Nu sunt evreu, dar BX-ul meu ma gazeaza rau de tot.
La acceleratii mai tari, daca am geamurile deschise, mor.
Am spalat motorul (care avea ulei in spatele galeriei de evacuare), am aruncat apa in toba finala (sa curat calamina), am accelerat puternic la drum (dupa model khan, tot ca sa elimin gazele depuse), degeaba.
Miroase groaznic a ulei ars, amestecat cu gaze de esapament.
Ionut State zicea ca poate fi de la o piesa ciudata, un colac alb (material textil sau ceva similar) care se pune in spate, la galerie. Dar a verificat si n-ar fi de acolo.
Pierderi nu sunt pe la tobe.
Ce dracu o avea?
Are cineva idee?
BX=Auschwitz?
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ai cel putin una din doua:
- pierzi ulei pe la garnituri, pe linga ala care ti-l consuma motorul. Uleiul ala ajunge pe la evacuare si e ars pur si simplu.
- ai scapari de gaze, pe la evacuare, furtune de recuparare, etc. Nu prea stiu cum e la diesel.
Poti sa iti dai seama pe unde iti intra gazele in habitaclu? Te intreb pentru ca eu am patit u chestie de era sa iau foc: imi sarise stutul de la iesirea pompei de benzina si evindent arunca benzina pe blocul motor. Nici eu nici tatal meu nu am mirosit nimic, doar eu am banuit ca e ceva in neregula pentru a incepuse pa pilpie becul de benzina si mai apoi era aprins continuu. Dar nici un moment nu a mirosit in masina a vapori de beznina, desi in momentul in care am ridicat capota de la motor, concentratia de vapori de benzina era atit de mare ca instant m-au usturat ingrozitor ochii.
In principiu ar putea sa intre pe la cele fante care sint linga rezervoarele de stropitor, pe la aeroterma (evident) sau pe la schimbator, pe jos.
- pierzi ulei pe la garnituri, pe linga ala care ti-l consuma motorul. Uleiul ala ajunge pe la evacuare si e ars pur si simplu.
- ai scapari de gaze, pe la evacuare, furtune de recuparare, etc. Nu prea stiu cum e la diesel.
Poti sa iti dai seama pe unde iti intra gazele in habitaclu? Te intreb pentru ca eu am patit u chestie de era sa iau foc: imi sarise stutul de la iesirea pompei de benzina si evindent arunca benzina pe blocul motor. Nici eu nici tatal meu nu am mirosit nimic, doar eu am banuit ca e ceva in neregula pentru a incepuse pa pilpie becul de benzina si mai apoi era aprins continuu. Dar nici un moment nu a mirosit in masina a vapori de beznina, desi in momentul in care am ridicat capota de la motor, concentratia de vapori de benzina era atit de mare ca instant m-au usturat ingrozitor ochii.
In principiu ar putea sa intre pe la cele fante care sint linga rezervoarele de stropitor, pe la aeroterma (evident) sau pe la schimbator, pe jos.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Ceva asemanator-ul mi-a facut si Cx-ul meu
Adica:
Pierdeam ulei pe la busonul de umplere si pe la unul sin suruburile de montaj ale capacului chiulasei
Uleiul se scurgea pe galeria de admisie si apoi pe cea de evacuare, unde daca mergeam cu > 100 km/h incepea sa arda, iar cand dadeam drumul la ventilatie, vreo cateva minute aveam si ceva "Cyclon B"
prin habitaclu
Am rezolvat prin etansarea mai buna a busonului si a capacului chiulasei
Adica:
Pierdeam ulei pe la busonul de umplere si pe la unul sin suruburile de montaj ale capacului chiulasei
Uleiul se scurgea pe galeria de admisie si apoi pe cea de evacuare, unde daca mergeam cu > 100 km/h incepea sa arda, iar cand dadeam drumul la ventilatie, vreo cateva minute aveam si ceva "Cyclon B"

Am rezolvat prin etansarea mai buna a busonului si a capacului chiulasei
Re: BX=Auschwitz?
paco scrie:Nu sunt evreu...
Dupa cum ai dat de inteles pe aici ca ai fi calic rau de tot la bani eu chiar am crezut ca esti...

-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst