
Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
- instalatorul
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 06-Apr-2006 14:09
- Localitate: constanta
- Contact:
instalatorul scrie:Cum va merge motorul la ralanti? Merge rotund sau cu mici vibratii? Al meu merge ca un c>>>r. Am fost la service si au inlocuit bujiile, dupa care au inlocuit bobina din capul bujiilor. Culmea e ca merge tot prost.
Ce inseamna mici vibratii? Vibreaza neregulat sau la 2-3 secunde apare o vibratie a intregului motor?
ps
sa iti treci modelul in semnatura ;)
Fun Citroen
tartorul scrie:Ce inseamna mici vibratii? Vibreaza neregulat sau la 2-3 secunde apare o vibratie a intregului motor?
Ok, al meu vibreaza odata la 2-3 secunde. Il simt doar in scaun, nu cred ca se si aude. Sa inteleg ca e normal? Ajunge cumva la o rezonanta in acel moment si din cauza aia se simte vibratia aia?
Ieri am plecat ceva mai violent de pe loc (fara sa invirt rotile in gol insa, si oricum am plecat si mai violent de atit) si eram si in curba (faceam stinga pe un drum aglomerat, plecind din panta). Dupa ceva timp am simtit ca s-a intarit volanul, insa nu s-a intarit decit pentru viraje spre dreapta.
Nu am putut sa trag de el pe drum drept decit cind sa schimb banda, insa am tras cind am intrat intr-un peco, cam 1.3km mai tirziu, si s-a auzit/simtit un pocnet cind am facut dreapta, si de asemenea l-am simtit si in pedala de frina (care si-a dat si ea drumu), dupa care totul a revenit la normal.
Ce sa fie asta? Aparent s-a intepenit (temporar) ceva pe la servo. Curios insa e ca pentru viraje stinga volanul se misca normal, chiar si inapoi pina in punctul 0. Dupa aia doar spre dreapta se simtea ca opune rezistenta mai mare.
Nu am putut sa trag de el pe drum drept decit cind sa schimb banda, insa am tras cind am intrat intr-un peco, cam 1.3km mai tirziu, si s-a auzit/simtit un pocnet cind am facut dreapta, si de asemenea l-am simtit si in pedala de frina (care si-a dat si ea drumu), dupa care totul a revenit la normal.
Ce sa fie asta? Aparent s-a intepenit (temporar) ceva pe la servo. Curios insa e ca pentru viraje stinga volanul se misca normal, chiar si inapoi pina in punctul 0. Dupa aia doar spre dreapta se simtea ca opune rezistenta mai mare.
Problemuta la C4
Problemuţele C4 postate pe forumul nostru, sunt nimicuri faţă de problemuţele de pe forumul Opel.
Câteva exemple, numai din pagina 1 şi 2
- De ce ĂŽmi stă o roată din faţă aşa...
- FâşĂ˘ială la ambreiaj...
- Motorul ascilează la relanti şi nu trage...
- La viteză mare zgomot suspect roată spate...
- Nu mai porneşte, bagă prea multă benzină...
- Radio defect...
- Ajutor portiera!!!!
- Nu porneşte y20th...
- Probleme cu releul la alternator...
- Lipsă demaraj când se ĂŽncălzeşte...
- Vibraţie turaţie la relanti...
- Semnal computer (low beam/fgt vision)...
- S-a oprit motorul ĂŽn trafic..
- Cod eroare 71...
- Frână pe o singură roată...
- Consum 5litri ĂŽn 21 Km la Vectra...
- Am rămas fără servpdirecţie...
- Nu se ĂŽnvârteşte rotorul la delcou...
- Motorul se opreşte la cald...
Probemuţele le-am postat aşa cum au fost menţionate pe sit.
Pentru conformitate vizionaţi forumurile Opel.
Câteva exemple, numai din pagina 1 şi 2
- De ce ĂŽmi stă o roată din faţă aşa...
- FâşĂ˘ială la ambreiaj...
- Motorul ascilează la relanti şi nu trage...
- La viteză mare zgomot suspect roată spate...
- Nu mai porneşte, bagă prea multă benzină...
- Radio defect...
- Ajutor portiera!!!!
- Nu porneşte y20th...
- Probleme cu releul la alternator...
- Lipsă demaraj când se ĂŽncălzeşte...
- Vibraţie turaţie la relanti...
- Semnal computer (low beam/fgt vision)...
- S-a oprit motorul ĂŽn trafic..
- Cod eroare 71...
- Frână pe o singură roată...
- Consum 5litri ĂŽn 21 Km la Vectra...
- Am rămas fără servpdirecţie...
- Nu se ĂŽnvârteşte rotorul la delcou...
- Motorul se opreşte la cald...
Probemuţele le-am postat aşa cum au fost menţionate pe sit.
Pentru conformitate vizionaţi forumurile Opel.
arp scrie:Trezeste-te nene, alea sunt probleme adunate la masini care fac parte din cateva generatii si care au ceva ani in spate...Compara C4 cu Astra H si dupa aia mai discutam...
Eşti cumva mecanic la Opel şi ai Xara, de eşti aşa de informat?
Din moment ce nu ai nici Astra şi nici C4, de ce vorbeşti ĂŽn necunoştinţă de cauză?
Din moment ce ai Xara, nu ai cum să-ţi dai cu părerea de C4.
Comparatia cu Astra am făcut-o, dar am sles C4.
Ai ceva ĂŽmpotrivă că am ales C4?
arp scrie:Am si Astra GTC si C4...Se scrie XSARA!
Ma bucur ca ai ales C4, sa-l stapanesti sanatos, n-am nimic impotriva alegerii tale..dar cand faci comparatii, fa-le corect, doar ai incredere in alegerea ta, nu?
Nu trebuie să-ţi faci probleme cu discernământul meu, altele ar trebui să fie preocupările tale ĂŽn această situaţie. Din moment ce Xsara nu mă interesează şi nici franceza nu mă pasionează, nu sunt obligat să ştiu cum se scrie corect Xsara. Acest lucru ĂŽl ştiu numai cei ce sunt interesaţi.
Comparaţia am făcut-o corect şi repet intervenţia ta ĂŽn acest subiect a fost inoportună şi lipsită de sens.
Cu aceasta am ĂŽncheiat discuţia.
arp scrie:Trezeste-te nene, alea sunt probleme adunate la masini care fac parte din cateva generatii si care au ceva ani in spate...Compara C4 cu Astra H si dupa aia mai discutam...
Pai de ce nu vii tu cu argumente cum ca Astra H ar fi mai buna decat C4? (mie asta imi pare ca vrei sa insinuezi) si daca tot ai GTC si C4 oare de ce nu le-ai pus la semnatura

"After Night Falls... All Cats Are Leopards" I LOVE C4COUPE
Nu insinuez, spun direct, Astra H este peste C4. NU ma refer la design, chestie de gusturi...
Astra H are:
- CDC - continous dumping control - control electronic al suspensiilor in timp real
- CBC - cornering braking control
- ESP Plus - controleaza pana la 3 roti deodata, nu doar 1, TC Plus,
- sistem interactiv de conducere - IDS+
- Buton SPORT cu 2 mape de control pt motor, amortizoare si directie
- UCL - understeer control logic
C4 are:
-butuc volan fix
PS:Si daca le puneam in semnatura erai mai fericit?? Grow up!
Iar interventia mea s-a dorit a fi una care sa atraga atentia ca cineva o luase razna enumerand problemele care apar la 2-3 generatii in urma si la modele diferite (Vectra)...
Iar C4 nu e chiar un etalon al calitatii intr-un singur an stricandu-se urmatoarele lucruri extrem de importante:
- unitatea de control electronic pentru ABS/ESP/Servodirectie -arsa din senin
- climatizarea bi-zonala, defect de fabricatie
Astra H are:
- CDC - continous dumping control - control electronic al suspensiilor in timp real
- CBC - cornering braking control
- ESP Plus - controleaza pana la 3 roti deodata, nu doar 1, TC Plus,
- sistem interactiv de conducere - IDS+
- Buton SPORT cu 2 mape de control pt motor, amortizoare si directie
- UCL - understeer control logic
C4 are:
-butuc volan fix
PS:Si daca le puneam in semnatura erai mai fericit?? Grow up!
Iar interventia mea s-a dorit a fi una care sa atraga atentia ca cineva o luase razna enumerand problemele care apar la 2-3 generatii in urma si la modele diferite (Vectra)...
Iar C4 nu e chiar un etalon al calitatii intr-un singur an stricandu-se urmatoarele lucruri extrem de importante:
- unitatea de control electronic pentru ABS/ESP/Servodirectie -arsa din senin
- climatizarea bi-zonala, defect de fabricatie
arp scrie:Nu insinuez, spun direct, Astra H este peste C4. NU ma refer la design, chestie de gusturi...
Astra H are:
- CDC - continous dumping control - control electronic al suspensiilor in timp real
- CBC - cornering braking control
- ESP Plus - controleaza pana la 3 roti deodata, nu doar 1, TC Plus,
- sistem interactiv de conducere - IDS+
- Buton SPORT cu 2 mape de control pt motor, amortizoare si directie
- UCL - understeer control logic
Sa o luam pragmatic: Astra benzina de 1.4 si 1.6 are tamburi pe spate! Deci, nu tu ESP, nu tu CDC, nici macar CBC si sa nu mai vb de IDS! Nimic din ce ai zis tu... Ca sa imi pun ESP tre sa dau 560Euro... Pt celelalte tre sa mai scot din buzunar MULTI bani, caci serie sunt decat la echipari mai serioase, unde iti sunt bagate pe gat si alte prostii pe care poate nu le vrei...
Deci fata de un C4 de 14.250DDP cu 110 cai, jante pe 16, clima duala si 'butuc fix'

PS: Eu am vrut Astra GTC inainte de C4, dar cand am ajuns la dealer si a zis: reducere 1250 DDP, dar pt motor de 1.6, nu avem pe stoc, trebuie sa stati 3 luni si... Jante pe 16 - 400euro, ESP (pt discuri, nu pt altceva) 560e, computer 160e, cotiera - 90e... Deci in final imi luam o masina la 13.400CIP ( fara butoane sport, fara multele dispozitive enumerate mai sus de tine) ... Cel mai mult mi-a placut la lista de optiuni: antifurt roti 80e, vopsire stalpi usi in negru - 40 euro... Ma simteam jegmanit pe FATA! Ma mir ca nu imi cereau bani pe volan

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Iti raspund la obiect!
Iata masina configurata de un user de pe astraclub.ro
Motorizare 1.6i, 105 CP
ELEGANCE STANDARD (nu le mai scriu pe cele ce sunt apoi inlocuite cu cele din pachetele optionale, sa nu ne incurcam):
- servodirectie progresiva
- ABS + EBD
- discuri frana ventilate fata
- inchidere centralizata cu telecomanda si immobilizer
- airbag frontal si lateral pentru ambele locuri din fata
- geamuri electrice fata
- rezerva de dimensiuni normale cu janta de otel
- centuri de siguranta pretensionate fata-spate (5) cu limitator de efort
- sistem de recirculare a aerului cu filtru de polen
- avertizor sonor pentru faruri aprinse
- geamuri atermice cu tenta verde
- reglarea coloanei volanului pe 2 directii
- anvelope 205/55R16 Bridgestone Turanza ER300 vara si Vredestein Snowtrac 2 iarna.
- suport pentru ochelari
- pachet de lumini interioare - spoturi pentru citit fata/spate, intrerupator pentru deconectare acumulator
- parasolare iluminate
- oglinzi electrice incalzite
- carcasele oglinzilor in culoarea caroseriei
- clantele exterioare in culoarea caroseriei
- prima cheie pliabila
- volan imbracat in piele, 3 spite, 3 insertii metalice
- ornamente laterale in culoarea caroseriei
- grila radiatorului cromata
- rama geamurilor laterale cromata
- scaunele fata reglabile in 8 moduri
OPTIONALELE ADAUGATE:
- IDS+ , CDC, TC, ESP+ ("Sistemul IDS Plus integreaza toate componentele sasiului si caracteristicile de condus. Transmisia, motorul, sistemul ABS, sistemul ESP Plus si sistemul de reglare ĂŽn timp real al amortizoarelor (CDC) sunt toate conectate prin reteaua CAN-Bus. Rezultatul este un vehicul de o performanta extraordinara cu o dinamica a condusului si o siguranta crescute."). Aici ar mai fi controlul tractiunii si distributia fortei de franare in curbe, TC + CBC + UCL. Aici vin automat discuri de frana pe spate.
- Sport Chassis Pack (sasiu sport coborat, buton SPORT, servodirectie sport, jante aliaj 16" cu 5 gauri SPORT) = "Apasând butonul Sport se asigura simultan un raspuns mult mai rapid al supapei de admisie si o sensibilitate crescuta a coloanei de directie electro-hidraulice." A, si se intaresc suspensiile.
- geamuri electrice fata/spate
- Sight & Light Pack (senzor de ploaie, oglinda retrovizoare interioara sensibila la lumina, faruri cu aprindere automata)
- airbaguri cortina pentru toata suprafata geamurilor laterale
- Elegance Plus Pack (bancheta din spate rabatabila 40/20/40, comenzile sistemului audio pe volan, climatizare electronica, display grafic - include consum instant etc, faruri de ceata, spatiu pentru
depozitare sub mocheta din portbagaj)
- radio cu CD CD30MP3 cu 7 difuzoare si board info display - BID (din ce am aflat este Blaupunkt)
- vopsea metalizata Moonland + tapiterie velur Bristol Amana gri inchis + decor Brasilia
PRET: 13900 CIP.
Spune-mi tu te rog, cat ar costa un C4 cu dotari cat de cat apropiate de ce e mai sus ...ca mie imi iese pe la 14000 euro fara prea mult efort si cu dotari nici pe departe...
Daca vrei iti spun si cum mi-am configurat GTC-ul...
Iata masina configurata de un user de pe astraclub.ro
Motorizare 1.6i, 105 CP
ELEGANCE STANDARD (nu le mai scriu pe cele ce sunt apoi inlocuite cu cele din pachetele optionale, sa nu ne incurcam):
- servodirectie progresiva
- ABS + EBD
- discuri frana ventilate fata
- inchidere centralizata cu telecomanda si immobilizer
- airbag frontal si lateral pentru ambele locuri din fata
- geamuri electrice fata
- rezerva de dimensiuni normale cu janta de otel
- centuri de siguranta pretensionate fata-spate (5) cu limitator de efort
- sistem de recirculare a aerului cu filtru de polen
- avertizor sonor pentru faruri aprinse
- geamuri atermice cu tenta verde
- reglarea coloanei volanului pe 2 directii
- anvelope 205/55R16 Bridgestone Turanza ER300 vara si Vredestein Snowtrac 2 iarna.
- suport pentru ochelari
- pachet de lumini interioare - spoturi pentru citit fata/spate, intrerupator pentru deconectare acumulator
- parasolare iluminate
- oglinzi electrice incalzite
- carcasele oglinzilor in culoarea caroseriei
- clantele exterioare in culoarea caroseriei
- prima cheie pliabila
- volan imbracat in piele, 3 spite, 3 insertii metalice
- ornamente laterale in culoarea caroseriei
- grila radiatorului cromata
- rama geamurilor laterale cromata
- scaunele fata reglabile in 8 moduri
OPTIONALELE ADAUGATE:
- IDS+ , CDC, TC, ESP+ ("Sistemul IDS Plus integreaza toate componentele sasiului si caracteristicile de condus. Transmisia, motorul, sistemul ABS, sistemul ESP Plus si sistemul de reglare ĂŽn timp real al amortizoarelor (CDC) sunt toate conectate prin reteaua CAN-Bus. Rezultatul este un vehicul de o performanta extraordinara cu o dinamica a condusului si o siguranta crescute."). Aici ar mai fi controlul tractiunii si distributia fortei de franare in curbe, TC + CBC + UCL. Aici vin automat discuri de frana pe spate.
- Sport Chassis Pack (sasiu sport coborat, buton SPORT, servodirectie sport, jante aliaj 16" cu 5 gauri SPORT) = "Apasând butonul Sport se asigura simultan un raspuns mult mai rapid al supapei de admisie si o sensibilitate crescuta a coloanei de directie electro-hidraulice." A, si se intaresc suspensiile.
- geamuri electrice fata/spate
- Sight & Light Pack (senzor de ploaie, oglinda retrovizoare interioara sensibila la lumina, faruri cu aprindere automata)
- airbaguri cortina pentru toata suprafata geamurilor laterale
- Elegance Plus Pack (bancheta din spate rabatabila 40/20/40, comenzile sistemului audio pe volan, climatizare electronica, display grafic - include consum instant etc, faruri de ceata, spatiu pentru
depozitare sub mocheta din portbagaj)
- radio cu CD CD30MP3 cu 7 difuzoare si board info display - BID (din ce am aflat este Blaupunkt)
- vopsea metalizata Moonland + tapiterie velur Bristol Amana gri inchis + decor Brasilia
PRET: 13900 CIP.
Spune-mi tu te rog, cat ar costa un C4 cu dotari cat de cat apropiate de ce e mai sus ...ca mie imi iese pe la 14000 euro fara prea mult efort si cu dotari nici pe departe...
Daca vrei iti spun si cum mi-am configurat GTC-ul...
Pai eu ce zic omule... Asta e 13.900 CIP si a mea a fost 14.250DDP!
EU vroiam GTC la bani de C4, cu optiuni de C4, adica: jante pe 16, computer, clima duala, cotiere, scaune sport, suspensie tare (ma rog, presunpun ca e serie) si discuri pe spate... Si 1.6.. Stai sa mai o configurez inca odata, sa vedem ce iese!
PS: la 13.900CIP ma gandeam la cu totul alta masina
Later: Si asta e dupa reducerea de 1250e? Sau e fara reducere? Nu de alta, dar Astra e in reduceri de vreo 3 luni...
EU vroiam GTC la bani de C4, cu optiuni de C4, adica: jante pe 16, computer, clima duala, cotiere, scaune sport, suspensie tare (ma rog, presunpun ca e serie) si discuri pe spate... Si 1.6.. Stai sa mai o configurez inca odata, sa vedem ce iese!
PS: la 13.900CIP ma gandeam la cu totul alta masina

Later: Si asta e dupa reducerea de 1250e? Sau e fara reducere? Nu de alta, dar Astra e in reduceri de vreo 3 luni...
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu