revizie xsara 33500 km sau 15 luni de la ultima revizie (cum vreti voi)
progamare ora 15.00, venit 14.50, predat masina, explicat probleme (



au preluat masina, fug 15 minute la sama service sa ma programez pentru ITP, ma intorc, urc in sala obscura si dupa alte 10 min imi iau masina in primire.au urcat-o, au coborat-o, i-au scos scutul, uleiul etc, tacticos in 50 min i-au facut baietzii toata revizia.
dupa aceea a mai durat din pacate vreo 45 minute sa se intocmeasca devizul si factura (probabil a fost aglomerata receptia, nu e o crima, m-am tot bagat prin c1 si c4, am citit ziaru, nu m-am plictisit.
COSTURI (in ron fara tva):
-manopera revizie standard 84
-filtru ulei 27.8
-filtru "cu" polen

agrafe fixare 4.6
GRAND TOTAL (incl TVA) 199 RON

am mai luat de la butic:
-claxon 108
-sapca citroen nike


- tricou pluriel 68.8
-sapca pluriel 31.76
TOTAL mofturi 274.9
ABSOLUT toate problemele s-au rezolvat (inclusiv claxonul, pe care l-am schimbat eu pe seara, feriti-va ca am goarna din nou

Ulei am adus de acasa (havoline 5W40, motorul toarce foarte bine, nu simt diferente) si baietii mi-au pus in portbagaj bidonul cu restul, sa am sa completez.
@mugurel : din pacate nu mai sunt camasi citroen wrc (daca tu ai la promotor pune-mi si mie una deoparte te rog, merci)
o miniatura xsara wrc 152 ron

de la ATS fuga la sama (era 17.30) si acolo alte cheltuieli:
- ITP 175 ron (cu tva)
- indreptat janta, alte servicii conexe 90 ron ( cu tva)
ITP-ul a fost facut pe bune, cu teste noxe (moaaamaaa, ce parturi scotea), cu frane, cu electrica etc...tata imi zisese ca se uita la tabla si in 15 minute se rezolva tot

Se pare totusi ca scot prea mult fum la acceleratie (mi-a forjat-o de 5 ori pana a intrat in parametri) si din cauza asta as avea si consumul usor mai ridicat (mixt am acu 6,7 %) oricum, n-am de gand sa umblu pe la ea, poate sa-mi iau chilot automat, sa-mi regularizez regimul de mers

cam atat, lume putina in showroom dupa masini, receptia parca nici aia nu gemea de lume, am vazut masina lui catalin (wld) in parcare, l-am asteptat cateva minute sperand sa iasa dar a trebuit sa plec, inca trei xsare ori la revizie ori in reparatii...
ps. am schimbat trei vorbe cu un nene foarte trist, cu c5 nou noutz, care s-a declarat nemultumit de cum ii lucrau baietzii la masina cu probleme (nu a apucat sa se destainuie mai mult ca a trebuit sa coboare) iar eu am laudat brandul totusi, decent, fara a da ca exemplu "problemele" masinii mele si am recomandat forumul unei domnisoare cu c3 (de firma).in rest nimeni la taclale.
viata este asa frumoasa
ps cu atat mai mult cu cat azi am aflat ce asi fi patit de ma prindea politia cu itp expirat de 2 luni

bafta