Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Din lunga lista de mai sus s-a rezolvat AC-ul, lipseau 150ml de freon. Acum s-ar parea ca merg ambele ventilatoare, vedem cum se mentine.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Adus masina acasa si din cele mentionate mai sus:
- montat aripa si semnalizatoare - REZOLVAT
- vopsitul pagubei de la accident - REZOLVAT
- descoperit dc pierde putere - REZOLVAT
- descoperit dc merge doar unul din ventilatoare, AC-ul a intrat si el in vacanta - REZOLVAT
- pierdere ulei pe la baie - REZOLVAT
- pierdere LHM - ramane de facut, este o pierdere pe la cilindrul Activa de pe fata
Unele noi ar fi:
- fara ca masina sa fie chinuita temperatura uleiului sta constant la 130C, temp "apei" la 80-90C cand merg frumos si 110C cand merg un pic mai sportiv
- daca AC-ul nu este pornit ventilatoarele uita cateodata sa porneasca daca "apa" trece de 90C, se trezesc si fac ce ar trebui daca pornesc AC-ul
- coloana de directie in continuare zdrangane la fiecare denivelare
- senzorii de parcare montati anterior au fost alimentati, s-ar parea, de la un circuit permanent si imi descarca bateria
- diverse retusuri la vopsea
- mi s-a recomandat verificarea presiunii sferelor
- scartaie esapamentul(sau ceva prin zona) la pornire, oprire, braiere/debraiere mai in forta, etc
- desi muuuuuuult mai putin decat inainte, cand se incalzeste, cutia/ambreiajul, intra in viteze mai greu
- carbuni (perii) ventilator habitaclu
- montat adaptor comenzi volan
- schimbat culoare plafon, retapitat
- insonorizare
- montat aripa si semnalizatoare - REZOLVAT
- vopsitul pagubei de la accident - REZOLVAT
- descoperit dc pierde putere - REZOLVAT
- descoperit dc merge doar unul din ventilatoare, AC-ul a intrat si el in vacanta - REZOLVAT
- pierdere ulei pe la baie - REZOLVAT
- pierdere LHM - ramane de facut, este o pierdere pe la cilindrul Activa de pe fata
Unele noi ar fi:
- fara ca masina sa fie chinuita temperatura uleiului sta constant la 130C, temp "apei" la 80-90C cand merg frumos si 110C cand merg un pic mai sportiv
- daca AC-ul nu este pornit ventilatoarele uita cateodata sa porneasca daca "apa" trece de 90C, se trezesc si fac ce ar trebui daca pornesc AC-ul
- coloana de directie in continuare zdrangane la fiecare denivelare
- senzorii de parcare montati anterior au fost alimentati, s-ar parea, de la un circuit permanent si imi descarca bateria
- diverse retusuri la vopsea
- mi s-a recomandat verificarea presiunii sferelor
- scartaie esapamentul(sau ceva prin zona) la pornire, oprire, braiere/debraiere mai in forta, etc
- desi muuuuuuult mai putin decat inainte, cand se incalzeste, cutia/ambreiajul, intra in viteze mai greu
- carbuni (perii) ventilator habitaclu
- montat adaptor comenzi volan
- schimbat culoare plafon, retapitat
- insonorizare
Ultima oară modificat Mar 20-Iul-2021 15:27 de către Criminus, modificat 1 dată în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Aaa da, si in sfarsit am trecut si eu la rotile da vara, urmeaza poze imediat dupa ce o spal ))
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
"Rezolvat:
- senzorii de parcare montati anterior au fost alimentati, s-ar parea, de la un circuit permanent si imi descarca bateria"
Modulul pt senzorii de parcare avea masa luata de la lumina din portbagaj ceea ce facea ca atunci cand modulul era conectat becul sa fie alimentat permanent facand bypass la intrerupatorul din haion.
- senzorii de parcare montati anterior au fost alimentati, s-ar parea, de la un circuit permanent si imi descarca bateria"
Modulul pt senzorii de parcare avea masa luata de la lumina din portbagaj ceea ce facea ca atunci cand modulul era conectat becul sa fie alimentat permanent facand bypass la intrerupatorul din haion.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
mai dar cum reusesti?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Sunt eu mai norocos asa de fel
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Mai punem pe lista lucrurilor facute:
- schimbat tampoane toba de esapament. Chestiea interesanta e ca la o masina cu suspensie hidraulica poti face asta in parcare pt ca se ridica suficient. Partea nasoala e ca nu este si usor, cele 2 tampoane din spate m-au terminat ...
- putina ordine in compartimentul motor, operatiunea "soricelul"
- am inceput sa ma joc un pic cu boost controller-ul pt a-i gasi valoarea optima
- din pacate cat am stat pe dedesubt am bagat de seama niste rugina care ar avea nevoie sa fie adresata, am deja periile de sarma si convertizorul de rugina dar asa nu ma grabesc sa ma bag iarasi sub ea ))
- schimbat tampoane toba de esapament. Chestiea interesanta e ca la o masina cu suspensie hidraulica poti face asta in parcare pt ca se ridica suficient. Partea nasoala e ca nu este si usor, cele 2 tampoane din spate m-au terminat ...
- putina ordine in compartimentul motor, operatiunea "soricelul"
- am inceput sa ma joc un pic cu boost controller-ul pt a-i gasi valoarea optima
- din pacate cat am stat pe dedesubt am bagat de seama niste rugina care ar avea nevoie sa fie adresata, am deja periile de sarma si convertizorul de rugina dar asa nu ma grabesc sa ma bag iarasi sub ea ))
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Au mai fost adresate:
- scartaitul enervant al esapamentului la pornirea/oprirea motorului, o garnitura distrusa
- jocul pe verticala al coloanei de directie, suruburile suportului de fixare erau desfacute, mult
- ventilatoarele acum merg pe ambele pozitii si fara sa fie nevoie sa pornesc AC-ul
- indreptat elementele botului, pe cat s-a putut
- dat puntea spate cu niste convertizor de rugina si antifon
- indreptat portiera si vopsit, mai bagam o fisa la culoare totusi
- schimbat ulei si filtru aferent dar tot se incinge, am primit recomandare de a da jos scutul pt a vedea daca nu cumva de acolo e pb asta cu incinsul
- trosnitul de pe puntea fata la accelerare/decelerare/viraje pe loc fusese rezolvat dar usor usor pare sa revina
Ar mai ramane de facut:
- adresat niste peel off-uri de la vopsitul integral
- remediat culoarea portierei
- remediat trosnitul dp puntea fata
- montat adaptor comenzi volan
- adresat senzorii de parcare care fac galagie cand nu ar trebui
- retapitat plafon si stalpii C + montat restul elementelor negre
- retapitat volan
- schimbat difuzoare cu unele mai capabile
- in continuare experimentez cu boost controller-ul
- scartaitul enervant al esapamentului la pornirea/oprirea motorului, o garnitura distrusa
- jocul pe verticala al coloanei de directie, suruburile suportului de fixare erau desfacute, mult
- ventilatoarele acum merg pe ambele pozitii si fara sa fie nevoie sa pornesc AC-ul
- indreptat elementele botului, pe cat s-a putut
- dat puntea spate cu niste convertizor de rugina si antifon
- indreptat portiera si vopsit, mai bagam o fisa la culoare totusi
- schimbat ulei si filtru aferent dar tot se incinge, am primit recomandare de a da jos scutul pt a vedea daca nu cumva de acolo e pb asta cu incinsul
- trosnitul de pe puntea fata la accelerare/decelerare/viraje pe loc fusese rezolvat dar usor usor pare sa revina
Ar mai ramane de facut:
- adresat niste peel off-uri de la vopsitul integral
- remediat culoarea portierei
- remediat trosnitul dp puntea fata
- montat adaptor comenzi volan
- adresat senzorii de parcare care fac galagie cand nu ar trebui
- retapitat plafon si stalpii C + montat restul elementelor negre
- retapitat volan
- schimbat difuzoare cu unele mai capabile
- in continuare experimentez cu boost controller-ul
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Am ajustat putin opritoarele de la haion ceea ce a mai redus din zgomotele care veneau din zona aia la denivelari
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
O mare victorie impotriva "greierilor" din masina a fost castigata ieri )
Butoanele de pe fata "casetofonului" aftermarket zdranganeau teribil, am desfacut-o si montat niste material care sa amortizeze. Alta viata!
Butoanele de pe fata "casetofonului" aftermarket zdranganeau teribil, am desfacut-o si montat niste material care sa amortizeze. Alta viata!
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Update
Facute:
- inlaturat scutul de la motor pt ca aparent din cauza lui nu se racea uleiul si dupa ce a fost dat jos am constatat ca se deformase de la caldura
- vopsit portiera
- ceara in praguri
- convertizor de rugina si antifon prin zona puntii spate
- reconditionat bloc hidraulic (cel din fata de langa radiator)
- asezat recipient filtru motorina pt ca tragea aer
- trosnitul de pe puntea fata la accelerare/decelerare/viraje re-adresat
- indreptat si vopsit prag stanga fata (zona de ridicare cric)
Ramase:
- pierde presiune si ceva inaltime peste noapte
- difuzoare cumparate, de montat
- adaptor comenzi volan cumparat, de montat
- adresat senzorii de parcare care fac galagie cand nu ar trebui
- retapitat plafon si stalpii C + montat restul elementelor negre
- retapitat volan
Facute:
- inlaturat scutul de la motor pt ca aparent din cauza lui nu se racea uleiul si dupa ce a fost dat jos am constatat ca se deformase de la caldura
- vopsit portiera
- ceara in praguri
- convertizor de rugina si antifon prin zona puntii spate
- reconditionat bloc hidraulic (cel din fata de langa radiator)
- asezat recipient filtru motorina pt ca tragea aer
- trosnitul de pe puntea fata la accelerare/decelerare/viraje re-adresat
- indreptat si vopsit prag stanga fata (zona de ridicare cric)
Ramase:
- pierde presiune si ceva inaltime peste noapte
- difuzoare cumparate, de montat
- adaptor comenzi volan cumparat, de montat
- adresat senzorii de parcare care fac galagie cand nu ar trebui
- retapitat plafon si stalpii C + montat restul elementelor negre
- retapitat volan
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Si pt cine va avea la fel ca si mine curiozitatea de a afla cuplul de strangere la prezoanele rotilor, dupa ceva cautari pe interneti am descoperit ca acesta este 110Nm
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Din lista anterioara se poate scoate:
- difuzoare cumparate, de montat
Diferenta in mai bine este clar sesizabila dar din pacate fetele de usi nu prea au fost gandite pt difuzoare mai puternice si cam fac zgomot la volume mai ridicate, astept sa vina caldura ca sa ma apuc sa le demontez si sa pun niste material fonoabsorbant.
Aaaa da, ca sa nu uit, s-a intors vechiul meu prieten:
- trosnitul de pe puntea fata la accelerare/decelerare/viraje
- difuzoare cumparate, de montat
Diferenta in mai bine este clar sesizabila dar din pacate fetele de usi nu prea au fost gandite pt difuzoare mai puternice si cam fac zgomot la volume mai ridicate, astept sa vina caldura ca sa ma apuc sa le demontez si sa pun niste material fonoabsorbant.
Aaaa da, ca sa nu uit, s-a intors vechiul meu prieten:
- trosnitul de pe puntea fata la accelerare/decelerare/viraje
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187677
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS