Merita chip tunning-ul sau nu ??

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
toshy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 12-Mar-2003 23:02
Localitate: brasov

Mesajde toshy » Vin 18-Iul-2003 22:00

wld scrie:O sa am pe la sfarsitul verii drum la Bv dar cred ca vin cu Oltcitul - BX-ul intra in RK :(


rezolvam noi cumva ;)

cand ai scos filtrul, de unde tragea aer ? Cumva din cel cald de la motor?


am scos filtrul din cutia lui dupa care am inchis-o la loc, deci aerul era tras tot normal din spatele spoilerului fatza.
si itzi dai seama ca asta am incercat-o intr-o noapte de februarie, la cateva grade pe un drum fara praf :)


Bujiile noi nu cresc puterea, o restituie doar pe cea pierduta prin uzura.


normal, dar am simtzit crestere si doar cand mi-am schimbat uleiul.

Fara tobe e normal sa fie mai puternica...dar nu-i asa ca era mai putin elastica ? :wink:


nu stiu ce sa zic... la turatzii mici da sa moara, poate chiar e adevarata chestia cu back-pressure-ul, dar stii ca orice chestie care itzi da un plus te impinge sa o calci mai tare ;) acum e prea tarziu sa mai vad pentru azi mi-am schimbat toba.

2. imbunatatirea raspunsului la acceleratie, facand masina sa para mai nervoasa


asta e un lucru pe care il astept si eu, pentru ca delay-ul de acceleratzie ma face sa imi aduc aminte de masinile cu carburator ;)

xsara
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Dum 07-Sep-2003 00:16
Contact:

Mesajde xsara » Dum 07-Sep-2003 00:30

ganditi-va ca nu e decat un diesel de 90cp!!!
ce poate sa-i faca?tot fum negru scoate cand bagi picioru' in ea :D
asa ca mai bine las-o asa ca poate pierzi si garantia si oricum sa sti ca daca ai pui chip durata de viata a motorului scade si o sa te coste si la consum;parerea mea :lol:
Nici nu va puteti imagina tot ce poate face CITROEN pentru dumneavoastra.

vursianu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Lun 05-Apr-2004 23:19
Localitate: Bucuresti

c3 chip tuning?!

Mesajde vursianu » Lun 05-Apr-2004 23:32

Salut!
De curiozitate, ca am intrat pe cateva site-uri si am intrat si pe aspad.ro, chiptuning la 1.4 Hdi 70cp exista?
Si daca da, postati un link pls. Ar fi bine sa fie din Ro.
Merci,
Victor

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mar 22-Iun-2004 12:00

Hmm ... si mie mi-a trecut prin cap sa-mi modific un pic Xsara. Insa de cate ori m-a luat flama, de atatea ori am lasat-o balta. Pentru ca itzi pierzi garantia + consuma mai mult + castigi f putin + uzura e mai mare.

Eu zic ca dorinta de tuning (mai multa putere) vinde din doua motive:
1. competitia cu restul
2. placerea ta

Despre competitie (akaliniute) pot sa va spun ca Xsara la 110 cai face de rusine mai multe masini decat v-ar trece prin cap in primii 50-100m. Adica atat cat ai la dispozitie in oras. Nu uitati ca majoritatea masinilor la noi sunt dacii si dieseluri economice. Golf, Passat, Skoda, Cielo, Megane, Clio nu pun probleme unei Xsara. Chiar si BMW 316, 318 etc. 90% dintre masinile enumerate mai sus sunt diesel-uri lenese care au suta in peste 10s. Iar daca dai de una pe benzina mai iute (sub 9s) soferul ori nu se pricepe, nu stie cand sa schimbe sau pur si simplu nu o duce peste 5.5k ca "urla motorul". Deci daca te incapatanezi, esti in fata. Personal din 100% liniute (exclus dacie) 95% le-am avut.

Despre placerea ta ... aici nu am ce sa zic. Daca tanjesti dupa o masina (mai) puternica si nu ai banii sa o iei, o sa storci si ultimul calut din actualul motor. O sa arunci scaunele, nu mananci dimineata, o lasi fara toba numai, numai sa simti ca se infige mai tare. Boala grea. Care nu are leac decat cu peste 20k euro.

vursianu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Lun 05-Apr-2004 23:19
Localitate: Bucuresti

nice...

Mesajde vursianu » Mar 22-Iun-2004 23:14

Sa stii ca am observat si la mine unele tendinte sportive...daca pot spune asa la 1.4 Hdi. Pe autostrada m-am tinut de un stilo 1.9 jtd pana pe la 174 cand omul s-a dat la o parte....spre rusinea mea pentru ca am prins maxim 176, iti dai seama am franat si apoi am mers cuminte in spatele lui in medie cu 160-165. Asta desi in carte e trecut 162 parca...
Deci maxim am prins 176 km/h. Nu stiu cat de reali sunt - tine minte ca afisajul e totusi digital deci cat a scris acolo atat iti spun.
Iar in oras , bine poate fiindca am un stil de condus destul de agresiv, nu prea am oameni care sa se puna la mintea mea...oameni cu masini grele care daca ar apasa un pic pedala m-ar face de rusine. Chestia cu chip-ul mi-a venit asa pe moment dar pana la urma vorba ta , daca vreau asta... alta masina...20k in sus

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 23-Iun-2004 06:24

vezi ca la toate masinile kilometrajul arata mai mult decit viteza reala, abaterea (pe care constructorii sint obligati sa o comita) fiind de 5-10 %
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mie 23-Iun-2004 10:00

Stiti ce m-am intrebat mereu? Sa zicem ca sunt in oras, vitezometrul imi arata 70 si ma ia radarul. Cu CAT ma ia? Cu 70, cat aveam eu pe bord sau cu 65, viteaza REALA (fara abatere) ...

Pentru ca eu, mai mereu, unde e limita 50 merg cu 60 ca deh, abaterea e mare si in realitate nu am decat 54-55 si nu te opreste pentru atat ... nu?

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 23-Iun-2004 10:12

Poti sa te orientezi dupa dracovenia aia de pe Kiseleff care-ti indica viteza cand treci pe langa ea si compari cu ce-ti arata bordul. Bineinteles ca nici aia nu e batuta-n cuie, dar e un punct de reper. La mine, de ex., bordul arata cam cu 3 Km mai mult decat dracovenia (n-am inspiratie cum sa-i spun altfel).

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mie 23-Iun-2004 10:50

Cred ca o sa risc o spaga si o sa fac un test cu un echipaj de politie. Trec pe langa ei cu o viteza constanta de 70 si vad pentru cat ma opreste. Sau si mai bine, ma duc si ma milogesc de ei sa accepte un test ... le dau o bere. Sunt baieti glumeti de obicei si de gasca.

vursianu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Lun 05-Apr-2004 23:19
Localitate: Bucuresti

hmmm

Mesajde vursianu » Mie 30-Iun-2004 12:21

Interesanta propunere... :) Ma gandesc ca te ia cu viteza reala, adica cu 65. Nu credeam in faza cu abaterea , ma gandeam ca doar la Dacie se intampla asa ceva(si oricum nu din cauza ca s-au gandit cei de la Pitesti la siguranta noastra :idea: )

chiptuning.ro
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Mie 27-Oct-2004 13:50
Localitate: Bucuresti

Mesajde chiptuning.ro » Mie 27-Oct-2004 13:54

Salutare !

Daca aveti intrebari in ceea ce priveste schiptuning-ul va rog sa nu ezitati sa le expuneti.

In ceea ce priveste uzura ea este nesemnificativa in urma chiptuning-ului si in sprijinul acestui lucru vine faptul ca dealerul PSA (si alti dealeri VW, Skoda, Seat, Mercedes, Hyundai, etc.) nu renunta la garantia masinilor carora le facem chiptuning.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 27-Oct-2004 14:00

OK. Spune-mi si mie ce avantaje as avea cu un chiptuning pe Citroen Xsara 1.6l, 16v, 110CP, evident benzina?
Care ar fi cresterea de putere? Cum se modifica consumul? ETC,ETC...
Vreau raspunsuri concrete, nu de genul "hai sa facem si apoi vedem".

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mie 27-Oct-2004 14:48

Doar din cip pentru 1.6 o sa obtii un spor de maxim 5-8 cai la pamant. Nesimnificativ. Daca vrei sa scoti tot ce poti trebuie schimbata si evacuarea, intake-ul si sa scoti eventual si catalizatorul. O sa-ti creasca consumul, o sa-ti vajaie si o sa-ti haraie mai tare. Castigul total? MAXIM 12-15 cai.

Parerea mea.

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Vin 03-Dec-2004 17:46

Din pacate vad ca se cade in greseala de a "numara" caii obtinuti in urma tuning-ului....Nu diferenta de putere maxima de intereseaza pe noi cei care mergem zi de zi cu masina pe unde avem treaba ci,foarte important,raspunsul la accelerare.Cu alte cuvinte diagrama de cuplu este mult mai importanta decit puterea maxima.
Cine spune ca la un motor aspirat se poate obtine mai mult de 10% numai din chip,evident bate cimpii.La un motor turbo,benzina sau diesel e cel mai simplu dar ATENTIE! si cel mai riscant.
Din pacate s-a facut de plecat de la birou dar voi posta poate diseara sau miine citeva experiente -unele pozitive,altele negative- pe care le-au trait citeva cunostinte si una personala.
Pe mai tirziu.
A+

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 08-Dec-2004 17:00

am citit tot postul asta si mi-am dat seama de un lucru simplu: pentru cistiguri substantiale de putere trebuiesc facute modificari substantiale. bunaoara, eu am de gind, in ciuda unor rezerve (de fiabilitate, dar deh, viteza...) sa pun un set nou de pistoane cu segmenti si cuzineti noi de 1,9, sa cresc debitul la pompa de injectie (controlat, pe bancul de centricubare) si sa incerc o modificare a debitului turbinei de supraalimentare. stiu, din toate asta e cea mai periculoasa manevra, dar cred ca de la 0,7-0,8 bar cam cit e acum pina la 1-1,1 bar n-ar fi prea periculos si ar insemna si un cistig de putere substantial, adunind debitul de motorina marit, o admisie directa si un esapament doar cu toba finala. ei, ce ziceti cistig vreo 20-25 de caluti cu toate astea la un loc fata de cei 90 pe care ii scoate nominal mot de 1,7 turbodiesel?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot