Am citit azi in Gandul despre impozitarea masinilor de la anul.
Toate impozitele vor creste semnificativ, dar nu va fi o fractura intre 2000 si 2001 cmc, ci va fi o progresie intre 1600 si 2400, apoi una intre 2400 si 3200 si, in fine, peste 3200 impozitul va fi cel mai mare (800 Ron).
Va redau pasajul:
"Chiar şi ĂŽn aceste condiţii, impozitul pentru motorete, scutere şi autoturisme cu o capacitate cilindrică de până la 1.600 centimetri cubi inclusiv se va ridica la cel mult 56 lei (560.000 lei vechi), dublu faţă de impozitul maxim de 28 lei achitat ĂŽn prezent. Pentru autoturisme cu o capacitate cilindrică ĂŽntre 1.601 şi 2.400 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins ĂŽntre 240 şi 360 lei (2,4 şi 3,6 milioane lei vechi), iar pentru autoturisme cu o capacitate cilindrică ĂŽntre 2.401 şi 3.200 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins ĂŽntre 480 şi 640 lei (4,8-6,4 milioane lei vechi). Impozitul pentru autoturismele cu o capacitate cilindrică de peste 3.200 de centimetri cubi inclusiv va fi de minimum 800 lei (opt milioane lei vechi)."
impozite la anul
Moderator: Echipa Tehnica
jgr1001 scrie:Si inca o observatie:
Ce frumos se incadreaza Loganul (chiar si ala de 1.6), in clasa pana la 1601 cc. Cum sa nu-l cumperi![]()
Asta e peste tot, stai linistit. Poate doar nemtii sa aiba alt sistem de calcul. Am inteles ca la ei impozitele se platesc pe cai-putere, chiar daca e chipuit. Si ei CHIAR declara lucrul asta la fisc.
La Xsara, de ex., in cartea de indentitate scrie 1587cmc, desi, peste tot apare ca 1,6l. Si asa sunt multe exemple. Nu vreau sa le iau apararea, dar asta e reactia constructorilor de masini raportat la modul de impozitare: daca statul zice intre 1600 si 2000cmc, eu fac masina de 1885 ca sa fie in treapta inferioara de impozitare.
Pe mine ma enerveaza saltul asta intre clase
Nu stiu daca asa o fi in UE
, dar nu mi se pare corect
Masinile evolueza ca putere si pret, aproximativ liniar. Adica un motor de 1.8 este mai puternic / scump decat unul de 1.6, dar proportional.
Atunci de ce sa fie un impozit 5 ori mai mare pe o masina care este doar "o idee" mai scumpa / puternica?
Nu stiu daca asa o fi in UE

Masinile evolueza ca putere si pret, aproximativ liniar. Adica un motor de 1.8 este mai puternic / scump decat unul de 1.6, dar proportional.
Atunci de ce sa fie un impozit 5 ori mai mare pe o masina care este doar "o idee" mai scumpa / puternica?
Probabil inca se lucreaza, dar a sa va tin la curent, ca am frate in asigurari!
Oricum, vor fi si acolo cresteri, dar nu cred ca de 10 ori, ca la impozit. Ar fi prea mult.
Bine ar fi sa se pondereze cu vechimea masinii impozitul, dar banuiesc ca ei vor sa cam fusereasca vechiturile cu ocazia asta. Impusca doi iepuri, elimina CX-urile si BX-urile si scot si bani frumosi de la pasionati.
Asta e, traim vremuri fiscaliste.
Oricum, vor fi si acolo cresteri, dar nu cred ca de 10 ori, ca la impozit. Ar fi prea mult.
Bine ar fi sa se pondereze cu vechimea masinii impozitul, dar banuiesc ca ei vor sa cam fusereasca vechiturile cu ocazia asta. Impusca doi iepuri, elimina CX-urile si BX-urile si scot si bani frumosi de la pasionati.

Asta e, traim vremuri fiscaliste.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
DMX scrie:Simplu de ce se imtampla asa : ptr ca sunt multi "bastani" care si`au cumparat masini de peste 2 litri .... si ce au spus guvernatii nostrii : sa`i ardem daca au bani de masini asa de "mari" de ce nu ar avea sa plateasca
pai sa-i ardem ; sunt perfect de acord daca masinile sunt noi, dar la vechitura mea de 20 de ani de ce sa ma arda??? ce am vreo superlimuzina care costa 40000 euro??? sau am o baba la care daca platesc impozitul 2 ani ii dublez valoarea? aici nu e corect!!!
Asa e peste tot in lume. Poti sa ai masina din 1900 daca depasesti o anumita cilindree platesti.
Aici in Finlanda, doar daca ai diesel, platesti pe an inca 800EUR in plus taxa de mediu.Si aici cu 500 EUR iti iei masina din 90, deci faceti calculul
.
Sa va mai zic ca cel mai ieftin C4 este 19 000 EUR, si da este varianta X. Asa ca nu va mai plangeti de taxele din Romania, ca afara e mai rau.....ce-i drept e alt nivel de trai......
Aici in Finlanda, doar daca ai diesel, platesti pe an inca 800EUR in plus taxa de mediu.Si aici cu 500 EUR iti iei masina din 90, deci faceti calculul

Sa va mai zic ca cel mai ieftin C4 este 19 000 EUR, si da este varianta X. Asa ca nu va mai plangeti de taxele din Romania, ca afara e mai rau.....ce-i drept e alt nivel de trai......
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats