Tot Hydraurincage
Moderator: Echipa Tehnica
Tot Hydraurincage
Am pus si eu in sfarsit lichidul de curatare. Urmarea este ca se ridica mult mai repede si mai uniform dupa 250 km, se lasa mai greu dar regulatorul tot nu tacane. Sa fie oare sfera centrala descarcata. Cum pot sa-mi dau seama de asta. Suspensia pe fata parca s-a mai ridicat putin si este in general cam tare. In rest frane foarte bune, directie buna, nu curge pe nici unde.
Sa inteleg ca esti multumit de acel lichid? Pe mine minunea nu m-a convins, e adevarat ca am tinut-o in instalatie numai vreo 200 de km, dar masina se infrana mai tare decat de obicei (lichidiul e mai subtire decat LHM-ul si se pare ca trecea mai usor peste supapa de frana), apoi chestia cu ridicatul n-a durat decat cateva zile, acum se ridica la fel ca inainte (nu greu) si coboara la fel de repede (spatele, fata nu prea coboara). Parerea mea (pe care nu toti o impartasesc) este ca sunt bani aruncati pe fereastra. Daca ai curatat filtrele din vasul verde si ai schimbat LHM-ul la timp, in mod normal nu prea ai ce sa-i mai oferi BX-lui tau, doar e o masina veche...
Sa auzim de bine!
Sa auzim de bine!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca sfera centarla ar fi descarcata, regulatorul ar tacani tot timpul.
La mine lichidul de curatare si-a facut treaba. Din pacate nu l-am tinut decit vreo 1500-1600 de km. Rolul lui este de a spala instalatia hidraulica, operatiune care manual nu se poate face decit pe componente si necesita multa munca. Conductele nu ai cum sa le cureti manual. Un sfat pentru cei care folosesc/vor folosi lichid de curatare: atunci cind mergeti cu masina, cind ajungeti la destinatie, coboriti masina la inaltimea minima. Cind plecati, setati-o la normal. In felul asta circula mai mult lichid prin rezervor si deci prin filtre. Al doilea sfat: curatati filtrele la fiecare citeva sute de km (dela la 500 de km filtrele ar trebui sa fie imbicsite. Atunci cind spalati rezervorul atentie la "milul" care se aduna pe fundul lui. Al treilea sfat: nu stineti lichidul mai mult de 2-3000 de km (desi pe ambalaj limita e de 5000 km), pentru ca masinile sint vechi.
Inca o data: la mine lichidul si-a facut treaba.
La mine lichidul de curatare si-a facut treaba. Din pacate nu l-am tinut decit vreo 1500-1600 de km. Rolul lui este de a spala instalatia hidraulica, operatiune care manual nu se poate face decit pe componente si necesita multa munca. Conductele nu ai cum sa le cureti manual. Un sfat pentru cei care folosesc/vor folosi lichid de curatare: atunci cind mergeti cu masina, cind ajungeti la destinatie, coboriti masina la inaltimea minima. Cind plecati, setati-o la normal. In felul asta circula mai mult lichid prin rezervor si deci prin filtre. Al doilea sfat: curatati filtrele la fiecare citeva sute de km (dela la 500 de km filtrele ar trebui sa fie imbicsite. Atunci cind spalati rezervorul atentie la "milul" care se aduna pe fundul lui. Al treilea sfat: nu stineti lichidul mai mult de 2-3000 de km (desi pe ambalaj limita e de 5000 km), pentru ca masinile sint vechi.
Inca o data: la mine lichidul si-a facut treaba.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
lichid
Si la mine cred ca isi face treaba. Se observa o imbunatatire a starii generale a instalatiei hidraulice. Mai exact masina se ridica uniform si mult mai repede si nu mai fisiie. Chiar daca nu porneste motorul, dupa doua chei masina este sus. Inca nu am desfacut filtrele, probabil o s-o fac la 500 km. Se lasa mai greu mai ales de fata dar avand in vedera uzura mecanica a componentelor nu imi fac probleme atata timp cat se ridica foarte repede. Altceva am observat: fata s-a ridicat mai mult decat normal dupa 300 km cu hidraurincage si este cam dura suspensia pe fata. Poate este din cauza curatarii corectoarelor de inaltime. Sa le mai reglez acum sau sa astept pana revin la lhm? Cam cat de greu trebuie sa mearga tija dintre scaune care corecteaza inaltimea? La mine pe pozitiile de sus merge foarte greu mai ales pe ultima. Trebuie sa depun un efort destul de mare ca sa o trec pe pozitia de service.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Iti recomand ca prima data sa o cureti mai repede. Oricum poti ridica putin filtrele din rezervor si vezi cit de negre sint. Si la mine, cu cit vreu sa ridic masina mai sus, cu atit trebuie sa trag mai tare de maneta. Probabil ca e ceva firesc, din moment ce incepind cu CX seria II, a fost introdus un mecanism de servo pt treaba asta...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca suspensia este mai tare inseamna ca ai pierdut presiune din sfere. Ar trebui sa le verifici presiunea la un service.
Atentie mare la curatarea rezervorului de LHM - muchia deschizaturii este in multe cazuri f ascutita. Exista si rezervoare care au muchia indoita pt a nu produce raniri. Deci - ATENTIE!
Atentie mare la curatarea rezervorului de LHM - muchia deschizaturii este in multe cazuri f ascutita. Exista si rezervoare care au muchia indoita pt a nu produce raniri. Deci - ATENTIE!
lichid curatare
Am pus si eu lichidul de curatare,deja am cam 800km cu el.Eu unul sint forte multumit de el. Ptr inceput vreau s-a specific citeva lucruri.
1. Masina a mers anul trecut pina in iarna cu H46 in amestec cu motorina
2. dupa ce am pus LHM si am curatat tot (filtre etc) masine se comporta bine dar avea 2 probleme minore,prima era ca cobora complect dupa 2 sau 3 ore ,si a doua imi parea ca pompa hidraulica parca isi pierduse din debit....adica se ridica greu fata si spatele cam 45 secunde.
de fapt am urmarit sa vad ce debit de ulei imi venea pe returul la dijuctor cusurubul de aerisire desfacut ...era un debit mic si curgea pulsatoriu ....NU continuu !!
Dupa ce am pus lichidul de la Catalin am ramas surprins .
inca inainte de a face aerisirea am lasat motorul pornit cu aerisitorul desfacut cam 2 minute ...am prelungit returul la dijuctor cu 0,5m furtun transparent care l-am pus pe gura de alimentare a vasului cu LHM ptr a vedea debitul.
Schimbare totala ...Uleiul venea cu debit macar dublu sau triplu pe retur
si continuu ..NU PULSATORIU ! (banuiesc ca erau blocate 2 sau 3 pistonase din pompa hidraulica...doar o banuiala)
Dupa aerisire am verificat suspensia ...buna.
Dijunctorul cupla la 30 secunde dupa ce isi fixa garda la sol.
Suspensia parca mai moale pe fata ...pe spate parca la fel.
Masina se ridica complect la maxim 10-15 secunde dupa pornire fata de 45 secunde cu LHM vechi.
Mentionez ca sfera centrala am pus-o acu 2 ani noua si e originala Citroen.
Am mai observat ceva.. cu motorul oprit daca dau maneta cu o treapta mai sus se ridica spatele.
Bucuria cea mare pe care o am e ca nu mai coboara peste noapte.
Garda ramane la fel pina a doua zi,si nu mai astept mult la plecarea .
Am crezut ca "minunea" o sa tina numai 2 zile dar vad ca am mai mult de o saptamana si tot asa e.
La 1 saptamana m-am uitat la sita de ulei din vas si am ramas "masca" ..
Un strat de 2 mm in sita de mal negru..de fapt nu pot explica ce era, mizerie cu granulatie foarte fina mult mai fina ca nisipul .
Deja acu merg pe a 2 saptamana am cam 800km cu el si mult mai multumit de lichid decat de LHM .
Am intentia s-a il las cam 3500km poate chiar 4000km.
Sint curios daca dupa schimbul cu LHM o s-a merga la fel ca si cu lichidul de curatare.
Am ajuns la concluzia ca H46 cu care am mers anul trecut (aproape10 luni) mi-a "infectat" instalatia hidraulica.
Franele sint la fel , dozatorul fasaie cind calc frina aproape la maxim...asta dupa ce merg macar 1 ora prin oras si e uleiul fierbinte.
Concluzie ...Credeam ca am mari probleme cu pompa hidraulica (debit mic )dar vad ca acu merge foarte bine.Dupa ce am pus lichid de curatare parca e alta masina,banuiesc ca la mine era instalatia buna dar era foarte murdara.Vechiul proprietar de acu cativa ani merge numai cu ulei H46.
Eu unul sint foarte multumit, ideea e ca lichidul nu e asa scump ptr ce stie s-a faca.
1. Masina a mers anul trecut pina in iarna cu H46 in amestec cu motorina
2. dupa ce am pus LHM si am curatat tot (filtre etc) masine se comporta bine dar avea 2 probleme minore,prima era ca cobora complect dupa 2 sau 3 ore ,si a doua imi parea ca pompa hidraulica parca isi pierduse din debit....adica se ridica greu fata si spatele cam 45 secunde.
de fapt am urmarit sa vad ce debit de ulei imi venea pe returul la dijuctor cusurubul de aerisire desfacut ...era un debit mic si curgea pulsatoriu ....NU continuu !!
Dupa ce am pus lichidul de la Catalin am ramas surprins .
inca inainte de a face aerisirea am lasat motorul pornit cu aerisitorul desfacut cam 2 minute ...am prelungit returul la dijuctor cu 0,5m furtun transparent care l-am pus pe gura de alimentare a vasului cu LHM ptr a vedea debitul.
Schimbare totala ...Uleiul venea cu debit macar dublu sau triplu pe retur
si continuu ..NU PULSATORIU ! (banuiesc ca erau blocate 2 sau 3 pistonase din pompa hidraulica...doar o banuiala)
Dupa aerisire am verificat suspensia ...buna.
Dijunctorul cupla la 30 secunde dupa ce isi fixa garda la sol.
Suspensia parca mai moale pe fata ...pe spate parca la fel.
Masina se ridica complect la maxim 10-15 secunde dupa pornire fata de 45 secunde cu LHM vechi.
Mentionez ca sfera centrala am pus-o acu 2 ani noua si e originala Citroen.
Am mai observat ceva.. cu motorul oprit daca dau maneta cu o treapta mai sus se ridica spatele.
Bucuria cea mare pe care o am e ca nu mai coboara peste noapte.
Garda ramane la fel pina a doua zi,si nu mai astept mult la plecarea .
Am crezut ca "minunea" o sa tina numai 2 zile dar vad ca am mai mult de o saptamana si tot asa e.
La 1 saptamana m-am uitat la sita de ulei din vas si am ramas "masca" ..
Un strat de 2 mm in sita de mal negru..de fapt nu pot explica ce era, mizerie cu granulatie foarte fina mult mai fina ca nisipul .
Deja acu merg pe a 2 saptamana am cam 800km cu el si mult mai multumit de lichid decat de LHM .

Am intentia s-a il las cam 3500km poate chiar 4000km.
Sint curios daca dupa schimbul cu LHM o s-a merga la fel ca si cu lichidul de curatare.
Am ajuns la concluzia ca H46 cu care am mers anul trecut (aproape10 luni) mi-a "infectat" instalatia hidraulica.
Franele sint la fel , dozatorul fasaie cind calc frina aproape la maxim...asta dupa ce merg macar 1 ora prin oras si e uleiul fierbinte.
Concluzie ...Credeam ca am mari probleme cu pompa hidraulica (debit mic )dar vad ca acu merge foarte bine.Dupa ce am pus lichid de curatare parca e alta masina,banuiesc ca la mine era instalatia buna dar era foarte murdara.Vechiul proprietar de acu cativa ani merge numai cu ulei H46.
Eu unul sint foarte multumit, ideea e ca lichidul nu e asa scump ptr ce stie s-a faca.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Masina ta se comporta asa pentru ca uleiul de curatare este mai subtire chiar si decit LHM. Te sfatuiesc sa uiti de H46, motorina & stuff. Avind in vedere vechimea masinii tale, te sfatuiesc sa nu tii uleiul cit scrie pe bidon. Cit a zis Catalin, 2500km e numai bine. De asemenea, urmareste posturile care s-au mai scris referitor la acest subiect.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
BUNA ZIUA
am pus si eu in masina nu in portbagaj si in rezervorul pentru lhm lichid de curatat si se pare ca se ridica mult mai repede ,dimineata trebuia sa stau vreo 2 min acum in max 1 este deja ridicata oricum lhm avea o culoare ciudata sper sa nu am probleme pina acum sumt foarte multumit ,mai am de rezolvat regulatorul de inaltime si pierderea de antigel,in rest xantia este o masina super.
am pus si eu in masina nu in portbagaj si in rezervorul pentru lhm lichid de curatat si se pare ca se ridica mult mai repede ,dimineata trebuia sa stau vreo 2 min acum in max 1 este deja ridicata oricum lhm avea o culoare ciudata sper sa nu am probleme pina acum sumt foarte multumit ,mai am de rezolvat regulatorul de inaltime si pierderea de antigel,in rest xantia este o masina super.
gabi, ai pus dupa ce ai scos LHM-ul sper 

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Hai ca sunt si eu curios, va rog sa-mi trimita si mie cineva un mail si sa-mi spuna cat costa o solutie din acesta, ca am niste probleme si eu, su poate se amelioreaza cat de cat dupa o curatare
adresa: szabi802002@hotmail.com
mersi
adresa: szabi802002@hotmail.com
mersi
magyari, ia legatura cu Catalin (WLD) si vei afla tot ce vrei sa stii in legatura cu lichidul de curatare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO