reparatie capitala cx trd 86

aici ne laudam!

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Vin 21-Apr-2006 22:58

draguta sudura pacat ca arde tabla!
incearca sudura electrica .....puncte scurte si dese!
o sa incerc sa pun ceva poze cu RK opelului meu la care am schimbat praguri si pasaje totul electric!
schimba discurile de frana daca ai cu ce....altfel primul set de pacute vor fi de sacrificiu!
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 21-Apr-2006 23:10

am incercat cu sudura electrica la cealalta masina cum ai spus si tu puncte mici si dese dar nu a tinut si s-a fisurat in 2 luni pe unde era structura de rezistenta si nu mai am chef sa o mai desfac odata daca se rupe. (poate ca nu a fost facuta bine dar nu mai risc). pe cealalta am rectificat-o cu autogenul si de 2 ani nu a ruginit deloc.
discurile o sa le schimb; mi-am comandat discuri ATE pt cx noi, fata momentan ca atit am avut bani :D. oricum mai am si discuri bune stock.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Sâm 22-Apr-2006 08:59

pe structurile de rezistenta s-ar putea sa nu tina insa este foarte important la schimbarea elementului de caroserie sa se sudeze exact unde a fost sudura in punct din uzina. caroseria nu este rigida, ea ''lucreaza'' in timpul functionarii cu deformare elastica controlata.
masinile sport au sasiul cu grad ridicat de rigiditate dar nici una cu sasiu fix. asta ma face sa cred ca sunt zone de sudura care trebuie sa fie ''flexibile'' si asta s-ar putea sa fie motivul fisurii aparute la tine!
cred ca nici sudura cordon nu e buna pe zonele de imbinare pentru ca nu o sa mai lucreze caroseria de unde era proiectata ci din imediata vecinatate a sudurii unde calitatile metalului au fost afectate de caldura excesiva.
oricum, nu cred ca fie o problema sudura pe care ai facut-o tu la conturul acela dar cred ca ai avut noroc ca era citroen si ca era suprafata mica si nu s-a deformat de la flacara.
asta nu imi place mie la sudura autogen.....pe suprafete mari si la vedere deformeaza rau si trebuie prelucrata mult dupa.
altfel,....nice job! sunt lucraturi facute ingrijit si o sa iasa ceva dragut cu o pregatire atenta! bafta si sper sa vedem si noi rezultatul final!
a.....si schimba usa aia ca strici mai rau balamaua! :lol:
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 22-Apr-2006 15:52

sudura cordon a fost data decit unde a fost pus petec pe o suprafata de tabla; unde se imbina 2 sau mai multe table (muchia de jos a pragului de exemplu) a fost data sudura in puncte ca cea din fabrica si la aceeasi distanta.
@nitro_od : despre ce usa vorbesti ??? cumva de cea de la break??? pe aia am facut-o :D ; am facut si frina de mina sa nu mai trancane si am facut masina de nu se mai aude nimic in ea :D:D

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 24-Apr-2006 23:13

de BK era vb :)
mi-ai cautat si mie 2 sfere de fata BX ?
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 25-Apr-2006 08:19

@nitro_od: am eu 2 sfere fata de BX. Sint de 400cm si sint incarcate la Cristi Stan. Daca esti interesat da-mi un PM.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 25-Apr-2006 11:50

de bx nu am; ti-am zis ca sunt de xantia; o sa ma duc cind am ceva timp cu toate sa le mai verific odata sa vedem care mai e situatia si dupa aia iti dau un pm

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 25-Apr-2006 16:25

dj01fad scrie:o sa o dau pe toata la sfirsit ca nu prea aveam cum sa o dau atunci. momentan am curatat ce si ce cu hirtie abraziva si am dat cu un grund de calitate. o sa o polizez pe toata odata si dau atunci, ca oricum se incalzeste cind dau cu flexul. mersi oricum ca nu stiam ca e mai bine sa il dau la cald.

eu ti-as sugera sa nu o iei cu flexu de la un cap la altul, subtiezi inutil tabla. in cel mai rau caz da cu un disc abraziv si numai pe unde e cazul (pe la suduri...), dar nu o lua la flex.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 25-Apr-2006 19:12

@ khan: strict la suduri ma refeream, si o sa dau cu flexul dar cu perie de sirma, nu cu polidisc sau altceva si dupa aia poate mai dau si cu hirtie abraziva;
mai am o intrebare: la praguri este pragul exterior, pragul interior (cel cu gauri) si capacul dintre acestea doua si podea; pe dinauntru cu ce sa dau? ca nu pot sa curat de nici o culoare ca nu am pe unde... sa bag vaselina pulverizata sau ceva de genu?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 25-Apr-2006 19:16

se gaseste o ceara de cavitati, aia e cea mai buna ca e gindita special pentru asa ceva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 25-Apr-2006 19:27

cum se numeste si de unde as putea sa cumpar?
apropo: cind m-am apucat de masina credeam ca nu e asa de grav, dar cind a venit tinichigiul si a luat-o la ciocaneala au inceput sa apara gaurile; ca sa nu mai spun ca pragurile erau aparent bune dar fusesera reparate de un 'destept' cu tabla si cositor, si cind am incalzit noi sa reparam anumite gauri au inceput sa cada petecele...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 25-Apr-2006 19:30

pai intreaba la magazinele de vopseluri sau auto, cere chiar asa, ceara de cavitati.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 26-Apr-2006 16:47

astazi am terminat complet tablaria; miine va merge la un amic in curte sa ne ocupam de curatat, grunduit, etc. o sa mai revin si cu poze...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 28-Apr-2006 00:21

astazi am dus masina la amicul meu care este mecanic; miine vom da jos motorul ca sa schimbe la el toate garniturile, simeringurile si ce o mai trebui... cineva se va ocupa de pregatitul caroseriei (curatat, slefuit, grunduit, etc), iar eu o sa desfac toata hidraulica sa curat conductele, corectoarele, sa verific sferele si cilindrii, si ce o mai trebui pe acolo. o sa incerc sa vad daca as putea sa adaptez sistemul de pe xantia hydractyve, daca nu asta e; dupa ce terminam cu conservarea caroseriei si cu hidraulica, masina va merge (fara motor) la vopsit, unde voi da jos usile, capota, portbagajul si trapa pentru a fi vopsite element cu element (cred ca va iesi mai bine asa). va urma...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 29-Apr-2006 19:42

masina este demontata; dupa verificarea partii de mecanica fata am constatat ca pivotii superiori, inferiori si capetele de bara sunt intr-o stare perfecta, deci am scapat din acest punct de vedere; ceea ce se vede deocamdata ca trebuie schimbat este: rulmentul de la planetaraa dreapta, rulmentul prizei de la cutie si rulmentul axului cu came; motorul urmeaza a fi facut bucati dupa 1 mai, dar din ce a spus mecanicul mergea prea frumos ca sa aiba defectiuni defect; trebuie schimbate decit toate garniturile ca sa nu mai curga;
[img][img]http://img205.imageshack.us/img205/8341/18xn5.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img215.imageshack.us/img215/8105/22rk.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img205.imageshack.us/img205/2654/35nm.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img205.imageshack.us/img205/4180/46tc1.th.jpg[/img][/img]


Înapoi la “Restaurari si prezentari”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO