frantuzesc, folosit si de PSA si de Renault, e adaptat dupa nemti sau cumparat de la ei - daca gresesc, rog sa fiu corectat), incepi sa-ti pui intrebari...si stii! 8)


V6-le frantuzesc, a fost, si inca mai este un motor de exceptie. Este rezultatul grupului PRV ( peugeot-renault-volvo), conceput pe la sfarsitul anilor 60, continuu imbunatatit, in mai multe variante de cilindree de valori apropiate ( 2500-3200). Un astfel de motor duce linistit 500.000 km fara sa ciupeasca pic de ulei, cu minim de intretinere. Asta pentru ca nu este un motor de turatie, ci unul "de forta". momentul maxim il are undeva sub 3000. Cunosc foarte bine acest motor pt ca am 2 masini dotate cu el. Este mai zgomotos decat un v6 german ( are culbutori cu reglare manuala in cap), dar se simte altfel, mult mai puternic decat este pe hartie... iar intretinerea s-a rezumat la inlocuirea uleiului la 10-15K. Foarte economic la drum intins, destul de gurmand in oras sau in regim sportiv ( peste 4500 ture). exemple de consum : autostrada, 120km/h constant, consum raportat de ordinator 6.5.%; oras, mers calm, fara accelerari teribiliste, 13 % .

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 04-Mai-2006 15:23

Ok, deci am gresit cu V6-le!
Stiu ca Renault e mare motorist, adica face multe motoare.
Dar parca nemtii fac si mai multe! 8)
Laudati si motoarele nemtesti, asa e firesc.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 04-Mai-2006 16:26

V6-le e de conceptie non-germana. Au existat colaborari cu Volvo pentru motoarele de 2 si 2.2l (Douvrin)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 04-Mai-2006 21:42

tartorul spune:
Exista o groaza de Volvo care au motoare Renault, de asemenea, pana sa se faca fuziunea Mercedes-Chrysler, modelele Jeep Cherokee (& Grand Cherokee) diesel aveau motoare Renault.

modelul 343 de la Volvo e de notorietate ca fiind echipat cu motor Renault si nu mi se pare extraordinar(decat comparativ cu dacia vorbind de acelas tip de motor)!
cat despre Jeep Cherokee si Grand cred ca faci o mare gresala!
acestea erau echipate cu motor Alfa Romeo cu 4 chiulase independente, turbo-diesel de 2.5l !
iar faptul ca Renaul in anii '90 isi echipa inca cotetele cu motoare de 1.4l, 1.6l si 1.8l cu axa cu came in blocul motor (generatie '60) mi se pare o dovada de lipsa de imaginatie!
Ford, VW&Audi ca sa nu vorbim de BMW sau Mercedez Benz si chiar de italieni, foloseau deja din '70 axa cu came in cap (adica in chiulasa) !
si cred ca multi din cei care umbla prin motoare recunosc calitatile motorului OHC sau DOHC de la GM-Opel.
mie unul mi se pare un motor de exceptie care pentru anii in care a fost conceput a fost chiar o revelatie.
un motor deosebit de silentios, putere superioara raportata la capacitate si foarte fiabil :!:
in timp ce motorul Ford de 1.6l, ce a echipat incepand cu Taunus prin '70 si terminand cu Sierra prin '90, avea 68CP..., OHC-ul de 1.6l de la opel avea 75CP carburator simplu corp Pierburg sau 90CP cu dublu corp Varajet II ! Renault echipa modelul R18 cu motor de 1.6l (1647cm3) carburator Weber 32 DIR dublu corp si 79cp !
desigur, cu aceste afirmatii cred ca am deschis cutia pandorei si contra-opiniile vor curge !
so....let's rock! :lol:
..... frantuzoaica pretentioasa !!!


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats