PUTERE / CUPLU
Moderator: Echipa Tehnica
Aici e vorba de diferenta de greutate care joaca un rol foarte important, cu "blonda" mea am lasat in urma un BMW 520d cu motor de 130cai, a stat in fata mea pana i-am dat a 3-a si atunci s-a terminat ma uitam la el cum se facea mic in oglinda si nu-mi venea sa cred. Dupa care tipul din BMW disperat, ma intreaba: Frate, ce motor ai acolo? 
) 1,6 16v 110cp 
In concluzie nu conteaza cati caluti ai, e mai important ce trag ei 1tona sau 1tona si 1/2 si mai conteaza transmisia si nu in ultimul rand, cel ce manuieste toate astea
			
									
									
						In concluzie nu conteaza cati caluti ai, e mai important ce trag ei 1tona sau 1tona si 1/2 si mai conteaza transmisia si nu in ultimul rand, cel ce manuieste toate astea
pesteimputit scrie:a4 2.0 (benzina aspirat 130cp 20v)
Colegu.. A4 de 2 litri are 150Hp si e FSI! Exista motor mai vechi de 2.0, dar de 8 valve, care avea 115cai! Motorul VAG de acum cativa ani!
Da, e aspirat! Exista si turbo ala de 1.8, care a inceput la 130HP, modelul vechi si ajunge la 200Hp, cu turbina noua!
Ca idee, totusi, hai sa nu mai comparam masinile... Ca aia e mai tare, ca aia nu e... Sunt situatii si situatii, si daca eu fac un diesel asta nu inseamna automat ca masina mea e mai buna! Si oricum, toate masinile noi sunt bune!
La sfarsit totul se rezuma la gusturi!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
						pai nu au frate aceeasi cai putere. si maisnile nu au aceeasi greutate. se pare insa ca la diesel (cu turbina) caiutii e mai bine facuti si trag mai bine. asa ca ... benzina sux ! randament naspa, consum mare, cuplu mic, rezultate nasoale. sa fim seriosi ...in definitiv d'aia costa dieselul mai mult, nu ?!
			
									
									
						- nicum
 - Moderator
 - Mesaje: 5427
 - Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
 - Localitate: Bucuresti
 - Masina: BX 16 RS
 
@regedit:
La diesel calutii "ie" la fel, numai ca (virgula) cuplul e mai mare. Think before you write
 
Dieselul e mai scump pentru ca tehnologia de aprindere prin scinteie e mai pretentioasa. Mult mai pretentioasa. Exemple:
- cit costa un injector pt benzina si cit costa un injector pentru diesel?
- cit costa o pompa de benzina si cit costa una pe motorina?
- care e compresia unui motor pe benzina? Cumva in jur de 10:1? Care e compresia unui motor diesel? cumva intre 20-30:1 (motoarele turbo sint mai putin comprimate, atit la diesel cit si la benzina). Si acum va dati seama la ce sarcini sint supuse urmatoarele: pistoane, biele, arbore, etc
- si tot asa: cutiile de viteza si ambreiajele tb sa reziste la cupluri mai mari la diesel
- cumva motoarele diesel sux fara turbina? cam da si atunci le punem turbo... alti bani, alta distractie
- cumva un diesel polueaza mai mult? Polueaza... Deci ii punem FAP, care costa...
Enumerarea ar putea continua, dar in mare cam asa stau lucrurile. Nici un motor nu este superior altuia la majoritatea capitolelor. Fiecare insa e liber sa isi fac socotelile si sa aleaga, doar sint banii vostrii.
			
									
									La diesel calutii "ie" la fel, numai ca (virgula) cuplul e mai mare. Think before you write
Dieselul e mai scump pentru ca tehnologia de aprindere prin scinteie e mai pretentioasa. Mult mai pretentioasa. Exemple:
- cit costa un injector pt benzina si cit costa un injector pentru diesel?
- cit costa o pompa de benzina si cit costa una pe motorina?
- care e compresia unui motor pe benzina? Cumva in jur de 10:1? Care e compresia unui motor diesel? cumva intre 20-30:1 (motoarele turbo sint mai putin comprimate, atit la diesel cit si la benzina). Si acum va dati seama la ce sarcini sint supuse urmatoarele: pistoane, biele, arbore, etc
- si tot asa: cutiile de viteza si ambreiajele tb sa reziste la cupluri mai mari la diesel
- cumva motoarele diesel sux fara turbina? cam da si atunci le punem turbo... alti bani, alta distractie
- cumva un diesel polueaza mai mult? Polueaza... Deci ii punem FAP, care costa...
Enumerarea ar putea continua, dar in mare cam asa stau lucrurile. Nici un motor nu este superior altuia la majoritatea capitolelor. Fiecare insa e liber sa isi fac socotelile si sa aleaga, doar sint banii vostrii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
						- nicum
 - Moderator
 - Mesaje: 5427
 - Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
 - Localitate: Bucuresti
 - Masina: BX 16 RS
 
Sorry, am gresit eu. Formularea corecta este: tehnologia de aprindere prin compresie e mai pretentioasa.  
			
													
					Ultima oară modificat Vin 19-Mai-2006 16:34 de către nicum, modificat 1 dată în total.
									
			
									Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
						- 
				
				pesteimputit
 - pasionat
 - Mesaje: 109
 - Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
 - Localitate: Bucuresti
 
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
 Cauta in forum
 Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
 
 PARTENERI
 Link-uri utile
 Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady 




