Registru 2CV, DS, GS/GSA, CX
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Registru 2CV, DS, GS/GSA, CX
Acest topic se doreste a fi un registru in care se vor inscrie cei care au modelele:
Traction Avant
2CV
Diane
Mehari
DS
ID
SM
GS
GSA
CX
Va rog pe toti sa va inscrieti astfel incat sa ne fie mai usor sa stim cate din fiecare model avem si deasemenea pentru a putea afla ce masina are oricare dintre noi, in cazul in care nu ati scris in semnatura.
EDIT: Pentru ca este un registru, va rog sa nu comentati inutil. Catalin
Traction Avant
2CV
Diane
Mehari
DS
ID
SM
GS
GSA
CX
Va rog pe toti sa va inscrieti astfel incat sa ne fie mai usor sa stim cate din fiecare model avem si deasemenea pentru a putea afla ce masina are oricare dintre noi, in cazul in care nu ati scris in semnatura.
EDIT: Pentru ca este un registru, va rog sa nu comentati inutil. Catalin
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Voi incepe eu
GSA Pallas 1984
culoare Beige Sloushi - un fel de bej-roscat metalizat, folosit la GSA doar in 1984.
Adus din Elvetia in 1992 (nu sunt sigur, ma uit diseara in cartea de identitate). Sunt al patrulea proprietar, al treilea in Romania.
L-am cumparat de la cineva din Snagov in 2000. Masina a stat in garaj trei ani fara sa mearga inainte de a o cumpara eu.
In curs de restaurare.
CX 25 TRD Turbo 2 1988
culoare Gris Meteore - adica gri-albastru metalizat.
Adus din Elvetia anul trecut, recarosare la CX 25 TRD Turbo din 1986.
Deocamdata motorul Turbo 2 este tot in Ungaria.
Sunt al treilea proprietar, primul in Romania, l-am cumparat de la nepotul primului proprietar.
In curs de omologare la RAR.
GSA Pallas 1984
culoare Beige Sloushi - un fel de bej-roscat metalizat, folosit la GSA doar in 1984.
Adus din Elvetia in 1992 (nu sunt sigur, ma uit diseara in cartea de identitate). Sunt al patrulea proprietar, al treilea in Romania.
L-am cumparat de la cineva din Snagov in 2000. Masina a stat in garaj trei ani fara sa mearga inainte de a o cumpara eu.
In curs de restaurare.
CX 25 TRD Turbo 2 1988
culoare Gris Meteore - adica gri-albastru metalizat.
Adus din Elvetia anul trecut, recarosare la CX 25 TRD Turbo din 1986.
Deocamdata motorul Turbo 2 este tot in Ungaria.
Sunt al treilea proprietar, primul in Romania, l-am cumparat de la nepotul primului proprietar.
In curs de omologare la RAR.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Cx TRD Turbo.
La baza a fost un CX Leader cu motor de 2000cm, benzina, fabricat in 1985,serie 1,pt. piata germana,culoare Gris.Eu am cumparat masina cu motorul spart,de aceia am ajuns in posesia lui platind o suma modica.Sunt al treilea proprietar;al doilea in romania primii doi proprietari fiind frati.
Motorul a fost schimbat cu unul turbo diesel care a costat mult mai mult decat masina,interiorul si instalatia electrica au fost schimbate cu unele de GTI turbo seria 2.
In curand si exteriorul va suferii unele modificari pt. a ajunge seria2
La baza a fost un CX Leader cu motor de 2000cm, benzina, fabricat in 1985,serie 1,pt. piata germana,culoare Gris.Eu am cumparat masina cu motorul spart,de aceia am ajuns in posesia lui platind o suma modica.Sunt al treilea proprietar;al doilea in romania primii doi proprietari fiind frati.
Motorul a fost schimbat cu unul turbo diesel care a costat mult mai mult decat masina,interiorul si instalatia electrica au fost schimbate cu unele de GTI turbo seria 2.
In curand si exteriorul va suferii unele modificari pt. a ajunge seria2
- Lucian T
- Stapanul Uleiului
- Mesaje: 174
- Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
- Localitate: Bucuresti
- Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986
Cx 20
Seria 2
Culoare alb cu bordura neagra.
Inaltime: 1,360 m.; Lungime: 4,659 m.; Latime: 1,770 m. (Mmmmm!, niciodata nu o sa lovesti coatele vecinului de scaun, sau nu o sa te plangi ca ti-au intepenit genunchii).
Anul fabricatiei: 1986. Adus din Elvetia in 1998. In Elvetia a avut un singur proprietar, in Romania sunt al doilea. Masina este in posesia mea din anul 2001, fostul proprietar tinand masina - pe trotuar - fara sa o foloseasca, mai mult de 2 ani. Cand am cumparat-o avea 170.000 km la bord, iar acum are putin peste 200.000 km (50.000 km in tara). Sunt indragostit de ea, si visez ca o sa am bani, candva, sa o cosmetizez pentru ca desi merge bine, arata jalnic ca o batranica stafidita.
Seria 2
Culoare alb cu bordura neagra.
Inaltime: 1,360 m.; Lungime: 4,659 m.; Latime: 1,770 m. (Mmmmm!, niciodata nu o sa lovesti coatele vecinului de scaun, sau nu o sa te plangi ca ti-au intepenit genunchii).
Anul fabricatiei: 1986. Adus din Elvetia in 1998. In Elvetia a avut un singur proprietar, in Romania sunt al doilea. Masina este in posesia mea din anul 2001, fostul proprietar tinand masina - pe trotuar - fara sa o foloseasca, mai mult de 2 ani. Cand am cumparat-o avea 170.000 km la bord, iar acum are putin peste 200.000 km (50.000 km in tara). Sunt indragostit de ea, si visez ca o sa am bani, candva, sa o cosmetizez pentru ca desi merge bine, arata jalnic ca o batranica stafidita.
Re: Registru 2CV, DS, GS/GSA, CX
CX-ul meu este din 88, este trd2, culoare visiniu met,sunt al 2-lea propietar, poza este pe pagina de start B-32-WXO.
Ultima oară modificat Mie 18-Mai-2005 13:13 de către ficu, modificat 1 dată în total.
citroen c35 RD
Primiti si un C 35 RD in club?
CX 25 D Break
Seria I, an fabricatie 1978
In posesia familiei mele (si ulterior a mea), din 1995
Initial a fost 2400 Super, dar am schimbat benzinarul pt un diesel mai lenes, dar mult mai economic
Masina este in stare destul de buna de functionare, dar caroseria este cam ruginita / gaurita .
Sper sa am timp sa o restaurez cum trebuie
Seria I, an fabricatie 1978
In posesia familiei mele (si ulterior a mea), din 1995
Initial a fost 2400 Super, dar am schimbat benzinarul pt un diesel mai lenes, dar mult mai economic
Masina este in stare destul de buna de functionare, dar caroseria este cam ruginita / gaurita .
Sper sa am timp sa o restaurez cum trebuie
Registru CX
Am un CX 2400 GTI din 80 pe care l-am luat acum un an si jumatate si la care am probleme cu rugina de langa sunroof precum si cu instalatia electrica.
Merg cu unul galben coniac din 80 care a fost pe benzina si acum are un TRD 1.
Merg cu unul galben coniac din 80 care a fost pe benzina si acum are un TRD 1.
-
- pasionat
- Mesaje: 385
- Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
- Localitate: Ploiesti
- Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp
am un cx pallas 2,4i din 1981, adus in tara in 1990 din Elvetia, sunt al doilea proprietar in tara, l-am cumparat in 2003, l-am gasit in garajul unui batrinel, nepornit de 5 ani de zile.
i-am pus instalatie de gaz cu care merge perfect. vopsea originala, facut pe comanda cu cutie automata, trapa electrica, foarte bine intretinut. il puteti vedea circuland prin ploiesti PH 69 JAF.
i-am pus instalatie de gaz cu care merge perfect. vopsea originala, facut pe comanda cu cutie automata, trapa electrica, foarte bine intretinut. il puteti vedea circuland prin ploiesti PH 69 JAF.
-
- simpatizant
- Mesaje: 33
- Membru din: Mar 11-Oct-2005 09:57
- Localitate: Bucuresti
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7669
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Cx 25 trd turbo II break din '87, restaurat carosere+interior in martie 2005 iar motorul are peste 400000 Km si nu s-a umblat inca la el, schimbat decit injectie si merge beton;
Cx 25 trd turbo din '87, in curs de restaurare completa (sper sa nu dau faliment ). dotari: geamuri electrice fata+spate, oglinzi electrice incalzite, trapa electrica, clima, inetior de prestige plusat;
Cx 25 trd turbo din '87, in curs de restaurare completa (sper sa nu dau faliment ). dotari: geamuri electrice fata+spate, oglinzi electrice incalzite, trapa electrica, clima, inetior de prestige plusat;
Ultima oară modificat Joi 27-Iul-2006 12:27 de către dj01fad, modificat de 2 ori în total.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
citroen gsa x1 cu cetatenie romana de prin 93, eu sunt al treilea proprietar, un rosu ciudat, o portiera roz de gs tinuta in 2 holzsuruburi, belele mari la sistemul hidrulic...sa-l vad merge si ma apuc cu cel mai mare drag de el mai ales ca am pana a anu' in toamna itp-ul valabil si el saracul sta cuminte in parcare si abia asteapta sa ma mai duc pe la el sa-l mai spal...
acum din nefericire e in curs de dezmembrare gsa-ul.
cu toate ca a-si vrea sa iau ceva cu suspensie de tabla am pus ochiu' pe un cx negru fara numere de inmatriculare. arata destul de bine si vad ca totusi mai functioneaza ptr ca azi nu mai era cu burta pe pamant.
acum din nefericire e in curs de dezmembrare gsa-ul.
cu toate ca a-si vrea sa iau ceva cu suspensie de tabla am pus ochiu' pe un cx negru fara numere de inmatriculare. arata destul de bine si vad ca totusi mai functioneaza ptr ca azi nu mai era cu burta pe pamant.
Ultima oară modificat Mie 07-Mar-2007 19:41 de către low, modificat 1 dată în total.
Înapoi la “Anunturi administrative”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer